אבקש המלצה למחשב נייד עד 6-7 אלף ש"ח. - עמוד 3 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אבקש המלצה למחשב נייד עד 6-7 אלף ש"ח.


Centaur

Recommended Posts

הרשימות באתר האחריות הבינלאומית של לנובו מתעדכנות לאט. יש על זה כרגע דיון סוער באתר הבלוגים שלהם:

http://lenovoblogs.com/connections/?p=14

ספציפית, הדגם 2082 נמכר בארץ ובאירופה, ולכן האחריות עליו תתפוס בארץ ובאירופה, לא משנה מה כתוב כרגע באתר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 44
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

תודה אך מה עלי לעשות? לקנות אותו וזהו? יש בטוח אחריות?

למה בחברת מכחישים כל אחריות עליו?

אני לא חזק באנגלית ואשמח אם תפנה אלי לאיזה קטע ספציפי מהבלוג שמתייחס לאחריות בארץ.

תודה רבה על העזרה.[br]פורסם בתאריך: 2.10.2008 בשעה 09:31:30


חבר שלי בירר עם היבואן, הם ענו שהחנות ZOL מציעה מפרט מחשב בהשקה משלה לכן זה בלעדי,

אבל המחיר הוא יכול להיות לא אמיתי(הכוונה למחיר השוק). אחרי החגים יגיע המחשב הזה לארץ ולנובו תשווק אותם.

השאלה היא האם תהיה לי אחריות עליו אם אני קונה מעכשיו?

או שמא אין קשר אם קונים עכשיו או לא, האחריות היא בכל זאת תקפה?

תודה שוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין שום קטע בבלוג שמתייחס ספציפית לאחריות בארץ, מלבד מה שאני כתבתי שם, ומה שכתבתי לא רלוונטי ספציפית לדגם הזה.

כדי לתמצת:

IBM בודקים אחריות לפי מספר הדגם (4 ספרות). ההגיון אומר, שאם הדגם 2082 עתיד להימכר בארץ, יהיה כיסוי אחריות לגביו, והדגם הזה בטוח עתיד להימכר בארץ. הוא מופיע כבר בכמה וכמה אתרים, ובנוסף נמכר באירופה (מבחינת הדגמים הזמינים אירופה וישראל נמצאות באותו מרחב). אני לא רואה שום מצב שתקנה עכשיו T500 עם מספר דגם 2082, ויסרבו לטפל בו במעבדה בארץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין שום קטע בבלוג שמתייחס ספציפית לאחריות בארץ, מלבד מה שאני כתבתי שם, ומה שכתבתי לא רלוונטי ספציפית לדגם הזה.

כדי לתמצת:

IBM בודקים אחריות לפי מספר הדגם (4 ספרות). ההגיון אומר, שאם הדגם 2082 עתיד להימכר בארץ, יהיה כיסוי אחריות לגביו, והדגם הזה בטוח עתיד להימכר בארץ. הוא מופיע כבר בכמה וכמה אתרים, ובנוסף נמכר באירופה (מבחינת הדגמים הזמינים אירופה וישראל נמצאות באותו מרחב). אני לא רואה שום מצב שתקנה עכשיו T500 עם מספר דגם 2082, ויסרבו לטפל בו במעבדה בארץ.

תודה על ההתייחסות, אבל מה עם התעודה?

האם התעודה שאקבל לפני התאריך שהושק בארץ יהיה תקף?

מה חשוב שתהיה בתעודת האחריות על מנת לדעת שהיא אמיתית ותקפה?

ידוע לי שאחריות היא לא 3 שנים בינלאומית, אלא 1-2 שנים בינלאומית ושנה מעבדה?

תקן אותי אם אני טועה.

תודה וסליחה על ריבוי השאלות אני פשוט נלחץ מכל העניין.

[br]פורסם בתאריך: 2.10.2008 בשעה 10:11:52


עידכון: דיברתי בטלפון עם בעל החנות ZOL והוא אמר לי שאין אפשרות לראות את המחשב לפני הקנייה.

וגם אין אפשרות להחזיר את המחשב בכלל וחוק הצרכן שאומר שמותר להחזיר עד 14 יום לא תקף.

אז זה ממש בעיה! לא אוכל לדעת אם הרזולוציה 1680X1050 תתאים לי..

יש פיתרון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדר"כ אין תעודת אחריות על מחשבים, היא ניתנת על פי המספר של היחידה.

למרות שזה נראה הגיוני וכמעט בטוח שהאחריות תקפה וכפי ש-Qttp הסביר נסיון העבר מראה שזה מאד לא סביר שלדגם הזה לא תהיה אחריות בארץ, אף אחד כאן לא מסוגל לתת לך על זה התחייבות מלאה (חוץ מלנובו) כרגע כי זה דגם חדש ורובנו לא מכירים מישהו שנאלץ להפעיל עליו אחריות עד כה. זה סיכון קטן כלשהו שהדרך היחידה להמנע ממנו לחלוטין היא לחכות שלנובו יסגרו על עצמם.

על דגמי T לנובו נותנת בדר"כ שלוש שנות אחריות בקניה בארץ.

אם ZOL לא רוצים לתת לך לראות את המחשב ולא מוכנים לקבל החלפות אני לא הייתי קונה מהם ובכל מקרה לא הייתי קונה שום דבר במקרה שלך בלי לראות אותו שכן הרזולוציה מדאיגה אותך. אתה יכול ללכת לחנות ולראות מחשב אחר באותה רזולוציה על מנת לקבל תחושה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שאמרה tgolin, אין שום תעודות אחריות על ניידים.

אתה יכול ללכת לחנות ולראות מחשב אחר באותה רזולוציה על מנת לקבל תחושה.

אם תמצא. אין הרבה כאלה בתצוגות, הם יקרים. אבל נדמה לי שראיתי איזה N200 עם 1680X1050 בתצוגה באיזה Depot פעם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדר"כ אין תעודת אחריות על מחשבים, היא ניתנת על פי המספר של היחידה.

למרות שזה נראה הגיוני וכמעט בטוח שהאחריות תקפה וכפי ש-Qttp הסביר נסיון העבר מראה שזה מאד לא סביר שלדגם הזה לא תהיה אחריות בארץ, אף אחד כאן לא מסוגל לתת לך על זה התחייבות מלאה (חוץ מלנובו) כרגע כי זה דגם חדש ורובנו לא מכירים מישהו שנאלץ להפעיל עליו אחריות עד כה. זה סיכון קטן כלשהו שהדרך היחידה להמנע ממנו לחלוטין היא לחכות שלנובו יסגרו על עצמם.

על דגמי T לנובו נותנת בדר"כ שלוש שנות אחריות בקניה בארץ.

אם ZOL לא רוצים לתת לך לראות את המחשב ולא מוכנים לקבל החלפות אני לא הייתי קונה מהם ובכל מקרה לא הייתי קונה שום דבר במקרה שלך בלי לראות אותו שכן הרזולוציה מדאיגה אותך. אתה יכול ללכת לחנות ולראות מחשב אחר באותה רזולוציה על מנת לקבל תחושה.

לבדוק מחשב אחר באותו רזולוציה זה אפשר אך הנוחיות של המקלדת וכו' לא יהיה אותו דבר.

יש אולי המלצה למחשב אחר דומה למפרט של T500 ?

עם כרטיס מסך טוב כמו זה שבא בנפרד בT500.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדיון הזה אמנם מתארך אבל כזכור לי אתה בכלל לא צריך את כרטיס המסך הנפרד, לא? הרי הסיבה היחידה ששקלת אותו זה בגלל הרזולוציה.

זה נכון אבל לא יזיק שיחזיק משחקים אם ארצה הרי זה בתקציב שלי לא בעיה.

לא ציינתי שיש לי החזר כספי של בערך חצי מהסכום.

אגב בקשר לחנות ZOL, לא ויתרתי, אני מגיש תלונה ב"אמון הציבור" כיוון שדיברתי איתם בטלפון אמרו שזה לא חוקי למכור מוצר בלי לראות/לבדוק אותו

ואז לומר שלא מקבלים החזר מוצר.

הם אמרו לי להגיש תלונה מסודרת דרך האתר שלהם וזה מה שאני מתכוון לעשות.

אמון הציבור מתחייב לטפל בזה ואולי אחרי שיטפלו בזה, אוכל לקנות מהם אחרי בדיקת המוצר.

זה שהם מייבאים את המוצרים לא פוטר אותם מלכבד את חוק הצרכן.

אני מקווה שהתלונה תביא תוצאה משביעה רצון.

אחכה קצת.

בינתיים אשמח לשמוע המלצות קרובות עם מקסימום שאפשר לקבל בתקציב עד 7500 ש"ח לא יותר.

