Prince of Persia: Next Gen - עמוד 4 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Prince of Persia: Next Gen


uzi_sch

Recommended Posts

טריילר מרשים, חזותית המשחק נראה ממש יפה וטוב לראות שמדובר על בסדרה ולא סתם מיחזור של חומר ישן. יש אמנם הרבה אלמנטים ישנים ומוכרים, אבל בהחלט הוסיפו הרבה דברים חדשים כדי לרענן את הסדרה.

א-ב-ל, מצער אותי לראות שגם כאן המפתחים הולכים לפי הטרנד האחרון של פניה לשחקני קז'ואל, ולכן הופכים את המשחק למשהו "קליל ומהנה".

המגמה הזאת אפיינה הרבה משחקים בשנה האחרונה, ולדעתי זה ממש הורס את תעשיית משחקי המחשב.

דוגמה לזה אפשר לראות ב ASSASSINS CREED (טוב נו אותם מפתחים, אז לא מפתיע). בתור אחד שממש אוהב את סדרת POP ו HITMAN מאוד ציפיתי ל AC שהיה אמור להיות שילוב של שני הז'אנרים. אבל AC היה ממש קל וקז'ואלי שלא הרגשתי שום מאמץ במשחק, שום אתגר, שום תסכול, שום הרגשת סיפוק אחרי שסוף סוף הצלחת לעבור משהו שנראה לך בלתי אפשרי.

הכל היה ממש קליל ולא מחייב. למשל החלק של האקרובטיקה היה ממש מטופש, לא היית צריך לתזמן קפיצות כי באופן אוטומטי היית קופץ מגג לגג כשאתה במצב של ריצה. טיפוס על קירות היה ממש קל, פשוט לטפס ולעלות עד למעלה, בלי לנסות ולמצוא את הדרך באמצעות קומבינציה של ריצה\קפיצה\טיפוס. בניגוד ל POP ששם האקרובטיקה הייתה ממש מאתגרת, כאן זה ממש משחק ילדים.

לפי מה שהמפתח סיפר בטריילר, אני חושש שזה גם הכיוון ש POP החדש פונה אליו. כל העניין שאתה לא יכול למות אף פעם כדי שחס וחלילה לא יפגעו לך ברגשות בגלל שהדמות שאתה משחק מתה (נקודה שעצבנה אותי גם בביושוק), שלא צריך להתאמץ כדי לטפס ולבצע אקרובטיקה כדי שחלילה לא תצטרך להשתמש בקוארדינציה וזריזות הידים שלך כדי לשחק כמו שצריך, זה שהדוגמנית שמלווה אותך אומרת לך כל הזמן לאיפה אתה צריך ללכת עכשיו כדי שלא תצטרך לחשוב יותר מדי קשה - כל זה ממש לא נראה לי.

אני מקווה מאוד שאני טועה בקשר לתחזית שלי, אבל לפי הטרנד האחרון נראה לי שלא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 72
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

חשיפת שלב בהדרכת המפיק, חלק שני:

http://www.gametrailers.com/player/36544.html[br]פורסם בתאריך: 16.07.2008 בשעה 14:01:13


טריילר מרשים, חזותית המשחק נראה ממש יפה וטוב לראות שמדובר על בסדרה ולא סתם מיחזור של חומר ישן. יש אמנם הרבה אלמנטים ישנים ומוכרים, אבל בהחלט הוסיפו הרבה דברים חדשים כדי לרענן את הסדרה.

א-ב-ל, מצער אותי לראות שגם כאן המפתחים הולכים לפי הטרנד האחרון של פניה לשחקני קז'ואל, ולכן הופכים את המשחק למשהו "קליל ומהנה".

המגמה הזאת אפיינה הרבה משחקים בשנה האחרונה, ולדעתי זה ממש הורס את תעשיית משחקי המחשב.

דוגמה לזה אפשר לראות ב ASSASSINS CREED (טוב נו אותם מפתחים, אז לא מפתיע). בתור אחד שממש אוהב את סדרת POP ו HITMAN מאוד ציפיתי ל AC שהיה אמור להיות שילוב של שני הז'אנרים. אבל AC היה ממש קל וקז'ואלי שלא הרגשתי שום מאמץ במשחק, שום אתגר, שום תסכול, שום הרגשת סיפוק אחרי שסוף סוף הצלחת לעבור משהו שנראה לך בלתי אפשרי.

