עבור לתוכן

Micro stuttering, קיים כיום?

Featured Replies

פורסם

אם ניקח כרטיסי מסך כמו 4870 ונשים במערך CF, יהיה את ההפרעה הזאתי?

http://www.pcgameshardware.de/?article_id=631668

פה מדברים על זה, אבל בכרטיסים הישנים, מישהו יודע מה קורה כיום ?

פורסם
  • מחבר

טוב מותר להקפיץ, עברו 24 שעות.

מישהו?

פורסם

השמועה מספרת ש-HD4870x2 יפתור את הבעייה של MicroStuttering בזכות התקשורת בין הליבות שתתבצע דרך הזכרון ולא דרך גשר\שבב PLX.

http://www.dvhardware.net/article27792.html

בכל אופן, מערכי Crossfire / SLI עדיין עלולים לסבול מהתופעה. (כולל 2x4870x2 CF)

בקשר לבעייה עצמה, מעט מאוד אנשים מודעים לה, לכן אני מאמין שהיא לא כל כך משמעותית. אבל אם יש לך עניים חדות ופטיש ל-smoothness,

אתה עלול לשים לב לעניין. וכמובן, כששמים לב - רק אז העניין מתחיל להדאיג\להציק :P (יש אנשים רואים 100fps בFRAPS וזה כל מה שחשוב להם)

המושג MicroStutter משומש גם בהקשר של חוסר זכרון לוקאלי. אפילו ראיתי דיונים הקשורים ב-vsync/triple buffer המתייחסים למושג זה.

הנקודה היא שקיים בילבול בנושא, רציתי להדגיש את התופעה הספציפית עליה אתה מדבר.

פורסם
  • מחבר

נראה לי שהנושא הזה די מפחיד מבחינתי כGAMER.

בוא נגיד שאני משחק במשחק כל שהוא

אם יש לי 50-60 פריימים לשניה יציב (מה שLCD מסוגל), אז אין בעיה

אבל

כשיורדים בביצועים (נניח משחק סופר כבד עם גרפיקה מטורפת) לכיוון ה25-35 פריימים לשניה (25 זה עדין ניתן לשחק לדעתי), כשיש את הבעיה הזאתי זה עלול די להפריע.

לא?

פורסם

אני חושב שהבעייה באה לידי ביטוי דווקא ב-FPS גבוה, כאשר במקרה שכזה אפשר להבחין בתקיעות רגעיות בקלות יותר.

ב-FPS נמוך רצף התמונות פחות שוטף, לכן כמה מילישניות פה ושם לא בהכרח יבואו לידי ביטוי.

האירוניה היא שכל הרעיון של מערכי ריבוי ליבות הוא להשיג FPS גבוה.

פורסם
  • מחבר

אני חושב שבFPS גבוהה גם ככה לא תרגיש בזה, לא?

פורסם

טעות שלי. ע"פי הכתבה :

The less Fps, the greater the possible intervals between them and a regular distribution gets even more important

זה לא אומר בהכרח שלא תרגיש בזה עם FPS גבוה. אבל נכון, הטענה היא שההשפעה יותר קריטית ב-FPS נמוך (אז תשכח מהתגובה הקודמת שלי)

פורסם

לפי מה שידוע לי הבעיה הזו קיימת בצורה הגדולה ביותר שלה ב 3870X2

....אבל בכל הפורומים שאני חבר בהם בקושי שמעתי על המושג הזה, אני לא מאמין שמדובר במשהו רציני.

פורסם

הם טוענים ש:

The problem does not occur everywhere, and there are often just hints of it, but there are critical cases. Need for Speed Pro Street, Unreal Tournament 3, Crysis and 3D Mark 06 are prominent examples

כמה זה נכון, רק בעלי מערכי SLI/CF מנוסים\מביני עניין (שידעו להבדיל בין תופעה זאת לתופעות דומות אחרות) יכולים להעיד.

פורסם
  • מחבר

אז לא הבנתי

קיים

לא קיים

כמה נוראי

וכו'?

פורסם

לפי העדויות ב GURU3D זאת תופעה מוגבלת ל 3870X2 עם השבב ו 8800GT ב SLI בכלל 0.ס

פורסם

מוגבלת ל-2 כרטיסים ? קשה לי להאמין... קישור לעדות יכול לעזור.

פורסם

אכן

זה נשמע קצת מוזר. גם אני אשמח לדעת איפה קראת את זה

פורסם

http://forums.anandtech.com/messageview.aspx?catid=31&threadid=2155711

http://www.overclock.net/graphics-cards-general/343177-micro-stuttering-sli-vs-crossfire.html

http://www.pcgameshardware.de/?article_id=631668

Solutions?

Reliable solutions do not yet exist, but AMD and Nvidia are informed. The problem probably stems from the methods used on the allocation of computing work on multiple GPUs. With Alternate frame rendering (AFR), the first GPU calculates the first frame while the other calculates the second one and so on. Apparently a tool is lacking to provide these frames with the appropriate harmony so that they are displayed regularly. Upcoming graphics driver could provide the necessary balancing.

פורסם

כן יצא לי לקרוא כבר את כל אילו... אין יותר מידי מקורות עם מידע חד משמעי לגבי העניין, לכן סוג הכרטיסים המדוברים פחות רלוונטי.

זה ש-8800gt יכול להכלל פה זה לא מבשר טובות על כל מה שמתחתיו.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים