היכונו - Operation Flashpoint 2: Dragon Rising מתקרב - עמוד 4 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

היכונו - Operation Flashpoint 2: Dragon Rising מתקרב


simonsix

Recommended Posts

  • תגובות 123
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

Operation Flashpoint ו ARMA זה בערך אותו דבר, לפחות המקוריים היו ככה. הם גם פותחו על ידי אותה מפתחת אם אני זוכר נכון. Operation Flashpoint 2 מפותח על ידי CODEMASTERS אבל אמור להיות בערך אותו דבר.

OFP, ARMA, ARMA2 כולם פותחו בלעדית ל .

OFP2 מפותח גם לקונסולות. עכשיו יכול להיות שזו רק דעתי, אבל לשבת על תכנון משימה + הליכה איטית וזחילה בשיחים היא לא בדיוק "מוכרת" לשחקי הקונסולות שמחפשים יותר אקשן. בגלל זה לדעתי המשחק הזה ילך יותר לכיוון של BF ופחות ARMA.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מבין למה יש כאן כל כך הרבה חוות דעות שליליות, לא ראינו בקושי כלום מהמשחק כדי להתאכזב ממנו, והאמת שממה שיצא לי לראות ובעיקר לקרוא בפורומים של CODEMASTERS אני דווקא מצפה לסימולציה צבאית משובחת ומקצועית.

אני מבין את החשש מכך שהמשחק מפותח גם לקונסולות שלרוב מיועדות לקהל יותר קז'ואלי, אבל צריך לזכור שגם בקונסלות יש משחקים קשים ומתסכלים לפי מה שהבנתי (NINJA GAIDEN?), וחוץ מזה היו מקרים של משחקים שפותחו במקביל לPC ולקונסולות, וגרסת הקונסולות הייתה הרבה יותר קלילה מאשר גרסת ה (למשל GRAW), אז לדעתי מוקדם להספיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

או גירסה יותר מעודכנת של Battlefield 2 עם ניחוח ריאליסטי.

שוחרר טריילר בשם- Hardcore Mode Developer Diary

http://www.gametrailers.com/video/hardcore-mode-operation-flashpoint/54065

אם זה הארדקור מוד (סך הכל הורידו את ה HUB ואת הכוונת לדעתי) אז אני כבר לא יודע מה אנחנו הולכים לקבל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

או גירסה יותר מעודכנת של Battlefield 2 עם ניחוח ריאליסטי.

שוחרר טריילר בשם- Hardcore Mode Developer Diary

http://www.gametrailers.com/video/hardcore-mode-operation-flashpoint/54065

אם זה הארדקור מוד (סך הכל הורידו את ה HUB ואת הכוונת לדעתי) אז אני כבר לא יודע מה אנחנו הולכים לקבל

אתה שוכח שגם במצב המשחק הרגיל, כדור אחד או שניים יהרגו אותך. וגם אם אתה נפצע ולא מקבל מהר מאוד טיפול מחובש אתה יכול למות. חוץ מזה שהתנועה הרגלית שלך והשימוש בנשקים מאוד ריאלסיטי (למשל אתה לא סוחב משגר טילים בכיס של המכנסיים, אלא ממש צריך לסחוב אותו על הגב, להרכיב אותו ולתפעל אותו כמו במציאות)

אז המצב הארדקור רק הופך את זה לעוד יותר מציאותי: אין כוונת מלאכותית, אין לך מונה כדורים קסום שאומר לך בכל רגע כמה כדורים נשארו לך במחסנית. או מיני מפה קסומה שאומרת לך איפה כל אויב נמצא מסביבך.

איזו עוד רמה של מציאות אתה יכול לרצות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא הבעיה היחידה.

לא הזכירו את עורך המשימות בכלל כאילו אומרים לנו- "יהיה איזה עורך משימות ויהיה בסדר"

התנועה של השחקן מאוד מציקה וזהה לחלוטין לתנועת השחקן ב BF-BC

תנועת החיילים שאיתך מוזרה וקשה להעריך מהסירטונים את רמת ה

המשחק OFP וההרחבות שלו היו מעולים ואני עדיין לא רואה את הקשר בינם לבין הסירטונים הנ"ל

בנוסף, זה משחק ה FPS הראשון שהחברה הזו מפתחת ויכול להיות שיצא לה משהו טוב

אני חושש שהיא נכנסת לנעליים גדולות ממנה בכמה מידות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משקל? בליסטיקה? יש עוד כמה...

חבל שאתם לא טורחים קצת לקרוא על המשחק לפני שאתם מבקרים אותו (יש פורום מוקדש לזה, ויצאו כבר מאמרים כמו למשל ב GAMEFINROMER). את כל הדברים האלה הם לקחו בחשבון, כולל בליסטיקה מדוייקת וריאליסטית של נשקים.

http://community.codemasters.com/forum/forumdisplay.php?f=113

אגב לגבי עורך המשימות שיהיה לנו, כבר פורסם שזה יהיה אותו עורך משימות שהמפתחים עצמם משתמשים בו, אז לא נראה לי שנתאכזב...

והנה אתר שמרכז FAQ מאוד מפורט על המשחק:

http://operationflashpoint2.org/OFP2_FAQ/

למשל על בליסטיקה

The ballistic performance of both weapons and projectile

types is painstakingly reproduced, this includes penetration

of different materials, the detonation / effects of

individual warhead types, gravity effects on projectiles,

projectile velocities and ricochet system to name just a few.

על הסאונד של המשחק:

Right from the word go "realism" is the word we have adhered

to. Our research into the vehicles, weapons and environment

is extensive and continuous. In every aspect of the audio we

have recorded the real thing where possible. Guns, vehicles

and environment have all be specifically captured for this

game. Within the game world we always take the approach that

using the real sound is always going to be better than

creating an "effect", for example, our guns have been

recorded at various ranges. So distant weapons actually

sound distant! There will be more on the weapons in a future

update.

על מערכת הבריאות במשחק:

Is it possible to bleed to death?

A

Yes in Operation Flashpoint:DR it is possible to bleed to death.

There will be a bleed out meter on screen that will run down

until you are healed. You will not however be fully healed.

Should you get shot again then the meter will continue from

the point it was stopped at when you were last healed. Until

you bleed out.

There is a medic class in the game, however every soldier

carries basic field dressings that can be used by any

soldier to stem bleeding, however field dressings do not

heal injuries. Also, it is not possible to resurrect dead

soldiers in the field.

על מעצורים בנשקים:

Yes, It is confirmed weapons have the potential to jam. It

is unknown how frequent or under what circumstances they

will jam.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...