הכל היה ממש קליל ולא מחייב. למשל החלק של האקרובטיקה היה ממש מטופש, לא היית צריך לתזמן קפיצות כי באופן אוטומטי היית קופץ מגג לגג כשאתה במצב של ריצה. טיפוס על קירות היה ממש קל, פשוט לטפס ולעלות עד למעלה, בלי לנסות ולמצוא את הדרך באמצעות קומבינציה של ריצה\קפיצה\טיפוס. בניגוד ל POP ששם האקרובטיקה הייתה ממש מאתגרת, כאן זה ממש משחק ילדים.

לפי מה שהמפתח סיפר בטריילר, אני חושש שזה גם הכיוון ש POP החדש פונה אליו. כל העניין שאתה לא יכול למות אף פעם כדי שחס וחלילה לא יפגעו לך ברגשות בגלל שהדמות שאתה משחק מתה (נקודה שעצבנה אותי גם בביושוק), שלא צריך להתאמץ כדי לטפס ולבצע אקרובטיקה כדי שחלילה לא תצטרך להשתמש בקוארדינציה וזריזות הידים שלך כדי לשחק כמו שצריך, זה שהדוגמנית שמלווה אותך אומרת לך כל הזמן לאיפה אתה צריך ללכת עכשיו כדי שלא תצטרך לחשוב יותר מדי קשה - כל זה ממש לא נראה לי.

אני מקווה מאוד שאני טועה בקשר לתחזית שלי, אבל לפי הטרנד האחרון נראה לי שלא.

הרבה ממה שכתבת גם אני חושב. אנחנו נדע הכי טוב כשיהיה ממש סיקור מלא למשחק אחרי יציאתו לשוק.

אני לא מאמין שהאקרובטיקה תיהיה "אוטומטית" לשם הקלה על השחקנים... זה ממש יהרוס את כל המכשולים בעולם של POP.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרבה ממה שכתבת גם אני חושב. אנחנו נדע הכי טוב כשיהיה ממש סיקור מלא למשחק אחרי יציאתו לשוק.

אני לא מאמין שהאקרובטיקה תיהיה "אוטומטית" לשם הקלה על השחקנים... זה ממש יהרוס את כל המכשולים בעולם של POP.

טוב כמו שאמרתי בעצמי, אני מאוד מקווה שאני טועה ושזה לא יהיה ככה.

מהטריילר עצמו אי אפשר לדעת, כי רק רואים את הדמות בפעולה ולא יודעים עד כמה השחקן עצמו משקיע בכל מה שקורה בפועל.

אבל אם תשים לב המפתח של המשחק שמדבר ברקע מדבר בפירוש על זה ש: "היום אנחנו כבר מעל השלב הזה של: תרוץ ותיפול למותך, תרוץ ותקפוץ ואז תיפול למותך, תרוץ תקפוץ תתפוס בעמוד - כמו שהיה במשחקים הקודמים של POP". ככה שנראה שהם באמת מתכוונים לפשט מאוד את עניין האקרובטיקה במשחק ולהפוך אותו לכמעט אוטומטי.

הוא גם מוסיף שמה ואומר ש"גיימרים הארד קור" (מה הכוונה אצלו? למי שבסה"כ רוצה קצת אתגר במשחקים שהוא משחק? אף פעם לא ידעתי שאני הארד-קור, נו שיהיה...) ישתמשו בכישורים שלהם בשביל קיצורי דרך או כל מיני פעולות אחרות שלא ממש הכרחיות, כלומר שוב שכנראה הסטנדרט יהיה משהו שלא ידרוש ממש מיומנות טכנית של השחקן.

