סדרת תקלות מתסכלות בפדורה 9 - לינוקס, Mac ומערכות הפעלה אחרות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סדרת תקלות מתסכלות בפדורה 9


fungiman

Recommended Posts

כמה מרורים מאכילה אותי ההפצה הזאת לאחרונה, ואני עוד אחד מהמשתמשים הנאמנים ביותר, עוד מימי RH9.

בהתחלה כל ניסיון להפעיל את כרטיס הרשת האלחוטי גרם לתקיעה ולאיתחול של המערכת. התחברתי באופן חוטי, עדכנתי את כל החבילות, התקנתי חבילות של גנום לחיבור ופתאום יש חיבור. אבל המערכת עדיין נתקעת ועושה איתחול בכל פעם שאני מנסה לעשות איתחול לכרטיס הרשת...

אחר כך ה-KDE4 התחיל להתנהג מוזר, שורת המשימות נעלמה וסירבה להופיע מחדש, הופיעו ארטיפקטים גרפיים סביב הצלמיות (שלא היו בגנום, כך שלא סביר שמדובר בהתקן כרטיס המסך - ממאגר livna). ולבסוף ה-KDE התחיל לקרוס מדי פעם באופן ספונטני. נכון לעכשיו העפתי את כל החבילות שלו ונאלצתי לחזור לגנום. לפחות בזמן שהוא כן עבד, KDE4 באמת נראה נהדר.

cron לא עובד. השירות עובד ברקע, קובץ crontab כתוב לפי כל הכללים, ושום דבר לא קורה. נאדא.

התנגשות רבתי בין החבילות של adobe לחבילות ה-64 ביט (בעיה של adobe אבל עדיין מעצבן).

כל מיני התנגשויות מעצבנות בין חבילות 32 ו-64 ביט שהצלחתי לפתור באופן ידני, אבל זה ממש לא לעניין.

עדיין התקלה המשונה עם כרטיס הקול revolution 5.1 של m-audio, הערוץ השמאלי לא פעיל עד שלא משנים את העוצמה ידנית, אין תמיכה ביציאת האוזניות.

חבר'ה, get your act together, איך אני יכול להמליץ לחברים לעבור ללינוקס עם כל התקלות המביכות האלו?

בכל זאת כמה דברים טובים - ההתקנה חלקה ולוקחת פחות ממחצית הזמן ביחס לוויסטה, יש שיפור הדרגתי אבל מורגש ברוב התוכנות, יש יותר ויותר חבילות GUI לכיוונון המערכת והטרמינל הולך ומתייתם, נגני המדיה ללינוקס עדיפים על אלו של , זה עדיין בחינם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נתחיל לעשות סדר קטן

kde 4 הוא חדש לגמרי

סביר להניח שיהיה איתו תקלות

דבר שני

איזה כרטיס רשת יש לך? ובאיזו צורה ניסית להתקינו? איפה אירעה התקלה?

בקשר ל cron

תקרא הכול פה ללימוד

http://he.gentoo-wiki.com/%D7%9B%D7%99%D7%A6%D7%93_%D7%9C%D7%94%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9_%D7%91-cron#.D7.9E.D7.A2.D7.A8.D7.9B.D7.AA_crontab

בקשר להתנגשויות זה כנראה תלוי בהפצה ואין מה לעשות עם זה

לדעתי תחליף הפצה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי ה-cron קראתי את ה-man, כל מיני wiki וגם חיפשתי בפורומים, אולי מדובר בבעיה של הרשאות ואני אתעסק עם זה בסופ"ש. בכל מקרה, זה היה אמור לפעול out of the box ולא לדרוש כל מיני התעסקויות עם הטרמינל.

KDE4 חדש, אבל כבר לא בטא ונמצא כבר בגרסה 4.1 ויש הבדל בין כמה תקלות מציקות לבין תקלות חמורות כמו שורת משימות שנעלמת לה והתרסקויות תכופות.

כרטיס הרשת הוא של edimax הבעיה ידועה ונדונה בפורומים שונים ברשת, הציעו המון פתרונות ושום דבר לא עזר. בכל מקרה, הוא עובד עכשיו, לא יודע איך ולא מעניין אותי...

להחליף הפצה? ומה אז, לחזור לאובונטו שהתרסק לי לחלוטין על המחשב הקודם? אני קצת נזהר בפושרין אחרי שנכוותי. אני מאמין שבסוף אני והפדורה 9 נחיה ביחד בסוג של שלווה, אבל למה זה צריך לעלות לי בכל כך הרבה עצבים?!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...