כרטיס AGP לצפייה בסרטי HD - עמוד 3 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיס AGP לצפייה בסרטי HD


anatoli

Recommended Posts

שמע 3650 יעשה את העבודה בטוח ב1080P,אם הכרטיס שלי מתאמץ עד 5% מקסימום והמעבד לא עובר את 15% (ראה מפרט) ב720P אז אני גם מאמין שבשבילך זה יצליח,כמובן שבכול הסרטים שהיו לי עד עכשיו היתה תמיכה בפיענוח חומרתי(אהמ אהממ),

כמו כן תסתכל על סוג הקובץ (H264\X264) ותראה במאפיינים שלו (לדוגמא MPC )כתוב שם H264 לעומת מה שכתוב ליד השם של הסרט(X264)

ככה שכמו שמישהו קודם רשם שהכרטיסים יודעים לעבוד עם הפורמט הזה מצויין.(כמובן שהסיומת של הסרטיםMKV)

ככה שעדייף שתוסיף עוד 100 שקל בערך שתוכל להנות מכרטיס קר יותר,טוב יותר (טכנולוגיות),ומהיר יותר(ביצועים). להזכירך תהליך הייצור שלו קטן יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אל תבנה על זה. הנושא/בעייה קיימת מהיום שיצאו סירטי HD לא חוקיים ושום דבר לא השתנה. יצרני החומרה (ATI/NVIDIA) יוצאים מנקודת הנחה שאתה מנגן סרט מקורי ולכן לא תהיה לך בעייה, אני לא חושב שבראש שלהם לאפשר לך הרצת סרטים לא חוקיים שקודדו בכל מיני שיטות שונות מהסטנדרט החוקי.

מי שבונה ומתבסס על פיענוח HD ע"י מאיץ אמור לקחת בחשבון שהסרטים אותם ינגן יהיו סרטים חוקיים (כאלו שרכשת או השכרת) ולא חומר לא חוקי מהרשת. במידה ואתה בונה על שיריץ חומר אחר, אין לך ברירה ותיאלץ או להסתפק ב 720P (ונראה לי שזה מה שתעשה כרגע) או לבנות מחשב מספי חזק לקידוד 1080P ע"י המעבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגב, סתם שאלה שמעניינת אותי. עד כמה יותר כח עיבוד צריך בשביל להריץ 1080P? האם אכן פי 2?

כיוון שאם כרגע עם ה-2.4 אני מריץ 720P, מה אם אני אשים מעבד 3 או 3.2 (זה השקעה של כמה עשרות שקלים גג)? האם זה יאפשר לי בעזרת עדיף (נגיד של 400Mhz) להריץ 1080P בצורה הגיונית?

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למען האמת אין לי תשובה חד משמעית בשבילך כי לא בדקתי ולא ראיתי מקום בו בדקו, אבל לשם השוואה לי יש מעבד אופטרון 170 ללא OC והוא מריץ 1080P ללא בעייה, ככה שנראה לי שכל 4200 ומעלה יעשה את העבודה. כשלקוח שואל אותי מה המינימום למחשב - זו התשובה שלי ועד היום לא קיבתי תלונות :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...