המחשב דפוק, בקרוב בא אחד חדש, אבל חשוב לי המידע שיש בזה שדפוק..יש דרך להציל? - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המחשב דפוק, בקרוב בא אחד חדש, אבל חשוב לי המידע שיש בזה שדפוק..יש דרך להציל?


weissby

Recommended Posts

טוב במחשב הדפוק בזמן האחרון התחילה בעיה שהאו לפעמים פשוט היה נכבה, לא ממש נכבה עם הנורות של המארז, אבל היה כמו צליל של כיבוי, וכלום לר היה מופיע על המסך (ממש כתוב no signal)

ואז מה שצריך לעשות זה לא סתם RESET דרך המארז(כי אז אחרי הלחיצה זה סם היה נתקע כזה..) אלא לכבות, לחכות כמה דקות ואז להדליק עוד פעם והכל היה רץ..

עכשיו המחשב גם בקושי נדלק, יענ,ו מפעילים אתו, יש צליל מהמארז שמשהו רץ, ויש תצפצופים האלה שתמיד יש בהפעלת מחשב, אבל כלום לא עולה על המסך, אבל גם זה לא שבאים הצלילי הפעלה האלה של הווינדוז, אלא ממש כלום.. זה לא שהמסך דפוק ואז אנלא רואה כלום, אלא המחשב לא משדר כלום למסך..

בקיצור ממש מחר מגיע המחשב החדש, גם אם המחשב(הנוכחי) לא היה מגיע למצב כזה היינו מחליפים פשוט לא ציפינו שיידפק ככה בתזמון הזה, והמידע שבפנים חשוב לי..

יש אפשרות פשוט לחבר ישן שכבר מותקן עליו ווינדוז, למחשב החדש שעל הדיסק שלו גם יותקן מחר ווינדוז?

ד"א הכונן של המחשב הנוכחי הוא בחיבורי IDE ולחדש יהיו כמובן חיבורי SATA, יש איזה ממירי חיבורים או משהו כזה? או לאדע מה.. כל פירון שהוא כדי להשיב לי את המידע מהדיסק קשיח יהיה מעולה בשבילי..

תודה רבה רבה לעוזרים! זה חשוב לי

------

ד"א, אין טעם להציע לי לפתוח תמארז ולנסות לשאוב ממנו אבק וכאלה, כי בדיוק עשיתי את זה בצורה יסודית, ועכשיו ניסיתי אפילו בפפתיחה של המחשב, הלשאיר תצד של המארז בפתוח, וכיוונתי לתוכו מאוורר, שחס וחלילה עם זה עובד תקין, שזה לא יכבה לי בגלל איזשהי התחממות, אבל באופן מאוד צפוי זה לא עזר, האמת שנדלק לי, ראו על המסך הכל, וזה כבר הספיק להעלות לי תשולחן עבודה, אבל אחרי כמה שניות שוב קרס לי ונכבה.. אין זה דפוק לגמרי..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ערב טוב קודם כל

בקשר לבעיה שלך יש מצב שהכרטיס מסך שלך בשלבי גסיסה ..

בקשר לקשיח ברוב לוחות האם שאני מכיר אם לא בכולם כמעט יש חיבור בתקן ישן "IDE" אחד או יותר

אין בעיה לחבר את הכונן גם אם מותקנת עליו כלשהי כמובן שאת הכונן הזה אתה תעלה כ"משני" ולא כראשי

אתה תתקין את מערכת ההפעלה על הכונן החדש ואז תחבר את הכונן הקשיח הישן ותגדיר אותו בביוס כ"משני" [בדרך כלל לא צריך פשוט תחבר ראשון את הקשיח החדש תתקין עליו לאחר שתחבר את השני כמשני]

אל תשכח אתה רוכש מחשב במידה ויש בעיה תוכל לבקש מאנשי החנות לבצע לך את החיבור לכונן אבל זה באמת פשוט ואתה בסופו של דבר תראה במחשב שלי "עוד כונן" נוסף לך

מקווה שהיתי מובן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סליחה שאני מתערב אבל גם לי יש שאלה שקשורה..

אם אני מחבר את הדיסק קשיח הישן... יש אפשרות שהישן יתחבר דרך IDE והחדש דרך SATA?

ושאתה אומר להגדיר בביוס אתה מתכוון להגדיר ראשו את הכונן החדש ומס' 2 את הישן?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...