תוסיף לזה שאנחנו מדברים על אותו צוות של ASSASSINS CREED והתוצאה נראית די עגומה... :'(

שוב, אני מקווה שאני טועה ושבסוף זה לא יהיה ככה, אני רק אומר שלפי מה שנראה עכשיו זה הולך להיות מאוד דומה ל AC ופחות ל POP שאנחנו מכירים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב כמו שאמרתי בעצמי, אני מאוד מקווה שאני טועה ושזה לא יהיה ככה.

מהטריילר עצמו אי אפשר לדעת, כי רק רואים את הדמות בפעולה ולא יודעים עד כמה השחקן עצמו משקיע בכל מה שקורה בפועל.

אבל אם תשים לב המפתח של המשחק שמדבר ברקע מדבר בפירוש על זה ש: "היום אנחנו כבר מעל השלב הזה של: תרוץ ותיפול למותך, תרוץ ותקפוץ ואז תיפול למותך, תרוץ תקפוץ תתפוס בעמוד - כמו שהיה במשחקים הקודמים של POP". ככה שנראה שהם באמת מתכוונים לפשט מאוד את עניין האקרובטיקה במשחק ולהפוך אותו לכמעט אוטומטי.

הוא גם מוסיף שמה ואומר ש"גיימרים הארד קור" (מה הכוונה אצלו? למי שבסה"כ רוצה קצת אתגר במשחקים שהוא משחק? אף פעם לא ידעתי שאני הארד-קור, נו שיהיה...) ישתמשו בכישורים שלהם בשביל קיצורי דרך או כל מיני פעולות אחרות שלא ממש הכרחיות, כלומר שוב שכנראה הסטנדרט יהיה משהו שלא ידרוש ממש מיומנות טכנית של השחקן.

תוסיף לזה שאנחנו מדברים על אותו צוות של ASSASSINS CREED והתוצאה נראית די עגומה... :'(

שוב, אני מקווה שאני טועה ושבסוף זה לא יהיה ככה, אני רק אומר שלפי מה שנראה עכשיו זה הולך להיות מאוד דומה ל AC ופחות ל POP שאנחנו מכירים.

אני מבין כל מה שאמרת. שמתי לב לכל מה ש BEN MATTES אומר.

יש בסיס לדבריך אבל נוכל לדעת יותר טוב אחרי סיקור רציני (או לאחר שנשחק ונרגיש את המשחק).

אל תשכח, בטוח אפשר לכוון את רמת הקושי של המשחק 8)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב כמו שאמרתי בעצמי, אני מאוד מקווה שאני טועה ושזה לא יהיה ככה.

מהטריילר עצמו אי אפשר לדעת, כי רק רואים את הדמות בפעולה ולא יודעים עד כמה השחקן עצמו משקיע בכל מה שקורה בפועל.

אבל אם תשים לב המפתח של המשחק שמדבר ברקע מדבר בפירוש על זה ש: "היום אנחנו כבר מעל השלב הזה של: תרוץ ותיפול למותך, תרוץ ותקפוץ ואז תיפול למותך, תרוץ תקפוץ תתפוס בעמוד - כמו שהיה במשחקים הקודמים של POP". ככה שנראה שהם באמת מתכוונים לפשט מאוד את עניין האקרובטיקה במשחק ולהפוך אותו לכמעט אוטומטי.

הוא גם מוסיף שמה ואומר ש"גיימרים הארד קור" (מה הכוונה אצלו? למי שבסה"כ רוצה קצת אתגר במשחקים שהוא משחק? אף פעם לא ידעתי שאני הארד-קור, נו שיהיה...) ישתמשו בכישורים שלהם בשביל קיצורי דרך או כל מיני פעולות אחרות שלא ממש הכרחיות, כלומר שוב שכנראה הסטנדרט יהיה משהו שלא ידרוש ממש מיומנות טכנית של השחקן.

תוסיף לזה שאנחנו מדברים על אותו צוות פיתוח של ASSASSINS CREED והתוצאה נראית די עגומה... :'(

שוב, אני מקווה שאני טועה ושבסוף זה לא יהיה ככה, אני רק אומר שלפי מה שנראה עכשיו זה הולך להיות מאוד דומה ל AC ופחות ל POP שאנחנו מכירים.

