פורסם 2008 ביוני 1418 שנים שלוםהאם ניתן לקלוט תו בודד ללא GETCH)(, אלא באחת מהפעולות הבסיסיות של ספריה IOSTREAM?תודה ושבת שלום, מושיקו
פורסם 2008 ביוני 1418 שנים אפשר באמצעות cin.get()אבל היא דורשת שהמשתמש יקיש enter, והיא מדפיסה את התו על המסך.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.