מספר שאלות בנוגע למסך 20 אינץ' - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מספר שאלות בנוגע למסך 20 אינץ'


Tzox

Recommended Posts

היי,

קראתי כבר כל כך הרבה ביקורות באינטרנט שהתבלבלתי לחלוטין והחלטתי להעזר באנשים שמבינים יותר ממני.

קודם כל, אני משתמש כרגע במסך 17' CRT. הוא ברשותי כבר 5 שנים ומתחילים להראות סימנים שהוא הולך למות, אז רציתי כבר לקנות מסך חדש ורחב (22' נראה לי הגודל המקסימלי שאפשרי בשולחן שלי, ואהבתי את המראה שלו אצל חברים, אז אני כבר אלך עליו)

אני מזדמן, לא משחק הרבה, רק מדי פעם שיש איזה משחק שמעניין אותי, חשוב לי שסרטים יראו טוב במסך בגלל שאני אוהב מדי פעם לראות סרטי דיוידי במחשב, אבל השימוש העיקרי שלו הוא השימוש היומיומי של גלישה באינטרנט, קריאה וכד'.

מסך שמצא חן בעיני בגלל שקיבל ביקורות גבוהות בCNET ובPC MAGAZINE(לא בטוח אם זה היה השם, אני כבר מבולבל!) הוא הDell SP2208WFP. המסך קיבל ביקורות גבוהות בביצועים, הבסיס שלו יציב, יש לו כניסת ויש לו בונוסים של מצלמת אינטרנט וחיבורי (כמובן שהבונוסים האלו לא הכרחיים).

כמעט כל הביקורות על המסך הזה מצויינות, אבל יש פה ושם קריאות של משתמשים שהטקסט לא קריא ולא ברור, ובגלל שזה השימוש הבסיסי במחשב (במיוחד בשבילי) זה לא מקובל...

רציתי לשאול אם יש פה מישהו בפורום שיש לו את המסך, והאם באמת יש בעיה עם קריאת טקסטים איתו?

כמו כן היו עוד דגמים שהסתכלתי עליהם, כמו ה Samsung 2232GW ומסך מסויים של (שאני לא זוכר את השם הספיציפי) שמצאו חן בעייני, אבל בסוף גיליתי שלא מוכרים אותם בארץ >.<

מסכים שכן מוכרים בארץ וחשבתי עליהם הם SyncMaster T220

ו 2253BW וsamsung 2243BW

יש לי כבר ראש מכל הביקורות האלה, מישהו יכול לתת לי המלצה מניסיונו האישי כדי לעזור לי? :)

עריכה:

כשאני חושב על זה אין לי משהו ספיציפי נגד מסך רחב 20 אינץ'... ושם יהיו לי פאנלים יותר איכותיים, יש למישהו המלצות? יש טעם לקנות מסך 20 אינץ' אם אני לא מתעסק בגרפיקה? יהיה נוח?

תודה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה אוהב לצפות בסרטים שהם ברזולוציה של , כדאי שתחשוב על 19" איכותיים, מכיוון שברזולוציות של מסכים גדולים יותר הם ייראו פחות חדים ויש יותר ארטיפקטים של רעש ופוסטריזציה. ב-20" ואילך מומלץ לצפות בסרטים שהם ברזולוציה של 720p היות וההבדל בחדות התמונה לעומת הוא מאוד משמעותי.

דגמי 19" איכותיים המומלצים הם כדלקמן:

SAMSUNG 971P

EIZO S1932SE

האיזו יותר מתאים מהסמסונג למשחקים מהירים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסרטים שאני רואה בדרך כלל הם מורדים מהאינטרנט ולא על דיוידי, מצטער שלא ניסחתי את זה.

האמת שדיי רציתי לעבור לWIDE SCREEN בשביל התוספת בשטח העבודה. אני בטוח שלא יהיה לי אכפת להשתדרג ולהוריד ברזולוציות שונות בשביל זה.

אבל כמו שאמרתי אני לא סגור על 22 אינץ', גם 20 אינץ' יהיה סבבה - ביחוד אם הפאנל יהיה איכותי יותר.

יש למישהו המלצה או תגובה בנוגע לDell SP2208WFP? ממש מעניין אותי אם הטקסט בו באמת לא קריא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה-SP2208WFP הוא מסך מאוד יקר בעבור הפאנל שלו TN. אם אתה מעוניין ב- 22" עם כניסת HDMI אפשר לקנות בהרבה פחות כסף VK222H. ל- אין גם ארגונומיה משוכללת, יש בו ציפוי מבריק ולכן הוא יהיה בעייתי לשימושי טקסט.

ב-20" בעלי פאנלים איכותיים אלו שנשארו מתאימים לשימושי טקסט הם רק 20" לא-רחבים. הרזולוציה שלהם היא 1600X1200 אתה אמנם מפסיד 40 פיקסלים מכל צד לרוחבם אולם מרוויח לגובה עוד 150 פיקסלים עבור יישומי טקסט (ועוד לא נלקחה בחשבון פונקציית ה-Pivot שמשפרת את הפרודוקטיביות בעת עבודה על יישומי טקסט). בתקציב שלך ה-HP LP2065 יכול להיות אופציה מעולה. גם ה- 2007FP הוא אפשרות טובה למדי, אך הוא פחות זמין מה- ויותר יקר ממנו. הצדקה לרכישתו תהיה רק אם אתה רוצה בחיבורי Composite/S-Video עבור ממיר TV, אך אם נניח שתוכל להשיגו ב-2400 ש"ח אז כבר תוכל לקנות ב-2000 ש"ח את ה- וב-400 ש"ח TV BOX דרכו תתקבל תמונה באיכות טובה יותר מהממירים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רגע.הדל נמצא באותו חנות יחידה שקיים בו לפי זאפ.הוא עולה שם רק 100 שקל יותר מהמחיר שציינת לHP.(אגב בקסטופ הוא יבואן מקביל כלומר לא אחריות של יבואן רשמי) .עדיף כבר לקחת את הדל או שהוא לא במלאי שם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש קשיים בהזמנות של ה-2007FP: נודע לי מגאמא אופיס שאין אפשרות להזמין אותו, אך לעומת זאת בסודרי מחשבים יש מלאי אצלם (לפחות בפעם הקודמת שבדקתי מולם).

באופן כללי ה-HP יותר איכותי ממנו בגלל שיחס הניגודיות הסטטי שלו ממומש במלואו לכל אורך הדרך במכוון הבהירות, ולכן אני לא חושב שה-2007FP טוב ממנו אלא רק בהיבט של חיבוריות לממיר TV - אם מחירו מספיק אטרקטיבי.

קשה להיות בטוח שהוא בייצור סדיר לאור העובדה שב-Xbit Labs זה מה שנאמר:

Among 20-inch and 21-inch monitors nearly every popular model based on an S-IPS or VA matrix (Dells 2007FP and 2007WFP, Samsungs SyncMaster 215TW, Philipss 200P7ES and 200WP7ES) is now out of production and off the shop shelves.

http://www.xbitlabs.com/articles/monitors/display/lenovo-thinkvision-l220x.html

זה עשוי להסביר את הצימצום במבחר החנויות המציעות את ה-2007FP.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה Pivot בHP LP2065 קריטי כל כך? חשבתי שפיבוט רלוונטי בעיקר כשמדובר על מסכים רחבים. במסך רגיל ההבדל לא יהיה משמעותי כמעט

(כמובן שאם יש אפשרות עם ובלי עדיף עם)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום,

לא מזמן פתחתי דיון שביקשתי בו המלצות בנוגע למסכי 22 אינץ'. מאז שיניתי את דעתי וכנראה שאני אקנה מסך 20' אינץ' בסוף. יש לי כמה שאלות:

1. האם עדיף מסך 20 אינץ' רחב או רגיל? אני ידוע שאין תשובה חד משמעית, אבל ראיתי אנשים שכתבו 20 אינץ' רחב קטן מדי.

2. אני כרגע משתמש במסך 17 אינץ' CRT, וזמן בשביל לבדוק הרצתי היום את המסך על רזולוציה של .1600X1200 זה היה קטן בצורה מגוחכת. רציתי לשאול אם הרזולוציה הזאת במסכי 20 אינץ' תראה נורמאלית.

3. נכון לעכשיו אני נוטה לכיוון LP2065, רציתי לשאול אם יש לחברי הפורום פה עוד המלצות למסכי 20 אינץ' עם פאנל שהוא לא TN שיתאימו לצרכים שלי: סרטים, משחקים פה ושם, בעיקר וקריאה.

4. למסך של יש זמן תגובה 8m/s, האם אני ארגיש מריחה במשחקים?

עריכה:

ראיתי באתר nextop שיש גם את הHP LP 2065 וגם את 2007FP "20 בערך באותו מחיר. רציתי לשאול איזה מהמסכים לפי דעתכם עדיף?

תודה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1) בכללי עדיף רגיל. רק אם רחבים ומשחקים חדשים הם הרוב המוחלט של השימוש, הייתי ממליץ על רחב.

2) תלוי למי. לי זה נראה נורמלי לחלוטין. כמובן שעל CRT 17" (שהוא למעשה 16" גודל ריאלי, ועוד סובל מחדות לא מושלמת) זה ייראה לא טוב. עם זאת, יש אנשים שמתלוננים על זה ש-1600X1200 קטן להם ב-20".

4) לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התשובות :)

שאלה חשובה נוספת: יש מישהו בפורום שהזמין מ NEXTOP? החנות טובה ואמינה?

מה קורה במקרה שנמצאים פיקסלים מתים? ראיתי באיזה הודעה בפורום שמישהו כתב שאין אפשרות לראות את המסך לפני...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...