עוד תשובות בראיון חדש עם BEN MATTES (המפיק) בזמן תארוכת המחשקים E3 :

http://www.gametrailers.com/player/36654.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

האמת.... מאכזב.

נכון הגרפיקה ניראת טוב, אבל זה לא משהו שלא ראינו כבר, וגם הנסיך עצמו ניראה דיי מטופש עם כול הצעיפים והשטויות שיש לו על הראש.

הם שינו את הקרבות, שזה היה אחד הקטעים הכי טובים בסדרת PoP, ניראה לי כאילו עשו את זה כדי שאף אחד לא חלילה יתאמץ קצת וישתמש בקורדינציה.

להוסיף את איילינה לדעתי דיי מיותר, אהבתי את המשחק כשהיה כסולו ולא עם דמות שעוקבת אחריך

גם הקטע שהיא מעיפה אותו חזרה לאיזה נקודה בטוחה, ז"א שאי אפשר למות במשחק? יותר אהבתי שאפשר לחזור אחורה בזמן, וכן, למות במשחק, לא דבר כזה נורא, זה אמור לקרות במשחקים.

ע"ע ביושוק, יש נקודת ריספון כול כמה מטרים

מישהו הזכיר נקודה מאוד נכונה, משחקי קז'ואל פשוט משתלטים על השוק, משחקים בזמן האחרון נעשים קלים מידי ומשעממים, כבר אין אתגר במשחקים, hell, אתה לא משחק אתה שם על "טייס אוטומטי", כמו לדוגמא בAC, אתה פשוט רץ מגג לגג, אפשר לישון בדרך.

בקצב הזה, חברות המשחקים יחלקו את העולם לשתיים שחקני קזואל ושחקני "hard core" ניראה שפה יהיה עוד כמה מהלכים לא חשובים, wow , שחקנים נורמלים שרוצים לשחק ולא להרדם בזמן המשחק יעלמו מהעולם, ניראה שubisoft כבר שחכו מהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת.... מאכזב.

נכון הגרפיקה ניראת טוב, אבל זה לא משהו שלא ראינו כבר, וגם הנסיך עצמו ניראה דיי מטופש עם כול הצעיפים והשטויות שיש לו על הראש.

הם שינו את הקרבות, שזה היה אחד הקטעים הכי טובים בסדרת PoP, ניראה לי כאילו עשו את זה כדי שאף אחד לא חלילה יתאמץ קצת וישתמש בקורדינציה.

להוסיף את איילינה לדעתי דיי מיותר, אהבתי את המשחק כשהיה כסולו ולא עם דמות שעוקבת אחריך

גם הקטע שהיא מעיפה אותו חזרה לאיזה נקודה בטוחה, ז"א שאי אפשר למות במשחק? יותר אהבתי שאפשר לחזור אחורה בזמן, וכן, למות במשחק, לא דבר כזה נורא, זה אמור לקרות במשחקים.

ע"ע ביושוק, יש נקודת ריספון כול כמה מטרים

מישהו הזכיר נקודה מאוד נכונה, משחקי קז'ואל פשוט משתלטים על השוק, משחקים בזמן האחרון נעשים קלים מידי ומשעממים, כבר אין אתגר במשחקים, hell, אתה לא משחק אתה שם על "טייס אוטומטי", כמו לדוגמא בAC, אתה פשוט רץ מגג לגג, אפשר לישון בדרך.

בקצב הזה, חברות המשחקים יחלקו את העולם לשתיים שחקני קזואל ושחקני "hard core" ניראה שפה יהיה עוד כמה מהלכים לא חשובים, wow , שחקנים נורמלים שרוצים לשחק ולא להרדם בזמן המשחק יעלמו מהעולם, ניראה שubisoft כבר שחכו מהם.

הבנתי את התחושות שלך. גם אני חשבתי שהמשחק יהיה חרטא, אבל אני דווקא מרגיש שהוא מוכיח את עצמו עם כל טריילר, ריאיון ותצוגה.

אל תשכח שהמטרה שלהם הייתה להמציא מחדש את המשחק ולא למחזר את אותו הדבר!

