חוסר תגובה בגלישה לאתרים ו-ping במשחקי רשת - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוסר תגובה בגלישה לאתרים ו-ping במשחקי רשת


Phobus

Recommended Posts

שלום,

אני לקוח netvision כבר יותר מ-9 שנים על גבי קוי בזק בעל חבילת 1.5mbps. קווי הטלפון מהמרכזייה המקומית עד לבית הינם חדשים (הוחלפו לפני כחצי שנה) ומרכזיית בזק בשכונה גם היא חדשה (הותקנה לפני שנתיים). יש לי router modem של edimax דגם AR-7024-A.

זה זמן רב (חודש-חודשיים) אני חווה בעיות מתמשכות ומוזרות מאוד של תגובה איטית או חוסר תגובה (response) בגלישה באתרים. הדבר מתבטא בכך שלוקח זמן רב מאוד לדפדפן (ff/ie) ליצור קשר עם אתר מסויים, ולפעמים טעינת הדף מבוצעת באופן חלקי. ישנם אפילו דוגמאות ספציפיות ומוזרות כמו טעינה מהירה של הדף הראשי ב-ynet, אך זה לא מצליח לפתוח אף לא אחת מהכתבות.

כאשר אני מוריד קבצים בקישור מהיר מספיק המהירות היא תמיד המקסימום של החבילה 200-220kpbs (גם כאשר הבעיה מתמשכת) אך אני צריך לעשות refresh עשרות פעמים בכדי לטעון כל אתר. כמו כן אני לא יכול לסרוק שום שרתי משחק בשום תוכנה (כמו the all seeing eye, hlsw), או לשחק בהם, כי אני לא יכול לעשות פינג לשרתים, או להתחבר אליהם (שרתי , counter strike).

אני יכול לשלול את המחשבים אצלי בבית כי הבעיה קיימת בכל 3 המחשבים ובנוסף אני משתמש ברשת הטכניון עם הנייד ושם הכל עובד נפלא.

אני טילפנתי ודיברתי עם נציגי התמיכה הטכנית של netvision והם לא סיפקו לי שום פתרון. הדבר היחיד שמפסיק את ההתנהגות הזו היא ניתוק מהחשמל והפעלה מחדש של ה- modem. וזה גם אך ורק לכמה שעות בודדות.

אני שוקל ברצינות לתת להם צ'אנס אחרון בשיחה עם תומך בכיר ולעבור לבזק בינלאומי.

בקשתי אליכם היא לשמוע את דעתכם לגבי מה יכול להיות הגורם לבעיות הללו וכמו כן לייעץ לי איך אוכל לכוון את התומכים במהלך השיחה, אילו דברים כדאי לי לבקש שיבדקו וכ'ו.

בתודה,

phobus.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האם אתה יכול לפרט בקשר לזה? אני בכוונה לא ציינתי כלום בקשר לתשתית של בזק כי כבר היו לי בעיות חמורות איתם לפני חצי שנה (ומכאן

קווי הטלפון מהמרכזייה המקומית עד לבית הינם חדשים (הוחלפו לפני כחצי שנה) ומרכזיית בזק בשכונה גם היא חדשה (הותקנה לפני שנתיים)
).

בסה"כ חוויית הגלישה שלי היא כזו: מהירות "טובה" וקישוריות מחורבנת. סרטוני פלאש ב- לא נטענים, אני מצליח לעשות שיחות רגילות ב-skype/icq אך בלי שום אפשרות להשיג חיבור כאשר מדובר בשיחת , המסנג'ר כלל לא מצליח להתחבר. שרתי משחק מוצגים כ-offline.

בכל מקרה תודה על הטיפ רשמתי זאת לעצמי. עוד משהו? מה יכול להיות הגורם לבעיה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המודם/נתב המשולב שלך הוא לא בדיוק פאר היצירה. אני גם מניח שהוא די חם מה שמפחית מאוד מהיעילות שלו. מציע לך לחבר את המחשבים ישירות למודם של ולראות אם הבעיה חוזרת גם בתצורה הזו. בכל מקרה, האם יש לך FIREWALL פעיל על המחשבים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האהא :) (פאר היצירה). אני מודע לכך, הוא די ישן ובחרתי אותו בגלל זמינותו בזמן הרכישה.

בכל מקרה מזלי ששמרתי מודם של בזק אך אין לי יותר את הדרייברים שלו. מאיפה אני יכול להוריד? המודם הוא adsl modem ale 150 (אני על vista).

אין לי פיירוול על אף אחד מהמחשבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא לא יעבוד על ויסטה והוא גם ממש לא משהו (סה"כ aksey מהסוג הפחות טוב).

את הדרייבר אתה יכול הוריד, כמו שניחשת, מהאתר של בזק:

http://www.bezeq.co.il/resources/images/wow/wowdirver/ADSL%20MODEM%20DRIVERS/ALE150usb/ALE150usb.exe

לגבי מה שכתבתי לפני זה:

ב backbone של תשתית יש שתי "שיטות" לוגיות ethernet ו atm.

רוב הלקוחות מחוברים במודל atm והמטרה במשך כבר כמה שנים היא להעביר בהדרגה את כולם ל gbe=gigabit ethernet) ethernet).

במקרים מסויימים לקוחות שמוגדרים לethernet סובלים מ"אנומליות" שונות כמו חוסר גלישה, איטיות, ותפקוד מוזר של יישומי/שרותי שונים.

מה שבד"כ כלל עושים זה להעביר את אותם הלקוחות חזרה לatm שאת זה ניתן לבצע תוך שתי דקות בגלל שמדובר בהגדרות לוגיות בלבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...