חוות דעת שלילית על "חיון הפצה " יבואני מסכי סאמסונג - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוות דעת שלילית על "חיון הפצה " יבואני מסכי סאמסונג


firemebad

Recommended Posts

רציתי לשמוע חוות דעת שיש לכם על שירות ותמיכה של "חיון הפצה" היבואנים של מסכי סאמסונג.

חוות דעתי היא ממש שלילית.

הכל מתחיל , ממסך שקניתי SAMSUNG 2243BW ב 29/09/08 מאתר וואלה ,שמסתבר שיש לי איתו בעיה בעבודה ברזולציות גבוהות מעל 1280*1024 , בחיבור DVI.

קיבלתי את המסך בתאריך 5/10/08 ,וכבר לאחר בדיקה קצרה הבנתי שיש בבעיה , כל מה שניסתי לעשות בכדי לפתור את הבעיה לא עזר כולל תמיכה ועזרה מכם החברים בפורום שהמלצתם לי לבסוף לממש את האחריות ככל הנראה עקב מסך תקול.

הכל מופיע בעץ הזה :

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=365442.0

פניתי במייל לחיון ב 7/10 , ועד היום לא קיבלתי מענה.

בנוסף התקשרתי אליהם באותו היום ודיברתי עם מחלקת שירות הלקוחות והסברתי להם את הבעיה,הפקידה רשמה והתחייבה שיחזרו אליי.

עד עכשו אף אחד לא חזר אליי.

11/10 - שלחתי מייל לחלקת השירות של וואלה ותארתי להם את הבעיה.

13/10- ,קיבלתי תשובה ממחלקת השירות של וואלה במייל ,תשובה מאוד מפורטת :

את מס' הטלפון של קבוצת חיון...ממש תודה רבה.

מייד התקשרתי אליהם ודיברתי עם מחלקת השירות של וואלה על הבעיה ,אמרו שישלחו לחיון הודעה וחיון יחזרו אליי - יש לציין שאף אחד לא חזר אליי עד עכשו.

15/10 -התקשרתי לחיון הפצה למחלקה הטכנית דיברתי עם בחור בשם "שי" ,לאחר ששמע את הבעיה ניסה לשכנע אותי "לרדת" מחיבור DVI ולעבוד עם חיבור VGA , ברור שלא הסכמתי ודרשתי שיעזור לי לפתור את הבעיה כעת באמצעות תמיכה או שיחליפו לי את המסך.

לבסוף השתכנע ואמר לי לדבר שוב עם מחלקת השירות של "חיון" ולומר להם שיחליפו לי את המסך.

התקשרתי מייד למחלקת השירות , דיברתי שוב עם הפקידה "טל" , והסברתי לה מה אמרו לי במחלקה הטכנית , בתחילה היא השתכנעה לשלוח מישהוא שיקח את המסך שלי ויביאו לי חדש , לבסוף התחרטה ואמרה שהיא לא מוסמכת ושמשהוא מהמחלקה הטכני יחזור אליי.

לא הבנתי למה אני צריך שוב לחזור על הסיפור הזה , הרי אני יודע שאף אלד לא יחזור אליי בכלל ואף אמרתי לה את זה.

אמרה לי שאין לך מה לדאוג זה בטיפול.

היום 17-10-08 אף אחד לא לא התקשר אליי ,וגם אני מניח שלא יתקשר...

מה זה השירות הזה ?

הם רק מתחמקים ונראה שלא מתכוונים בכלל לפתור את הבעיה הזו.

הטעות הראושנה שעשיתי היא שקניתי דרך אתר וואלה ואני לא קונה מהם יותר.

הטעות השניה היא שנפלתי על יבואן עם מחלקת שירות גרועה שממש לא רוצה לממש את האחריות שלו ומתחמק.

עד עכשו לא נסעתי אליהם בגלל שהם קצת רחוקים ממני , אבל אם זה לא יפתר , אני נוסע לשם וזורק להם אותו בפרצוף.

יש הצעות , דעות , מה לעשות ?

האם גם אתם חוותים שירות גרוע ?

כי אני כבר התייאשתי מהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

עדכון

17/10 - תראו מה זו חוצפה.

התקשר אליי היום בחור שהציג את עצמו כשליח שעובד בשביל "חיון" ואמר לי שהוא יגיע אליי לקחת את המסך לתיקון.

שאלתי אם הוא מביא לי מסך חדש אחר(כי זה מה שדבירתי עם הנציג הטכני ואם פקידת השירות) ,טען שלא , רק שלוקח את שלי ואינו אחראי לספק לי מסך אחר , את זה אני צריך לתאם עם "חיון" עצמם.

לטענתו אם יש צורך בתיקון יתקנו לי אותו ויחזירו לי אותו , ואם לא יתאפשר אז יתנו לי אולי חדש.

האם אני שילמתי על מסך חדש , כדי לקבל מסך מתוקן ?

הרי המסך הזה יצא פגום מהקופסה , זה לא שיש לי אותו שנה וחצי ואני צריך להמתין שבועיים עד שיחזירו לי מסך מתיקון..

לא זכור לי שקניתי מסך מעודפים , מחודש או מתצוגה , שילמתי על מסך חדש תקין ועובד וזה מה שאני צריך לקבל.

פשוט ליצנים , זה מה שיש לי לומר, כל הזמן שחיכתי והם עוד רוצים שאני יחכה שהמסך יחזור מתיקון...

כמובן שוויתרתי על ההצעה של השליח הנדיב .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תבטל את הקניה

ופעם הבאה תקנה מחנות אמיתית שתדאג לכל הצרות האלה בעצמה

אכן,תבטל.אם יום שישי וערבי חג נחשבים לימי עסקים אז היום זה היום האחרון לביטול העיסקה אאל"ט.

ולמה "חנות אמיתית" יותר טובה מוואלה שופס?... דווקא בוואלה שופס מבטלים את העיסקה בטלפון,ואתה מקבל את כספך חזרה (בניכוי 100 שח או 5 אחוז,לפי הנמוך).פותך הת'רד,למה אתה מחכה לדקה האחרונה? היית צריך לבטל מזמן.לא במייל,אלא בטלפון עם וואלה שופס.בלי להתעסק עם חיון בכלל.דווקא חנויות רגילות עושות בעיות ולא מחזירות כסף,מנסיוני,וואלה שופס מחזירים.לוקח זמן אבל מחזירים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בחנות אמיתית אתה יכול לבוא לחנות עם המסך והם יטפלו בכל הכאב ראש מול חיון

כשחנות גדולה מדברת עם חיון השירות שהיא מקבלת שונה לחלוטין מהשירות שמקבל האזרח הקטן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מנסיון חנויות גדולות לא עוזרות, אני קניתי מחשב נייד של תקול מהקופסא ברשת ביג בוקס והם לא הסכימו להחליף לי אותו בחדש. הייתי צריך ללכת לתחנות שרות של ולהתווכח איתם עד שקיבלתי חדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם אפילו לא הציעו לתת לי חלופי , אלא לקחת את שלי לתיקון ונאמר לי שזה אפילו יכול לקחת שבועיים.

ואז מה , משאירים אותי בלי מסך בכלל בכל אותה תקופה.

llime - אני לא חיכתי לרגע האחרון , המסך התקבל אצלי ב -5/10 וכבר ב 7/10 פניתי אליהם , אבל כל פעם מושכים אותי.

דיברתי עם וואלה ואמרתי להם שירשמו לפניהם שאם חיון לא נותנים לי מסך חדש אחר , אני מבטל את העסקה .

מבחינתי ביום ראשון אם הם לא מביאים לי מסך חדש תמורת התקול אני מבטל את העסקה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם אפילו לא הציעו לתת לי חלופי , אלא לקחת את שלי לתיקון ונאמר לי שזה אפילו יכול לקחת שבועיים.

ואז מה , משאירים אותי בלי מסך בכלל בכל אותה תקופה.

llime - אני לא חיכתי לרגע האחרון , המסך התקבל אצלי ב -5/10 וכבר ב 7/10 פניתי אליהם , אבל כל פעם מושכים אותי.

דיברתי עם וואלה ואמרתי להם שירשמו לפניהם שאם חיון לא נותנים לי מסך חדש אחר , אני מבטל את העסקה .

מבחינתי ביום ראשון אם הם לא מביאים לי מסך חדש תמורת התקול אני מבטל את העסקה.

