Battlefield: Bad Company - הדיון הראשי - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Battlefield: Bad Company - הדיון הראשי


simonsix

Recommended Posts

מאחר ואין דיון ראשי על המשחק הזה ובפורום משחקים הדיונים הם על משחקי מחשב

כדאי שנרכז את כל המידע על המשחק הזה כאן :)

PUBLISHER:Electronic Arts

DEVELOPER:Digital Illusions

GENRE(S): First-Person Shooter

PLAYERS: 24

ESRB RATING: T (Teen)

RELEASE DATE:June 23, 2008

51Mya2spGsL._SL500_AA280_.jpg

ביקורת משחק *:

מבנים ניתנים להשמדה + משחקיות מהנה + מולטיפלייר מעולה + גרפיקה משובחת = אחד ממשחקי היריות של השנה. Bad Company, חובה לכל חובב פעולה.

אם אי פעם שיחקתם באחד מהכותרים הקודמים בסדרת הפעולה המלחמתית באטלפילד, מחכה לכם הפתעה גדולה. למרות שבבסיס עדיין מדובר על קרבות מולטיפלייר בין שתי קבוצות חיילים חמושים בנשקים, טנקים ומסוקים, באד קומפני שובר כמה מהכללים עליהם שמרה הסדרה במשך השנים. כאן יש עלילה, יש קמפיין לשחקן יחיד, והמשחקיות מהירה ואינטנסיבית. אם חשבתם שהקצב של UT3 מהיר חכו שתראו מה קורה בבאד קומפני.

גולת הכותרת של המשחק היא המנוע הגרפי החדיש שמאפשר לפוצץ כל מה שזז, וגם כל מה שלא, והופך את השימוש במחסות לעניין זמני ביותר. מפתחי הסדרה לקחו סיכון בכך ששינו את הנוסחה המצליחה, אך הסיכון השתלם, כי המשחק טוב יותר מקודמיו. זו גם הפעם הראשונה שהמשחק פוסח על המחשב האישי ויוצא רק לקונסולות, מביא את חוויית המחשב לסלון שלכם בדמות מצב מרובה משתתפים אינטנסיבי וסביבות ניתנות להשמדה מה עוד אתם צריכים?

סדרת מחזירה את הטנקים והמסוקים לסיבוב נוסף בעולם המודרני, חמושה במנוע גרפי חדשני שמאפשר לכם לפוצץ הכל, כולל מבנים ומחסות.

החבר'ה הרעים

ברוכים הבאים לעולם המשחק של באד קומפני, בו כל קיר הוא זמני בלבד, ולהישאר בחיים אופציונלי לגמרי. באד קומפני, הידועה בשמה הרשמי כ"פלוגה B", היא המקום אליו ארה"ב זורק את כל החיילים הלא ממושמעים, המעצבנים והדחויים. אלו החיילים הראשונים להשלח לחזית, והאחרונים לחזור ממנה - "בשר תותחים", רק במילים יפות יותר.

אף אחד אינו בטוח במפות של באד קומפני. כאן לא תמצאו צלפים המתחבאים במגדלי שמירה גבוהים, או טנקים משוריינים בלתי ניתנים לעצירה. מונע על ידי המנוע החדש Frostbite, באד קומפני משנה את חוקי המשחק של משחקי היריות הסטנדרטיים. עולם המשחק ניתן כמעט כולו להריסה, כך ששום מחסה לא יחזיק זמן רב. בעיות כמו קירות, מחסומים, גדרות וכדומה נפתרות בקלות על ידי משגר טילים או רימון מכוון היטב.

סדרת מחזירה את הטנקים והמסוקים לסיבוב נוסף בעולם המודרני, חמושה במנוע גרפי חדשני שמאפשר לכם לפוצץ הכל, כולל מבנים ומחסות.

טוראי פרסטון מרלו מתייצב לתפקיד!

