פורסם 2008 ביולי 1017 שנים זה שהסאונד-טרק יושב בדיוק במקומות הנכונים לא הופך אותו למשהו מדהים אלא טכני בלבד המוסיקה בקריסיס בינונית והיא חסרת כל יצירתיות כאחד. סאונדטרק טוב גורם לך לרוץ ולחפש אותו בחנויות התקליטים סאונדטרק (מילה מעצבנת, נעבור לפסקול ) טוב מתנגן אצלך ברגעים מסויימים גם כשאתה לא ממש משחק . פסקול טוב צריך להיות ייחודי מקורי ומענין פסקול הוא גם החלק הכי חשוב אולי ביצירת האווירה במשחקים (DOOM DIABLO ביושוק וכדו') כל הנ"ל לא נמצא בקרייסיס.
פורסם 2008 ביולי 1017 שנים ו...? מה אתה רוצה? זה לא -בדיוק- אותו משחק כמו שאתה יודע. זה לא שהם לקחו את אותו שלב והזיזו את הspawn point כמה מטרים ימינה..אני חושב ששכחת על מה המשחק..הוא מציג את הזווית ראיה של פסיכוופסיכו רוב המשחק נשאר לידנו (עד שנכנסים לCORE הוא תמיד איתנו) אז אין סיבה שהוא יראה משהו שאנחנו לא ראינו
פורסם 2008 ביולי 1017 שנים אני חושב ששכחת על מה המשחק.. הוא מציג את הזווית ראיה של פסיכו ופסיכו רוב המשחק נשאר לידנו (עד שנכנסים לCORE הוא תמיד איתנו) אז אין סיבה שהוא יראה משהו שאנחנו לא ראינו אולי פסיכו היה רק מתחזה והאמיתי נלקח לכוכב אם של החייזרים
פורסם 2008 ביולי 1017 שנים אני חושב ששכחת על מה המשחק..הוא מציג את הזווית ראיה של פסיכוופסיכו רוב המשחק נשאר לידנו (עד שנכנסים לCORE הוא תמיד איתנו) אז אין סיבה שהוא יראה משהו שאנחנו לא ראינואתה צר בצורה מדהימה.. אם אתה חושב שקרייטק יעשו אותו משחק רק כשאתה מחובר לדמות אחרת אתה פשוט טועה. לקחו את אותו הבסיס ועשו משהו אחר לגמרי. ברור שיש כמה נקודות השקה בין העלילות השונות אבל עדיין..
פורסם 2008 ביולי 1017 שנים אני לא צר אני פשוט מצטטאתה אמור לראות את אותה העלילה שראית בראשון רק מנקודת מבט אחרתקרא לזה איך שאתה רוצהאם יוסיפו עוד עלילה הרי זה משובח אבל ברור שיווצרו חורי עלילה ודברים כאלהתכלס אני רק רוצה את המנוע המשופר הזה... אולי סוף סוף אני אוכל להריץ את זה כמו שצריך
פורסם 2008 ביולי 1017 שנים האירוע על האי היה כל כך גדול, שאפשר לעשות את אותה "עלילה" מנקודת מבט אחרת ושלא תהיינה שתי נקודות חופפות בין המשחק המקורי ל Warhead. לא בעיה להמציא משהו שקרה במקביל והוא שונה בתכלית...
פורסם 2008 ביולי 1017 שנים אני זוכר שבמשחק היה שלב שבו היינו(NOMAD) צריכים לפוצץ 2 מתקני AA.אחרי שעשינו את זה היינו צריכים לפוצץ ספינה שלמה.עכשיו באזור שם אני לא יודע מה איתכם אבל שמתי לב לPSYCHO כשהוא עומד על מתקן גבוה כזה עם הרובה מכוון לשמיים.לא יודע איך הוא היה אמור לגבות אותי ככה אבל אין ספק שהוא לא הרג אף אחד בכמה פעמים שסיימתי את המשחק.אז מעניין יהיה לראות באמת אם במשחק המשך אנחנו כ PSYCHO נגיע למתקן הגבוה הזה ליד הספינה ובאמת נחפה על NOMADונוכל לראות אותו בפעולה ואנחנו בעצם מחפים עליו - זה יכול להיות נחמד לראות את המשחק משחק לשם שינוי את NOMAD עם האינטלגנציהשהמפתחים בנו לו...אולי זה רק אני אבל?... מפתח ציפיות ככה?
