הכל אודות עב"מים דיון מרוכז! - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הכל אודות עב"מים דיון מרוכז!


musari

Recommended Posts

אחרי אינספור כתבות ברשת החלטתי לפתוח ולשתף את כולם בנושא כל כך מעניין וחשוב זה כל הקישורים בעברית שמצאתי ולמי ישי עוד להוסיף הכל מתקבל בברכה!!!

מאין באנו:

בספר הצהוב ("The Yellow Book") מצויות עדויות נוספות לפיהן בידי ארה"ב נפלו כ-16 חוצנים חיים, מהם מתו 15. החוצנים הוחזקו באזור לוס אלאמוס, במקום המכונה "ICE CAVE". לפי אותן עדויות, מסרו החוצנים מידע היסטורי בנוגע למקורותיהם החוצניים, שכונס במדיה-הולוגראפית (מעין CD המקרין מידע הולוגראפי) המכונה - "הספר הצהוב".

ממידע זה נוצר "הספר האדום" (The Red Book), המהווה תקציר של הספר הצהוב (ולא - אין קשר ל"ספר האדום" של מאו). מהמידע עולה גם הטיעון המוכר שטענו החוצנים, כי בני האדם נוצרו בהתערבות גנטית חוצנית, באחד משלבי האבולוציה הרגילים, וכי אנו (בני-האדם) בני כלאיים בין קופי אדם לחוצנים.

טכנולוגיה חוצנית:

כלי-הטיס החוצני תואר ככלי המסוגל לטוס, אך עיקר תנועתו מתמקד במעבר ישיר מנקודה לנקודה, כך הוא מסוגל לעבור מרחקים גדולים במרחב החלל-זמן. מקור תנועתו נעוץ ביכולתו לעוות את רצף המרחב שסביבו, ולעבור לנקודה אחרת, תוך קיצור המרחק (והזמן) - מעין שימוש ב"מנהרת תולעת". הכלי עצמו פועל ככבל חשמלי, האוצר בתוכו את האנרגיה הדרושה לו, והוא נשלט ע"י מנגנון המתרגם את הפקודות המוחיות של החוצנים. פרט להבנת בסיס מנגנון ההנעה,

והטמעתו במנועי אנטי-כבידה במטוסי ביון חדישים, הרי שאין בידנו מידע האם הצליחו מי ממעבדות המחקר לשחזר כלי-טיס חוצני במלואו, ואת יכולותיו. כלים אלו הותאמו לחוצנים שהטיסו אותם, וסביר להניח שבני אדם לא היו שורדים טיסה בהם. הפיזיולוגיה של החוצנים מותאמת למסעות מעין אלו, וככל הנראה שיידרשו לנו שנים רבות עד שנוכל לבנות כלי-טיס בעלי יכולות תמרון ותנועה במרחב, בדומה לכלים החוצניים המבקרים תדיר בכדור-הארץ.

כפי שטען בן-ריץ' (נשיאה המנוח של חברת לוקהיד) לשאלתו של גודול: "ג'ים, יש לנו דברים במדבר, המתקדמים ב- 50 שנים מכל מה שתוכל לקלוט....אם ראית את זה ב'מסע בין כוכבים' או ב'מלחמת הכוכבים' - כבר היינו שם, כבר עשינו זאת!..."

אירוע השחתת אדם(לא לבעליה לב חלש)

אירוע השחתת האדם שאירע ב-[glow=red,2,300]29.9.88 [/glow](נחתך בלייזר בשנת 88) בשמורת Guarapiranga. אירוע זה היה נדיר ביותר (אחד מבין כ-3 מקרים ידועים של השחתת בני אדם בעולם), והוא הגיע לידיעת הציבור לאחר שטכנאי משטרתי העביר את צילומי הקורבן לבן דודו הרופא, וזה פנה לחוקרי העב"מים. האירוע נותר בלתי פתור עד לימינו, ועורר לא מעט סערה בקרב חוקרי העב"מים והחוצנים.

