עבור לתוכן

בזק מצ'פרת לקוחות, לא תאמינו...

Featured Replies

פורסם

הבחור מעליי צודק, אם אתה מחוייב לחבילה מסויימת הם כמובן יתנו לך לעבור לחבילות יקרות יותר, אבל לא יתנו לך לרדת לחבילה זולה.

כלומר, עם קצת קשיחות הכל אפשרי (כמו שהתנתקתי מ-012 באמצע ה"התחייבות" כביכול, למרות שהיתה לי סיבה מוצדקת - החסימות שלהם מנעו ממני להשתמש באינטרנט), אבל זה לא יקרה באופן טבעי.

  • תגובות 81
  • צפיות 6.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

מההההההההההההה? אני ב1.5... ואני מת לשדרג לשתים.. אבל לא מתקשרים ולא כלום יש להם מבצע שהוא יותר זול אבל זה למצטרפים חדשים!

פורסם

חכה ,אולי גם אתה תהיה בר מזל

פורסם

דיברתי עם חבר שלי וגם אליו התקשרו להודיע שמשדרגים לו את האינרנט :)

חוץ מזה כבר דיברתי עם הספקית ושילמתי 69 שקל ל2.5 מגה, עכשיו אני משלם 79 ל -5

וזה מצחיק כי אתמול דיברתי איתם, אמרו לי שזה עולה 89, התקשרתי היום ואמרו לי שזה עולה 99, ואז אמרתי להם שדיברו איתי וזה לא מה שסיכמנו וככה זה 79, מחיר סביר, וגם הציעו לי חבילה עם התשתית של בזק לשדרוג, אבל הם כנראה לא יודעים שקיבלתי את השדרוג מ 2.5 ל - 5 מתנה :) ככה שהרווחתי.

וגם נתנו לעוד מישהו מכם ראוטר אלחוטי מתנה?

פורסם

יש כמה דברים .

1.או ששדרגו לך את החבילה לכמה חודשים בשביל ה-"ואוו תודה על ה.X מגה" ..ואז זה יחזור לחבילה הקודמת שלך חזרה .

2.או שהעלו לך את המהירות אבל בתשתית אתה נשאר במהירות הקודמת , ואם תעלה למהירות שנתנו לך "מתנה" כמובן שתשלם יותר :) - זה הרווח .

פורסם

אם אתה מתכוון אלי אז לא...

הם אמרו שאני מחויב אליהם לשנתיים, והם מחויבים לא לשנות את החבילה ואת התשלום אליהם.

והם שדרגו לי את התשתית, הספק שלי זה בכלל נטוויז'ן, ושדרגתי את החבילה שלי גם אצלם, ככה שיהיה לי 5 מגה :)

פורסם

הנה התוצאה שלי

ואגב, ההתחייבות היא לבזק לא לחבילה או למחיר - מה שאומר שבעוד שנה יהיה מחיראחר לחבילה ויהיה ניתן להחליף אליה

265836849.png

פורסם

אופפפפפפפ גם אני רוצה :(((((

:silly:

לך יש כבר 5 מגה P:

אם כבר צריך שיתנו לי..אני כבר 5 שנים על 1.5 ויש לי אצלם 10 משתמשים כבר 7 שנים בעסקי

פורסם

לך יש כבר 5 מגה P:

אם כבר צריך שיתנו לי..אני כבר 5 שנים על 1.5 ויש לי אצלם 10 משתמשים כבר 7 שנים בעסקי

אני ב-3 מגה...

פורסם

אני ב-3 מגה...

איך 3 ?נאדין אמר לי שיש לכם 5

פורסם

זה מה מצחיק הם מבטיחים 3 או 4 זה כבר לא משנה אף אחד מהם לא אמר משהו על "מבטיחים לך שתוריד מהאימיול או מיוטורונט על 3 או 4MB" כל אלה שמתלוננים אין לכם כייס שום דבר שיש עליו להתלוננן.

פורסם

יש לי הרגשה שאנשים פה לא ממש הבינו עד הסוף את המשמעות של רוחב הפס...

רוחב הפס תמיד נשאר כמו שהוא נקבע אבל אף אחד לא מבטיח ניצול מירבי בכל יישום ושירות ברשת שלא לדבר על התחייבות לביצועים של שרתים שאליהם אתם מתחברים (לא משנה לאיזה מטרה).

