עבור לתוכן

Asus A7V133 ובעיית הרעש של מאוורר ה-Northbridge

Featured Replies

פורסם

בכל רחבי הרשת ישנם דיונים על הרעש הנוראי שמפיק הדרעק הקטן הזה, אבל בשום מקום לא מצאתי פתרון.

כשמסירים את המאוורר אפשר לראות שה-Heatsink מחובר די חזק. מישהו כאן ניסה להסיר אותו?

מה לגבי מאווררים חלופיים כמו ה-Blue Orb או ה-Crystal Orb? הם נראים טוב, אבל זה שהם מחוברים לגוף קירור משלהם זה ממש פיצ'ר מיותר בשבילי.

אגב, ניסיתי מאוורר של 486 אבל הוא לא ממש מתאים (המרחק בין הברגים מעט גדול יותר).

Prog.

פורסם

אם תצליח למצוא בלו אורב מוחלש, אשר מככב על כרטיסי הרקולס ואלסה החדשים, הוא יכול להוות פיתרון שקט וטוב...

פורסם

אני פשוט העפתי את המאוורר לכל הרוחות והשדים..! :AR15: :AR15:

(זאת אומרת - ניתקתי אותו מהחשמל.. ;D)

אין לי מושג מה גרם לו להתחיל להרעיש בטירוף יום אחד, בדיוק כשהחלפתי את ה-WBK38 שלי ב-Mini Copper Arnav.. והאמת שגם לא ממש אכפת לי..

פורסם

גם לי יש את הבעיה הזו

החליפו לי את הלוח מA7V-133 לאותו דגם בגלל בעיות מוזרות שהיו.. ועכשיו בלוח החדש אין

בכל מקרה על לוח החדש שקבלתי יש מאוורר נורא נורא מרעיש!!!

אז פנדה שלחו לי מאוורר אחר שבה כבר מורכב על Heatsink . אבל אני לא מצליח לפרק את ה-Heatsink של המאוורר של הלוח

יש למישהו פתרון?

:smoke:

פורסם

מה שמת במקום ? ::)

פורסם

לדעתי כל רעיון הקירור של הגשר הצפוני הוא מיותר לחלוטין.

לי יש לוח של ג'יגהבייט (7VTX) ומספר חודשים לאחר רכישתו, המאורר שעל הגשר הצפוני החל להרעיש ולהשתגע.

אני שמח לומר שכבר כמה חודשים אני לא סובל מהתופעה כי פשוט ניתקתי אותו!

לא נתקלתי בשום בעיות מכל סוג שהוא לאחר הניתוק ו/או במשך התקופה שאחריו.

פורסם
  • מחבר

אני פשוט העפתי את המאוורר לכל הרוחות והשדים..! :AR15: :AR15:

(זאת אומרת - ניתקתי אותו מהחשמל.. ;D)

כן, גם אני עשיתי את זה בעבר, ונהנתי מחודשיים של שקט... עד שהלוח מת :-/

אני לא בטוח שיש קשר, אבל אין לי כוונה לקחת צ'אנסים עם הלוח החדש. זה ממש לא נחמד לבוא כל כמה חודשים לחנות ולבקש לוח חדש, מעבר לכך, בקרוב זה גם לא יהיה כל כך מעשי - האחריות עליו תפוג באפריל.

עוד רעיונות?

Prog.

פורסם

יש מצב שאתה משיג היט סינק בינוני ? קירור פאסיבי טוב, יעיל בדרך כלל יותר לצ'יפסטים...

פורסם
  • מחבר

יש מצב שאתה משיג היט סינק בינוני ? קירור פאסיבי טוב, יעיל בדרך כלל יותר לצ'יפסטים...

האמת שאין לי ממש בעיה עם ה-60~80 ש"ח שהמאווררים של Thermaltake עולים.

מה שמפריע לי הוא הניתוק הבעייתי של גוף הקירור הקיים וחיבור מאוורר אחר שלא ממש תוכנן למטרה הזאת. אם הכל ילך חלק, מצויין, אבל אם מדובר בהתעללות בלוח שמצריכה כל מיני אלתורים אז אני חושש שאוותר על כל העניין.

Prog.

פורסם

איך הוא מחובר ? דבר תרמי ?