השינוי הראשון בו תבחינו, ככל הנראה, הוא הופעתו של מצב קמפיין לשחקן יחיד. בשונה מהמשחקים הקודמים בסדרה, מצב זה מכיל עלילה, קטעי מעבר סינמטיים ודיאלוגים משעשעים, ולא קומץ מפות מולטיפלייר מודבק יחדיו ומיושב בבוטים ממוחשבים טיפשים. זה יהיה מקום טוב לשחקנים חדשים או לא מנוסים להתחיל בו, כיוון שהוא מוליך את השחקן דרך כל המפות, נותן לו אפשרות לאייש תפקידים שונים ולשבת מאחורי ההגה של כלי הרכב השונים במשחק. ילדים, כאן תלמדו להטיס את האפאצ'י הראשון שלכם.

במהלך הקמפיין תזכו להילחם לצד שלושת חבריכם לקבוצה, שלרוב יתנהגו כמו ילדים מגודלים ויזרקו בדיחות קרש לכל עבר. זה יכול לבדר בתחילה, אך לשמוע "תראו איך הוא רוקד לשריקות הכדורים שלי" עשר פעמים ברצף זה מאוד לא נעים. למרות שהן חוזרות על עצמן, הבדיחות לא נותנות למשחק להיות רציני מדי, כי גם ברגעים הכי מותחים תשמעו מישהו צועק "יו-הו!" בקשר.

לא החבר'ה הכי אינטליגנטים

למרבה הצער, חוץ מלדבר, חבריכם לקבוצה לא יעשו הרבה בכלל. הם לא יעילים בקרב, לא תופסים מחסה ולא משתמשים בכישוריהם המיוחדים. מדי פעם הם אפילו נותנים את הרושם שבכלל לא מפריע להם להשתזף קצת באמצע שדה הקרב, מה שפוגע במידת מה בריאליזם.

דבר מוזר נוסף היא הדרך שבה אתם "מרפאים" את עצמכם. במידה ותפצעו במהלך המשחק תוכלו להזריק לעצמכם, ישירות לתוך הלב, סם כלשהו, שכנראה ניחן ביכולות ריפוי פלאיות. זה לא יותר מציאותי מדמויות שמתרפאות באורח נס (אהמ, COD4), אבל אותי זה בהחלט הצחיק.

אך המשחק הזה מעולם לא נועד להיות ריאליסטי, אלא מהנה. דוגמא מצויינת לכך היא העלילה של המשחק. קשר בינה לבין המציאות וההגיון הוא מקרי לכל היותר, אך היא מעניינת ומצחיקה. תזכו להשתלט על כמה מבנים מאובטחים של הרוסים (שגם כאן הם החבר'ה הרעים, למרבה ההפתעה), להציל דיקטטור על סטרואידים ולהמלט במסוק מוזהב. לא בדיוק סיפור מלחמה טיפוסי.

למרות המחסור המופגן בשכל בקרב האוייבים, המשחק אינו קל. יש המון אוייבים להילחם בהם כמעט בכל רגע נתון, והסביבה הדינאמית תגרום לכם לנוע במהירות ממחסה למחסה ולהתחמק מכדורים שורקים, או רימונים מזמזמים. חוסר היעילות של הצוות שלכם מוסיף אף הוא לקושי, כך שאת רוב המשחק תעברו בסגנון רמבו. מי שמחפס משחק יריות טקטי מבוסס קבוצה בשביל זה אלוהים ברא את Rainbow Six.

פיצוץ של משחק

152608-1-1.jpg

את התחושה שהמשחק נותן אפשר לסכם במילה אחת: וואו. קודם כל, הסביבות הניתנות להשמדה הם פיצוץ לא נורמלי (pun intended). זוכרים מה Red Faction עשה בזמנו? זה אותו דבר כאן, רק רמה אחת מעל. מקירות ועד לבניינים שלמים, שיחים ועצים ואפילו גשרים הכל נופל. EA קוראים לזה "השמדה טקטית", אבל אני קורא לזה בשם הקיצור "כיף".

את כל הסביבה השברירית מרכיבות טקסטורות חדות ויפות להפליא. לא פעם החניתי את הטנק שלי ליד אחד הבתים כדי להתפעל לכמה דקות מהשקיעה היפהפייה באופק. המנוע החדש של חברת DICE עושה עבודה נפלאה בכל מה שקשור לאפקטים, בין אם אלה פיצוצי ענק או האבק שמתרומם לאוויר אחרי פגיעת כדור, הצללה ותאורה דינאמיות, דמויות וכדומה.

