מתלבט האם לקנות מסך ואיזה (20/22 אינץ') תקציב של 1000~ שקל - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מתלבט האם לקנות מסך ואיזה (20/22 אינץ') תקציב של 1000~ שקל


bigimot

Recommended Posts

אני מודע לעובדה שיש המון דיונים פה על מסכים רחבים של 20 ו22 אינץ', וקראתי חלק נכבד מהם, אך הרגשתי שאני מעוניין לפתוח נושא משלי כיוון שאני עוד בספק האם כדאי לי לקנות מסך חדש או לא.

כרגע אני משתמש במסך 1960TR שהוא 19 אינץ'. אני כבר מספר שנים מפטנז על לקנות לעצמי מסך רחב אך זה לא בדיוק הסתדר. ראיתי שהרבה ממליצים על המסכים של (2253BW וה T220 & T220P) ועל מספר מסכים נוספים (לא זוכר את הדגמים). השאלה שלי, האם אני ארגיש הבדל מבחינת איכות התמונה? רציתי לדעת איך המסך שלי בהשוואה לאחד המסכים האלה כדי להחליט סופית אם משתלם לי לקנות מסך חדש או לא.

בעיקרון אני צופה הרבה בסרטים וסדרות במחשב (המחשב זה למעשה הטלויזיה שלי) והייתי מעוניין להתחיל צפות גם בפורמטים כבדים יותר (אני מניח ש720p מספיק). אני גם משחק במחשב אבל לא הייתי מגדיר את עצמי כגיימר רציני.

גם אם שווה לי להחליף מסך, אני עדיין מתלבט האם כדאי לי לקחת 20 או 22 אינץ', אני יודע שהם דיי זהים במחיר אבל אני לא בטוח שההבדל יהיה כל כך גדול אם במילא אני עובד איתם על אותן הרזולוציות. בכל מקרה אני מניח שאני יכול להוציא על מסך בערך 1000 שקל עם אפשרות של חריגה בכמה מאות במידה וההבדל בביצועים באמת שווה את זה, אם כי בדיוק הרגע הוצאתי אלפייה על 9800gtx+ אז ::)

מצטער מראש שהנושא "קצת" חוזר על עצמו יותר מידי, תודה לכל העוזרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב חשבתי על זה ויכול להיות שאני באמת מוכן לחסוך עוד כסף כדי לקנות מסך יותר איכותי שהוא לא פאנל TN. השאלה שלי, האם זה משתלם? האם באמת זה הבדלים כאלה גדולים של חווית צפייה? הדרך הכי טובה לבדוק זה ללכת לחנות ולראות מסכים ברמה הזאת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי אישית, כאחד שעבר ממסך ULTRASHARP 2007FP שעלה 2300 ש"ח למסך SYNCMASTER 2253BW ההבדל בכלל לא כזה משמעותי.

למעשה, אני אוהב את המסך הנוכחי שלי הרבה, הרבה, הרבה, הרבה, הרבה................ .........................

יותר מאשר את הדל. גם מבחינת עיצוב (העיצוב שלו לדעתי מהמם, קצת מזכיר LCDTV יוקרתית), וגם מבחינת הגודל/רוחב.

המסך חד מאוד ובאמת שלפי דעתי ההבדלים לא כאלה משמעותיים ובטח לא שווים את ההפרש הלא הגיוני הזה של המחיר. למשחקים וסרטים המסך הזה הוא בכלל חתיכת פצצה. כמובן שאם סרטים אז רק HD. אני חייב לציין שגם לשימוש "כללי" (גלישה באינטרנט, עבודה עם , שלל תוכנות כמו itunes, winamp... you name it), הוא גם נהדר. באמת שאני מאוד אוהב את המסך הזה :)

