מחפש עכבר סימטרי (חשוב שיהיה סימטרי) ואלחוטי לעריכה גראפית. תקציב - 300 ש"ח - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש עכבר סימטרי (חשוב שיהיה סימטרי) ואלחוטי לעריכה גראפית. תקציב - 300 ש"ח


SerpentMage

Recommended Posts

שלום לכולם

מאחר והעכבר הזה מתחיל לגסוס אחרי ששירת אותי נאמנה 5 שנים, אני מחפש להחליף אותו. הדרישות מאוד ספציפיות ובררניות, אבל לא נראה לי שהן מוגזמות לאור העובדה שהעכבר הנ"ל קיים את כולן מלבד היותו חוטי:

1) אלחוטי: פה המפתח בעצם לכל הפוסט שפתחתי. אם הייתי מעוניין בעכבר חוטי, הייתי כנראה קונה שוב בדיוק אותו עכבר ב 50 ש"ח (לפני שאתם מעירים, ראו נספח למטה)

2) קשור ל 1: משקל - קל כמה שיותר, בסדר גודל של העכבר הישן. עכבר כבד לא ישרת אותי כמו שצריך, ברוב תהליך העבודות הגראפיות עם העכבר אני מזיז אותו בעיקר עם האצבעות וככה אני משיג עדינות ודיוק מירביים. אני מתאר לעצמי שרוב העכברים האלחוטיים הם כבדים יחסית, אז אם ההבדלים הם משמעותיים כנראה שאלך על עכבר חוטי.

3) חשוב שיהיה סימטרי. אני נוהג להחליף יד בשימוש עם העכבר לעתים תכופות מאוד, משיקולי נוחות של סידור השולחן שלי לשימושים שונים.

4) שיהיה שימושי על כל משטח: אני לא משתמש בפאד, אלא במשטח עצמו של שולחן המחשב, פאד מגביל אותי מאוד בעריכה גראפית. העכבר הפשוט הנ"ל מסוגל לעבוד בצורה מעולה כמעט על כל משטח, רך או קשה, וזה מה שאני מצפה גם מהעכבר הבא. מאחר ואני בור מוחלט בנושא, אני לא יודע מה גורם לעכבר להגיב טוב או גרוע בהתאם למשטחים שונים (אולי מדובר בלייזר VS אופטי), אבל כבר ראיתי עכברים "מתקדמים" שמגיבים בצורה מחפירה על שולחן עץ ללא פאד, כשהעכבר הפשוט של מגיב בצורה שניתן להשתמש בה אפילו על גב כף היד שלי.

5) חיכוך נמוך - אני לא מעוניין בעכבר עם אחיזה רצינית במשטח, בדיוק להיפך - לעבודה עדינה דרוש חיכוך מינימלי.

*נספח:

אין לי צורך בדיוק DPI גבוה במיוחד, אז אני אומר מראש - נא לא להחליט בשבילי שזו עדיפות ראשונה במעלה, כמו שכמעט כל מי שהתייעצתי עמו עד כה ניסה לעשות (אני אולי בור מוחלט בנושא העכברים המודרניים, אבל מהבחינה הזאת אני יודע טוב מאוד מה אני צריך). העכבר הישן הספיק לי בהחלט בזכות הצורה שבה אני עובד (לא מניח את כל משקל כף היד), ובזכות העובדה שהחיכוך שלו כמעט ולא קיים מאחר ושחקתי במכוון את כריות החיכוך בתחתית שלו. ובאופן כללי, לשימושים גראפיים, חיכוך נמוך וקלות משקל הרבה יותר חשובים לי לצרכי דיוק מ DPI גבוה; תמיד אפשר לעשות זום אם ה DPI לא מספק. אבל העדינות של היד והטאץ', שמתאפשרים עם עכבר קל משקל בחיכוך מינימלי, הם חסרי תחליף ובאמת קובעים את היכולת (מבחינתי לפחות) להשיג תוצאות בפירוט גבוה מאוד.

