עבור לתוכן

Diablo 3 - כל הפרטים כאן

Featured Replies

פורסם

שים לב שבמולטי הדגש הוא על קו אופ עם חברים-אמרו שיוסיפו גם מולטי תחרותי נראה לי, אבל גם אם יוסיפו זה לא מהווה חלק משמעותי במיוחד מהמשחק. העיקר זה לשחק בקמפיין לבד או עם עד 3 חברים כמדומני, ובכל מקרה אתה חייב להיות מחובר לאינטרנט.

  • תגובות 2k
  • צפיות 543.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

יש כבר ביקורות על המשחק? אני כבר במתח.. :D

פורסם

המשחק מצוין יש הרבה טווסיטים בעלילה וכבר בתחילת nightmare המשחק גם נהיה קצת קשה.

פורסם

מצויין? כמעט הקאתי. היו צריכים לקרוא לו World of Diablo. אותו סגנון אומנותי בדיוק.

פורסם

ברור שזה אותו צוות מפתחים והאומנות דומה, אבל המשחק מהנה מאד והבוסים(למרות הדימיון לוואו) מהנים מאד.

פורסם

טוב לפני שאני מתחיל לשחק, השוואת SSAA + Ambient Occlusion חיצונית (הגדרות מקסימום ללא AA postprocess העלוב שמובנה במשחק)

1920x1080 ללא AA / AO

1920x1080 עם 4xMSAA + 4xTrSSAA + AO

1920x1080 עם 4xMSAA + 4xSGSSAA + AO

Downsampling מ-2880x1620 ל-1920x1080 ללא AA, עם AO.

* דוגמאת הגדרת דריבר ב-NV Inspector לתמונה מס' 3

פורסם

יש אפשרות כזאת גם לבעלי כרטיסים של AMD\ATI?

(4870 ספציפית)

פורסם

בכללי כל נושא ה - DOWNSAMPLING נשמע מעניין, זה מעין תחליף מאולתר ל - AA במשחקים שלא מיישמים אותו טוב או לא תומכים בו בכלל לפי מה שהבנתי (או שזה יותר מזה ומשפר את איכות התמונה יותר מ - AA ?)

יש איזה מדריך לנושא הזה ? זה עובד בכל משחק ? עד כמה זה פוגע בביצועים ?

פורסם

רגע, אבל זה משהו שגם אני אוכל ליישם עם כרטיס מיושן כמו ה4870?

עריכה: ניסיתי לפי המדריך הזה: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=472941

אבל משום מה הרזולוציה החדשה לא מופיעה בין אפשרויות הבחירה....

פורסם

תגידו, אין אפשרות לשמור 2 סטים של ציוד / כלי נשק ולהחליף כמו בדיאבלו 2 ?

(כמו שהיה עם W)

???

פורסם

בכללי כל נושא ה - DOWNSAMPLING נשמע מעניין, זה מעין תחליף מאולתר ל - AA במשחקים שלא מיישמים אותו טוב אול א תומכים בו בכלל לפי מה שהבנתי (או שזה יותר מזה ומשפר את איכות התמונה יותר מ - AA ?)

יש איזה מדריך לנושא הזה ? זה עובד בכל משחק ? עד כמה זה פוגע בביצועים ?

כן זה סוג של תחליף ל-AA. אפקטיבית מדובר ב-OGSSAA. בסך הכל בוחרים את הרזולוציה במשחק, לא צריך להגדיר AA כלל.

זה גם משפר איכות באופן כללי (טקסטורות חדות יותר ולפעמים גם יש יותר פירוט למרחק ובכלל, תלוי במשחק).

עובד בכל משחק שמאפשר לבחור את הרזולוציה (כל משחק בעקרון).

הביצועים תלויים ברזולוציה שאתה מגדיר, ובמשחק, אבל בדרך כלל זה פחות בזבזני מ-SSAA למיניהם, ולפעמים גם פחות מ-AA רגיל.

מדריך יש פה: http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=346325

אבל היום לא בהכרח צריך להתעסק עם manual timings, למשל את הרזולוציות 1620p ו-1440p ל-60hz הייתי צריך רק לרשום את הרזולוציה ב-custom resolution והשארתי את ה-timings על auto (עניין של מס' שניות)

רגע, אבל זה משהו שגם אני אוכל ליישם עם כרטיס מיושן כמו ה4870?

עריכה: ניסיתי לפי המדריך הזה: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=472941

אבל משום מה הרזולוציה החדשה לא מופיעה בין אפשרויות הבחירה....

לא ידעתי ש-Downsampling בכלל אפשרי עם דריבר AMD. אולי כדאי להתייעץ שם במדריך שקישרת.

בעניין כרטיס מיושן, זה תלוי אם הוא יכול לסחוב את הרזולוציה. זה יקח אותם משאבים כאילו היה לך מסך עם הרזולוציה הזאת native.

פורסם

לצערי אני לא יכול להירשם לאתר. האתר לא מסכים לקבל את כתובות המייל שלי...

אין לך רעיון כלשהו לסיבה למה זה לא עובד?

פורסם

מה הוא כותב? יכול להיות שנרשמת כבר בעבר? כי אם כן אז תכנס במשתמש שפתחת או שתפתח משתמש חדש עם מייל אחר...

פורסם

מישהו יכול לתת הערכה לאורך של כל מערכה? (ACT) הם שווים פחות או יותר?

פורסם

אני כרגע בACT 2 אז אני רק יכול להגיד שACT 1 הרבה יותר קצר מ2

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים