למה זיגזג כאלה יקרנים? - עמוד 6 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה זיגזג כאלה יקרנים?


tazok

Recommended Posts

שירות טוב נימדד כשמוצר מתקלקל. גם אני קניתי בפנדה מחשבים והם מהרו לשלוח את המוצר כדי לקבל את הכסף כמה שיותר מהר.

אבל לאחר חודשיים הכרטיס מסך התקלקל ואז ראיתי מזה שירות גרוע שאפילו למייל הם לא עונים.

אני קניתי אצל פנדה מחשבים בזול ושילמתי ביוקר על שירות גרוע מצידם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 106
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

באמת שאני מכבד את זיגזג והכל אבל קלטו משהו מצחיק (ואני לא ציני אבל זה פשוט מצחיק)

כולם פה מדברים על השירות ותשימו לב שלכל אחד פה איך שהוא קנה את המוצר או המחשב משהו היה דפוק והוא היה צריך ישר לתקן את זה ואז אחרי זה המוצר תוקן וכולם מרוצים, אבל לכולם פה משהו נדפק, אני לא רומז על כלום ! זה פשוט נשמע מצחיק.

;D

אני לגמריי מסכים על לב, אני לא מצפה שהמחירים יהיו על הרצפה אבל... זה קצת יותר מדי לטעמי.

PCH ופנדה שתי חנויות עם מחירים מאוד מאוד טובים ושירות יפה, אני חושב שזאת טעות להתחיל לשלוח אימיילים כשנהרס משהו, מרימים טלפון אומרים להם אתם פתוחים עכשיו ? יופי אני בא, אתה נכנס לחנות אומר מה קרה, דואג שיחליפו לך את הכרטיס ושהכל בסדר עם האחריות ואין בעיות, אם עושים לך בעיות - ישר לבית המשפט, אני אישית לא מבין למה עסק גדול ויציב יעשה משהו לא חוקי כדרך חיים, לא נראה לי הגיוני בכלל !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנשים זה לא רק שירות זה כנות!

זיגזאג אומרים לך בפנים, המוצר פה! בוא לקחת וזה נכון! לעומת חנויות אחרו שאומרים לך המוצר בחנות אתה יכול לבוא ואחרי חודש הערך אומרים לך שיש בעיה עם היבואן וזה יקח עוד איזה שבוע....

או שאומרים לך זה כרגע לא במלאי, אתה יכול לקחת בלה בלה בלה במקום...

אני חייב לומר שהייתי בחנות כמה פעמים וזה פשוט כיף לראות אותם עובדים.

וחברה תפסיקו רוב המוצרים הם באותו המחיר חלק זולים יותר וחלק יקרים יותר ככה זה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת שאני מכבד את זיגזג והכל אבל קלטו משהו מצחיק (ואני לא ציני אבל זה פשוט מצחיק)

כולם פה מדברים על השירות ותשימו לב שלכל אחד פה איך שהוא קנה את המוצר או המחשב משהו היה דפוק והוא היה צריך ישר לתקן את זה ואז אחרי זה המוצר תוקן וכולם מרוצים, אבל לכולם פה משהו נדפק, אני לא רומז על כלום ! זה פשוט נשמע מצחיק.

;D

Mortar,

באמת שאני מכבד אותך אבל תקלוט משהו מצחיק (ואני לא ציני אבל זה פשוט מצחיק)

בטח ציפית שאנשים יספרו על שרות לפי איך ארזנו את המשלוח, איך קנינו והמוצר עבד.. או שיש לך אינטרס חבוי ? ( ואני לא רומז כלום ! )

אם משהו ממה שאנשים שקנו בזיגזג כתבו לא מובן לך אני יותר מאשמח לעזור לך.

שים לב למה שנכתב:

אתה טועה,לי לא היה קשר אישי לזיגזג,לפחות לא עד שקניתי את ה-gtxp ,אתה יודע כמה זמן חיכיתי למוצר ?

