לינוקס ראוטר - לינוקס, Mac ומערכות הפעלה אחרות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לינוקס ראוטר


Recommended Posts

אני רוצה להפוך מחשב ישן ללינוקס ראוטר, ואני לא רוצה להשתמש ב-Mandrake SNF. יש איזשהן מיני-הפצות אחרות ליצירת -ראוטר (אני מתכוון להפצות שמיועדות אך ורק לשמש כראוטר. אני לא מתכוון להתחיל ללמוד לעומק)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם זה מעניין מישהו...

בקטגורית הראוטר על דיסקט (כלומר לא צריך דיסק קשיח, ואפשר להריץ על מחשב חלש יחסית כמו 486 עם 16 מ"ב זיכרון) יש את FreeSCO ואת BBIagent. ל-FreeSCO יש הרבה יותר אפשרויות, אבל היא טיפה מסובכת. BBIagent פשוטה מאד להפעלה אבל יש לה פחות אפשרויות הרחבה.

בקטגורית הראוטר על דיסק (דרוש מחשב חזק יותר, למשל פנטיום עם 32-64 מ"ב זיכרון, וצריך כונן קשיח) יש את Smooth Wall ואת Clark Connect. כמובן שכאן יש יותר אפשרויות הרחבה.

קישורים:

www.freesco.org

www.bbiagent.com

www.smoothwall.org

www.clarkconnect.org

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עונה... למקרה שזה מעניין מישהו :saint:

כל ארבע ההפצות שציינתי טובות, תלוי במערכת שמיועדת להיות הראוטר, ותלוי מה הצרכים שלך (למשל - אם אתה צריך שרת FTP, שרת Telnet וכו').

אני אישית החלטתי להשתמש ב-BBIagent כי היא ממש קלה לתפעול - פשוט מכניסים דיסקט, מתחברים ממחשב אחר... וזהו! אפילו לא צריך מסך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי 2 ואני משתמש בו כראוטר... התקנתי ג'נטו (stage3 כמובן) בגלל שהכי קל לי לעדכן אותה, אתה יודע שכל התוכנות יעבדו וזה בלי הרבה עבודה, רק הרבה זמן, ועם זה אין לי בעיה. אני פשוט אוהב את ג'נטו ואני יודע שאפשר להפעיל שם הכל בלי מאמץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:lol:

לי יש אצל אח שלי פנטיום 2 366 שכרגע מחובר דרכי ברשת פשוטה ועם שיתוף כבלים ללא חייגן. אולי אם יקנו לו מחשב חדש הקיים יהפוך לראוטר ואז אני אראה בפעם הראשונה בחיים שלי :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...