פורסם

1. אים תסיר את גוף הקור לא בזהירות תקלקל את הלוח והמצב בלוח זה מאוד מאוד עדין מכיוון שהמוליכים של הלוח נימצאים מאוד קרוב לשוליים של גוף הקרור ושריטה קטנה עלהם והלוח מת.

2. ניתן להסיר רק את המאורר הסורר (יש לא שני ברגי פלפס) בלי להסיר רת גוף הקרור !! ולהשיג מאורר חדש זהה

או שמתאים לחיבור על גוף הרור המקורי.

דן

פורסם
  • מחבר

1. אם תסיר את גוף הקור לא בזהירות תקלקל את הלוח והמצב בלוח זה מאוד מאוד עדין מכיוון שהמוליכים של הלוח נימצאים מאוד קרוב לשוליים של גוף הקרור ושריטה קטנה עלהם והלוח מת.

אם זה המצב, אז שני המאווררים של Thermaltake לא מהווים אופציה. חבל, הם דווקא מצאו חן בעיני (במיוחד ה-Crystal).

אגב, אתה מדבר מנסיון?

2. ניתן להסיר רק את המאורר הסורר (יש לו שני ברגי פילפס) בלי להסיר את גוף הקרור !! ולהשיג מאורר חדש זהה או שמתאים לחיבור על גוף הקרור המקורי.

אני מניח שזה אפשרי. אבל חבל לזרוק כסף על ציוד באיכות כל כך ירודה. אני מחפש משהו חלופי, בטווח הארוך זה יהיה משתלם יותר להשקיע במאוורר קצת יותר איכותי.

Prog.

פורסם

1. הציפסט כן זקוק לקרור אחרת אים המארז לא מאורר כמו שצריך הוא פשוט נישרף.

2. אל תחליף את הלוח בגלל המאורר אחרת תקבל לוח משומש לאחר תיקון עים מכאובים שעוד לא חלמתנ בחיים שהם קיימים.....

3. שים במקום המאוור מאורר של כרטיס מסך או מאורר חליפי בלי לפרק את גוף הקרור !!! ורצוי גם לא לפרק את הלוח סתם מהמארז כי הוא רגיש לחשמל סטטי.

4. חבל לנסות לשפר ובמקום זה לקלקל את הלוח ולקבל לוח שעבר המון תיקונים שהשד יודע עד כמה התיקונים האלה היו מוצלחים

כי לוח חדש לא תקבל במקומו.

נ.ב. ברגע שרק תוציא את גוף הקרור המקורי מהלוח דפקתה לך את האחריות וחשוב מיכך אתה תישרוט את ה המוליכים של ה PCB

בלוח כי קצוות גוף הקרור המקורי עשויים אלומיניום ומאוד קשה לפרק את גוף הקרור הזה ולהוציא אותו ב 90 מעלות מהלוח (באופן מקביל)

די בכך שאחד הקצוות של גוף הקרור ישרט את המוליך שמיתחתיו והלוח יהרס.

דן

פורסם

האממ...

תראה...

ה- HS יצא די בקלות, הוא היה תפוס עם שני תופסני פלסטיק סטנדרטים שפשוט גזרתי מהצד האחורי של הלוח... לאחר מכן הדבקתי HS של פנטיום 2 על השבב וסגרתי את העניין...

http://yuvalravid.tripod.com/cgi-bin/index_OGS/Hiden/Chipset.jpg

עריכה: אתה צריך להעתיק את את הכתובת של התמונה ולשים אותה בחלון חדש...

פורסם
  • מחבר

ה- HS יצא די בקלות, הוא היה תפוס עם שני תופסני פלסטיק סטנדרטים שפשוט גזרתי מהצד האחורי של הלוח...

סתם בשביל הרקורד, אנחנו מדברים על A7V133? אם כן, אז אני מתחיל להיות אופטימי.

ובעניין אחר, למה אין כאן מפרטים... Enc0der??

לאחר מכן הדבקתי HS של פנטיום 2 על השבב וסגרתי את העניין...

זה דווקא נראה לי יותר כמו HS של פנטיום 1, למיטב זכרוני ה-P2 הגיע על Slot1 וגופי הקירור שלו היו בהתאם. מצד שני, יכול להיות שאני טועה.

Prog.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים