5k למחשב לצפייה בHD, עריכת וידאו ופוטושופ. בלי OC ובלי היקפי. - עמוד 2 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

5k למחשב לצפייה בHD, עריכת וידאו ופוטושופ. בלי OC ובלי היקפי.


asafnn

Recommended Posts

כן קראתי את זה בכמה מקומות פה, אבל כמו שציינתי אני מוגבל לnVidia כי Avid לא אוהבים את ATI. למרות שיותר חשוב לי הHD, אני לא יכול לוותר על ה Avid או להסתכן שהיא תעשה לי בעיות לילה לפני הדד-ליין. הם ממליצים על Quatro שזה סתם הגזמה, אבל ידוע שהתוכנה לא מסתדרת עם ATI.

בשביל השכלה כללית - מה ההבדלים בין ה 8600 ל HD3650? מה אני מפספס פה?

ובכלל יש עוד הערות\הצעות?

ועוד משהו, אני חושב על מארז P182. אמור להיות מאוד שקט, הבעיה היא המחיר - קצת גבוה יחסית לזה שאין ספק...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ישועה ולא נעליים. הAvid ירוץ על המחשב סביר להניח אבל האמינות שלו תהיה נמוכה, הדרייברים יעשו בעיות ועוד. אני חושב שבשביל ניצול טיפה יותר נמוך של המעבד בצפייה בHD זה לא שווה את זה, במיוחד בהתחשב בזה שאני לא מתכנן לרנדר דברים בו זמנית.

כרגע הדבר היחיד שאני לא סגור עליו זה הלוח אם (והמארז, אבל זה פחות דרמטי). אני מתאר לעצמי שכל הלוחות שהועלו כאן טובים ומתאימים, אבל אני חייב לקבל איזשהו מידע חוץ מ"תקנה את זה!" כדי להוציא כסף במצפון שקט. אני מאוד אשמח אם תוכלו לעזור לי עם זה ואני אוכל לקחת את המפרט הזה לחנות ולהפוך אותו לילד אמיתי.

יש את העניין של ה בלוח ג'יגבייט, שקראתי בכמה מקומות שלא באמת יהיה יתרון כשהם יכנסו כסטנדרט, כי המגבלה במהירות ובכמות תשאיר אותם לא כדאיים כמו היום. אבל חוץ מזה למה כדאי לבחור דווקא בו? ובקשר ל P5KR שהומלץ קודם, למה הוא ולא אחד מה15 דגמים האחרים של ה P5K? אני לא אומר שהם לא יתאימו, אבל אני חייב להבין על מה אני מוציא כסף.

כמו שאפשר להבין אני קצת מתוסכל. אני מאוד מעריך את כל העזרה עד כה, רק הדבר הזה מציק לי ואני לא מוצא פיתרון...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשרוצים שמשהו יעשה כמו שצריך צריך לעשות בעצמך, הא?

הייתי בטוח שזה יהיה ממש לא ברור אבל לבדוק אותם ככה ממש עזר. אני עדיין מתלבט בין כמה לוחות של ועוד לא עברתי על אני אעשה את זה ואחזור לשאול שאלות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשרוצים שמשהו יעשה כמו שצריך צריך לעשות בעצמך, הא?

הייתי בטוח שזה יהיה ממש לא ברור אבל לבדוק אותם ככה ממש עזר.

אני דוגל בגישה זו : אם משום שהיא יעילה (מאפשרת חלוקת-עומסים, ושימוש מתון ומושכל במשאבי-הפורום), ואם משום שהיא הוגנת (מסייעת לנפות החוצה את אלו שאינם מוכנים לנקוף אצבע כדי לסייע לעצמם).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסכים איתך, ואלוהים יודע שלמרות שהצעתי לי מפרט מצויין אני ממשיך לחפור ולקרוא כדי לדעת שאני לוקח בדיוק מה שמתאים לי...

אבל לוחות אם הם בעייתיים. לשאר הרכיבים החשובים; זיכרונות, מעבדים, כרטיסי מסך, ספקים; יש מקסימום 4 משתנים שצריך להתחשב בהם. ללוחות אם יש בערך 20, שחלקם אינו נומרי. בנוסף לחברות שונות יש שמות שונים לדברים זהים. בקיצור ההשוואה היא קשה, ודורשת הרבה יותר לימוד מכל רכיב אחר שהיה עלי להתמודד איתו.

כרגע אני די נוטה לכיוון ה P5K-E WiFi. יש לו RAID, כמו שהמלצת (זה באמת חשוב, לא עכשיו אבל כשהHD יהיה הסטנדרט), שני סוגי הקירור של , 4 יציאות מאווררים והרבה מקומות לכרטיסים. וזה בנוסף לגימיק הנחמד של הWiFi. אבל הוא יקר יותר ב150 בערך.

אני אנסה לקרוא את סקירת הלוחות של טומ'ס הארדוור לפני ההחלטה הסופית, למרות שהיא ארוכה כמו הגלות ומכילה הרבה מידע מיותר מבחינתי (OC)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...