פורסם 2003 ביוני 1323 שנים http://www.audiobahninc.com/products/woofers/linearCompression.htmlהדגם של ה "3410-400 Hz5000 Watt RMS
פורסם 2003 ביוני 1323 שנים 34 אינץ' והספק עבודה של 5000 וואט... קצת דמיוני, צריך לראות את זה בכדי להאמין. וחשבתי שהStroker של סרווין זה אחד הדברים האימתניים ביותר שקיימים... http://www.cerwinvega.com/products/mobileaudio/stroker/stroker18.html
פורסם 2003 ביוני 1323 שנים מחבר 34 אינץ' והספק עבודה של 5000 וואט... קצת דמיוני, צריך לראות את זה בכדי להאמין. וחשבתי שהStroker של סרווין זה אחד הדברים האימתניים ביותר שקיימים... http://www.cerwinvega.com/products/mobileaudio/stroker/stroker18.html מצטער לאכזב אותך... אחי, נראה לי שצריך רישיון מיוחד בשביל להחזיק דבר כזה... לדעתי זה נכנס בהגדרה של "נשק להשמדה המונית".
פורסם 2003 ביוני 1323 שנים אין אפשרות שהספק מפיק 5000 וואט RMS.... בשביל זה צריך לספק לו כ-20,000 וואט! דבר שכמובן בלתי אפשרי... : הם בטח התכוונו לPMPO.
פורסם 2003 ביוני 1423 שנים מחבר אין אפשרות שהספק מפיק 5000 וואט RMS.... בשביל זה צריך לספק לו כ-20,000 וואט! דבר שכמובן בלתי אפשרי... : מה?! ההספק שהוא יכול לעמוד בו הוא 5000 וואט, מה שאומר שאם תתן לו 5000 וואט הוא יעמוד בזה. זהו. מה הקשר ל 20,000 וואט?
פורסם 2003 ביוני 1423 שנים סוף סוף סאב צנוע שיתאים לי לחדר ;D חחחחח השכנים צריכים להתחיל לחפש מקום אחר לגור אפשר לפוצץ את השכונה עם זה
פורסם 2003 ביוני 1423 שנים סוף סוף סאב צנוע שיתאים לי לחדר ;D חחחחח השכנים צריכים להתחיל לחפש מקום אחר לגור אפשר לפוצץ את השכונה עם זה איך אתה בכלל יכול להכניס אותו דרך הדלת?!
פורסם 2003 ביוני 1523 שנים מה???????????? הסאב שלי 280 WATT (כן כן!) והוא מפוצץ לי תבניין אם אני מפעיל אותו קצת חזק!(אני מרגיש קצת מתלהב עכשיו!) אז5000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פורסם 2003 ביוני 1523 שנים CHECK THIS SH*T OUT !!!!http://www.audiobahninc.com/gallery/images/P1010073.jpghttp://www.audiobahninc.com/gallery/images/P8310089.jpgזה מהתערוכה של החברה הזו !!!
פורסם 2003 ביוני 1523 שנים התמונה השנייה פשוט גורמת לי לחשוב:WTF!מה הם עשו ל-CRX הנחמדת הזאת?תחשוב אם הוא שוכח את הווליום ופתאום שם אותו בפול עוצמה - מעניין כמה גבוה \ רחוק תעוף השמשה האחורית ...?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.