כל עוד אתה לא מעצב גראפי/חשוב לך מאוד דיוק צבעים, אני חושב שבאמת הרבה יותר משתלם ללכת על TN. יש לקחת בחשבון גם את העניין של זוית הצפייה שהיא דיי מוגבלת, אבל החדר שלי/סביבת עבודה שלי מתוכננת כך שזה בכלל לא מפריע לי. כמובן שזה עניין אינדיבידואלי. בנוסף גם אין לו PIVOT (עוד משהו שלא נחוץ לי, ונראה לי מוזר לעשות PIVOT בכל מקרה עם 22" רחב, האורך פשוט ייצא ארוך מדי. אחרי הכל, העיניים שלנו רואות בעיקר לרוחב, לא לאורך) ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכי 22'' שהם לא TN יקרים להחריד , יש את הדגם של EIZO שעולה איזה 3K ובמחיר הזהז כבר עדיך לקחת DELL 24 , שעולה באזור ה 2850 ש"ח , שאר מסכי 22'' הם TN אבל נותנים תמורה מעולה למחיר , מסכי SAMSUNG או ממולצים בפורום ואני בטוח שאתה מכיר את הדגמים הממולצים (2243BW ודומיהם) ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה אומר שההבדלים לא כאלה גדולים? לא כאלה ששווים את הפרש המחירים? שמע מוזר. כאילו אני יכול להבין שעם 2253BW דברים יראו פצצה אבל ציפיתי שעם משהו יותר איכותי זה יהיה רמה מעל. בעיקרון זה גם תלוי בעין שלך, כל עין רואה אחרת. יש כאלה שמרגישים הבדל ויש כאלה שלא ירגישו כל כך.

וdarklloth, מה לגבי מסכי 20" שהם לא TN?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אגיד לך ככה , יש פשרה בין גודל לפאנל , אם אתה לוקח 20'' רחב שהוא לא TN תהנה מזייות צפיה טובה יותר ופחות זליגת צבעים , התאמה יותר טובה לעבודה ממושכת עם עבודות טקסט , וצפייה בסרטים באיכות יותר טובה (מסכי 22'' מצטיינים בסרטי HD ולא בצפייה ב DIVX), מסכי 22'' שהם TN נותנים לך אספקט רחב יותר גדול מה שמתבטא בחווית צפיה בסרטים / משחק יותר טובה ...

ההחלטה היא שלך , ההמלצה שלי היא ללכת לחנות ולראות את ההבדלים בין TN ללא TN ...

בתור אחד שיש לו 19'' לא TN ו 22'' , 2243BW , כמובן שה 22'' עדיף למשחקים וה 19'' משמש אותי לעבודות טקטס ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הקטע הוא שהקטע של הזווית צפייה לא ממש מפריע לי מכיוון שאני גם ככה לא אוכל לנצל אותם. מבחינת זליגת צבעים והתאמה לעבודה ממושכת עם טקסט אני לא יודע. אני מתכנת (עכשיו פחות, אבל אי אפשר לדעת אם אני אחזור או לא לזה בעתיד) אתה חושב שמסך 22" יקשה עליי? יכאב לי בעיניים או משהו בסגנון?

בעיקרון כמה שאני אוהב לדבר על צפיה ב HD תאכלס אני לא מוריד איכויות כבדות אז שאני חושב על זה אני לא יודע כמה זה ישנה והאם שווה להשקיע עוד כסף או לא. נראה לי שאני בסופו של דבר פשוט אקנה 22" וזהו.

אגב איך ה SyncMaster 2253BW? שמעתי מהרבה אנשים שרכשו אותו שזה אחלה מסך. אני חושב אני אלך עליו. איפה הכי זול לקנות אותו? ואיפה בכלל יש חנות שאפשר לבדוק מסכים במידה ואני כן ארצה לראות הבדל של TN לא TN?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו אם הם אותו דבר פחות או יותר לא עדיף לי לקחת את ה 2253BW וזהו? גם ככה 1100 שקל זה לא מעט כסף בשבילי. זה הבדלים משמעותיים? כי אני רואה הרבה אנשים שמאוד מרוצים מהמסך הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...