שאני אומר מקסימום הכוונה ל: מצלמה , נפח 320 ג'יגה, 3 שנים אחריות, מעבד וכרטיס מסך עם ביצועים בדומה לT500 לא בדיוק אבל כמה שיותר קרוב.

שמעתי שT400 ו-E6400 טובים אבל האם הם הכי טובים בתקציב שלי או שיש יותר טובים?

תודה ובאמת מתנצל על החפירות, אכן האשכול מתארך לו בלי ששמתי לב.

אני מאוד מעריך את זה שאת וQttP משקיעים מזמנכם על מנת לעזור לי, נורא מרגיע שיש אנשים שעוזרים בתחום שאני לא מבין בו.

תודה רבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה-T400 וה-E6400 הם מצויינים אבל הרי אמרת שאתה מעדיף מאד מחשב של 15.4"... ה-E6400 כבר קיים באתר של Notebookclub שנחשבים אמינים ומחזיקים אולם תצוגה שם בוודאי תוכל לראותו לפני הקניה.

http://www.notebookclub.co.il/prod-dell-latitude-e6400-led.htm

מחשבי ה-15.4" העסקיים מהסדרות החדשות עדיין לא ממש נכנסו לשוק בצורה מסודרת כפי שהבנת, אם אתה ממהר ורוצה מחשב של 15.4" אתה יכול להסתכל על אחד מאלה שציינתי בהתחלה (למרות שיש להם כמובן כמה חסרונות בהשוואה לחדשים).

אם מה שאתה מחפש זה "המקסימום שניתן לקבל" בתקציב מבחינת מפרט אז אתה בכלל לא בכיוון הנכון. המחשבים האלו כולם מצטיינים באיכות טובה, עמידות גבוהה וחיי סוללה טובים ולא במפרט גבוה לעומת המחיר. אם מפרט הוא הנקודה החשובה לך אז תסתכל על מחשבים צרכניים, יש רבים מהם בתקציבך וב-15.4".

מבחינת כרטיס המסך, אתה צריך להגיע להחלטה האם זה באמת חשוב לך או לא כי לא מדובר באלמנט שיש לו רק השפעה חיובית. במחשבים שלא כוללים כרטיס מסך היברידי (הרוב המאד גדול בשלב זה) נפרדים גוררים יותר חום ופחות חיי . בכל מקרה מחשבי ה-14.1" שציינת לא יציעו כרטיסים ברמה של ה-HD 3650 ב-T500 שהוא כרטיס חזק למדי.

בקיצור, נראה לי שאתה צריך להסגר יותר על מה אתה באמת מחפש כי אני כבר איבדתי את הכיוון שלך. לך לאולם תצוגה כלשהו ותחליט על הבאים:

- גודל רצוי.

- רזולוציה.

- תחשוב על האם באמת תשחק וכמה זה שיקול משמעותי.

- חשיבות איכות הבניה וחיי הסוללה (תוכל לראות את ההבדלים בבניה בין מחשבים עסקיים לצרכניים ולהחליט מה יותר מתאים לך).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום.

סורי על האיחור בתגובה, הייתי בעבודה אתמול בערב עד הלילה.

אז ככה, קודם כל את צודקת, אני מצד אחד אומר לא צריך כרטיס מסך חזק ומצד שני רוצה שיהיה כרטיס מסך טוב למשחקים, אכן סתירה יש פה.

אז הסיבה היא שיש לי מחשב ישן ועשיתי חושבים ברגע האחרון ואמרתי שאני מעדיף שמשחקים ועבודה זה יהיה בנייד מאחר ולא ניתן להריץ אותם במחשב שלי(ב-PC).

אז אני בעיקר רוצה שמשחקים של היום יעבדו אז אני מניח שהכרטיס מסך 3650 יתאים למטרה הזו.

אז אני מניח שהמחשב T500 הוא מתאים לצרכים שלי.

רזולוציה אני לא יכול לומר כיוון שאני צריך לבדוק אם אני מסתדר עם הרזולוציה הגבוהה וזה תלוי בכושר הראיה שלי.

גודל מסך אני מעדיף 15 אז כך שאני בעצם מחזק את ההמלצה שלך לT500.

ולגבי הסוללה, מאוד חשוב שיחזיק כמה שיותר זמן, ונכון שהכרטיס מסך 3650 זולל חשמל אבל אפשר לנטרל אותו כאילו לא קיים כלל לא?

כך שזה לא ממש מפריע.

אגב יש לי עידכון, אתמול שהייתי בעבודה קיבלתי טלפון ממס' חסוי, והופתעתי שזה טלפון מחברת , היא אמרה שתברר עבורי לגבי האחריות

ותבדוק את עניין האחריות של המחשב שמוצע בחנות ZOL. הם יחזרו אלי ביום א'.

בקשר להגשת התלונה ב"אמון הציבור" על הפרת חוק הצרכת בחנות ZOL, אני ברגע האחרון לפני ששיגרתי אותו אני החלטתי לבטל(לעת עתה) את הגשת

התלונה והחלטתי להמתין עוד קצת לתת לחנות עוד צ'אנס ולראות אולי יתגמשו קצת בנוגע להחזרת המוצר אחרי בירור האחריות.

אני כמובן אחזור לעדכן בנוגע לאחריות ובנוגע לחנות ZOL.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב יש לי פה בעיה רצינית!

פנו אלי מחברת , הנציגה אמרה לי שאם אני קונה מהחנות האחריות היא שלי ושל החנות.

הם לא תומכים בזה ואין עליו אחריות.

התקשרתי לחנות והנציג אמר בכל תוקף שיש אחריות עליו בארץ!

אני לא יודע למי להאמין, אני לא רוצה שבסוף יתברר שהאחריות תקפה רק בחו"ל ואצטרך להמתין זמן רב לתיקון בחו"ל.

מה אתה מייעצים לי לעשות?

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ממליצה שלא תסמוך על החנות בניגוד להצהרת , יש אולי אחריות בארץ (כלומר יכול להיות מטעים אותך) אבל יתכן גם שמדובר באחריות של החנות עצמה, אחריות של יבוא אפור. החנות הזאת גם לא עושה עלי רושם טוב במיוחד בשלב זה.

אין מה לעשות, כפי שכבר ציינתי האפשרויות שלך הן לחכות, לקחת את הסיכון או לקנות משהו אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מתכוון לקנות מהם עד שיוכיחו שהדבר הוא נכון.

בינתיים באתר לנובו שראל כאן:

http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?lndocid=LOOK-IWS#sw

שמכניסים את 4 הספרות הראשונות של הדגם 2082 רואים שאין אחריות עליו בכלל בישראל.

אבל שוב אי אפשר לדעת אם מעדכנת בזמן או שיקח זמן.

אני בינתיים מחכה לשיחה עם הנציג של החנות שאמר לי שיחזור אלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום שוב, שבוע וחצי של התרוצצויות ובירורים אינסופיים לגבי טיב האחריות לא הביאו לתשובה חד משמעית.

החנות אומרת ככה ולנובו אומרת אחרת.

הבעיה היא שהתעכבתי בשל אי וודאות לגבי טיב המוצר והאחריות, שכן לא הסכימו לקבל את המוצר עד 14 יום

על פי חוק הצרכן.

והיום החנות החליטה לעלות את המחיר של הנייד T500 בעוד 1000 ש"ח!

אז בתגובה הגשתי תלונה היום ב"אמון הציבור" נגד החנות ZOL.

ולהלן הנימוקים:

1. לא מכבדים את חוק הצרכן.

2. האחריות של היבואן אינה ברורה ואינה מתואמת מול הייבואנית, כשכן זו הטעיית צרכן ולא משנה מה.

3. על כל העוגמה ועל כל עיכוב שנגרם לי הם באחריותם(מנימוקים שציינתי לעיל) ולכן מן הראוי שאקנה את המוצר במחיר המקורי הראשון.

וציינתי בתלונה שלא ייתכן מצב שצרכן יקנה מוצר ללא בטחונות ולכן, זכותו היה להתעכב על מנת לברור אמינותו של הספק והמוצר.

לא ייתכן שבשל חוסר וודאות מצד העסק, לא הצלחתי לרכוש בזמן את המוצר במחיר מיוחד ואז לשלם יותר. על העסק לספוג את האחריות

ולהתחשב.

זהו תמצית התלונה ששלחתי.

אני כעת מחכה לתגובה מאמון הציבור, מקווה שהם יקבלו את התלונה ויטפלו בה.

לצערי זה חבל, אני גם ככה לא אוכל לרכוש את הנייד במחיר החדש, הוא עובר את התקציב בהרבה.

חוץ מזה, אם החנות לא תחזור בה, לא אחשוב אפילו לקנות ממנה בכלל, הזדמנות אחרונה אני נותן להם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...