כפי שאפשר להבין, במהלך המשחק תלחמו גם ברגל אבל גם באמצעות שורה ארוכה של רכבים מלחמתיים שונים: טנקים, סירות, ג'יפים, האמרים, מסוקים וכן הלאה. זו תמיד היתה אחת הנקודות החזקות ביותר של סדרת באטלפילד, וגם הפעם מדובר בכיף עצום, בעיקר במולטיפלייר. מפות המשחק עצומות, והרבה פעמים צריך רק כדי להגיע ממקום למקום...

הכל ניתן להריסה

badco2.jpg

אם נחזור לדמויות, האנימציות והבעות הפנים של הדמויות המאכלסות (לא לזמן רב) את המשחק הן מהטובות שראיתי כבר זמן רב, והן מגיבות בצורה מציאותית לפגיעות בהן. למשל, דמות שתלך לעולמה כתוצאה מרימון שהתפוצץ לידה תתרומם לאוויר ותנחת כמה מטרים ממקום מותה, ואילו דמות שנפגעה מכדור פשוט תיפול מטה.

אל תבינו אותי לא נכון זו אינה יצירת מופת גראפית ברמה של Crysis, והיא אינה מתיימרת להיות כזו. אבל המשחק נראה ובעיקר מרגיש טוב. להזמין הפצצת מרגמות על אויב אחד המתחבא בתוך בית אולי לא נשמע כמו תכנון משאבים יעיל במיוחד, אבל זה בהחלט נראה מצויין, ואתם תעשו את זה, שוב ושוב, אני מבטיח לכם, רק כדי לראות עבק מתרומם וחתיכות בטון מתפזרות המזכירות לנו שבעבר עמד שם קיר. ישנו גם מבחר מפתיע בגודלו של חביות נפץ ומיכלי דלק המפוזרים בכל שלב, כך שלעולם לא יחסרו לכם דברים שעושים "בוווום".

כמה גליצ'ים קטנים מונעים מהמנוע להגיע לגדולה, ומהמשחק לקבל ציון מושלם בקטגורית התצוגה. היעדר אופציית הסנכרון הורטיקלי (Vsync) מראה את פניה המכוערות, במיוחד בגלל הקצב המהיר של המשחק, והפריימים לא תמיד עומדים בקצב. דברים קטנים נוספים, כמו אפקט הגרעון שנועד להמחיש הצגה של סרט (לא מתאים למשחקים מהסוג הזה, לדעתי) ופיזיקה ששוברת לפעמים כמה מחוקי ניוטון, יכולים להפריע, אבל הם בהחלט לא הורסים את החוויה הכללית.

סאונד באבחנה גבוהה

באד קומפני מתפאר בסאונד High Dynamic Range Audio, שאחראי על האפקטים הקוליים של כל יריה, פיצוץ וכדומה. אם חשבתם שסביבה ניתנת להריסה היא משהו מדהים חכו שתשמעו אותה מושמדת כליל. אין שום דבר טוב יותר מלשמוע פגז טנק עובר מעל ראשכם ונוחת מטרים ספורים מכם. אפשר לשמוע את גלי ההדף ואת ההד שהם יוצרים בסביבה. אפקטים כאלה עוד לא חוויתי, באף משחק, ובטוח שלא בקונסולות. פשוט משתה לאוזניים.

הדיאלוגים קצת מיושנים, וההומור לא מצחיק במיוחד, אבל זה פרט כל כך שולי ותופס חלק כל כך קטן מהמשחק, שזה לא ממש מפריע. תוסיפו לזה את המוזיקה האופיינית למשחקי הסדרה והנה לכם חבילת (כמעט) מושלמת.

טובים ה- 24 מהאחד

1206625477.jpg

בלי מולטיפלייר זה לא היה באטלפילד. הסדרה בנתה לעצמה מוניטין סביב מצב מרובה משתתפים מעולה וייחודי, המתבסס על מפות ענק והמון רכבים, וגם בכותר החדש, למרות שהוכנס קמפיין לשחקן יחיד, זה עדיין העיקר. עד 24 שחקנים יכולים להפגש בשדות הקרב ולהשמיד דברים בצוותא.