מרגע ההזמנה עד שהמוצר הגיע אליי עברו 20 שעות בלבד, וכשהייתי צריך עזרה בלהתקין אותו הרמתי טלפון

ואורן ניסה לעזור לי ואחרי זה שברתי את הראש עם פבל ,והגענו למסקנה שעדיף להעיף את המחשב מהחלון :)

מסתבר שהייתה בעיה בכרטיס קול,שלחתי להם אותו בחזרה ושוב תוך יום מהרגע שהוא הגיע אליהם ( כמובן שאורן התקשר להודיע לי כשזה קרה ) הגיע לי כרטיס קול חדש.

ודרך אגב,המחיר של המוצר היה יותר זול מבשאר המקומות,מה גם שבחנות אחרת חיכיתי לכרטיס חודש שלם ולא קיבלתי אותו

כי הייתה בעיה עם היבואן

וזה המקום להודות לצוות זיגזג על הטיפול המסור

אתה צודק, ללקוח הגיע פריט לא תקין ואני חושב שדרך הטיפול שלנו היתה נכונה אבל יותר מזה, שים לב בבקשה לאותם חלקים שהדגשתי:

המחיר של המוצר היה יותר זול מבשאר המקומות

שבחנות אחרת חיכיתי לכרטיס חודש שלם ולא קיבלתי אותו

PAC-MAN, אני מקווה כי אתה נהנה מהכרטיס עד עכשיו. ותודה על התגובה.

דוגמה שנייה:

קצת מאוחר אבל זה מה שיש כשעובדים קשה....

אני קונה בזיגזג כבר מלא זמן, ופשוט אין לי משהו רע להגיד עליהם... פשוט מעולים!

לדוגמה היום, חבר שלי קנה את ה 0097 של POWER COLOR(ואני קניתי את האחרון :D)... הייתה בעיה במאורר... ב16:00 הוא הלך ואורן עזר לו\החליף לו....זה שירות!

לך תחפש מי יעזור לך ב 4 בצהריים ביום שישי... כולם יגידו לך הביתה חביבי תחזור ביום ראשון...

ניתן לחשוב שהמוצר היה פגום כבר בהתחלה אבל אם היית ממשיך לקרא היית רואה כי כמו כן נכתב:

לא כשהמאורר שבור ! (שבר פיזי )

וכן

והם לא צריכים להחליף במאורר שהיה על כרטיס בשימוש בחנות... זה שירות מיוחד, פשוט לא רואים את זה עוד בארץ

המאורר נישבר ע"י הלקוח עקב התקנה לא נכונה ולפי דעתינו טופל בצורה הטובה ביותר שניתן !

מיכוון שלנזק פיזי אין אחריות נשמח לדעת כיצד היית אתה Mortar מטפל בלקוח שקנה כ.מסך R9700 חדש ב 1450 ש"ח ושבר את המאורר, לא להתיחס אליו ? לקחת ממנו עוד 150 ש"ח לבדיקת הכרטיס ועוד 50 ש"ח למאורר אחר ? או אולי להודיע לו שישאיר את הכרטיס ונחליף אותו בחדש בעוד חודש ?

היתה לנו האפשרות לעזור ללקוח ע"י החלפת המאורר השבור בכרטיס המסך מכרטיס בשימושינו וכך עשינו !

sing it sister!

ההנאה שבלהשמיץ...(ושוב, אני לא רומז על כלום).

תודה

אורן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Sheesh , לא יאומן שזה עוד לא נגמר

עזוב אותך אורן, כמה משפטים בת'רד הזה פשוט אומרים הכל וזה

1. אף פעם לא היית תלונה כאן למישהו על זיגזג

2. אין לך מה להתצטדק, מי שיבדוק טוב יגלה שישנם מוצרים זולים מכל מקום וחלקם האחר אותו מחיר או ממש למעלה מזערית , מישהו פה נתפס לאיזה מוצר אחד עם הפרש גדול וכבר מנסה להשמיץ ואתם כולם בולעים את זה וממלאים 9 עמודים בהתצטדקויות

עזבו אותכם שטויות, ואל תתנו לעצמכם להיגרר על ידי כמה אנשים ממורמרים

כולם יודעים מה אתם שווים ובכלל לא כל חנות אמורה להיות הכי זולה בהכל, הכל יחסי ולכל חנות ספקים משלה שיכולים להשתנות, וכך גם המחיר למעלה או למטה ומי שלא מבין את זה שילך ללמוד קצת את העסק או שיקרא עוד כמה פעמים את כל התשובות היפות שנתנו צוות זיגזג

לילה טוב ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא לא, אתה באמת לא הבנת אותי, אני הייתי רציני שכתבתי את זה, נטו צחוק. חוץ מהומור כלום, הסוגריים נועדו להדגיש את זה אבל אולי בגלל שכולם פה יותר מדי ציינים זה לא היה מצחיק, אני לא מצפה מחברה לפתוח מוצרים ולבדוק אם הם תקינים ככה סתם, ואני באמת התרשמתי מהשירות ואתה צודק זה באמת לא נורמלי להחליף למישהו באותו יום מאורר לכרטיס על טעות שהוא עושה הרבה אחרי יום העבודה ועוד ביום שבת, ושוב אני לא ציני, באמת סתם צחקתי על זה אין רציני אין שום קשר לא לשירות שלכם או לאמינות שלכם ואם מישהו פירש את זה לא נכון אז אני מתנצל.

נ.ב

כל מה שרציתי להדגיש פה בדיון זה שאף חברה לא צריכה לגבות כסף על שירות, גם אם הוא טוב, ולא אמרתי שהחנות שלכם עושה את זה וגם אף אחד מהעובדים לא ציין את זה בתגובות שלו ובאמת אין לי שום דבר רע להגיד עליכם ואני אפילו אמרתי בתחילת הדיון שאני דיי מתרשם מהחברה בגדול, עוד פעם אני מדגיש הדיון פה קצת גלש לפסים אישיים ומה שכתבתי קודם באמת סתם הייתה בדיחה על חשבונכם, ועוד פעם אני אומר לא הייתי ציני וחשבתי שתקחו את זה בצחוק ושוב מתנצל אם פגעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Sheesh , לא יאומן שזה עוד לא נגמר

עזוב אותך אורן, כמה משפטים בת'רד הזה פשוט אומרים הכל וזה

1. אף פעם לא היית תלונה כאן למישהו על זיגזג

2. אין לך מה להתצטדק, מי שיבדוק טוב יגלה שישנם מוצרים זולים מכל מקום וחלקם האחר אותו מחיר או ממש למעלה מזערית , מישהו פה נתפס לאיזה מוצר אחד עם הפרש גדול וכבר מנסה להשמיץ ואתם כולם בולעים את זה וממלאים 9 עמודים בהתצטדקויות

עזבו אותכם שטויות, ואל תתנו לעצמכם להיגרר על ידי כמה אנשים ממורמרים

כולם יודעים מה אתם שווים ובכלל לא כל חנות אמורה להיות הכי זולה בהכל, הכל יחסי ולכל חנות ספקים משלה שיכולים להשתנות, וכך גם המחיר למעלה או למטה ומי שלא מבין את זה שילך ללמוד קצת את העסק או שיקרא עוד כמה פעמים את כל התשובות היפות שנתנו צוות זיגזג

לילה טוב ..

מסכים איתך בהחלט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מכיוון שהת'רד הזה ממשיך לחיות -

בתור אחד שקונה בזיגזג הרבה - ואני מדבר על ממש הרבה - אתם יכולים לפנות אליהם ולשאול מי אני ושיראו לכם מצידי את כל החשבוניות שלי בשנה האחרונה ( בערך 2-3 בחודש ... ) -

קניתי מזיגזג חלקים בשביל 3 מחשבים לי, ועוד 3-4 מחשבים לאנשים אחרים, זה שנתתי 2 דוגמאות של מוצרים שמתקלקלים -

מתוך עשרות מוצרים - 2 שהתקלקלו - 1 באשמתי - אני חושב שלא כל המוצרים בזיגזג דפוקים ...