במהלך הקרבות יש לך מקש אחד ל"אליקה", מקש שני לאקשן, מקש שלישי לכפפה ומקש רביעי לאקרובטיקה. אתה באמת מאמין שהקרבות יהיו חלשים?

אני חושב שזה אדיר שהשחקן נהנה מדמות משנה, אנחנו משחקים במקביל עם שתי דמויות.

אליקה גם עוזרת ומדריכה את השחקן בנוסף לכך שהיא מובילה את העלילה... סוף סוף אתה לא לבד נגד העולם!

אני חושב שבטרילוגיית "חולות הזמן" טחנו את קונספט הזמן מספיק.

אליקה בעצם מצילה אותך לנקודת ה"ריספון" האחרונה... זה עולם גדול ו"די" פתוח, לא ציפית לחזור להתחלה, נכון?

הם באמת ניצלו את אליקה גם כדי לסגור חורים.

האים המשחק הזה יהיה קז'ואל? כשהוא ישוחרר נראה בדיוק מהי איכות המשחקיות שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מוכיח את עצמו כן, השאלה לאיזה כיוון.

להמציא מחדש דברים זה תמיד נחמד, אבל השאלה מה יוצא בסוף, אני פשוט חושש שיש פה תסמונת של AC, משחק שניראה בטרילורים מבטיח מאוד, אבל התוצאה הסופית היא משחק שאפשר לשחק את כולו ב"טייס אוטומטי".

כן גם אני ראיתי את הטריילר שהוא מסביר את המערכת קרבות, וכן, זה ניראה לי כמו הדרדרות מהמערכת קרבות הקודמת שלדעתי היתה פשוט מעולה.

אגב, אחד הדברים שאהבתי בWW זה כשאתה חותך אויב, הוא נחתך, לא סתם נופל בלי שריטה, ראליזם שכזה.

זה משהו שחבל שנעלם (למרות שאני יכול להבין למה, בגלל הגבלת גיל, עדיין חבל).

העניין של הדמות משנה זה כבר נתון יותר לוויכוח, ניראה מה יצא מזה. אני לא אוהב את זה שהדמות משנה מראה לך לאיפה ללכת, כי בקצב הזה היא גם תחשוב בשביל השחקן, למה לא להפעיל את הראש, קצת, ולהבין לבד לאיפה ללכת?

(חוץ מזה, אתה נגד העולם זה כול הקטע בסדרות PoP, עוד מלפני הטרילוגיה של Sands of Time. זה כול הכיף לדעתי, אבל נעזוב את זה).

בקשר לזה שהיא מחזירה אותך לפלטפורמה הבטוחה האחרונה, לדעתי זה פחות טוב מזה שחזרתה בזמן (אם אתה מספיק מהיר ללחוץ על הכפתור הנכון בזמן הנכון, עכשיו כשאתה אוטומטית חוזר אחורה השחקן בכלל לא צריך להיות ער בזמן המשחק, גם ככה יצילו אותו).

שוב אני מזכיר את ביושוק, כול עשרה מטרים היתה לך נקודת ריספון, לא היה שום סיבה לא למות, להפך היו מקרים שהיה עדיף להתאבד כי זה היה יותר נוח.

לא ציפתי לחזור להתחלה, ציפיתי לחזור לנקודת שמירה האחרונה (או שאני שמרתי, תלוי אם זה יהיה בנקודות או בשמירה חופשית. BTW, מה קרה למשחקים שמגבילים אותך בכמה פעמים אפשר לשמור בכול קטע, לאיפה זה נעלם? או הhealth bars במשחקי FPS, מה קרה להם?).

בקשר לאיכות המשחקיות... בין השורות בטירילר שהיה בE3 דיי נשמע שזה הולך להיות משחק קז'ואלי לחלוטין, הוא מזכיר אתזה כמה פעמים שעכשיו הכול יותר קל.

דבר אחד בטוח, הרעיון של עולם פתוח זה נשמע כמו צעד טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מוכיח את עצמו כן, השאלה לאיזה כיוון.

להמציא מחדש דברים זה תמיד נחמד, אבל השאלה מה יוצא בסוף, אני פשוט חושש שיש פה תסמונת של AC, משחק שניראה בטרילורים מבטיח מאוד, אבל התוצאה הסופית היא משחק שאפשר לשחק את כולו ב"טייס אוטומטי".

כן גם אני ראיתי את הטריילר שהוא מסביר את המערכת קרבות, וכן, זה ניראה לי כמו הדרדרות מהמערכת קרבות הקודמת שלדעתי היתה פשוט מעולה.

אגב, אחד הדברים שאהבתי בWW זה כשאתה חותך אויב, הוא נחתך, לא סתם נופל בלי שריטה, ראליזם שכזה.

זה משהו שחבל שנעלם (למרות שאני יכול להבין למה, בגלל הגבלת גיל, עדיין חבל).

העניין של הדמות משנה זה כבר נתון יותר לוויכוח, ניראה מה יצא מזה. אני לא אוהב את זה שהדמות משנה מראה לך לאיפה ללכת, כי בקצב הזה היא גם תחשוב בשביל השחקן, למה לא להפעיל את הראש, קצת, ולהבין לבד לאיפה ללכת?

(חוץ מזה, אתה נגד העולם זה כול הקטע בסדרות PoP, עוד מלפני הטרילוגיה של Sands of Time. זה כול הכיף לדעתי, אבל נעזוב את זה).

בקשר לזה שהיא מחזירה אותך לפלטפורמה הבטוחה האחרונה, לדעתי זה פחות טוב מזה שחזרתה בזמן (אם אתה מספיק מהיר ללחוץ על הכפתור הנכון בזמן הנכון, עכשיו כשאתה אוטומטית חוזר אחורה השחקן בכלל לא צריך להיות ער בזמן המשחק, גם ככה יצילו אותו).

שוב אני מזכיר את ביושוק, כול עשרה מטרים היתה לך נקודת ריספון, לא היה שום סיבה לא למות, להפך היו מקרים שהיה עדיף להתאבד כי זה היה יותר נוח.

לא ציפתי לחזור להתחלה, ציפיתי לחזור לנקודת שמירה האחרונה (או שאני שמרתי, תלוי אם זה יהיה בנקודות או בשמירה חופשית. BTW, מה קרה למשחקים שמגבילים אותך בכמה פעמים אפשר לשמור בכול קטע, לאיפה זה נעלם? או הhealth bars במשחקי FPS, מה קרה להם?).

בקשר לאיכות המשחקיות... בין השורות בטירילר שהיה בE3 דיי נשמע שזה הולך להיות משחק קז'ואלי לחלוטין, הוא מזכיר אתזה כמה פעמים שעכשיו הכול יותר קל.

דבר אחד בטוח, הרעיון של עולם פתוח זה נשמע כמו צעד טוב.

תשמע הקטע של זה שאתה לא יכול למות זה כמו "נקודת שמירה" במשחקים אחרים(COD GOW CRYSIS) תחשוב על זה יש להם שמירה אוטומטית לפני שאתה מתחיל את הקרב אז פה זה לא נקרה שמירה היא פשוט מצילה אותך ואתה מתחיל שוב.... וגם תחשוב על זה שכשיכולתה לחזור בזמן נגיד לא הצלחתה משהוא קטן הייתה חוזר לנקודה שרציתה(גם ככה האפשרויות של חזרה בזמן מתמלאים די מהר...) אבל פה אתה לא זה יכול אולי להקשות אפילו כי אתה צריך לעשות שוב את כול המסלול מבין...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

טריילר יפה, כל האתרים שסקרו את TGS 2008 מציגים אותו עכשיו.

הינה עוד אחד שמציג את האקשן במשחק:

http://www.gametrailers.com/player/41115.html

התרשמות עד כה: ככל שאני רואה יותר ממנו ברור לי שזה יהיה משחק על רמה אבל אני לא מת על סיגנון ה"אגדה המצויירת" הזה.

גם התנועות הפכו יותר מדי דמיוניות וזה הורס לי טיפה. אני בטוח אקנה אותו ואשחק אותו במלואו, אך מעל הכל אני מצפה שהוא יהיה עשוי טוב ולא ילדותי!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...