המחשב נתקע אחרי השדרוג - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המחשב נתקע אחרי השדרוג


Asurah

Recommended Posts

אהלן

היום התקנתי את הרכישות שביצעתי בזמן האחרון - מעבד E6600 עם קירור Freezer 7 Pro, לוח אם GA-P35-DS3L ו2 ג'יגה זכרונות של , ולאחר לא מעט זמן שלקח לי להבין איך מתקינים את הכל כמו שצריך, הצלחתי סוף סוף, התקנתי את הדרייברים הדרושים והפעלתי את המחשב ה"חדש"...

אחרי משהו כמו חצי שעה של עבודה, שבה סוף סוף הצלחתי לשחק Assassins Creed כמו שצריך, פתאום המחשב נתקע, המחשב כאילו פועל אבל התמונה נתקעת ואין מה לעשות חוץ מלהפעיל מחדש, רק שבכל הפעלה מחדש זה קורה שוב, לפעמים אחרי חמש דקות ולפעמים אחרי עשרים, אבל זה כל הזמן קורה. גם במנוחה וגם כשאני מריץ משחק או תוכנה... זה אפילו נתקע לי פעם אחת במהלך הActivation של הוינדוס!

חשבתי שאולי אחד המאווררים לא פועל או משהו, אבל הכל בסדר, ב-Speedfan הטמפרטורה של המעבד היא בסביבות ה40 והמאווררים (של המעבד ושל הכרטיס מסך, 8500GT) כולם עובדים פיקס. אפילו פתחתי את המחשב ובדקתי פיזית את החום של החלקים בהדלקת המחשב ואחרי קריסה שכזאת ולא הרגשתי הבדל טמפרטורה משמעותית - ובטח לא טמפרטורה שמצדיקה קריסה (שעד כמה שידוע לי, מדובר ב60 מעלות ואפילו יותר, שזה משהו שבהחלט אפשר להרגיש פיזית).

למישהו יש רעיון מה יכול לגרום לזה?

פרטים נוספים:

- ספק ג'נרי, 500W

- לא פירמטתי את המחשב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דרייברים - תעדכן לעדכניים ביותר מאתר יצרן הלוח\הצ'יפ, תבדוק ב EVENT VIEWER שלא נרשמת שגיאה בזמן התקלה.

חום - דיי שללת את זה.

חומרה פגומה\לא יציבה - תעשה את המדריך שיש בסטיקי FAQ למציאת גורם בתקלות חומרה (להשאר עם חומרה מינימלית, להחליף חלק חלק במידה ויש לך תחלופות זמינות שמתאימות למערכת שלך).

ספק שלא עומד בעומס - תחליף זמנית לספק אמין יותר, לדעתי יש סבירות גבוהה שהוא באמת הגורם לבעיה.

תבדוק שהחומרה מוגדרת כראוי בביוס, שהזכרונות מקבלים את המתח הנדרש וכו'.

לא יזיק להריץ גם MEMTEST ו-MHDD לבדוק את התקינות שלהם (במידה ואין לך רכיב זהה להחלפה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...