התלבטות בבחירת מסך 22'' למשחקים (תקציב עד 1500 ש"ח) ... - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התלבטות בבחירת מסך 22'' למשחקים (תקציב עד 1500 ש"ח) ...


DarkLloth

Recommended Posts

יש מצב שאני מקבל מסך בהנחה טובה , השאלה היא איזה דגמים ממולצים , עד 1500 הבנתי שיש את ה 2243BW , שאני מבין שהוא מסך ה TN המוביל בקטגוריה זו , מה הדגמים היותר טובים (בעלי פאנל TN או כמובן פאנל יותר טוב , לדוגמה כמו זה שיש לי ב VP930) ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב-22" עד 2500 ש"ח כולם מבוססי TN ואכן אין טעם לקנות TN 22" יותר יקר מה-Samsung 2243BW. רק אם תעלה את התקציב ל-2850-3000 תוכל לרכוש מבוססי S-PVA 22"/24":

2408WFP או Eizo S2231W.

לעיסוק העיקרי במשחקים נטו יחס עלות-תועלת יהיה טוב יותר ב-22" TN. בכל מקרה תורגש ירידה באיכות התצוגה ב-TN לעומת פאנל VA מבחינת עומק השחור, סיכוי גבוה לזליגות אור, שייראו בסצינות כהות בסרטים, וכמו כן אחידות תאורה פחות טובה לעבודות טקסט. משתלם להשקיע במסכים מבוססי S-PVA אם מערבים צפייה בסרט HD ו/או תיכנות ועבודות טקסט ממושכות. במשחקים אפלים מבוססי S-PVA נותנים יתרון בחשיפת גוונים טובה יותר עם עומק שחור עדיף וגם בסרטים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במשחקים בהירים פחות שמים לב להבדלים של דיוק בצבעים בין פאנלי TN לאיכותיים. במשחקים עם סצנות חשוכות מרגישים שבפאנל איכותי קיימת רפרודוקציית צבע מלאה. מה הכוונה? כבר יצא לי לראות הבדל מכריע בקרייסיס בין פאנל TN ל-S-PVA. ב-TN ישנם גוונים שנבלעים ונעלמים בשל הניסיון לכייל את המסך ליחס ניגודיות סטטי גבוה ואילו ב-S-PVA קיימת חשיפה מלאה יותר פאנלים איכותיים לא סובלים מזוויות צפייה צרות ולכן אין בליעת גוונים יחסית ל-TN. האם רק בשביל משחקים שווה להוסיף עוד תקציב משמעותי ל-22" או 24" איכותיים? לדעתי לא. התוספת כן מוצדקת בשביל ושימושי טקסט ממושכים. אז אם במקרה שלך אתה מייעד את המסך לשימוש העיקרי משחקים עדיף שתחסוך כסף עם ה-2243BW.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי אותך , בגלל שהמסך (בשאיפה) ימוקם כמה שיותר רחוק (לא רחוק מידי) מהמשתמש , לא תהיה בעיה של זוויות ...

כן אכן קשה לרדת מפאנל איכותי (בייחוד אחרי ה VP930) , אבל לא נראה לי שהבנת למה שהתכוונתי , שאלתי האם יש טעם להשקיע בכלל כסף בכדי להחליף את ה VP930 (למקם אותו ליד מחשב אחר) ולשים במקומו 22'' TN (האם החוויה של משחק במסך גדול יותר אך אם פאנל פחות איכותי שווה את הכסף?) ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הגודל של 22" והאספקט הרחב מהנה בדרך משלו במשחקים גם כשמדובר על משחקים למרות שהפאנל TN יהיה נחות יותר. אם אתה שומר את ה-VP930 לשימושים אחרים כמו גרפיקה ושימושי טקסט ממושכים, ישתלם לך לרכוש עוד מסך 22" TN לטובת חוויית משחק משופרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בסכום הזה אתה יכול לקנות כבר 24

http://www.zap.co.il/models.aspx?Sog=C-Monitor&DB4147=4924&orderby=price

24'' כבר יהיה גדול מידי לשולחן העבודה שלי , אני חושב ש 22'' יהיה מספיק .

השאלה עכשיו היא איזה מסך יותר טוב ה 2243BW או MW221C ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

24'' כבר יהיה גדול מידי לשולחן העבודה שלי , אני חושב ש 22'' יהיה מספיק .

השאלה עכשיו היא איזה מסך יותר טוב ה 2243BW או MW221C ?

תראה, מבחינת צבעים ,דיוק, מהירות תגובה, האסוס יותר טוב גם למשחקים וגם לסרטים. הסמסונג קצת פחות טוב אבל בעל אוגרונומיה טובה יותר (מקנה לך יותר אופציות לשחק עם המסך עצמו, זויות+גובה). תראה מה חשוב לך יותר.

לי היה יותר חשוב תצוגה טובה יותר לכן הלכתי עם האסוס ואני לא מתחרט לשניה, מסך מעולה בעל תמונה חדה ונותן תמורה מלאה לכסף.

מה שכן, הוא בעל ציפוי מבריק, לי אישית זה לא מפריע, יש כאלה שלא יאהבו את זה.. ההחלטה היא נטו שלך לפי הדרישות שלך ומה חשוב לך יותר, לשחק עם המסך מבחינת תנועה או תצוגה טובה יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם תיגע בו ולא תנקה אותו גם ציפוי מט יקבל סימנים של לכלוך. בזמן עבודה שוטפת לא מרגישים את ההשתקפות אבל זה אינדיווידואלי. אני מציע לך ללכת לחנות שמציגה את המסך בלייב ותבחן אותו מול עינך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...