התכוונתי שחיכית לרגע האחרון לפני שביטלת את ההזמנה.כשאתה אומר לוואלה שופס ש"אם" כך וכך יקרה אתה תבטל את העסקה,הם מחכים שבאמת תבטל.זה לא שעכשיו יעשו לך הנחות בגלל שכבר פרשת את טענותיך.אני מקווה בשבילך שהם ילכו לקראתך ויבטלו את העסקה למרות שכנראה כבר חלפו יותר מ-14 ימי עסקים.

ולפעם הבאה,אתה קונה מוצר תקול,ואתה רואה שסתם מושכים אותך באף,אל תחכה לדקה התשעים.תבטל! ולא במייל אלא קודם כל בטלפון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש מצב שכל היבואנים בארץ אותו זבל.

כשאני קיבלתי את המסך שלי בזמנו היה לי פיקסל שרוף, התקשרתי לשירות של ח.י ולקחו ממני פרטים והכל ואפילו אמרו לי שיחליפו לי לחדש. עד היום לא חזרו אליי בכלל, ובסוף ירדתי מזה כי הפיקסל לא מפריע לי וחבל על הזמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מנסיון חנויות גדולות לא עוזרות, אני קניתי מחשב נייד של תקול מהקופסא ברשת ביג בוקס והם לא הסכימו להחליף לי אותו בחדש. הייתי צריך ללכת לתחנות שרות של ולהתווכח איתם עד שקיבלתי חדש.

כשיש בעיה ברכב אתה מגיע לסוכנות או למוסך? אותו דבר כאן. ביג בוקס מוכרים, לא נותנים שירות. שירות אתה מקבל בנקודת שירות של היבואן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון

17/10 - תראו מה זו חוצפה.

התקשר אליי היום בחור שהציג את עצמו כשליח שעובד בשביל "חיון" ואמר לי שהוא יגיע אליי לקחת את המסך לתיקון.

שאלתי אם הוא מביא לי מסך חדש אחר(כי זה מה שדבירתי עם הנציג הטכני ואם פקידת השירות) ,טען שלא , רק שלוקח את שלי ואינו אחראי לספק לי מסך אחר , את זה אני צריך לתאם עם "חיון" עצמם.

לטענתו אם יש צורך בתיקון יתקנו לי אותו ויחזירו לי אותו , ואם לא יתאפשר אז יתנו לי אולי חדש.

האם אני שילמתי על מסך חדש , כדי לקבל מסך מתוקן ?

הרי המסך הזה יצא פגום מהקופסה , זה לא שיש לי אותו שנה וחצי ואני צריך להמתין שבועיים עד שיחזירו לי מסך מתיקון..

לא זכור לי שקניתי מסך מעודפים , מחודש או מתצוגה , שילמתי על מסך חדש תקין ועובד וזה מה שאני צריך לקבל.

פשוט ליצנים , זה מה שיש לי לומר, כל הזמן שחיכתי והם עוד רוצים שאני יחכה שהמסך יחזור מתיקון...

כמובן שוויתרתי על ההצעה של השליח הנדיב .

אני חושב שהיית צריך לקבל את ההצעה

גם לי היה משהו דומה עם חיון

השליח לקח את המסך ואחרי שבוע הביא אחד חדש יותר טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא חלפו יותר מ-14 ימי עסקים כי היו חגים באמצע וכו'.

אם ימי שישי וערבי חג נחשבים לימי עסקים אז לפי החישוב שעשיתי מקודם (אם לא התבלבלתי),חלפו כבר 14 ימי עסקים,ואני מקווה שבוואלה שופס ילכו לקראתו בכל-זאת ויבטלו לו את העסקה.

בכל אופן תגיד להם דבר מאוד מאוד פשוט. אני רוצה מסך חדש לגמרי ובקרוב או שאני מבטל - תשאיר את ההחלטה הזו בידהם.

אני לא בטוח שניתן "לבטל עם תנאי".הוא יכול לחכות עוד שבוע,לקבל תשובה שלא מחליפים לו את המסך,ואז כשיאמר שהוא רוצה לבטל,יאמרו לו:"מצטערים,אתה כבר לא יכול לבטל כי אחרת את המועד".

מה שישאר לו אז זה רק אפשרות להחזיר בטענה שהמסך תקול,וזה יהיה תהליך ארוך ומתיש,שלא בטוח שכדאי בכלל שיתחיל בו,מה גם שלא בטוח שינצח בו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...