דיון ספקים|500W|HEC,CM,FSP - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דיון ספקים|500W|HEC,CM,FSP


reyrey_200

Recommended Posts

ספק-כוח איכותי, אך בעל מקדם-יעילות נמוך (כ-68% בממוצע, וכ-72% בשיא)... ממליץ להשקיע כ-70ש"ח נוספים ולבחור, למשל, ב-Antec EarthWatts 430W (כ-300ש"ח) המציג נתוני-זרם דומים, ויעילות גבוהה יותר במידה משמעותית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה הולך בכיוון הכי לא נכון שאפשר ולמעשה מבזבז כסף בטווח הארוך.

כל הספקים שהזכרת הם ליגה אחת למטה ממה שמחשב עם חלקים איכותיים "רוצה" שיהיה לו.

במקרה הזה עדיף לך להשקיע עוד קצת כסף ולקנות משהו סביב ה300 ש"ח. הסיסוניק 500ET OEM ב330 עם 34 אמפר ב12 וולט ו3 שנות אחריות זו אולי הקנייה הכי כדאית ברמה הזו. אמנם אתה צריך להשקיע עוד 80 ש"ח אך לאורך זמן זה יחזיר את עצמו כי אתה נמצא בליגה שמתאימה כבר לחומרות חזקות וספק כידוע - לא קונים לחצי שנה וגם כדאי לא לשכוח - שאנשים שקונים ספקים רציניים יותר מתלבטים על הפרשי כדאיות של 150-200 ש"ח, 80 ש"ח נוספים זה תמיד שווה בספקים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי הסיסוניק הוא ללא ספק מומלץ, הוא מגיע מאותו דור של סידרת הS12 של סיסוניק ויש בו רכיבים טובים. על הנייר בלבד - הנתונים שהוא מספק זהים ל S12 ומבדיקת הנצילות - נתונים כמעט זהים לחלוטין (הבדל זניח).

לגבי איכות ורעש כדאי לפרט קצת יותר משתי מילים. אי אפשר לדעת במדויק כי אין שום ביקורת רצינית. מה שאומר שגם אי אפשר לדעת לגבי הרעש - גם ספקים דומים שמיוצרים על ידי סיסוניק עם מאוררים זהים יוצרים רמת רעש שונה, יש יותר שקטים, יש פחות שקטים אבל בכללי כולם נכללים בסקלה של הספקים היותר שקטים בשוק.

לאחרונה ראיתי בפורום כל מיני טענות שספקי הOEM הם גירסאות זהות לספקי הRETAIL רק בלי כל הFANCY והאריזה (למשל טענות לגבי HEC DR_AT 600 שמדובר בעצם בקוגר או זפיר בלי כל השטויות מסביב). בעוד שבחלק מהמקרים זה יכול אכן להיות נכון לא היתי מסתמך על דברים אלו כל עוד הם לא הגיעו ממקור רשמי או מוסמך או לפחות לוקח את הדברים כאופצייה ולא כדבר ודאי.

ללא ספק הספקים יהיו דומים אך אי אפשר לדעת אם יהיו זהים. למשל מכיוון שאין ביקורת מקיפה או מידע מקיף על ה500ET של סוסיניק ניסיתי לבדוק אם אכן מדובר בספק מדיסרת הS12 הטובה שלהם רק בלי כל הצבע והאריזה, השוותי את החלקים שנמצאים בקרביים של הספק ואמנם הספקים כמעט זהים אך ניתן היה למשל לראות שימוש בחלקים טיפה פחות טובים ממה שיש בS12 (אך עדיין חלקים טובים). למשל בS12 הקבל הראשי הוא של רוביקון היפנית - אחד מהקבלים הטובים שיש שנמצא רק בספקים איכותיים מאוד של חברות איכותיות. בדגם הOEM הקבל הראשי הוא של היטאצ'י, עדיין מדובר בקבל יפני ואיכותי אך זה עדיין לא הרוביקון האיכותי יותר. אז אמנם סיסוניק לא מתפשרים על איכות אך עדיין זה מלמד שגירסאות הOEM הם לא תמיד זהות לגירסאות הריטייל מבחינת החומרה עצמה.

לגבי הרעש הוא כנראה יהיה קצת יותר רועש מספק הS12 המקורי, אבל אני מדגיש - רק כנראה. אי אפשר לדעת בלי בדיקה רצינית, המינימום שאפשר זה חוות דעת של מי שקנה בתקווה שהוא מישהו עם ציוד שקט ואיכפתיות מרעש. העניין הוא שגירסאות OEM מהסוג של הסיסוניק 500ET מיועדות לבוני מערכות שלרוב בונים סרברים ומחשבים למטרות עיסקיות, במקרה כזה היצקניות נוהגות להעלות טיפה את מהירות המאוררים כדי להעלות את גורם האמינות שחשוב יותר למטרות אלו (למטרות הביתיות יש את גירסאות הריטייל). שוב מדובר רק בהשערה ובכמה דיווחים ברחבי הרשת לגבי גירסת ה400, בכל מקרה עדיין מדברים על רמת רעש נמוכה מאוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...