התלבטות לגבי עכבר (לעבודת גרפיקה ומשחקים) - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התלבטות לגבי עכבר (לעבודת גרפיקה ומשחקים)


nadavy11

Recommended Posts

היי

יש לך כרגע את העכבר MX Rev והוא מדבר בעד עצמו מבחינת נוחות השימוש שלו , המקשים והמבנה שלו , אבל החיסרון שלו הוא שבעבודה ממושכת הוא לא כל כך טוב , מצריך הפסקת עבודה אם לא טוענים בזמן ולפעמים יש תקיעות קטנות (שטויות בגדול..) , מה שבא לביטוי בעריכות גרפיות ובמשחקים מדיי פעם .

חשבתי לקנות את ה G9 החדש או את ה G5 הדגם החדש אבל אני בהתלבטות לגביהם , ל G9 יש משהו שנראה לי מוזר בעיצוב (יש מישהו שניסה אותו? אשמח לדעות) וזה לכאורה מה שעוצר אותי לקנות אותי , לגבי ה G5 הוא כמו שהבנתי מעולה , אבל חסרים לו קצת מהחידושים של ה G9 (הגלגלת המהירה , עניין של התרגלות) .

מה דעתכם יותר מתאים לי ?

יש אולי דגם אחר מתאים שאתם ממליצים עליו ?

תודה על תשומת לבכם ,

ערב טוב ,

נדב .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Razer DeathAdder יתן לך את האיזון הכי טוב בין שני הדברים.

למשחקים הוא הרבה יותר טוב מכל עכבר של לוג'יטק היום, והוא מכיל בתוכו חיישן אינפרא-אדום חדשני ומדוייק מאוד שיתאים גם לעבודות גרפיקה.

http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=1354_1586&products_id=18955

האמת שגם G5 ו-G9 יכולים להתאים לזה אם אתה לא כבד. אבל בתור אחד שהשתמש ב-G5 וב-DeathAdder אני יכול להגיד שה-DA לוקח בהפרש ענק. על ה-G9 אמנם שמעתי רק דברים טובים אבל עדיין ה-DA נחשב לעכבר הכי טוב לגיימינג שיצא ב-5 השנים האחרונות וה-G9 לא שינה את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה

חשבתי על ה DA אבל מה שהרתיע אותי קצת זה שראיתי שהוא אופטי (או שטעיתי ?) , בגרפיקה הדיוק דיי חשוב , אבל אני עדיין לא יודע להבדיל בין כמויות הדיוק השונות אז בשבילי זה זניח , אבל אשמח שתחדש לי דברים לגבי זה (;

אז עכשיו אני מתלבט בין ה G9 או ה DA , יש לדעתך שינוי גדול ביניהם (ה G9 הוא ובעל רגישות גדולה , לעומת ה DA הוא אינפרא)

המשך יום נעים .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קניתי את ה-G9 למשחקים ואני מרוצה ממנו מאוד. לי הוא נוח והעיצוב שלו ממש אינו מהווה עבורי בעיה. מנגנון הגלגלת המהירה הוא גימיק שאני לא משתמש בו, משום שצריכים ללחוץ על כפתור בתחתית העכבר בשביל להפעיל/לבטל אותו.

שים לב ש-KSP אינם נותנים אחריות יבואן, אלא אחריות שלהם. לא מריח מי יודע מה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אגיד לכם את האמת, כל אלא שמהללים את ה DA או שהם הוזים דיוק או שהם באמת מרגישים דברים שאני לא מרגיש, שאני עובר מהעכבר של אמא שלי איזה ספיד לינק מעפאן ב19.90 ש"ח לשל אבא שלי MX1000 לשלי G9, לשל חבר שלי MX518, אני לא מרגיש שום הבדל! אולי ממש מזערי, תכלס קניתי את ה G9 בכלל פיצ'רים מגניבים שבאמת שימושיים וזה שהוא יכול להגיע עד 3200DPI ממש עוזר במשחקים כמו BF2, או משחקי FPS שאתה רוצה להעביר למצב של סנייפר על 200DPI, מה שלא נוח לעשות ב DA.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל מי שמעוניין בG9 המומלץ, אני מציע את החנות הזו שגם מוכרת אותו ב300 ש"ח וגם יש לה שרות מצוין מניסיון אישי.

אני לא יודע אם זה רק לי אבל כל פעם שנותנים קישורים לחנות הזאת אז כשאני פותח את הקישור יש פרסומת שמפריע ואי אפשר לסגור אותה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...