תודה לכל מי שיש לו סבלנות להתייחס לדרישות הבררניות לעיל :)

עריכה: יש אפשרות להגדיל את התקציב אם זה דרוש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מכיר עכבר סימטרי קל שעונה על הדרישות שלך.

אולי תחפש ביקורות על עכברים עם נטענות (כי אצבע מוסיפות המון משקל) של מייקרוסופט/לוג'יטק סימטריים ותבדוק אם יש משהו שעונה על הדרישות שלך.

יש לי כמה שאלות אליך.

למה שחקת במכוון את הרגליות שלו? הן עשויות מחומר מונע החלקה. בשילוב עם פאד נורמאלי החיכוך ממש ממש נמוך, במיוחד ביחס לשולחן.

ומה הכוונה שפאד מגביל אותך? מבחינת המקום אתה מתכוון? כי אם כן, יש גם פאדים בגודל של 40*45 ס"מ בערך, שזה ממש ענק.

שילוב של פאד כזה גם יגרום לחיכוך נמוך מאוד ולתזוזה נוחה יותר. (למשל QCK+.)

ובקשר ל DPI, אתה בטח לא אומר סתם שאתה לא צריך DPI גבוה, אבל קח בחשבון שיכולים להיות מקרים שתרצה בכל זאת להגביר את הרגישות, ואם אתה מעלה אותה דרך תוכנה אז העכבר מדלג על פיקסלים וזה הופך אותו ללא מדוייק. בקיצור זה יכול להיות בונוס לא רע.

אם אתה הולך על עכבר חוטי, אני לא חושב שאתה צריך להשקיע בשביל משהו יותר מתקדם ממה שהיה לך. סה"כ הוא ענה על הדרישות שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה, אני אבדוק לגבי עכברים עם נטענות

לגבי DPI - אני אכן מודע לתמורה שבתוספת הרזולוציה, זה כמו שהגדרת - בונוס לא קטן, אבל לא צורך הכרחי.

באותה מידה נכון לומר על יתרונות נוספים בעכברים מתקדמים שרלוונטיים לעבודה, כמו יתרונות ארגונומיים. אכן בונוס, שישפר את חוויית השימוש, אבל לא צורך קריטי.

לגבי הפאד (ונושא רגליות החיכוך) - יש מבחינתי בעייתיות מסויימת בשימוש בפאד לעכבר - אני כבר התרגלתי לכך שהעכבר וורסטילי לחלוטין מבחינת המיקום שלו, ופעמים רבות אני ממקם אותו באזורים שונים (באופן קיצוני) על השולחן, כשלפעמים אני ממקם גם את עצמי באזורים שונים (השולחן ענקי :P), מחליף ידיים (פעם בימין ופעם בשמאל) וכד'. כלומר היכולת לשוטט על גבי פני שולחן העבודה ולשנות מיקום באופן קיצוני לפי הגחמות הביזאריות שלי, בלי שום תלות בפאד או כל משטח אחר, הפכה לחלק בלתי נפרד משגרת העבודה שלי. בעבודה למשל, בניגוד למחשב בבית, אני משתמש בפאד והוא אפילו הכרחי (אחרת העכבר לא מגיב טוב), ואני מרגיש שזו ירידה בתנאי העבודה מבחינתי.

לגבי עכבר חוטי - נכון, זה בדיוק מה שאמרתי -

אם הייתי מעוניין בעכבר חוטי, הייתי כנראה קונה שוב בדיוק אותו עכבר ב 50 ש"ח
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=464220

יש לי את העכבר הזה ותענוג לעבוד איתו.נוסף על כך למיקרוסופט יש את הטכנולוגיה שהעכברים שלה יכולים לעבוד עם אחת

כן אחת ומפה יוצא שהם קלים יותר לתזוזה על המשטח עבודה.הצריכת חשמל שלהם נמוכה.(אני עובד עם נטענות של GP)

פעם בחודשיים או אפילו יותר אני מחליף את הסוללה.עבדתי עם ה G5 אצל חבר שלי וזה היה כמו להחזיק משקולת ביד.

זה משמעותי מאד אחת או שתיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...