עבור לתוכן

Crysis Warhead - כל הפרטים כאן

Featured Replies

פורסם

זה שהסאונד-טרק יושב בדיוק במקומות הנכונים לא הופך אותו למשהו מדהים אלא טכני בלבד

המוסיקה בקריסיס בינונית והיא חסרת כל יצירתיות כאחד.

סאונדטרק טוב גורם לך לרוץ ולחפש אותו בחנויות התקליטים

סאונדטרק (מילה מעצבנת, נעבור לפסקול :)) טוב מתנגן אצלך ברגעים מסויימים

גם כשאתה לא ממש משחק .

פסקול טוב צריך להיות ייחודי מקורי ומענין

פסקול הוא גם החלק הכי חשוב אולי ביצירת האווירה במשחקים (DOOM DIABLO ביושוק וכדו')

כל הנ"ל לא נמצא בקרייסיס.

  • תגובות 496
  • צפיות 54.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

ו...? מה אתה רוצה? זה לא -בדיוק- אותו משחק כמו שאתה יודע. זה לא שהם לקחו את אותו שלב והזיזו את הspawn point כמה מטרים ימינה..

אני חושב ששכחת על מה המשחק..

הוא מציג את הזווית ראיה של פסיכו

ופסיכו רוב המשחק נשאר לידנו (עד שנכנסים לCORE הוא תמיד איתנו) אז אין סיבה שהוא יראה משהו שאנחנו לא ראינו

פורסם

אני חושב ששכחת על מה המשחק..

הוא מציג את הזווית ראיה של פסיכו

ופסיכו רוב המשחק נשאר לידנו (עד שנכנסים לCORE הוא תמיד איתנו) אז אין סיבה שהוא יראה משהו שאנחנו לא ראינו

אולי פסיכו היה רק מתחזה והאמיתי נלקח לכוכב אם של החייזרים :o

פורסם

אני חושב ששכחת על מה המשחק..

הוא מציג את הזווית ראיה של פסיכו

ופסיכו רוב המשחק נשאר לידנו (עד שנכנסים לCORE הוא תמיד איתנו) אז אין סיבה שהוא יראה משהו שאנחנו לא ראינו

אתה צר בצורה מדהימה.. אם אתה חושב שקרייטק יעשו אותו משחק רק כשאתה מחובר לדמות אחרת אתה פשוט טועה. לקחו את אותו הבסיס ועשו משהו אחר לגמרי. ברור שיש כמה נקודות השקה בין העלילות השונות אבל עדיין..

פורסם

אני לא צר אני פשוט מצטט

אתה אמור לראות את אותה העלילה שראית בראשון רק מנקודת מבט אחרת

קרא לזה איך שאתה רוצה

אם יוסיפו עוד עלילה הרי זה משובח אבל ברור שיווצרו חורי עלילה ודברים כאלה

תכלס אני רק רוצה את המנוע המשופר הזה... אולי סוף סוף אני אוכל להריץ את זה כמו שצריך

פורסם

האירוע על האי היה כל כך גדול, שאפשר לעשות את אותה "עלילה" מנקודת מבט אחרת ושלא תהיינה שתי נקודות חופפות בין המשחק המקורי ל Warhead. לא בעיה להמציא משהו שקרה במקביל והוא שונה בתכלית...

פורסם

כן... אבל בכל משימה שעשית כנומד תמיד פסיכו אמר שהוא יחפה עלייך....

פורסם

תמיד אפשר להשתולל עם הדמיון ולמפתחים אין שום הגבלות...

פורסם

אני זוכר שבמשחק היה שלב שבו היינו(NOMAD) צריכים לפוצץ 2 מתקני AA.

אחרי שעשינו את זה היינו צריכים לפוצץ ספינה שלמה.

עכשיו באזור שם אני לא יודע מה איתכם אבל שמתי לב לPSYCHO כשהוא עומד על מתקן גבוה כזה עם הרובה מכוון לשמיים.

