רפורמה בלימוד הנהיגה - עמוד 2 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רפורמה בלימוד הנהיגה


methodman

Recommended Posts

קרירין, לדעתי אתה מדבר שטויות.

בתור אדם שיש לו רשיון רק כשנה, אני יכול בוודאות וללא ספק לקבוע כי תקופת המלווה היא תקופה חשובה ביותר!

בשיעורי הנהיגה אתה לא לומד באמת לנהוג...אתה לומד לעבור טסט - וזהו.

אתה לומד לנהוג רק על ידי נסיון על הכביש - וביחס לזמן, בתקופת המלווה לומדים הכי הרבה וגם נכון, מאדם שנמצא על הכביש יותר מאשר אתה חי.

היום רוב הנוער חושב שלדעת לנהוג זה לעשות קיקים, לנצח בפתיחות ולדעת "לתמרן" עם הרכב בין מכוניות ולעשות דריפטים וכו' וכו'..

אך ברגע שמגיעים למצב מסוכן - במקרה הטוב הנזק הוא רק לרכב. ואני מכיר כמה וכמה אנשים שלא נהגו בתקופת המלווה ונכנסו לרכב אחרי שחודשיים-שלושה לא נהגו בכלל, ובתוך זמן קצר הספיקו לעשות נזק לאוטו באלפי ועשרות אלפי שקלים בגלל תאונות של איבוד שליטה בגלל חוסר נסיון ואי ידיעה לצאת ממצבים אלו (ולא היו מעורבים שם רכבים נוספים).

כמה ש"מבאס" להיות כבול להורים ולנהוג רק כשהם נמצאים שם, רק אחרי תקופת המלווה מבינים כמה תקופה זו הייתה חשובה ומשמעותית.

מצד שני וואלה אני לא מכיר אותך ולא יודע מה גילך, אבל כיום זה המצב.

מחזק!^^

התקופה הזאות היא המשמעותית ביותר בחיי הנהג, זו התקופה שבעצם מלמדת אותך לשרוד על הכביש, אם עד עכשיו היית עם מורה שמכיר את כל הסכנות של הכביש ותמיד שם כדי לבלום אותך זה נותן לך ביטחון ששום דבר לא יקרה לך כי יש מישהו מנוסה ששומר עליך, אבל ברגע שאתה מקבל רשיון ונכנס לתקופה של המלווה זה כבר סיפור אחר, פה אומנם אתה עדיין נוסע עם מישהו אבל הוא כבר לא מכיר את סיגנון הנהיגה שלך אפילו שזה מישהו קרוב, ובגלל שאתה כבר "בוגר" שהוציא רשיון אז פחות מפקחים עליך ועל סיגנון הנהיגה שלך, לכן התקופה של המלווה היא התקופה שבה אתה הוא זה שנוהג ברכב וזה שאחרי על האנשים באוטו, והמלווה הוא התקופה הכי טובה בשביל ללמוד את זה.

תגידו תודה שיש את התקופה הזאות, כמובן שיש כאלה שמוכנים אחרי 28 שיעורים וואלה הייתי אומר שאפשר לוותר להם על המלווה אבל הם כל כך מיעוט שכבר עדיף לעשות את החוק הזה חובה לכולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם בכלל מבינים מה שאני מנסה להגיד ?

מלווה זה יופי והכל אבל להמון אנשים כמוני זה בכלל אבל בכלל לא היה רלוונטי

ולא בגלל שאני מזלזל ברעיון אלה בגלל שלא היה לי בתקופה הזאת אף מלווה פנוי

גם שהרכב היה זמין ורוב הזמן הוא לא היה זמין

במקום לנהוג קצת כל יום אחרי הטסט לא נהגתי כמאת בכלל חודשים שלמים

למזלי לא עשיתי אף תאונה -אבל לחזור לנהיגה רק חודשים אחרי הטסט זה הרבה יותר גרוע

ועכשיו יהיו הרבה שינהגו רק אחרי חצי שנה

כי לא יהיה להם מלווה פנוי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק, אני מסכים עם קרירין.

ברגע שאני אוציא רישיון, לי לא יהיה אף מלווה כי אצלי במשפחה אין ואין רישיון לאף אחד,

ועל כן, כל שאני אוכל לעשות זה שיעברו חודשיים [או חצי שנה אחרי מאי 2010] רק בשביל שאני אוכל ללחוץ על הגז :nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מעצבן גם מהבחינה שאם תקנה אחרי הרישיון לא תוכל לנהוג בו בלי מלווה

בפועל גם לאנשים אם מלווה יהיו פחות שעות נהיגה נטו אחרי הטסט עד שהתקופה תסתיים

מבחינתי שאנשים שעברו טסט יהיו חייבים בעוד 10 "שיעורי שיפור" במשך חודשים מהטסט

תוך כדי שהם נוהגים בתקופה גם לבד

אבל לא חובת מלווה סתם שרק יגרום לפחות ניסיון בנהיגה להרבה מאוד נהגים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צריך לאמץ את המודל האמריקאי בכמה שינויים קטנים.