לגבי האריזה של המוצרים - כן אורן, אתה יכול לספר על האריזה של המוצרים -

למשל אותו יום שישי שראיתי אותך מכין ידית נשיאה לקופסה של XASER III בשביל שיהיה נוח ללקוח שהגיע בלי רכב לקחת את המארז באוטובוס - המצאה שלא הייתה מביישת את מקגיוור בגדולתו ... - אז זה גם משהו שאפשר לספר עליו - וזה גם בהחלט במסגרת השירות !

לגבי שירות ללקוח בזמן קנייה -

קניתי SAPPHIRE 9500PRO ולא הסתדר לי להגיע עד 18:00 - התקשרתי לארז ואמרתי שאני אגיע יותר מאוחר , התעכבתי בעבודה והגעתי ב 19:20 בערך, אורן וארז היו שם ( למרות שזה לא חוכמה ... ), הכרטיס חיכה לי, החשבונית הייתה מוכנה - זה לא הפתיע אותי, הפתיע אותי שהטלפון צילצל וארז ענה - לקוח שקנה ולא הבין איך להתקין אותו התקשר - ואורן היה איתו 45 דקות בטלפון עד לפתרון הבעיה ( ידע בהתקנה של שלא היה ללקוח ) - כולל חיפוש ב WWW ושליחת מאמרים והסברים על איך לקנפג את הרשת.

לגבי המחיר - אם הייתי קונה כל מוצר ומוצר שקניתי בזיגזג במחיר הזול ביותר בשוק הייתי חוסך לפחות 500-1000 שקל (אבל זה להרבה הרבה רכישות ) , אבל אני מעדיף לשלם עוד קצת - ולדעת שכשיהיו לי תקלות - תהיה לי כתובת לבוא אליה ואני אדע שאני אקבל שירות - ברוב המקרים - מעל ומעבר למה שמגיע לי.

לגבי כל אותם חכמולוגים שרוצים שירות בלי לשלם עליו - הכל עובד טוב ויפה עד שמוצר מתקלקל ואז צריכים ללכת להחליף אותו וראיתי לא רק בפורום הזה את ההמלצות של החבר lev18b ועוד טובים אחרים לגבי איך לקבל שירות במקומות אחרים -

"מה הבעיה , הולכים לחנות , צועקים והופכים שולחנות ... " -

"מתקשרים ומאיימים עם עורך דין / בית משפט לתביעות קטנות ... "

כנראה שזה מה שמכירים ממקומות אחרים שהם קונים מהם -

אני יודע שכשלי יש בעיה אני מרים טלפון לזיגזג - מסביר מה הבעיה, מגיע עם המוצר הבעייתי - וברוב המקרים יוצא כעבור זמן קצר עם מוצר חדש / חלופי / תקין - שהסבירו לי איך להשתמש בו.

לגבי מהות הדיון הזה - אם צריך או לא צריך לשלם יותר עבור שירות -

כל מי שקיבל פעם שירות מזיגזג -

אם לפני הקניה - תשגע להם את השכל בטלפון בשאלה הכי מטומטמת שתהיה - כולל מה הצבע של המדבקה שמגיעה עם ה SUMA ותקבל תשובה ....

אם במהלך הקניה - כשתגיע לאסוף את המוצר ויתענינו במחשב שלך ואיך אתה הולך להתקין ויתנו לך טיפים והמלצות לשימוש טוב יותר ואם חסר לך איזה דרייבר או כבל או כל דבר קטן שלא כלול בקניה - ידאגו להשלים לך אותו

ואם לאחר הקניה- אם משימוש לא נכון או לא מושכל במוצר, תתקשר כמה פעמים שתרצה - תשובה ושירות תקבל תמיד ... !

