מתלבט בין דל 2007WFP ל-2208WFP - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מתלבט בין דל 2007WFP ל-2208WFP


americium

Recommended Posts

אני מתלבט בין שני המסכים הנ"ל, שמבחינת רמת המחיר הם כמעט זהים לחלוטין וההבדלים הם כמובן בגודל המסך, תוך התפשרות על איכות הפאנל והתמונה בגרסת ה-22 אינץ'. אני לא מומחה במסכים והיום אני עובד על 971P שקניתי בזמנו. השאלה הנשאלת היא, עד כמה אבחין בהבדל מבחינת איכות התמונה, במעבר ל-2208WFP? האם מדובר בנפילה גדולה עד כדי כך ששווה לסגור עניין וללכת על ה-2007WFP?

(למי שתוהה, את ה-2007FP פסלתי על ההתחלה כי למרות שרוב העבודות שלי הן משרדיות וכו", אני רוצה להתכונן לעידן של שתומכת בצורה מאוד מאוד טובה במסכים רחבים.)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כלל לא הייתי מתלבט כאן והייתי לוקח את הדל הקטן אם .יש לך מסך אם PVA ולבטח עבדת מספיק גם אם פאנלי TN.אם איכות התצוגה שלהם לא מפריע לך וכשאתה מרים את הראש טיפה שינוי התמונה לא מפריעה לך אז לך על הTN.גם כאן הייתי לוקח משהו זול יותר כמו CHIMEI כי איכותם לבטח די זהה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסיבה שאני מתלבט בין ה-20 ל-22 המדובר היא שבשוק ה-22 אין כרגע מסך בארץ, במחיר שפוי, שאני מכיר, שמגיע עם כל האלמנטים של מסך איכותי ביותר (כיוונון גובה, פיווט ועוד) כמו הדל 22.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון, אבל מה ייתן לך ה-22" ביחס ל-20" חוץ מתמונה ירודה? לא יותר שטח עבודה, לא יותר כלום.

Pivot במסך TN זה בדיחה גרועה. כי הזויות האנכיות הבעייתיות תהפוכנה לאופקיות וזה ממש על הפנים.

וההחלטה לפסול את ה-2007FP היא בכלל מוזרה. זה שוויסטה יודע לשים לך sidebar שלא יגרום לשטח המסך במסך רחב להתבזבז, זה לא אומר שהיא לא יכול לעבוד היטב עם מסך לא רחב. בסופו של דבר, ה-2007FP נותן יותר שטח עבודה.

הייתי הולך על מסך 22" רק אם יש לך בעיה עם כתב קטן במסך 20". ואז גם הייתי הולך על משהו זול יותר מה-2208WFP.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי. אז ה-22 יורד מהפרק, כי אם אין טעם להשקיע ב-2208, אני לא אשקיע במסך נחות ממנו. הארגונומיה חשובה לי מאוד, לא פחות מהאיכות.

אז משאיר אותי עם ה-2207 בגרסת FP או WFP. איפה אני יכול למצוא את המסכים האלה עובדים? אני חושב שב-CMS יש עמדות הדגמה, אבל זה בפ"ת. למישהו יש מושג אם NOTEBOOK CLUB מחזיקים גם את המסכים הנ"ל בתצוגה? הם ברמת החייל, הרבה יותר קרוב ונוח לי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Notebook club? עד כמה שידוע לי גם בפתח תקווה...

צודק בהחלט.

אין את המסכים האלה בתצוגה באזור ת"א?

יש לי את המסך 2007WFP והוא מסך פצצה, שווה כל שקל.

אספקה תוך יום.

אני בטוח שהוא מצוין, אבל אחרי התגובות פה אני חושב שכדאי בכל זאת לראות את ה-FP מול ה-WFP. רק חבל שכנראה אין אותם בתצוגה באזור ת"א.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...