המלצה למארז ב200-300 ש"ח - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה למארז ב200-300 ש"ח


gofmarat

Recommended Posts

  • תגובות 33
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

ראה, תכנון חכם של מערכת "שקטה", לדעתי, יסודו בבחירת רכיבים שתפוקת-הקול הנובעת מהם הנה מזערית (עד כמה שכדאי מבחינה כלכלית) - ולאו דווקא בשימוש באמצעים שונים ומשונים ל-"השקטה", לאחר מעשה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראה, תכנון חכם של מערכת "שקטה", לדעתי, יסודו בבחירת רכיבים שתפוקת-הקול הנובעת מהם הנה מזערית (עד כמה שכדאי מבחינה כלכלית) - ולאו דווקא בשימוש באמצעים שונים ומשונים ל-"השקטה", לאחר מעשה.

ה HUSH אכן מופנה למטרה אחת והיא קירור בינוני עם מארז שקט ביחס למתחרים כמובן

אך הבעיה איתו היא שנעשתה פה חריגה , ולא הכי קטנה

מה שגם אני לא בטוח שיש לו אפשרויות שדרוג לנצל את 2 המאווררים שבבעלות הקונה

ה 300 לעומת זאת ידע לנצל את 2 המאווררים שאתה מעוניין להוסיף , אך לעומת זאת מנסיון עם אחיו הגדולים , ולא הם ה 900 וה 1200, זאת פשוט לא סדרה שנועדה ללכת לכיוון השקט .. אלא יותר לקירור

עד כמה השקט הזה חשוב לך ? כי גם ה 300 לא כזה רועש .. אולי הוא יספיק לך ואתה לא באמת אחד שמחפש שקט כמעט טוטאלי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השקט חשוב לי, כרגע אני עם מארז ג'נרי ו FREEZER 7 רועש מדי עד שמפריע לי ,

חבל לי גם להחליף את הקירור למעבד.

יש לי עוד שאלה המכסה שנפתח בצד של המארז לא נהרס מהר, כי זה הדבר שהכי מפריע לי במארז הג'נרי שלי שהמכסה מתעקם ולא נסגר טוב

אני רואה ש ב HUSH הסגירה די דומה, לא יקרה אותו דבר?

ראיתי את ה HEC 6A21 ואהבתי את העיצוב שלו, איך לדעתכם מבחינת שקט, ועמידות לאורך זמן?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מארז לא יוצר רעש באופן אקטיבי אלא הרכיבים הנעים שאתה מתקין בתוכו. הוא יכול להשפיע במספר דרכים על הרעש שיבקע ממנו. למשל - נקודות החיבור למארז של חלקים מכנים, זרימת האוויר שבו (אם היא טובה מאוררים יצתרכו לעבוד פחות מהר) וכו'.

הHUSH הוא מארז שנועד להיות שקט בראש ובראשונה. הוא די אטום, ומותקן בו המון חומר סופג רעש בדפנות (כלומר על המון דפנות). אני הבנתי שהקירור שלו די טוב ולא חושב שהוא נחשב בינוני (זה לפחות מה שהבנתי). אני חושב שהשאלה כמובן למה משווים ובאיזו רמת מחיר. כי המארזים שמקררים ממש טוב הם לרוב יקרים משמעותית והרבה פחות אטומים מה שיוצר יותר רעש.

עד כמה הHUSH קשיח ? אין לי מושג, הבנתי שהוא די טוב בתחום אבל בוחן אחד שנוהג לעלות עם הרגל על כל מארז שניבדק אצלו דיווח על כיפוף קל, כמובן שהוא לא רשם שזה משהו רציני ומארזים כמובן לא נוהגים לעבור התעללות כזו אך יש אחרים שעברו מבחן זה.

סה"כ הHUSH נחשב מארז די טוב ומאוד מרוצים ממנו בביקורות (בייחוד מהמחיר), ומאוד מרוצים מיכולות אטימת הרעש שלו ואף העיצוב היוקרתי והסולידי (לא ילדותי בעברית).

מה שנראה לי מעצבן בHUSH זה האורך שלו 51 ס"מ, לפחות שהיו קצת מרחיבים אותו ומגביהים קצת (הוא נראה מאוד ארוך בעיני).

ד"א - מחירו 385 ש"ח בחנות מסויימת ויש לה גם של באנדלים שלו עם ספקי כוח שקטים של סיסוניק ככה למי שמתכנן קניית ספק כזה אז המארז יכול לצאת עוד יותר זול (למשל בקניית הסיסוניק 500 הזול יותר שעולה 335, יוצא שבשביל הHUSH מוסיפים רק עוד 285 ש"ח, 100 ש"ח הנחה סה"כ על שניהם).

לגבי הTAGAN (שלמעשה נקרא ACASE) מחיר די זול למארז די נחמד ויש לו גם גומי נגד שריטות בפאנל הקידמי (כמו בפלאפונים מסויימים) שמעניק לו עיצוב מעניין. הבנתי מביקורות שהוא די נחמד אך לא משהו מי יודע מה, בעיקר מבחינת רמת הקשיחות ואיכות הבנייה. כנראה זה מהמארזים שאתה מקבל מה שאתה משלם.

לגבי הHEC 6A21, לא הכי יפה בעולם (קצת מיושן), לא הכי שקט בעולם, לא הכי מרווח בעולם (למרות שהוא לא קטן בכלל, פשוט הישארדיסקים קרובים מדי ללוח אם), לא הכי קל בעולם - אבל אחד מהמארזים היותר טובים שנתקלתי בהם ובמחיר נוח. מה שכן - כנראה לא מתאים לפותח התרד כי הוא לא מתבלט לא בקירור ולא בשקט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ice2k תודה רבה על ההסבר המפורט, בהנחה שיש לי עד 300 ש"ח, מה אתה מציע לי לקנות (יש לי ספק שאני מרוצה ממנו)

אני לא מכיר את כל המארזים בתחום המחיר הזה ובכלל ככה שאני בטח לא יודע מה הכי טוב לך. דווקא נראה שהHUSH מאוד מתאים לך ואולי שווה לך להשקיע עוד 85 ש"ח בשבילו או לפחות לשקול את זה, הוא די יחודי בתחום המחיר שלו וכנראה האופצייה הכי שקטה במארזים של פחות מ600 ש"ח.

בגדול, אם אין לך בעייה עם ה6A21 (הצבע שחור עם כסוף די סולידי) ואתה באמת מתעקש לא לעבור את ה300 אז תוכל לקחת אותו, להוסיף לו מאורר שקט של AC מקדימה, לבדוק אם האחורי מספיק טוב לך (לרוב אפשר לשלוט על המהירות שלו דרך הלוח אם - תלוי בלוח אם) בגדול זה מאוור טוב של YATE LOON אבל תלוי באיזו מהירות הלוח אם מסובב אותו (כי אם זה גבוה מדי הוא קצת ירעיש). אם הוא לא טוב אז לשים במקומו אחורי של AC. המאוררים של AC מאוד זולים ויחזית די שקטים. כך תקבל גם מארז טוב וגם שקט לא רע שיכול להיכנס בתקציב. תוכל לקנות גם חומר סופג רעש אבל אז התקציב יתקרב ואף יעבור את הHUSH (תלוי איזה סוג תקנה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...