ישמח לקנות שם עוד פעם, לא יעשה שיקולים של מחיר יותר יקר/זול, ויבין בדיוק למה מוצר X עולה בזיגזג 3 שקל יותר מבפנדה / סימפלטק / PCH ועוד טובים ואחרים ...

אני חושב שמי שקנה מזיגזג ימשיך לקנות מזיגזג, אם כל התגובות האלו של לקוחות עוד לא עשו את שלהם ואנשים עדיין לא מבינים מה מיוחד כל כך בצוות של זיגזג - שיבושם להם - שימשיכו לקנות איפה שהם קונים - וכשתהיה להם הצרה הראשונה עם מוצר בעייתי - שיחפשו את התרד הזה !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. איך הבנת שמSING IT SISTER השמצתי אותכם? אני רק הסכמתי שעל שירות טוב לא צריך לקבל טיפ, זה לא מסעדה.

ב. יש מוצרים ב DEPOT כמו דיסקים לצריבה למשל, שהם זולים יותר מכל חנות מכוונת.

ג. כולכם משבחים את זיגזאג על השירות המעולה, אף פעם לא קניתי שם, אבל לפי מה שאומרים פה, את הקנייה הבאה שלי אני עושה שם :)

אבל אני למשל לוקח שירות טוב כמשהו מובן מאליו, ואם זה לא קיים, יש לאותה חנות בעייה איתי ועם בית דין לתביעות קטנות, וכן היה לי ניסיון כזה כבר עם חנות מחשבים קטנה.

בכל אופן, אין פה מה להתווכח, כל אחד יעשה את השיקולים שלו בקנייה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם,

הויכוח שמתנהל כאן הוא מרתק ואני מוצא את עצמי מזניח את העבודה שלי בשביל לקרוא אותו.

אבל לדעתי, הויכוח הוא חסר תוחלת - כמו כל מוצר, גם מוצרי מחשב נמכרים במחירים שונים במקומות שונים, לדוגמא, מסחטת מיץ הדרים חשמלית, ניתן לרכוש אותה במגוון חנויות כאשר לכל חנות יש מחיר אחר ושירות שונה. בכל זאת, כל המוכרים מתפרנסים בכבוד וממשיכים לנקוט באסטרטגיית התמחור שלהם לאורך זמן, הצרכנים בוחרים היכן הם מעדיפים לקנות את המסחטה שלהם בהתאם לרצונות שלהם, חלקם יבחרו בחנות הנותנת מחיר נמוך וסיבותיהם שמורות עימם ואחרים ירכשו מסיבותיהם שלהם בחנות היקרה.

אכלתי את הראש ולא אמרתי שום דבר חדש אבל המסקנה היא: תקנה איפה שבא לך, אף אחד לא מכריח אותך לקנות בחנות מסוימת ואל לך לבוא בתלונות לחנות פרטית הבוחרת בשיטת תמחור שהיא מצאה לנכון כי זהו שוק חופשי ואין הגבלת מחיר על מסחטות חשמליות.

אבל דבר אחד תזכור - ויטמין c בורח מהמיץ 10 דקות לאחר סחיטתו, אז תשתה מהר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאלה אחת בקטנה לכל אלה שצועקים וטוענים שהם הולכים לתביעות קטנות,

תספרו בלב את מס' הפעמים שהייתם בבית משפט לתביעות קטנות כמו שאתם ממהרים להציע. פחות מ1? חשבתי ככה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה זה בדיוק קשור ? תמיד יש פעם ראשונה, אם ירמו אותי או יפרו חוזה בצורה שתפגע בי ותהיה לי סיבה מספיק טובה לקבל את מה שמגיע לי

אין שום סיבה שאני לא אתבע את אותה חברה, בשביל זה יש בתי משפט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...