עבור לתוכן

פיתוח מאוד גדול בתחום משחקי המחשב

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

אני לא חושב שהחישובים שלו נכונים

כמה כבר תמונה אחת איכותית לוקחת ?

אם עשו אתר DIVX שפעל מצוין על אינטרנט ישראלי

אז להכפיל את המהירות שצריך כפול 2 זה מה שלערכתי יספיק לתמונה איכותית

תזכרו שאתם מעבירים רק תמונות\מוזיקה\ומידע של לחיצות כפתורים

את כל החישובים הבאמת כבדים כמו רינדור\AI\פיזיקה וכו עושה המחשב בבית והוא לא צריך לשלוח את המידע הזה

  • תגובות 55
  • צפיות 4.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

איזה קשקוש בלבוש.

זה מודל לחלוטין לא ישים למשחקים.

ד"א, זה לא גדול, וממש לא חדש.

זה קיים הרבה זמן.

ראה ערך: Mainframe, Citrix, Terminal Services, VNC וכו'.

פורסם

^מחזק

אפילו הופיעו חדשות באתר על דבר דומה עוד ב2007

פורסם

זה יותר פשוט ממה שאתם חושבים...

כבר קיימים המון אפליקציות(יש גם ממש מוצרים כמו ה-slingbox [אאל"ט זה השם]) שמאפשרים שידור וידאו דרך האינטרנט בין שני מחשבים (יחסית פשוט ליישום)

מדובר במודל של מחשב א' שרת - חזק בעל יכולות עיבוד גבוההות , ישדר (וידאו) את כל "מה שהוא רואה על המסך שלו" ף מחשב ב' לקוח - לא חשוב מה תבחרו(מין הסתם הזיקה היא למחשבים פשוטים כמו ה-EEE, בייחוד ברזולוציות כמו שלו של פחות מ-600 קווי רוחב...) - יקלוט את השידורים, וישדר keystrokes mouse movements וכו'..

זה הכל, תחשבו על יוטיוב אינטראקטיבי( אפילו יותר ממה שהוא עכשיו? לללאאאאא :smile1:)

האמת היא שגם אני חשבתי על זה פעם, אני רק מקווה שזה לא מוגן בפטנט או משהו כבר :jump:

פורסם

קרירין,

תמונה איכותית, זה לא תמונה מכווצת, אם זה מכווץ אז:

א. לא יעזור מה, בעיקר בתנועה, האיכות יורדת ולא במעט.

ב. בכל מקרה, לדוגמא כיווץ H264 בערך מכווץ ל1/10, זה עדיין 4 מגהבייט. (שים לב, לא מגהביט).

ד. אם תכווץ, זה אומר שצריך לכווץ לפחות 24 פריימים בשניה, זה נשמע שטויות, אבל זה דורש מחשבים דיי רצינים, וזה בנוסף להרצת המשחק......

ג. גם אם תפתור את בעיית רוחב הפס, עדיין תצטרך פינג של 0.0000000000 משהו בשביל שזה יהיה "שחיק". כי המקלדת שלך לא מחוברת אל המחשב.

ד. אתה שוכח שזה לא רק תמונה, זה גם קול או כל שטות אחרת.

בקיצור, תסתכל כיום על VNC ברשת, אפילו GBIT, שזה הרבה יותר ממה שיהיה ב-10 שנים הקרובות לאינטרנט ( רוב הסיכויים), ותראה, שרק לראות WINDOWS לא עובד כמו שתעבוד על המחשב עצמו. זה קרוב, אבל עדיין זה לא. בעיקר LAG של I/O.

יום טוב.

פורסם

רק לבדוק שהבנתי נכון, זה כולה משדר מהנייד את הלחיצות של העכבר והמקלדת לנייח והנייח משדר לנייד חזרה את התמונה?? ואז לא יהיה צורך בכוח עיבוד חזק בנייד כי הוא משדר רק תמונה ואת כל העיבוד עושים בנייח? בעצם בנייח נוצר "סרט" לפי הפקודות של הנייד ואז הנייד פשוט משדר את ה"סרט" הזה...??

פורסם
  • מחבר

כן בנייח נוצר "סרט" או יותר נכון הוא עושה את הרינדור ומעביר תמונה וקול לנייד

והניד רק מעביר לחיצות עכבר ומקלדת

ואני חושב שזה כן ישים

נתתי כבר לינק הדגמה

נכון שזה היה קרוב למחשב במקרה הזה

אבל לא מעבירים את כל המשחק רק תמונה וקול

כמה שהתמונה וקול יהיו באיכות גבוה יותר כמובן יהיה צריך יותר רוחב פס

בעניין העכבר כבר היום יש משחקי קזואל ברשת והמהירות של העכבר לא עושה בעיות

אני לא רואה סיבה שנתונים כל כך קטנים יגרמו לבעיה

מקסימום זה לא יהיה מספיק מהיר לשחקני ארד קור אבל לרוב זה צריך להיות מספיק טוב לעבור את המשחק

פורסם

אני לא רואה שימוש בזה.