לא יודע איך הוא היה אמור לגבות אותי ככה אבל אין ספק שהוא לא הרג אף אחד בכמה פעמים שסיימתי את המשחק.

אז מעניין יהיה לראות באמת אם במשחק המשך אנחנו כ PSYCHO נגיע למתקן הגבוה הזה ליד הספינה ובאמת נחפה על NOMAD

ונוכל לראות אותו בפעולה ואנחנו בעצם מחפים עליו - זה יכול להיות נחמד לראות את המשחק משחק לשם שינוי את NOMAD עם האינטלגנציה

שהמפתחים בנו לו...

אולי זה רק אני אבל?... מפתח ציפיות ככה?

פורסם

אני זוכר שבמשחק היה שלב שבו היינו(NOMAD) צריכים לפוצץ 2 מתקני AA.

אחרי שעשינו את זה היינו צריכים לפוצץ ספינה שלמה.

עכשיו באזור שם אני לא יודע מה איתכם אבל שמתי לב לPSYCHO כשהוא עומד על מתקן גבוה כזה עם הרובה מכוון לשמיים.

לא יודע איך הוא היה אמור לגבות אותי ככה אבל אין ספק שהוא לא הרג אף אחד בכמה פעמים שסיימתי את המשחק.

אז מעניין יהיה לראות באמת אם במשחק המשך אנחנו כ PSYCHO נגיע למתקן הגבוה הזה ליד הספינה ובאמת נחפה על NOMAD

ונוכל לראות אותו בפעולה ואנחנו בעצם מחפים עליו - זה יכול להיות נחמד לראות את המשחק משחק לשם שינוי את NOMAD עם האינטלגנציה

שהמפתחים בנו לו...

אולי זה רק אני אבל?... מפתח ציפיות ככה?

מזכיר לי את HALF LIFE: OPPOSING FORCE

פורסם

מזכיר לי את HALF LIFE: OPPOSING FORCE

לא שיחקתי במשחק... :kopfpatsch:

פורסם

לא שיחקתי במשחק... :kopfpatsch:

הנה קיצור תולדות הזמן בשבילך, הסיום של OPPOSING FORCE ושל קולונל שפרד אותו אתה משחק.

פורסם

דהריפר, אני לא זוכר את סייקו צמוד כל כך אלינו. הייתה רק משימה אחת שראינו אותו באותו מקום, וזה המקום שצריך לפוצץ מתקני AA ואת הספינה. בשאר השלבים אנחנו רק נתקלים בו מקסימום והולכים איתו כמה מטרים. אני חושב שכן נזכה לראות הרבה דברים חדשים. הכותבים של העלילה בטח יחשבו על משהו יצירתי. אל תשכח גם שהמשחק נמשך שעות רבות, ככה שיכול להיות שהמשימות של סייקו יהיו בשעות שלא היינו פעילים עם נומאד.

פורסם

דהריפר, אני לא זוכר את סייקו צמוד כל כך אלינו. הייתה רק משימה אחת שראינו אותו באותו מקום, וזה המקום שצריך לפוצץ מתקני AA ואת הספינה. בשאר השלבים אנחנו רק נתקלים בו מקסימום והולכים איתו כמה מטרים. אני חושב שכן נזכה לראות הרבה דברים חדשים. הכותבים של העלילה בטח יחשבו על משהו יצירתי. אל תשכח גם שהמשחק נמשך שעות רבות, ככה שיכול להיות שהמשימות של סייקו יהיו בשעות שלא היינו פעילים עם נומאד.

כן גם אני לא זכרתי.. הוא פשוט אמר את זה כל כך בבטחון שחשבתי שאני פשוט סנילי ;)

לדעתי גם המחשבה על המשחק עם alt viewpoint היתה קיימת כשיצרו את crysis המקורי, כך שהעלילה היתה בנויה שיהיה קל ליצור עוד עלילה. או שבכלל חשבו על שתי העלילות לפני יצירת crysis...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים