סוני חטפה עוד מכה מתחת לחגורה FF13 מגיע ל-Xbox360 - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סוני חטפה עוד מכה מתחת לחגורה FF13 מגיע ל-Xbox360


DOGMA

Recommended Posts

Microsoft הכריזה בE3.08 ש-Final Fantasy XIII מגיע גם ל-360 בנוסף ל-PS3 ולא רק זה שהוא מגיע אלא גם משוחרר באותו היום שהוא משוחרר לPS3, וכבר רצות שמועות על תוכן בלעדי לX360.

Square today announced that former PlayStation 3 exclusive Final Fantasy 13 will also arrive on Xbox 360 when the game debuts.

The title was revealed in a trailer of in-game footage during Microsoft's E3 press briefing, prefaced by a request that the footage was not to be recorded or captured in any form.

"Available on Xbox 360 at launch in North America and Europe," the company concluded. "We believe that bringing the game to Xbox 360 will allow us to provide a game to even more fans in North America and Europe."

http://www.joystiq.com/2008/07/14/final-fantasy-xiii-coming-to-xbox-360

http://kotaku.com/5025018/final-fantasy-xiii-coming-to-xbox-360

הטריילר שהוצג באירוע של MS בE3

http://www.gametrailers.com/player/36239.html

עכשיו רק צריך לחכות לSolid Snake... 8)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

נהה לא כזה מעניין זה סתם מצחיק שאחרי שכל העולם ואחותו קברו את MS בE3 וטענו שאין לה מה להציג בכלל היא יצאה עם ליין מטורף לעונת החגים.

האמת מה שהיה מעניין זה השילוב של ב360 לכל מי שיש מנוי בnetflix עכשיו יכול להוריד יותר מ10000 ופרקי סדרות ללא כל תשלום נוסף, והפיטשר הכי הזוי שהם הכניסו זה אפשרות שיתוף הצפיה דרך הLIVE עם מוני אחד(מוגבל ל5 קונסולות).

רק שיתחילו להשיק שרותים דומים באירופה וה360 סוגר את הבאסטה מי צריך BluRay כאשר יש עכשיו כמעט 25 אלף ופרקים שרובם אם לא כולם זמינים בHD בשרות הVOD של הLIVE.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דובי, חשוב לציין שאלו חדשות ממסיבת העיתונאים של מיקרוסופט

נחכה ונראה איזה שפן יש לסוני בכובע

זה לא משנה לסוני יכול להיות גם שפן וגם סוס מתחת לכובע, אם MS מצליחים שנה שלישית ברציפות להוציא xmas line חזק יותר סוני בבעיה רציני MS עברה על כל IP כמעט שיש לה פעמיים, סוני אמורים לחשוף יותר כותרים הבעיה שהם איבדו בלעדיות כמעט על כל כותר אפשרי אני בספק אם מישהו איי פעם חשב שיחס המשחקים של SE ל360 מול הPS3 יהיה 1 לפאקינג 4 כאשר 3 מהם בלעדיים ל360.

אז כן יש להם את Killzone2 הבעיה שלהם שכרגע אין להם יותר מידי מה למשוך חזרה, הכותרים הבלעדיים היחידים ל360 כרגע מפותחים או מופצים ע"י MS עצמה.

וחוץ מזה החשיפות לגבי השיפורים לגבי ה360 עצמו חשובים לא פחות מהמשחקים, שיפורים לLIVE, Dashboard אזור משתמשים חדש ופאקינג מעל ל10000 סרטים וסדרות זמינים מידית ב5 דולר לחודש(מנוי בארצות הברית בלבד).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שאמרת , נטפליקס לא רלוונטי מחוץ לארה"ב והוא גם לא כזה חדשני.

רוצים בלו ריי מאותה סיבה שעדיין קיים שם בלוקבאסטר ומאותה סיבה שיש חנויות דיסקי דובי.

וזה מתחיל ליהיות משמעותי (אין לי ספק שגם במשחקים נתחיל לראות את זה משמעותי השנה , אני מוכן להתערב לדוגמא שFF לא נכנס בדיסק אחד במילים מעטות)

בינתיים למרות השמות המפוצצים העובדות דווקא מדברות על זה שהגידול הרציני הוא בPS , אז גם אם איבדו כמה בלעדיים...

בקשר לSE - רק 2 בלעדיים (אחד הוא TIMED)

ליביו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פיצ'ר חשוב שנוסף הוא שעכשיו הם מאפשרים להתקין משחקים על ההארד דיסק (הבנתי שזה פחות להתקין, יותר ממש להעתיק את כל המשחק..? המידע עדיין לא ממש ברור)

אז חוץ מלחכות את ההתקנה, שזה יבוא על 8 מצידי...(ולפני שאנשי הפס3 קופצים, כבר עכשיו למשחקים בפס3 יש התקנה לפעמים ארוכה באופן שערוריתי למשחקים, כשעל ה360 הם רצים בלי התקנה ועם זמני טעינה דומים...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון, שיחקתי "רק" ב 4 משחקים עד עכשיו, אבל אני לא מצליח להבין על איזה התקנה אתה מדבר. המשחק היחיד שבו ראיתי התקנה הוא ה GTAIV ושם ההתקנה היא יתרון משמעותי ממחינת קיצור זמני טעינה (אחד השיקולים לחיוב בכל אתר שעשה השוואה בין גירסאת ה PS3 לגירסת ה XBOX).

להיפך, עצם זה שמיקרוסופט עוברת להתקנה על דיסק קשיח מוכיחה חד משמעית שזו הדרך הנכונה, רק מה יעשו כל אותם פראיירים שקנו את גירסת ה CORE?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מבין מה ההתלהבות הגדולה

MS הראתה בעיקר קזואל פינל פנטזי זה הדבר החדש היחיד הגדול שהיה לMS להציג

והוא לא בלעדי -ולא יעזור ל360 ביפן

שם ה360 גמור לגמרי

stay away from my thread

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

+1

ואכן, גם אני לא ציפיתי לשפנים שמייקרוסופט שולפת מהכובע כל שנה בקצב

למרות שה היא ללא עוררין הנמכרת ביותר, לדעתי מייקרוסופט יצאה המנצחת בסיבוב הקונסולות הנוכחי-

הם ביססו את מעמדם בשוק הקונסולות בזמן אפסי יחסית, והפכו לפופולריים בטירוף.

גם יש לתת להם קרדיט על הצגת כותרים איכותיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...