תוכלו לבחור בין 8 מפות, בכל אחת כלי שונים, וכל אחד תדרוש מכם אסטרטגיות קרב שונות על מנת שידכם תהיה על העליונה. מפות נוספות, יחד עם מצבי משחק חדשים, יתווספו בחודשים הבאים דרך עידכונים. ישנם חמישה מקצועות לחימה שחיקים, כל אחד עם היתרונות והחסרונות שלו, וכל החמישה מאוזנים להפליא כך שאין שום יתרון מכריע לאף אחת מהדמויות באף מפה, מה שמוסיף מאוד לחווית המולטיפלייר ולגיוון שבו.

בניגוד למצב לשחקן יחיד, כאן לא תמצאו ערימות מפוזרות ברחבי השלב, ולא תוכלו לקרא להפצצות מהאוויר. לפחות לא בהתחלה. כל האפשרויות שהיו פתוחות בפניכם כעת סגורות, ואת כולם תצטרכו לפתוח על ידי עלייה בדרגות וצבירת נקודות נסיון. ישנם גם כמה בונוסים שתרוויחו אם תראו ביצועים טובים במיוחד, למשל על ירי מדוייק, או הריגה של כמה אויביים אחד אחרי השני. רואים? להרוג אנשים זה משתלם.

השורה התחתונה

Battlefield: Bad Company הוא משחק ממכר מכל בחינה. הגרפיקה מצויינת, מנוע המשחק חדשני ומעניין, הסאונד ההיקפי חד והמשחקיות תדביק אתכם לכיסא למשך שעות רבות. שחקני המחשב יצטרכו להתרגל לשליטה השונה של הקונסולה, אבל ברגע שתתרגלו אליה תגלו שהיא מאוד מגיבה ואינטואטיבית.

העלילה מפיקה חיים חדשים במצב לשחקן יחיד שכמעט ולא היה קיים במשחקים קודמים בסדרה, אבל העיקר כאן, כמו תמיד, הוא המולטיפלייר האינטנסיבי והמושקע. המשחק מהנה במיוחד הודות למנוע החדשני שמאפשר להרוס הכל ולגישה הייחודית שלו לקרב. הוא רחוק משלמות, אך הוא בהחלט אחד ממשחקי היריות הכי ממכרים, חדשניים ופשוט כיפיים של השנה. מומלץ בחום!

* קרדיט ל Vgames

אתם מוזמנים להמשיך מכאן.

עריכה:

לאחר חיפוש מצאתי שפתחו כבר סוג של דיון ראשי אבל הוא הוזנח וסבב יותר סביב הדמו.

הדיון הזה יעסוק אך ורק במולטי והחדשות האחרונות והטובות היו המוד הקלאסי שהתווסף למשחק קונקוואסט בדיון הזה:

Conquest Mode is coming to Battlefield: Bad Company!

עכשיו נעבור לחדשות המעודכנות יותר:

לאחרונה נערכה הצבעה בקרב הקהילה לבחירת 2 מפות חדשות ונבחרו המפות (שגם אני בחרתי בהן) :

1. Acta Non Verba

Par for the Course 2.

vote_map01.gif

vote_map03.gif

בנוסף ייבחרו עוד 2 מפות ע"י הצוות של DICE כך שנקבל 4 מפות חדשות לקונקוואסט :xyxthumbs:

בנוסף,

העידכון הבא של חבילת המפות יכלול בתוכו גם פאץ' שידאג לשינויים הבאים:

Priority fixes

Server Lag Our #1 priority. The game servers were upgraded last week to improve performance.

Dog Tag Lag The next update will include a fix for this issue

PS3 VOiP We are still looking into this issue. Sonys 2.42 Update should have addressed the majority of issues. Please let us know if you are still experiencing muted sound.

Additions enhancing the game

PS3 Trophy support - Yes you read correctly, PS3 Trophy support will be coming to Bad Company

Game Tweaks

Removed one hit kills for knife against Friendlies

Bullets and knives go through bushes

After sprinting, you will be able to fire your weapon quicker

Helicopter can take damage from multiple trees

Additional minor tweaks to improve gameplay

ואחרון חביב,

לכל אלה שלא היה להם כוח להגיע לדרגה 4 בדמו ולקבל עוזי עם של פאן :cool2: או לא הזמינו מראש את המשחק על מנת להצטייד בסנייפר מיוחד

או התעצלו להירשם לניוזלטר של בטלפילד

העידכון יכיל בתוכו פתיחה אוטומטית לכולם של הנשקים הללו

אז, זהו להפעם העידכון יצא ממש בקרוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אמור לקבל מחר את המשחק, בהנחה שאבא שלי לא קנה את המשחק הלא נכון \ לפלטפורמה הלא נכונה.

אגב, מישהו יכול להסביר לי למה כמעט כל משחקי ה-PS3 משתמשים ב-L\R1 לכיוון וירי במקום L\R2 כמו שצריך להיות?!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בכלל חושב שצריך לאפשר לשחקנים לתכנת את הלחצנים על פי הנוחות שלהם

לקח לי די הרבה זמן להתרגל לגיימפד באופן כללי במשחק בטלפילד ועדיין אני לא הכי מדוייק :-X

לעומת זאת אם יצא לך לשחק במשחק רזיזטנס אז השליטה שם פשוט מעולה

הולך לצאת פאטצ' חדש עם מפות חדשות, נשקים, תיקונים ו Trophies ל-PS3

http://nextgn.com/2008/09/10/new-maps-bug-fixes-and-trophies-on-the-new-bad-company-patch/

זה בדיוק מה שרשום בסוף הסיקור למעלה.

מה שהכי מצא חן בעיניי זה העובדה שהם מודעים לאיכות הסרברים הלוקה בחסר שלהם ועל כך הם ראויים לחצי ציון לשבח:

Server Lag Our #1 priority. The game servers were upgraded last week to improve performance.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתמול קיבלתי את המשחק וחברה חבל על הזמן איזה משחק פיצוץ ; גרפיקה משחקיות וסאונד יש לי את הגרסה GOLD EDITION מה ההבדל בין הגרסאות ?

ועוד משהו אני מנסה להתחבר לשרתים ולא מצליח למה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעיה ידועה אבל פתירה

אם אתה מחובר דרך ראוטר תגדיר את ה ps3 כ DMz

עשוי לעזור

הפאץ' הקרוב כנראה יפתור חלק מבעיות ההתחברות כמו ש ea הודיעה

בעיקרון, במוד קונקוואסט לא נתקלתי בבעיות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עידכונים חדשים:

העידכון הראשון הוא לפתיחת שלושת הנשקים שהיה ניתן להשיג רק בהשלמת דרגה 4 בדמו (היה מעייף אבל אימון לא רע)

הזמנת המשחק ב PRE-ORDER ורישום לניוזלטר.

להלן הקודים לפתיחת שלות הנשקים הללו:

Recon Kit - QBU88 - your3mynextt4rget

Special Ops Kit - UZI - cov3r1ngthecorn3r

Support Kit - M60 - try4ndrunf0rcov3r

בנוסף,

Leaderboards expanded

9/10/2008

Are you ranked 50,001 like so many others? Not any more.

We've now pushed the button and expanded the Score leaderboard to show the top 500,000 both in-game and on this website. So check out your new rank, and hope you're not 500,001 like half the team here at DICE =)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קבלתי היום את המשחק, עוד לא שיחקתי ב-SP, קפצתי ישר ל-MP. הרמה ממש שונה מהדמו, בדמו בדרך כלל היה מסיים בין הראשונים, אבל עכשיו אני אפילו לא מצליח להשיג KDR חיובי, כלומר גדול מ-1.

דרך אגב, המשתמש PSN שלי הוא -BDB-ISR.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז אתה במצב טוב BDB-ISR :)

כשנכנסתי לדמו בהתחלה הייתי כזה גרוע (גיימפד גיימפד גיימפד)

כך שאחרי שבועיים היה לי רטיו עלוב של 0.3

עכשיו אני מצליח להשיג רטיו נורמלי של 1+

אבל בכללי המצב עדיין רחוק מלהשביע רצון-מתחת ל 1

8)

אתה מוזמן לצרף אותי לסקוואד אם אני אונליין

הכינוי SamOnYou

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...