פורסם 2008 ביולי 1517 שנים אם ניקח כרטיסי מסך כמו 4870 ונשים במערך CF, יהיה את ההפרעה הזאתי?http://www.pcgameshardware.de/?article_id=631668פה מדברים על זה, אבל בכרטיסים הישנים, מישהו יודע מה קורה כיום ?
פורסם 2008 ביולי 1717 שנים השמועה מספרת ש-HD4870x2 יפתור את הבעייה של MicroStuttering בזכות התקשורת בין הליבות שתתבצע דרך הזכרון ולא דרך גשר\שבב PLX. http://www.dvhardware.net/article27792.html בכל אופן, מערכי Crossfire / SLI עדיין עלולים לסבול מהתופעה. (כולל 2x4870x2 CF) בקשר לבעייה עצמה, מעט מאוד אנשים מודעים לה, לכן אני מאמין שהיא לא כל כך משמעותית. אבל אם יש לך עניים חדות ופטיש ל-smoothness, אתה עלול לשים לב לעניין. וכמובן, כששמים לב - רק אז העניין מתחיל להדאיג\להציק (יש אנשים רואים 100fps בFRAPS וזה כל מה שחשוב להם) המושג MicroStutter משומש גם בהקשר של חוסר זכרון לוקאלי. אפילו ראיתי דיונים הקשורים ב-vsync/triple buffer המתייחסים למושג זה. הנקודה היא שקיים בילבול בנושא, רציתי להדגיש את התופעה הספציפית עליה אתה מדבר.
פורסם 2008 ביולי 1717 שנים מחבר נראה לי שהנושא הזה די מפחיד מבחינתי כGAMER.בוא נגיד שאני משחק במשחק כל שהואאם יש לי 50-60 פריימים לשניה יציב (מה שLCD מסוגל), אז אין בעיהאבלכשיורדים בביצועים (נניח משחק סופר כבד עם גרפיקה מטורפת) לכיוון ה25-35 פריימים לשניה (25 זה עדין ניתן לשחק לדעתי), כשיש את הבעיה הזאתי זה עלול די להפריע.לא?
פורסם 2008 ביולי 1717 שנים אני חושב שהבעייה באה לידי ביטוי דווקא ב-FPS גבוה, כאשר במקרה שכזה אפשר להבחין בתקיעות רגעיות בקלות יותר.ב-FPS נמוך רצף התמונות פחות שוטף, לכן כמה מילישניות פה ושם לא בהכרח יבואו לידי ביטוי.האירוניה היא שכל הרעיון של מערכי ריבוי ליבות הוא להשיג FPS גבוה.
פורסם 2008 ביולי 1717 שנים טעות שלי. ע"פי הכתבה :The less Fps, the greater the possible intervals between them and a regular distribution gets even more importantזה לא אומר בהכרח שלא תרגיש בזה עם FPS גבוה. אבל נכון, הטענה היא שההשפעה יותר קריטית ב-FPS נמוך (אז תשכח מהתגובה הקודמת שלי)
פורסם 2008 ביולי 1717 שנים לפי מה שידוע לי הבעיה הזו קיימת בצורה הגדולה ביותר שלה ב 3870X2....אבל בכל הפורומים שאני חבר בהם בקושי שמעתי על המושג הזה, אני לא מאמין שמדובר במשהו רציני.
פורסם 2008 ביולי 1717 שנים הם טוענים ש:The problem does not occur everywhere, and there are often just hints of it, but there are critical cases. Need for Speed Pro Street, Unreal Tournament 3, Crysis and 3D Mark 06 are prominent examplesכמה זה נכון, רק בעלי מערכי SLI/CF מנוסים\מביני עניין (שידעו להבדיל בין תופעה זאת לתופעות דומות אחרות) יכולים להעיד.
פורסם 2008 ביולי 1817 שנים לפי העדויות ב GURU3D זאת תופעה מוגבלת ל 3870X2 עם השבב ו 8800GT ב SLI בכלל 0.ס
פורסם 2008 ביולי 1817 שנים http://forums.anandtech.com/messageview.aspx?catid=31&threadid=2155711http://www.overclock.net/graphics-cards-general/343177-micro-stuttering-sli-vs-crossfire.htmlhttp://www.pcgameshardware.de/?article_id=631668Solutions?Reliable solutions do not yet exist, but AMD and Nvidia are informed. The problem probably stems from the methods used on the allocation of computing work on multiple GPUs. With Alternate frame rendering (AFR), the first GPU calculates the first frame while the other calculates the second one and so on. Apparently a tool is lacking to provide these frames with the appropriate harmony so that they are displayed regularly. Upcoming graphics driver could provide the necessary balancing.
פורסם 2008 ביולי 1917 שנים כן יצא לי לקרוא כבר את כל אילו... אין יותר מידי מקורות עם מידע חד משמעי לגבי העניין, לכן סוג הכרטיסים המדוברים פחות רלוונטי.זה ש-8800gt יכול להכלל פה זה לא מבשר טובות על כל מה שמתחתיו.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.