אולי זה טוב לטיפול בכל מיני תוכנות כבדות מרחוק או תיחזוק שרתים(ב0.000000 פינג כמובן וגם אז יש מספיק תוכנות השתלטות) או לא יודע מה אבל לשחק משחקים במטוס להודו על מחשב בגודל 7 אינץ לא נראה לי כל כך שמיש.

פורסם

זה בדיוק הטעות שלך, משחקים כיום באינטרנט הם לא באמת ONLINE, הם מורדים למחשב ומורצים ממנו.

ישנם כמה שהם לא, אבל זה לרוב משחקים על תורות או משחקים שלא דורשים שום זמן תגובה, לא שניה ואפילו לא 2.

כמו שאמרתי קודם, אם אתה רוצה לראות היום את הטכנולוגיה הזאת, פשוט תריץ VNC RC או ULTRAVNC (חינמית וטובה) ותראי איך זה להתחבר למחשב ולעבוד ממנו.

אני כבר בערך 5 שנים עובד חצי מהיום ככה (עבודה/לימודים), וזה לא תענוג.

ושוב, זה רק, רק רק רק ל-WINDOWS בסיסי.

אגב, היום בהחלט מדובר על הטכנו', אבל לא למשחקים, אלא לתכונות, שם אין צורך בעיבוד, זמן תגובה או תמונות רבות, ראה ערך ONLINE ADOBE וה-GADGETS ש-GOOGLE מוציאים.

(ואגב, דובר על כל הקטע הזה מלפני 3 שנים בערך... )

פורסם

כן בנייח נוצר "סרט" או יותר נכון הוא עושה את הרינדור ומעביר תמונה וקול לנייד

והניד רק מעביר לחיצות עכבר ומקלדת

ואני חושב שזה כן ישים

נתתי כבר לינק הדגמה

נכון שזה היה קרוב למחשב במקרה הזה

אבל לא מעבירים את כל המשחק רק תמונה וקול

כמה שהתמונה וקול יהיו באיכות גבוה יותר כמובן יהיה צריך יותר רוחב פס

בעניין העכבר כבר היום יש משחקי קזואל ברשת והמהירות של העכבר לא עושה בעיות

אני לא רואה סיבה שנתונים כל כך קטנים יגרמו לבעיה

מקסימום זה לא יהיה מספיק מהיר לשחקני ארד קור אבל לרוב זה צריך להיות מספיק טוב לעבור את המשחק

אני אסביר לך את החישוב. כול פריים מורכב מנניח 600*800 פיקסלים = 480000 פיקסלים. גודל המידע של כל פיקסל הוא 32BIT, כלומר צריך לשלוח 32*480000 ביטים עבור כל פריים = 15360000 ביטים. עכשיו FPS מינימלי הוא משהו כמו 20 FPS, לכן כול שנייה צריכים להישלח 15360000*20 ביטים = 307200000 ביטים = 307.2 mega bits (רוחב פס שלא קיים אפילו ביפן) = 38.4 mega bytes.

הסרטים ששודרו בstage6 עברו דחיסה. דחיסה של סרטון קצר לוקחת הרבה זמן, ואי אפשר לעשות אותה ב realtime (ואם אפשר, אז צריך מחשב ממש ממש חזק, יותר מכל מחשב בייתי).

פורסם

קודם כל החישוב של 38 מגבייט לא מדויק, היום בעזרת אלגוריתמים פשוטים כמו חישוב דלתאות וטכניקות interlacing, ניתן לשדר תקשורת וידאו במסך מלא על גבי רשת קצת יותר צנועה (אם כי עדיין לא ברמת ה broadband הזמין בישראל), עם פגיעה מינימאלית באיכות הווידאו.

אך עדיין בסך הכל מדובר בלא יותר מ VNC מקונפג מראש למשחקים, אין כאן מהפכה אמיתית.

מהפכה אמיתית אולי תהיה כאשר יהיה אפשר להריץ את אותם משחקים ב service בשרת, כך שיהיה ניתן להריץ יותר ממשחק אחד על שרת חזק, ועדייןלעבוד על השרת, כרגע "משחק" משתק שני מחשבים, וחבל. ויסטה כבר נותנת תשתית לא רעה למימוש כזו טכנולוגיה.

מבחינת רוחב פס מדובר בבעיה 'עסקית' נטו, ובדיוק כפי שקצבי האינטרנט המהיר הכפילו את עצמם בשנתיים האחרונות, להערכתי תוך שנה נהיה כבר מספיק קרובים לרוחב פס מספק לחווית משחק סבירה עם אותם אלגוריתמי כיווץ.

פורסם

קיים, כנראה עובד אבל לא למחשבים ניידים אלא לסלולרים (הרעיון זהה, הרזולוציה ולכן רוחב הפס הנדרש קטן יותר) ואפילו פיתוח ישראלי.

קישור לטוש תהנו. :)

פורסם

לא מבין מה הוויכוח פה עם המגבייט שמה מגבייט, הבנאדם אומר לך שזה פשוט שליטה מרחוק, לא צריך לשלוח לו את האיכות תמונה כמו שאתה רואה במחשב קומפלט אלא תלותי ברוחב פס שלך כמו ב YOUTUBE.