פורסם 2008 ביולי 1017 שנים אני זוכר שבמשחק היה שלב שבו היינו(NOMAD) צריכים לפוצץ 2 מתקני AA.אחרי שעשינו את זה היינו צריכים לפוצץ ספינה שלמה.עכשיו באזור שם אני לא יודע מה איתכם אבל שמתי לב לPSYCHO כשהוא עומד על מתקן גבוה כזה עם הרובה מכוון לשמיים.לא יודע איך הוא היה אמור לגבות אותי ככה אבל אין ספק שהוא לא הרג אף אחד בכמה פעמים שסיימתי את המשחק.אז מעניין יהיה לראות באמת אם במשחק המשך אנחנו כ PSYCHO נגיע למתקן הגבוה הזה ליד הספינה ובאמת נחפה על NOMADונוכל לראות אותו בפעולה ואנחנו בעצם מחפים עליו - זה יכול להיות נחמד לראות את המשחק משחק לשם שינוי את NOMAD עם האינטלגנציהשהמפתחים בנו לו...אולי זה רק אני אבל?... מפתח ציפיות ככה?מזכיר לי את HALF LIFE: OPPOSING FORCE
פורסם 2008 ביולי 1117 שנים לא שיחקתי במשחק... הנה קיצור תולדות הזמן בשבילך, הסיום של OPPOSING FORCE ושל קולונל שפרד אותו אתה משחק.
פורסם 2008 ביולי 1117 שנים דהריפר, אני לא זוכר את סייקו צמוד כל כך אלינו. הייתה רק משימה אחת שראינו אותו באותו מקום, וזה המקום שצריך לפוצץ מתקני AA ואת הספינה. בשאר השלבים אנחנו רק נתקלים בו מקסימום והולכים איתו כמה מטרים. אני חושב שכן נזכה לראות הרבה דברים חדשים. הכותבים של העלילה בטח יחשבו על משהו יצירתי. אל תשכח גם שהמשחק נמשך שעות רבות, ככה שיכול להיות שהמשימות של סייקו יהיו בשעות שלא היינו פעילים עם נומאד.
פורסם 2008 ביולי 1117 שנים דהריפר, אני לא זוכר את סייקו צמוד כל כך אלינו. הייתה רק משימה אחת שראינו אותו באותו מקום, וזה המקום שצריך לפוצץ מתקני AA ואת הספינה. בשאר השלבים אנחנו רק נתקלים בו מקסימום והולכים איתו כמה מטרים. אני חושב שכן נזכה לראות הרבה דברים חדשים. הכותבים של העלילה בטח יחשבו על משהו יצירתי. אל תשכח גם שהמשחק נמשך שעות רבות, ככה שיכול להיות שהמשימות של סייקו יהיו בשעות שלא היינו פעילים עם נומאד. כן גם אני לא זכרתי.. הוא פשוט אמר את זה כל כך בבטחון שחשבתי שאני פשוט סנילי לדעתי גם המחשבה על המשחק עם alt viewpoint היתה קיימת כשיצרו את crysis המקורי, כך שהעלילה היתה בנויה שיהיה קל ליצור עוד עלילה. או שבכלל חשבו על שתי העלילות לפני יצירת crysis...
פורסם 2008 ביולי 1117 שנים מחבר הזמנה מוקדמת ב EA storehttp://eastore.ea.com/DRHM/servlet/ControllerServlet?Action=DisplayProductDetailsPage&SiteID=ea&Locale=en_US&Env=BASE&productID=94928000המולטי יכלול 7 מפות חדשות ( + מפות שכרגע קיימות בCRYSIS )
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.