http://www.infa.com.br/o_caso_guarapiranga01.html

http://www.nrg.co.il/online/15/ART1/653/833.html

http://www.nrg.co.il/online/15/ART1/643/129.html

http://www.nrg.co.il/online/15/ART1/424/989.html

http://www.nrg.co.il/online/15/ART1/694/743.html

http://www.nrg.co.il/online/15/ART1/424/989.html

http://www.nrg.co.il/online/15/ART1/039/417.html

http://www.nrg.co.il/online/15/ART1/442/398.html

http://www.nrg.co.il/online/15/ART1/436/097.html

http://www.nrg.co.il/online/15/ART1/430/605.html

http://www.nrg.co.il/gevanew/owa/MORE_IN_ARTS.showPage?channel_name=channel_newage&pt=1540714374&pid=/opinion/aliens/

ראיון עם מהנדס בכיר:

JAROD-2 - כך כונה מהנדס שהועסק באזור-51 מאמצע שנות החמישים, ועד צאתו לגמלאות בסוף שנות השמונים. ג'רוד הדליף מידע מתוככי הבסיס, וכינויו לא נבחר באקראי - "1-Jarod" היה כינויו של חוצן אפור, שנפל חי בידי ארה"ב ושימש כיועץ במחקר האמריקני בנוגע לכלים-חוצניים.

טיעוניו המרכזיים של ג'רוד-2 היו:

1. באזור-51 נבנו סימולאטורים ללימוד השליטה על כלים-חוצניים. מדובר בדגמים מושלמים של כלים-חוצניים לאימון טייסים.

2. הסימולאטורים דומים לתיאוריו של בוב לזאר (שיוצגו בכתבה הבאה), ודנים בכור גרעיני במרכז כלי-הטיס, ובשלושה "מגברי כבידה", מתחת לסיפון הראשי.

3. היסוד בורון (Boron) משמש כחומר מרכזי בפעילות הכלים. ארה"ב היא ממפיקות הבורון הגדולות בעולם, ויצרה קרטל השולט בכל הנוגע לחומר ותרכובותיו. מכרות הבורון הוגדרו כאזורים צבאיים סגורים, וקיים פיקוח מחמיר על הפקתו.

4. היו קשרים ישירים עם חוצנים, והיה ניסיון ממשלתי ליצור עימם קשר קבוע.

5. ג'ירוד-2 ראה מספר פעמים את ג'ירוד-1 (החוצן), אך לא נוצר ביניהם קשר ישיר.

6. בידי ממשל ארה"ב מצויות גופות של חוצנים, חוצנים חיים, ומספר כלי-טיס שהתרסקו בשנות ה-40 וה-50 (פרט לאירוע רוזוול).

ג'ירוד-2 הוסיף ומסר דו"ח מפורט בו תיאר אירועי התרסקות עב"מים. טיעוניו דומים לטיעוניו של בוב לזאר, אך הוא סירב (ומסרב) להזדהות

ועוד...

הכל אודותם של יצורים שנישלחים ע"י חוצנים שהינדסו גנטית יצוריים לחקור את הארץ בוא אנו נמצאים לפי הבנתי הם מגזע הרבה יותר מתקדם בטכונולוגיה והם שולטים במרחב ובזמן יש ביידי ממשלת ארצות הברית את הטכנולוגיה שלא תיראה עוד 100 שנים קדימה והכל באיזור 51 מסבירים שם על חלליות שבנויות כמכונות זמן ששולטים בכח הכבידה ויוצרים חורי תולעת כבר היום יש בידי ממשלת ארצות הברית כ 9 כלים כאלו...לשאר הכתבות יש רק לעיין ולהיתפעל ממה שהם לא מפרסמים מסבירים שם שרוב הטכנולוגיה שאנו משתמשים שם כמו מעגלים משולבים היתפתחו רק מעצם שיחזור טכנולוגיות ב 50 שנים שהיו מתקרית רוזוול היתפתחנו בכ100 דורות קדימה בזמן כה קצר....ויש עוד המון שלא ניגלה לנו... תיהנו ושתפו בעוד מאמרים....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני בפורום מדע וטכנולוגיה ?

עם כל הכבוד, תדחוף את כל הקונספירציות שלך לתחת או שאקרא לחייזר הישראלי להשתיק אותך עם פוטושופ וקצ'ופ.

א. עם כל הכבוד ואין כבוד כי אתה מדבר לא יפה!

ב. יש עוד המון דברים שלא סיפרת. אם תרצו ללמוד עוד יש המון סרטים ב על זה.

ג. עד שלא ראיתם לא תאמינו. אני ראיתי. לא רוצה להרחיב על כך.

ד. רוב החומר נאגר באיזור 51 מתחת לפני השטח.

ה. יש שם אבטחה הכי גדולה בעולם!

ו. יש שם את מסלול ההמראה הגדול בעולם.

ז. אנו(הם יותר נכון) בני האדם, מסוגלים להטיס את כלי הטיס הללו אך לא הצלחתי לייצר הכל מחלללית שנפלה. כאשר עשו בדיקות מקיפות לקח לבני האדם 30 שנה ויותר רק להבין את המנוע עובד.

בקיצור, תוכלו ללמוד הכי הרבה מסרטונים שיש ב .

מסבירים שם על הכל! כולל מומחים לעיבוד תמונה, כולל מהנדסים שעבדו שם, כולל של פריצה לאיזור 51! וכו'.

ראיתי (לדעתי את כולם) בעין מאוד סקפטית. החלטתי להאמין ל80% משם.

בהצלחה:

YOUTUBE.co.il

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בפורום וטכנולוגיה ?

עם כל הכבוד, תדחוף את כל הקונספירציות שלך לתחת או שאקרא לחייזר הישראלי להשתיק אותך עם וקצ'ופ.

אנשים צרי אופקים כמוך שחושבים שהם יודעים הכל הזיקו לא מעט למדע במהלך ההיסטוריה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פותח הנושא: עם כל הכבוד ליכולות הלשוניות שלך, כדאי שתלמד שיוטיוב זה לא אתר להסתמך עליו, כל אחד יכול לצלם את הכלב שלו, לעשות כמה אפקטים במחשב כמו שינוי תדרי הקול ומתיחת הפנים שלו, ואז להגיד שנפל לו בחצר חייזר....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא פותח התראד ואני המלצתי על YOUTUBE גם כן.

א. למדתי עיבוד תמונה.

ב. קראתי ולמדתי המון על זיופים של תמונות ושל סרטים. אני יודע בשניה לזהות זייוף של עב"מ. יש שם סרטים שאני לא יכול לומר שזה זיוף ואני גם לא יכול לומר שזה אמיתי. אך אם תצפה הכל הסרטים שמופיעים ב YOUTUBE על עב"מים אתה תראה שלא יכול להיות שהכל זיוף. בייחוד לא תצלומים של .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את הספר האדום כתב טולקין, זה השם שניתן לעבודה של בילבו באגינס, פרודו באגינס וסאמוויז גאמג'י שמתעדת את קורות הטבעת, וידועה לנו מפוצלת בתור "שר הטבעות" ו"ההוביט"

טולקין:1

חייזרים:0

:smile1:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נקודה למחשבה:

תעשיית הריגול היום בקרב בני האדם גדולה מאוד. לאירגון ביון מיקצועי כיום יש יכולות לעקוב אחר בן אדם מבלי שהוא בכלל יוכל לדעת שעוקבים אחריו. כול זה באמצעות לוויני ריגול, משקפות מתקדמות, מכשירי ציטוט למינהם ועוד.

אז אם בני אדם פרמיטיבים יכולים לעקוב אחרי בני אדם אחרים בלי שהם ישימו לב, איך נוכל לזהות חייזרים מתקדמים מאיתנו במליוני שנים לפחות, שרוצים לחקור אותנו בלי להפריע לנו כדי שנמשיך להתנהג "כרגיל" (כמו שאנחנו מצלמים דגים באוקינוס).

בקיצור, אם במקרה כבר הגיעו אלינו יצורים מתקדמים מאיתנו אז רוב הסיכויים שהם כאן, או היו כאן ואנחנו בכלל לא נדע על זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...