כלומר השליטה על המשחק מרחוק ויש כביכול "מצלמת אינטרנט" שמצלמת את מה שאתה שולט עליו ומשדר לך חזרה למחשב שלך, אז זה לא כזה סיפור, אני לא יודע רק מה החוזק של מחשבי שרתים וכמה עמדות כאלה שרת אחד יכול להחזיק.

פורסם

קודם כל החישוב של 38 מגבייט לא מדויק, היום בעזרת אלגוריתמים פשוטים כמו חישוב דלתאות וטכניקות interlacing, ניתן לשדר תקשורת וידאו במסך מלא על גבי רשת קצת יותר צנועה (אם כי עדיין לא ברמת ה broadband הזמין בישראל), עם פגיעה מינימאלית באיכות הווידאו.

אך עדיין בסך הכל מדובר בלא יותר מ VNC מקונפג מראש למשחקים, אין כאן מהפכה אמיתית.

מהפכה אמיתית אולי תהיה כאשר יהיה אפשר להריץ את אותם משחקים ב service בשרת, כך שיהיה ניתן להריץ יותר ממשחק אחד על שרת חזק, ועדייןלעבוד על השרת, כרגע "משחק" משתק שני מחשבים, וחבל. ויסטה כבר נותנת תשתית לא רעה למימוש כזו טכנולוגיה.

מבחינת רוחב פס מדובר בבעיה 'עסקית' נטו, ובדיוק כפי שקצבי האינטרנט המהיר הכפילו את עצמם בשנתיים האחרונות, להערכתי תוך שנה נהיה כבר מספיק קרובים לרוחב פס מספק לחווית משחק סבירה עם אותם אלגוריתמי כיווץ.

עזוב את הרוחב פס, ה-Latency של הפתרון הזה פשוט מזעזע. אם כל פעולה לוקחת אפילו 20 מילישניות עד שהיא מעודכנת חזרה על המסך שלך, זה הורג כל יכולת לשחק משחק פעולה/יריות/מרוצים וכו'.

פורסם

תודה ,קרירין יש סיכוי שהצלחת לגרום לי לקנות משהו. :xyxthumbs: אני באמת צריך דבר כזה כי הנייד של אשתי לא מסוגל להריץ כלום ולעשות VNC מאוד לא פרקטי למרות שאני משחק במשחקי אסטרטגיה בתורות וFPS הוא לא קריטי. אני אצתרך לנסות את הגרסה החינמית כי אני רואה שהדבר הזה אוכל הרבה רוחב פס והמחשב של אשתי מחובר ב b ולא ב g .

כל פעם שאני שומר על הבת שלי (בת 5 חודשים) אני מוגבל למחשב המעפן של אשתי .בגלל זה אני לא כלכך יכול לשחק משחקים עליו וסתם סובל. זה פתרון מעולה בשבילי .

בקשר לבעית ה ping . ניסיתי להבין מה מהירות התגובה של בן אדם אומרים שבערך 100 מילי שניות אפילו מצאתי משחק שמודד את זה : http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sleep/sheep/reaction_version5.swf. אני כבר זקן (31.5) והצלחתי בממוצע 300-250 מילי שניות של קשר עין יד. (אולי צריך לפתוח שירשור בנושא). אז אפשר להגיד שיש אנשים יותר מהירים ממני והם גיימרים מקצועיים ורוב הסיכויים שהם מצליחים לקבל תוצאה יותר טובה מהכי נמוכה שלי של 140 מילי שניות עדיין לא חובה שבהרבה אולי 70 או 80 מילי שניות של זמן תגובה. בגלל הping שמתווסף לזמן תגובה גיימר שמשחק בארץ יושפע בערך בכ40 מילי שניות מקרה ממוצע או יותר גרוע. ו140-150 מילי זה עדיין שחיק אבל לא ברמה של גיימר מתקדם אבל הוא אולי ירגיש בזה כי זה 50%. לרוב הקהל עם זמן תגובה של אולי 200-250 מילי שניות ה40 מילי שניות לא יהיו כלכך נוראים . אם אתם משחקים דרך זה בבית ההבדל יהיה אולי של 10 מילי שניות ולא תרגישו את זה כי זה בערך זמן של frame אחד ב100FPS .

לא אכפת לי לקנות אפילו את הpremium אבל לא נראה לי שאני אוכל להשתמש בזה חוץ מאולי בבית. גם ככה אני לא משחק ברזולוציה הזאת . בכל מקרה המחיר של התוכנה הזאת כלכך זול שאולי כדאי לתמוך במיזם הזה לפני שיעלה המחיר :lol:

עריכה: ניסיתי את גרסת הנסיון והיה לי lag עצבני על המחשב של אשתי . הממשק להעברת הקול קצת דפוק אבל יש לי את הכבל. הוא מקליט ממש לא רע אבל לפי מה שהבנתי יש תוכנות יעודיות שעושות את זה גם בלי להתחבר לשרת שלהם. אני אנסה שוב ונראה מנ יצא מזה..

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים