פורסם 2008 באוגוסט 417 שנים מספיק שהלקוח קנה את זה בגלל תמיכה בוינדוס רילטק מזוהה אוטומטי ב XP ו בויסטה3COM צריך דרייבר לXP ואין דרייבר נורמלי לויסטה (ול64 בכלל לא נדבר)תשמע אם אתה קונה חלק חדש ואתה מקבל חלק ישן שעבד כבר כמה שנים טובות שפירקו אותו ממחשב ישן פנטיום 2 וכדומה ואתה מרוצהשיבושם לךהלקוח שלי לא היה מרוצהוגם כרטיסי מסך (חוץ ממאורר) לא מתבלים וגם כרטיס קול לא מתבלים נו אז היית רוצה לקבל כרטיס מסך משומש שעבד כמה שנים שהכרטיס שלך היה בן שבועיים או חודש ולידעתך הם עושים זאת גם בכוננים קשיחיםתפסיק להגן עליהם
פורסם 2008 באוגוסט 417 שנים מספיק שהלקוח קנה את זה בגלל תמיכה בוינדוס רילטק מזוהה אוטומטי ב XP ו בויסטה3COM צריך דרייבר לXP ואין דרייבר נורמלי לויסטה (ול64 בכלל לא נדבר)תשמע אם אתה קונה חלק חדש ואתה מקבל חלק ישן שעבד כבר כמה שנים טובות שפירקו אותו ממחשב ישן פנטיום 2 וכדומה ואתה מרוצהשיבושם לךהלקוח שלי לא היה מרוצהוגם כרטיסי מסך (חוץ ממאורר) לא מתבלים וגם כרטיס קול לא מתבלים נו אז היית רוצה לקבל כרטיס מסך משומש שעבד כמה שנים שהכרטיס שלך היה בן שבועיים או חודש ולידעתך הם עושים זאת גם בכוננים קשיחיםתפסיק להגן עליהםאני לא מגן עליהם, אני חושב בהגיון.אם הלקוח לא מרוצה,למה קנית משם?----------------------------------------------בכול אופן,, אני בטוח ב-99% שבתנאי האחריות של אייבורי (שמשום מה לא מפורסמים באתר שלהם)הם שומרים על הזכות שלהם לתת מוצר שווה ערך, כך שהטענות שלך בעיתיות.----------------------------------------------------------------2. כדאי שתנסה לשלוח מייל לכתובת הבאה של מנהל השרות:servicemanager@ivory.co.il3. אתה מתחמק מציון הדגם של הכרטיס?
פורסם 2008 באוגוסט 417 שנים אני לא מגן עליהם, אני חושב בהגיון.אם הלקוח לא מרוצה,למה קנית משם?----------------------------------------------בכול אופן,, אני בטוח ב-99% שבתנאי האחריות של אייבורי (שמשום מה לא מפורסמים באתר שלהם)הם שומרים על הזכות שלהם לתת מוצר שווה ערך, כך שהטענות שלך בעיתיות.----------------------------------------------------------------2. כדאי שתנסה לשלוח מייל לכתובת הבאה של מנהל השרות:servicemanager@ivory.co.il3. אתה מתחמק מציון הדגם של הכרטיס?תגיד לי אתה עובד שם או משהו?בן אדם קנה כרטיס X מסיבה כלשהי ששמורה לו(אולי 3COM עיצבנו אותו פעם ולא בא לו עליהם), אם הכרטיס מתקלקל מגיע לו לקבל את אותו X אם הוא באחריותזה כמו שתקנה הונדה והיא תתקלקל ויחליפו לך אותה ביונדאי, אז מה תגיד? זה עובד, זה אותו דבר, בלה בלה בלה...יש לי הרגשה שאתה שתול שלהם משום מה.
פורסם 2008 באוגוסט 417 שנים כן גם לי ולאח שלי היו בעיות עם איבורי במימוש אחריות, שלא לדבר על מלא מלא תקלות עם המחשבים. קניתי בדיוק לפני כמה ימים מחשב מ-skypc אז עכשיו אני יכול להפתר מהגרוטאה של איבורי (P4 3ghz), הסאונד כל כמה זמן מחליט לא לפעול, 1 המאוררים לא עבד הייתי צריך להחליף, אצל אח שלי הדיסק הקשיח נהרס. על כל פנים אני נהנה מה-G5 אני מעדיף אותו על פני ה-518, למרות שיש כמה בעיות עם ה-G5, הוא צובר לכלוך (אני מניח כמו כל עכבר אחר), אחד מהכתפורים אצלי כבר לא עובד (זה שמעלה את ה-DPI). והיה לי לאיזה יומיים שהלחצן השמאלי לא תפקד טוב/לא הגיב. חוץ מזה אבל הוא עובד מעולה, הייתי ממליץ לקנות את הגרסא החדשה בשביל עוד כפתור לתכנות (לי זה עוזר ב-wow מאוד), יש ל-G5 משקולות לשינוי קטן במשקלו לנוחות המשתמש, לא עוד שאתה יכול לשנות במהלך המשחק את ה-DPI שלך (ממש טוב למשחקי FPS כמו CoD, CS, BF וכו'..) מה שאין בעכברים אחרים, כגון ה-518. הדבר תאמת שהכי מפריע לי בעכברים של logitech ומה גם ב-G5 שלי זה הגלגלת, שמרגישה זולה במיוחד לעכבר gaming, היה לי לפני עכבר של Microsoft intellimouse שממש היה טוב למשחקים אבל הוא כבר התקלקל, ובוא הגלגלת הייתה הרבה הרבה יותר איכותית ובכלל לא רועשת (מה שאי אפשר לאמר על לוגיטק). דרך אגב אני גם משתמש בפאד של QCK ממש חובה לגיימרים לדעתי.
פורסם 2008 באוגוסט 417 שנים תגיד לי אתה עובד שם או משהו?בן אדם קנה כרטיס X מסיבה כלשהי ששמורה לו(אולי 3COM עיצבנו אותו פעם ולא בא לו עליהם), אם הכרטיס מתקלקל מגיע לו לקבל את אותו X אם הוא באחריותזה כמו שתקנה הונדה והיא תתקלקל ויחליפו לך אותה ביונדאי, אז מה תגיד? זה עובד, זה אותו דבר, בלה בלה בלה...יש לי הרגשה שאתה שתול שלהם משום מה.אם הייתי "שתול" הייתי מקבל הנחה, אבל שלמתי מחיר מלא [קובץ מצורף מס'1].הכול הכפוף לתנאי האחריות זה מה שקובע.נכון שמכול בחינה החנות הייתה צריכה לספק מוצר זהה, אבל היא יכולה לתרץ את זה בתנאי האחריות. צירפתי את התנאים של HP לשם דוגמא בלבד, שים לב מה היא שומרת לעצמה- הכול בתנאי שיהיה מדובר במוצר שווה ערך.[attachment deleted by admin]
פורסם 2008 באוגוסט 417 שנים כן גם לי ולאח שלי היו בעיות עם איבורי במימוש אחריות, שלא לדבר על מלא מלא תקלות עם המחשבים. קניתי בדיוק לפני כמה ימים מחשב מ-skypc אז עכשיו אני יכול להפתר מהגרוטאה של איבורי (P4 3ghz), הסאונד כל כמה זמן מחליט לא לפעול, 1 המאוררים לא עבד הייתי צריך להחליף, אצל אח שלי הדיסק הקשיח נהרס. על כל פנים אני נהנה מה-G5 אני מעדיף אותו על פני ה-518, למרות שיש כמה בעיות עם ה-G5, הוא צובר לכלוך (אני מניח כמו כל עכבר אחר), אחד מהכתפורים אצלי כבר לא עובד (זה שמעלה את ה-DPI). והיה לי לאיזה יומיים שהלחצן השמאלי לא תפקד טוב/לא הגיב. חוץ מזה אבל הוא עובד מעולה, הייתי ממליץ לקנות את הגרסא החדשה בשביל עוד כפתור לתכנות (לי זה עוזר ב-wow מאוד), יש ל-G5 משקולות לשינוי קטן במשקלו לנוחות המשתמש, לא עוד שאתה יכול לשנות במהלך המשחק את ה-DPI שלך (ממש טוב למשחקי FPS כמו CoD, CS, BF וכו'..) מה שאין בעכברים אחרים, כגון ה-518. הדבר תאמת שהכי מפריע לי בעכברים של logitech ומה גם ב-G5 שלי זה הגלגלת, שמרגישה זולה במיוחד לעכבר gaming, היה לי לפני עכבר של Microsoft intellimouse שממש היה טוב למשחקים אבל הוא כבר התקלקל, ובוא הגלגלת הייתה הרבה הרבה יותר איכותית ובכלל לא רועשת (מה שאי אפשר לאמר על לוגיטק). דרך אגב אני גם משתמש בפאד של QCK ממש חובה לגיימרים לדעתי. גם ב518 אפשר לשנות את הDPI תוך כדי משחק.
פורסם 2008 באוגוסט 417 שנים מחבר עשיתי הזמנה מהחנותhttp://ivory.co.il/product.asp?productid=1487&CatCode=412שיהיה.. אייבורי העיקר אני מקבל MX518.
פורסם 2008 באוגוסט 417 שנים חחח בטח הם עוקבים אחרי הת'ראד הזה.. הם העלו את המחיר של הg5 ב10 שקל, עכשיו זה לא משתלם :-*
פורסם 2008 באוגוסט 417 שנים so דבר ראשון אני לא קונה מאייבורי הלקוח קנה מאייבורי אני משווק של מור לוי אני יודע מה זה לתת שירות במוצרים דבר שני אני לא מתחמק כי אני לא זוכר את הדגם המדויק אם אתה רוצה אני אביא לך לדבר איתו ישירות
פורסם 2008 באוגוסט 617 שנים כרגע יש לי G5 ואני מרגיש שהוא צר לי מדי, כלומר, הזרת תמיד נגררת על השולחן וזה מפריע ולא נוח.רציתי לשאול לגבי ה G9, האם הוא יותר רחב ויכול לפתור את הבעיה הזאת?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.