שילוב של ספק+מארז חוות דעתכם - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שילוב של ספק+מארז חוות דעתכם


quantoM

Recommended Posts

איך השילוב של SeaSonic 500W SS-500ET-APFC-F3 + Centurion RC-534 No Power Supply ?

והאם יש משהו יותר זול ומשתלם משילוב זה ?

על הספק ירוצו E8400 וHD4870.

חבר'ה אם אכפת לכם אני צריך את זה דיי עכשיו אז בבקשה - תנו תגובה[br]פורסם בתאריך: 22.06.2008 בשעה 18:58:27


תודה על התגובות
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי ה-netiquette, כללי ההתנהגות של האינטרנט, כתיבה באותיות גדולות (לפני שהיו פונטים), או בפונט גדול מקביל לצעקות. ואף אחד לא ממש רוצה לעזור למישהו שעומד וצועק...

בכל מקרה, אתה צריך גם לציין אם אתה מתכוון לבצע OC, זה ישפיע על צריכת החשמל ותפוקת החום של המחשב.

ספק הכוח שציינת מחברה מאוד מכובדת (מייצרים לדוגמא את הספקים של קורסייר), אבל קראתי בכמה מקומות שספקי ה-OEM שלהם (כמו זה שציינת, בגלל זה המחיר הזול שלו) אינם בנויים היטב כמו ספקי ה-retail (סדרה S12-II לדוגמא) וגם מרעישים מעט יותר (עדיין הם יותר שקטים מרוב המתחרים). בנוסף לדגם הזה יש רק חיבור 6 פינים אחד ושני חיבורי SATA, לעות כפול מכך ב-S12-II 430. אין לו גם שום יתרון משמעותי על פני דגם ה-430 ואט מסדרת S12-II באפיקי ה-12 וולט שלו (הספק משולב מעט יותר גבוה, 400 לעומת 360 אבל זרם מירבי לערוץ הוא אותו הדבר - 17 אמפר, ו-360 ואט זה הרבה, הרבה מעבר לעומס שהמחשב שלך יפיל על ערוצי ה-12 וולט). בנוסף, למיטב ידיעתי הכבלים ב-ET אינם מסודרים בשרוול כמו ב-S12-II.

המארז נחשב ללא רע ביחס למחירו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה על התגובה, fungiman.

ובקשר לגופן - צעקות לא - תשומת לב, חיובית או שלילית, כן. רק רציתי שמיהשהו ישים לב לת'ראד שעומד מי יודע כמה זמן בלי תגובה.

אתה יודע במקרה איך הM12II לעומת הS12II? כי הM12II של 430W הוג גם מודולרי וגם יש Cable Management.

וסה''כ ההבדל ביניהם הוא 10 ש''ח.

OC לכרטיס יש מצב.

למעבד לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע איך ה-4850 עם OC, הביקורות ברשת מציינות כ-10% בערך. אבל הקירור סטוק כנראה לא מרשים וה-GPU מאוד מתחמם, נראה לי שכדאי להמתין לכרטיסים עם גופי מרשימים יותר או לגופי צד ג'. בנוסף אתה צריך לדאוג שזרימת האוויר על פני כרטיס המסך תהיה טובה. להבדיל מכרטיס המסך, ה-E8400 נענה היטב ל-OC ומסוגל להגיע לתדרים מאוד מרשימים על אוויר.

לא יודע מה ההבדל באלקטרוניקה הפנימית בין ה-S12 ל-M12, כנראה שאין. אישית הזמנתי לאחרונה את ה-S12 (אמור להגיע עד סוף השבוע) וכמו בכל הספקים הקודמים שלי, אני מתכוון לדחוף את הכבלים שלא בשימוש לתוך החלל של כונני הדיסקים. לך על מה שנראה לך.

ותקרא בבקשה קצת על ה-netiquette, סגנון כתיבה עם פונטים גדולים או all-BOLD נחשב לגסות רוח, שלא לדבר שהוא מפריע לקריאה של הכתוב ולזרימה של הדיון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Quantom אתה חוצפן ממדרגה ראשונה.

לא רק שאתה מקפיץ תוך זמן קצר יחסית,כשהחוקים מדברים על 24 שעות ולא דקה לפני כן,אתה גם עוד מעז לשלוח הודעות בפונט גדול ולדרוש משהו כאילו אנשים (שמתנדבים פה ולא עובדים פה להזכירך) חייבים לך משהו.

הדיון שלך ננעל ואתה מקבל את האזהרה הראשונה שלך,תתחדש.

ננעל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...