פורסם
  • מחבר

עדכון:

כנראה שבזק לא מצ'פרת את לקוחותיה.

אתמול התקשרתי לבזק לברר אם אכן העלו לי את רוחב הפס ללא תוספת מחיר כמו שהבטיחו. המוקדנית אמרה לי שלא מופיע לה ששודרגתי. מאחר ואמרו לי שיקח 48 שעות עד שהשידרוג יכנס לתוקף, עדיף להתקשר ביום שלמחרת.

התקשרתי היום לברר מה קורה בעניין, והמוקדנית ענתה לי לא קיים דבר כזה, אתם מבינים.

לטענה שלי שהם בעצמם התקשרו אלי והציעו לי את העיסקה, השיבה: זה לא הצעה מבזק אלה מחברה שמקדמת מכירות לבזק, ולבזק לא ידוע דבר על כך.

עוד נתון, יומיים לפני התקשרתי לבזק כי המבצע שהייתי בו (45 ש"ח ל 1.5 מגה למשך שנה) נגמר ורציתי שלא יעלו לי את המחיר. כנראה שבזק הבינו שאני קשור איתם לעוד שנה, החליטו לחזור בהם.

אז כן רבותיי זוהיא דרך ההתנהלות של בזק כלפי לקוחותיה.

ועיצה לי אליכם, לפני כל סגירת עיסקה עם בזק או כל חברה אחרת, דרשו שישלך אליכם מכתב ברוח הדברים אחרת אתם לא סוגרים שום עסקה...

פורסם

תמיד לרשום עם מי ומתי דיברתם, לשאול מאיזה מוקד הם וכ"ו.

אם אין לך פרטים - אין לך הוכחות.

פורסם

התנתקתי מבזק לאחר 7 שנים של שימוש באינטרנט המהיר ב1.5 מגה.

המודם שקיבלתי מהם לפני 7 שנים היה אלקטל שחור שהוא מודם מצויין.

קיבלתי מכתב שאני צריך להחזיר את המודם תוך 14 יום לבזק סטור אחרת יחייבו אותי בעלותו.

לאחר ויכוח עם נציגי שירות בטענה שנציג שלהם אמר לי בעבר שהמודם הוא שלי אחרי שנתיים השכרה,

בכל זאת הייתי צריך להחזיר את המודם אז הלכתי לבזק סטור, היה טור של איזה חצי שעה, ראיתי איך אנשי המכירות עושקים אנשים פשוטים

ועניים כולל ערבים, דרוזים וישראלים שלא כל כך מבינים עם מי יש להם עסק.

איש אחד בא להחליף טלפון אלחוטי שקנה שם בטענה שכפתור אחד לא עובד, איש המכירות אמר לו שעברה שנה אחריות ושבדיקה ללא תיקון עולה 90 שקל ושעדיף לו לקנות 2 טלפונים חדשים במחיר מבצע של 500 שקל!.

לאחר שראה שאין לו ברירה הוא קנה, במקום לקנות טלפון פשוט ב50 שקל.

דרוזי אחד התלונן על חיוב של 500 שקל בחשבון ובסוף יצא משם עצבני וצעק כל מי שעובד בבזק בן זונה, ערבי שישב לידי צעק אתה צודק!

ואני הנהנתי להסכמה עם הראש.

ראיתי איך במקום להוזיל עלויות הם מצרפים אותם להתחייבות אין סופיות שמייקרת את העלויות בהרבה.

כולם עושים את זה דרך אגב, אשתו של אבא שלי נציגת שימור לקוחות בסלקום.

אני חושב שבזק ומשרד התקשורת שלא מאפשר תחרות היא הסיבה למה יש אנטישמיות וטענות שיהודים הם גנבים ויודעים לעשות כסף על חשבון חלשים אפילו על חשבון יהודים אחרים.

שלא נדבר על הכספים שמגיעים לניצולי שואה ולא מקבלים אותו כשבגרמניה עצמה משלמים 1200 יורו ועוד תרופות חינם לכל ניצול שואה בזמן שפה הם גובעים ברעב ולא יכולים לקנות תרופות ומתייחסים אליהם כמקבצי נדבות ועושים טובה שנותנים להם 327 שקל מביטוח לאומי.

האויב הכי גדול שלנו הוא עצמינו.

לא חוזר לבזק יותר בחיים מעכשיו אני מדבר בסקייפ.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים