Devil may Cry 4 - הדיון הראשי - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Devil may Cry 4 - הדיון הראשי


Toxin II

Recommended Posts

[glow=red,2,300]DEVIL MAY CRY 4[/glow]

DMC4COVER.jpg

פיתוח: CAPCOM

הפצה: CAPCOM

ג'אנר: Action, Hack n' slash

פלטפורמות: PS3, XBOX360 , PC

תאריך שיחרור: 7 ביולי 2008 - שיחרור עולמי.

רקע:

DMC4 הינו משחק אקשן מגוף שלישי המבוסס על אקשן מהיר, קוארדינציה ומעט מחשבה. בהגדרה היבשה, מדובר במשחק HACK N SLASH פעולה.

Devil may cry 4 ממשיך את סדרת DMC. המשחק החדש הוא המשחק השלישי מבחינה כרונולגית.. [בין DMC1 ל-DMC2...כאשר DMC3 הוא PREQUEL לשלושת המשחקים האלה]

במשחק חהדש, בניגוד לקודמיו, חלק ניכר ממנו נשחק עם דמות בשם NERO...בדומה לDANTE, גם הוא שד, אבל עם יכולות מגניבות בהרבה...מעבר ליכולות החרב וFIREARMS שלו, ידו השמאלית היא יד "מקוללת" שנקראת DEVIL BRINGER...באמצעות היד הזו, יכול נירו לסחוב אויבים ממרחקים, להרים את עצמו לגבהים ולהשתמש בה כנשק קטלני.

העלילה בגדול, ומבלי להרחיב יותר מדי, סובבת סביב עיירה ובה נמצא מסדר חרב אשר מעריצים את SPARDA, אביו של DANTE, השד אשר סגר את הפורטל לDEMON WORLD. בתחילת המשחק, NERO, בחור שמשרת במסדר החרב ומסתיר את היותו DEMON בעצמו, עד לטבח של DANTE, במסגרתו יוצא נירו במסע אחריו ע"מ לחקור את כל הסיפור והבלאגן שהתעוררו עם הגעתו של דאנטה לעיירה השקטה.

משחקיות

לאלו שאינם מכירים, DMC4 הינו משחק בגוף שלישי, עם זוויות שבד"כ מקובעות..מדובר בשילוב של משחק מכות, בסגנון GOW ביחד עם פלטפורמה. המשחק שם דגש עיקרי על מערכת הקרבות המאוד משוכללת של המשחק שמכילה מאות, אם לא אלפי, קומבואים שמשלבים חרבות, נשקים ואת הDEVIL BRINGER...כאשר לאורך המשחק ניתן לפתוח תרגילים חדשים ויכולות חדשות באמצעות מערכת הדמות.

המשחק עצמו מתחלק לשלבים, כאשר בין כל שלב ושלב ישנו מסך מעבר המאפשר לכם לקנות ITEMS חדשים ויכולות חדשות.

תמיכה במחשב

המשחק החדש של , באופן מפתיע, תומך בצורה מדהימה במחשב...

מעבר לשליטה נוחה במקלדת, תמיכה בGAMEPAD והסברים מפורטים איך לשחק עם השניים, המשחק עצמו תומך באופן שוטף ונטול תקלות במחשב.

הסיבה לכך, היא שהמשחק פותח במקור עבור המחשב ורק אח"כ עבר המרה לקונסולות.

המשחק נראה מצוין, רץ מצוין ומשחק מצוין. לשמחתנו זכינו למשחק משובח מבית שגם זכה להמרה ראויה למחשב. דבר שנדיר למצוא היום בשוק.

המשחק החדש, תומך בDX9 וכן ב-DX10, ומכיל מצב משחק חדש שאינו קיים בקונסולות: Legendery dark knight mode...מדובר במצב TURBO של המשחק בו קצב המשחק, ורמת הקושי מוכפלים.

דרישות המערכת:

המשחק החדש רץ על מנוע חדש שפותח ע"י בשם MT FRAMEWORK...מעצם היותו מנוע מדהים בויז'ואלס שהוא יוצר, המשחק גם דורש לא מעט ממע' המחשבים:

Minimum:

CPU: 4 3GHz

RAM: 512MB (Windows XP), 1GB (Windows Vista)

VGA: 6600 with 256MB of VRAM (SM3 Required)

HDD: 8GB Free

OS: XP

MONITOR: Resolution at least 640x480

Recommended:

CPU: Intel 2 Duo

RAM: 1GB (Windows XP), (2GB pre Vista)

VGA: 8600 with 512MB of VRAM

HDD: 8GB Free

OS: Vista

MONITOR: Resolution 1280x720

http://forums.gametrailers.com/showthread.php?t=408006

לינקים:

לטריילר של המשחק: http://www.gametrailers.com/player/26664.html

לביקורת ווידאו של המשחק: [ב-GameTrailers]

http://www.gametrailers.com/player/30212.html - לינק לגירסאת HD

http://www.gametrailers.com/player/30213.html - לינק לגירסאת SD [רזולוציה נמוכה]

לתמונות מהמשחק:

http://www.gamespot.com/pc/action/devilmaycry4/images.html?om_act=convert&om_clk=gsimage&tag=images;img;1

לאתר המשחק הראשי:

http://www.devilmaycry.com/

להורדה של גרסאת ההדגמה של המשחק [DEMO]:

http://www.gamershell.com/download_27216.shtml

[glow=red,2,300]*ההורדה שוקלת 804MB[/glow]

ביקורת אתר GAMER על המשחק:

"המשחק החדש בסדרת הפעולה המשובחת של , הוא כל מה שחובבי הז'אנר חיכו לו, והרבה יותר

סדרת Devil May Cry של חברת Capcom פרצה לתודעתנו במהלך שנת 2001, והינה ללא ספק אחת מפורצות הדרך והחשובות ביותר של דור הקונסולות הקודם. דאנטה, גיבור הסדרה, הוכתר לא פעם לדמות המגניבה שהצמיחה תעשיית המשחקים. אחרי שלושה כותרים וכמויות מסחריות של שדים מחוסלים, מגיעה הסדרה בפעם הראשונה אל דור הקונסולות החדש, ומסדרת לכולנו חורף חם בהחלט.

המשחק הרביעי בסדרת Devil May Cry ממקם אותנו מבחינה כרונולוגית איפשהו בין הסיפור של הכותר הראשון והשני. בצעד מפתיע ומעניין, בחרו המפתחים להציג לראשונה דמות חדשה וחביבה העונה לשם נירו. קשריו עם דאנטה (גיבור המשחקים הקודמים) אינם ברורים, למרות שרמזים בנושא מצויים לכל אורך המשחק.

העלילה, כרגיל, מטופשת למדי אך מהנה. היא מתחילה בתיאור יחסיו של נירו עם כת מיסתורית הסוגדת לשד ספארדה (אביו הביולוגי של דאנטה) ופועלו. באחד מסרטוני הפתיחה המגניבים והמרשימים ביותר שזכיתי לראות אי-פעם, מצליח דאנטה באלגנטיות וחלקלקות מדהימה לחסל את ראש המסדר ולנהל קרב מותח עצבים אל מול נירו תוך הפגנת יכולות אקרובטיות ושליטה מדויקת בחרב ובאקדח. האירועים שיתרחשו לאחר מכן ילוו את נירו במרדפו אחר דאנטה ויהוו מבחינתו מסע לגילוי עצמי, תוך חשיפת האויב האמיתי מולו הוא עומד.

DMC4 משתייך לז'אנר ה-Hack and Slash, משמע: קרבות מהירים, המון דם ומהלכים מגניבים. זהו המשחק הראשון בסדרה אשר מציג שתי דמויות שונות באופיין וביכולות הקרב שלהם, ולא העתקים מדויקים לדמותו של דאנטה, כפי שראינו בעבר.

נירו, בו נזכה לשחק בחציו הראשון של המשחק, הוא דמות מעניינת במיוחד. נירו מחזיק בידו חרב ענקית, המסוגלת בהינף כמה לחיצות לטעון את עצמה ולהטיח מכת אש אכזרית על כל שד מעצבן. שלא כמו דאנטה, ארסנל הנשקים החמים של נירו מסתכם בכלי אחד בלבד, אקדח ענקי וחסר תועלת, שמהר מאוד תשכחו את קיומו.

העומק שניתן למהלכי החרב והקומבואים השונים אינו גדול. החידוש המשמעותי יותר מגיע מכיוון זרועו של נירו. הבחור, מסתבר, נהנה גם מיכולות של שד. אחת מיכולות אלו נוגעת לזרוע שלו, שמאפשרת לנירו למשוך ולהשליך את יריביו בכל מיני דרכים יצירתיות. זה אולי לא נשמע מדהים, אך כוחו האמיתי של הכותר היה תמיד בשילוב של מהלכים שונים יחדיו. העפתם את השד למעלה? למה לא לחורר אותו מעט בעזרת האקדח, ולסיים בהטחה הגונה על הרצפה.

דאנטה, מצידו, ממשיך את הקו של המשחקים הקודמים בסדרה, ומתבסס בעיקרו על נשקים חמים. זה אולי נשמע כקיפוח דמותו של נירו, אך אין כך הדבר. דאנטה סוחב איתו המון ציוד, אך כמות הקומבואים אותם הוא יכול לבצע עם חרבו מצומצמת יותר במספרה מאלו של נירו.

ה'סיווגים השונים של דאנטה, שהכילו למעשה את העומק הרב ביותר בכותר הקודם, צומצמו לכדי ארבעה בלבד, ואף מספר היכולות אותן הכיל כל סיווג צומצמו ליכולת אחת בודדת. האפשרות להחליף את הסיווגים השונים תוקנה, וניתן כעת לבצע אותה תוך כדי הקרב עצמו ולא רק על ידי כניסה לתפריטים בתחילת כל שלב, אחת ההחלטות המוזרות והמרגיזות ביותר שהיו בכותר הקודם בסדרה.

זה אולי נשמע כתיקון קטן ולא חשוב, אך למעשה מוביל להבדל המשמעותי ביותר בין אופי המשחק עם דמותו של נירו, זו הסטנדרטית והלוחמנית, המתבססת בעיקר על התמקצעות עם כלי יחיד, לבין זו של דאנטה המתבססת על האפשרות לעבור בין מספר רב של כלי וסיווגים בלחיצת כפתור מהירה. התוצאה הסופית היא שאנו מקבלים למעשה ממש שני משחקים במחיר של אחד.

האויבים השונים אותם תפגשו במהלך המשחק הם לא פחות מיצירת אומנות בכל הקשור להתנהגותם ועיצובם. לכל אחד מהם ישנה נקודת תורפה אופיינית לו, והדרך המתאימה להתמודדות עמו. הגיוון בכמות היריבים והמהלכים השונים שהם מסוגלים לבצע עצום, ולעולם לא תמצאו שני גזעים שונים של יצורים שייבצעו את אותו מהלך או קסם.

אך לא רק בזאת נכונה ההפתעה: שחקנים וותיקים יותר בוודאי ישימו לב שרובם המוחלט של השדים השונים אותם יזכו לפגוש במשחק הינם כאלו שזכו כבר להופעת בכורה במשחק הראשון בסדרה. מעבר לתחושת הנוסטלגיה שתחמם את ליבכם, מיומנות העבר תגרום לכל שחקן וותיק להרגיש כמו בבית בכל הקשור לההתמודדות מול שדים אילו.

כמו כל משחק מסוגו, מכיל Devil May Cry 4 בוסים רבים ומרהיבים. רובם נהנים מגודל עצום, ואין ספור מהלכים וקסמים עוצרי נשימה, כך שמדובר ללא ספק בחוויות הקרב הטובות ביותר של המשחק. לא קשה מידי לנצח את הבוסים, ושחקן מיומן לא יתקשה לנצל את כישרונו על מנת להכניעם. בכל זאת, מרביתכם תמצאו עצמכם יוצאים מותשים ומזיעים מכל קרב סוער.

בדומה לנהוג בז'אנר, Devil May Cry 4 מכיל גם אלמנטים של משחקי תפקידים. הדבר מתבטא באפשרות לשדרוג הדמויות של דאנטה ונירו על ידי רכישת מהלכי קרב ושיקויים בתחילת כל שלב, או בנקודות שנקבעו לכך מראש. התשלום יתבצע על ידי אבני חן ונשמות אותן יקצור השחקן במהלך שלבי המשחק השונים.

תוספת מעניינת לפיתוחו של השחקן הינו מדד 'המגניבומטר' (בתרגום חופשי שאני דורש עליו את הזכויות מטעם חברת הפיתוח!), אשר משמש לדרבון יכולת הקרב של השחקן והוצאתו מגניב ככל האפשר מביצוע התקפות. כל שרשור מוצלח ומגוון של יכולות יעלו את המדד ואת הציון אותו הוא מחלק לשחקן. מיותר לציין שכל קטיעה של רצף ההצלחות תהרוס את המדד ותחזיר אותו כמה שלבים אחורה בדירוג. זה אולי נשמע פשוט, אך המגניבומטר עושה את עבודתו בצורה מדהימה, ולא פעם תמצאו את עצמכם מתאמצים ומשקיעים רק על מנת להגיע לאותו דירוג מיוחל.

אופי התנהלות המשחק נותר בגדר הסטנדרט לז'אנר, ובנוי על פי רוב מסצנות קרב מזדמנות וחידות מעניינות אותן יש לפתור בדרך. על אף שחידות הן עניין שכיח (ולרוב מייגע) במשחקים שכאלה, Devil May Cry 4 דווקא מצליח לגוון ולהציג כמות גדולה של פאזלים מקוריים. האיזון בין החידות לקטעי הקרבות השונים מושלם, ולא מוביל לשום רגע משעמם במשחק.

הגיוון בסביבות השונות הינו הגדול ביותר אשר הוצג אי-פעם בסדרה. ג'ונגלים עתיקים וטירות אפילות וגותיות יהיו רק חלק מהמקומות בהם יזכו דאנטה ונירו לבקר במהלך מסעם. המנוע הגראפי אינו מהמוצלחים ביותר שראיתי, ואיננו מהווה קפיצה גדולה מהמראות שזכינו להם בדור הקודם. למרבה המזל, עיצוב מדוקדק של הסביבות והאפקטים השונים, ומראות עוצרי נשימה של סופות שלגים וטירות ענק, ישכיחו את כל אילו מדעתם של רוב השחקנים.

ובכל זאת לא ניתן ללא קצת טרוניות: בכל הקשור לזוויות המבט, בחרה Capcom ללכת צעד אחורה, ולהתבסס על מערכת מיושנת למדי של נקודות מבט קבועות מראש. לא פעם יימצא עצמו השחקן נלחם מול אויב שלא מופיע כלל על המסך, כי בדיוק באותו רגע בחר יריב אחר/עמוד גדול להסתירו. הבעיות הללו, אף שאינן קורות לעיתים קרובות, קיימות ובכלל לא מובנות לאור ההיסטוריה החיובית של הסדרה. בעלי ה- 3 יתקלו גם בצרה נוספת - המשחק יכריח אותם להמתין במהלך עשרים דקות (!) של התקנה, ללא כל אפשרות בחירה בנושא. זה קצת מזכיר משחק מחשב, וקשה לי מאוד להאמין שלא מדובר בפתרון קל לבעיה שניתן היה להתגבר עליה בדרכים אחרות. לקינוח, מערכת השמירות נותרה בעייתית כתמיד, ולא מאפשרת לשחקן לשמור את תקדמותו במהלך השלבים, אלא רק עם סיומם.

אולם כל אלו הן בקושי מגרעות טכניות קלות לכותר פעולה מדהים. Devil May Cry 4 הוא בהחלט המשחק שכולנו ציפינו לו במהלך שלוש השנים האחרונות: הוא מרהיב, מגניב והכי חשוב מהנה. ארבע רמות קושי שונות, משימות סודיות ושתי דמויות שונות ללא היכר ישאבו כל שחקן לעשרות שעות משחק מרתקות. מדובר ללא ספק באחד המשחקים הטובים ביותר מסוגו אם לא הטוב שבהם, ובקנייה חובה לכל חובבי האקשן.

הציון הסופי: 92

http://net.nana10.co.il/Article/?ArticleID=542857&TypeID=1&sid=127&pid=48

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 502
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

בתור בן אדם שכבר קיבל את המשחק- אני חייב לאמר לך

המשחק פשוט ענק...

ותתכונן לסצינת פתיחה בומבסטית.

עוד מעט אני אצלם תמונות... [המשחק רץ אצלי על HIGH, QAAX16 AFX16 ורזולוציה 1680X1050...נראה עוצר נשימה]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחד המשחקים החזקים- מלא אקשן, סרטוני בינתיים מדהימים, זז חלק כמו משי על גרפיקה הכי גבוהה, הבעיה היחידה היא שכל פעם שנכנסים למשחק, יש טעינה של איזה 3 דקות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה ממש נחמד אבל ממש מזעזע לשחק עם המקלדת, זה כל כך ברור שזה משחק שנועד לקונסולה.

אני עומד לנסות למצוא מישהו לשאול ממנו גיימפד של Xbox360, אני ממליץ לכל מי שרוצה באמת למצות את המשחק לעשות את אותו הדבר.

ובנקודה זו מישהו באזור מודיעין שרוצה להלוות לי שלט של Xbox360? ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא שיחקתי בעבר בסידרה הזו אז אני מתחיל מDMC3, ויש לי את השלט של X360 למחשב אז יהיה FUN!! 8)

DMC3 זה סבבה להתחיל איתו...כי מבחינה עלילתית הוא PREQUEL לכל המשחקים האחרים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

3 היה מעולה, אבל שיחקתי עם גיימפאד מעאפן כזה ב 80 שקל......

עכשיו יש לי שלט של X360, הולך להיות כיף. :smile1:

מחר בבוקר אמור להגיע אלי המשחק P: תקבלו רשמים ברגע שאני אשחק קצת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי משהו מוזר בהגדרות של המשחק.. המסך שלי הוא 20 אינץ ואני לא יכול להעלות לרזולוציה גבוהה יותר מ1280X1024, לעוד מישהו זה קרה?? אולי אם אני יחזיר לדרייבר 8.6 זה יעזור?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני תקוע בשלב הזה עם המפל, נראה לי שזאת המשימה השלישית... מישהו יודע מה עושים שם ? :\

זה ממש דפוק.. הגעתי למפל ואי אפשר לעשות שם כלום, כשאני חוזר אחורה זה מביא לי כל פעם את אותן המפלצות שהרגתי מקודם...פשוט גרוע

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...