גיל 16 וחצי ניגשים לתיאוריה.

לומדים כמה עשרות שעות עם מורה ובגיל 17 מוציאים רשיון למידה אחרי טסט שמאפשר לך לנהוג עם מלווה בלבד רק בשעות האור ובהגבלות מסויימות כמו לא יותר מקטין אחד ברכב.

בגיל 17 וחצי ניגשים לטסט שני ומוציאים רשיון "צעיר" שמאפשר לך לנסוע בלי מלווה אבל עם הגבלות מסויימות כמו בלי יותר משני קטינים ברכב, החמרה בענישה וכו',

בגיל 18 מוציאים רשיון מלא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צריך לאמץ את המודל האמריקאי בכמה שינויים קטנים.

גיל 16 וחצי ניגשים לתיאוריה.

לומדים כמה עשרות שעות עם מורה ובגיל 17 מוציאים רשיון למידה אחרי טסט שמאפשר לך לנהוג עם מלווה בלבד רק בשעות האור ובהגבלות מסויימות כמו לא יותר מקטין אחד ברכב.

בגיל 17 וחצי ניגשים לטסט שני ומוציאים רשיון "צעיר" שמאפשר לך לנסוע בלי מלווה אבל עם הגבלות מסויימות כמו בלי יותר משני קטינים ברכב, החמרה בענישה וכו',

בגיל 18 מוציאים רשיון מלא.

זה כבר רעיון הרבה יותר טוב

לתת לאנשים לנהוג או יותר נכון לא לנהוג בהרבה מקרים חודשים אחרי הטסט ובקרוב חצי שנה זה לא הגיוני בעליל

ככה שיש מבחנים וצריך להראות שהנהיגה טובה בכל שלב אנשים ינהגו אם מלווה כדי לעבור שלב

בלי מבחנים כאלו המון אנשים כמו היום לא ינהגו חודשים ובקרוב חצי שנה

גם ככה לא לוקחים בגיל כזה את ההורים לחברה\חברים

ובמצב כזה גם שיש הורים אם זמן פנוי הוא לא יהיה הרבה בשימוש לנהג הצעיר

אם מבחן הכל משתנה ובאמת רעיון המלווה אופך למועיל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי שהגיל המתאים כרגע הוא כמו שהוא- 17. 28 שיעורי נהיגה, טסט ותיאוריה. פשוט קל וקולע, חשוב גם להזכיר שהמלווה מאוד חשוב אבל (תמיד יש אבל!) חצי שנה?! :o טוב שלא!? למה לא שנה? מישהו שם היתחלק על הראש או משהו כי זה תקופה מטורפת!

כמו שקרירין אמר, יש אנשים שלא יכולים "לממן" לעצמם מלווה ובכך נוצר מצב שהם לא נוהגים שלוש חודשים שזה כבר לדעתי טיפה מסוכן, אז חצי שנה? זה כאילו לשכוח לנהוג...

אני מקווה שלפחות עד אז אני אספיק לסיים את כל הסיפור עדיין לא יצא החוק.. (גיל 15 וחצי)

בכל מיקרה גם שמעתי ששינו את החוק בנוגע לרשיון לטרקטור ואז רשיון למיול/ רנג'ר/ טום-קאר/ וכו'.. (רכב קל) ואפשר מהיום רק מגיל 17 ואז נוצר מצב שזה כבר לא משתלם כי עדיף כבר .

בכל מיקרה, נראה לי שתהיה היתנגדות רבה בנוגע לחוק ואז ישנו אותו אולי, אנחנו מדינה דמוקרטית! ;D למדנו על זה בתולדות המדינה! :D

נהיגה נעימה! ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מיול/ריינג'ר וכו' מעולם לא היה משתלם בכל מקרה.

לקנות ב 40 אלף לשימוש של שנה אחת ואז למכור אותו בחצי מחיר? פיגור שכלי.

ועוד יותר מצחיק שאח"כ אותם אהבלים שקנו ריינג'ר וכו' מתלוננים שהם לא מצליחים למצוא מתחת ל 20 אלף שיהיה מעל שנת 2001.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...