014 - בעיות באזורים/שרתים מסוימים? - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

014 - בעיות באזורים/שרתים מסוימים?


QttP

Recommended Posts

יש לי שני מנויי - בדירה ברחובות ובבית ההורים בצפת. שניהם דרך HOT ו-014.

שניהם היו מחוברים בחיבור ללא חייגן, כאשר השיוך דרך HOT התבצע כנראה לפי האזור הגאוגרפי (ערוצי זהב ברחובות, מתב בצפת), ועל כך העידו הפולים השונים שמהם קיבלו המחשבים כתובות (84.108 לעומת 84.109).

לפני כמה שבועות המנוי בצפת הגיע למצב שבו האינטרנט עבד כמו ב-1999: הורדות ב-6K לשניה מקסימום (כמובן שההורדות מהארץ ומשרתים שיש להם CACHE בארץ היו תקינות, והזבלים בתמיכה הטכנית לא רצו לעשות כלום כדי לעזור). במנוי ברחובות לא הייתה שום בעיה, ומשום שלא HOT ולא 014 לא ידעו איך לאכול את בקשתי להעביר את המנוי בצפון לפול הכתובות של רחובות, פשוט ביקשתי חיבור עם חייגן. קיבלתי.

נראה היה שבעיית הקצב האפסי נפתרה, אבל כעבור כמה זמן הבנתי שיש בעיה אחרת - אין UPLOAD. בכלל. טוב, לא מדויק. גלישה רגילה עוד איכשהו עבדה, אבל נסיונות לצרף קובץ ל-EMAIL, או בדיקות העלאה במרבית השרתים ב-SPEEDTEST, או התחברות מרחוק לשרת VNC שרץ על המחשב - לא תפקדו בכלל ופשוט הודיעו על TIMEOUT לאחר כמה שניות/דקות.

בחנתי את הגדרות הנתב שוב והחלטתי לנסות ניסיון אחד פשוט - לשנות את שרת היעד ב-L2TP מ-matav.bezeqint.net ל-gch.bezeqint.net. הבעיה נעלמה כלא הייתה. לפחות בינתיים (כמה ימים).

על כן, למי שיש לו בעיות כאלה ואחרות עם 014 - מומלץ לבדוק האם החלפת שרת היעד עוזרת. אותי באופן אישי זה הפתיע, כי בעיקרון שרת היעד של החייגן לא אמור להיות קשור לניתוב כשאתה כבר מחובר, אבל לך תדע איך כל הטבלאות שלהם מסודרות ומה יכול להשפיע על מה.

לתשומת ליבם של לקוחות 014.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב ADSL זה לא היה קורה,רק דרך הוט,וכל השיט הזה של להגדיר כל מיני מספרי אי פי למיניהם בגללם.

לא פלא שהתקשרתי לבזק בנלאומי בשביל לדעת איך לעזאזל אני מחבר את אחי לאינטרנט דרך נתב בלי שיתנתק לי כל פעם

הוא אמר שהם שונאים לעבוד עם וכל התקלות באות מהוט בכללי,ולא מהם.....מה שנכון,ממה שאני רואה ושומע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב ADSL זה לא היה קורה,רק דרך הוט,וכל השיט הזה של להגדיר כל מיני מספרי אי פי למיניהם בגללם.

לא פלא שהתקשרתי לבזק בנלאומי בשביל לדעת איך לעזאזל אני מחבר את אחי לאינטרנט דרך נתב בלי שיתנתק לי כל פעם

הוא אמר שהם שונאים לעבוד עם הוט וכל התקלות באות מהוט בכללי,ולא מהם.....מה שנכון,ממה שאני רואה ושומע.

CLIPSE - אתה מדבר שטויות.

תקלות תשתית זה דבר אחד. זה קורה, גם בכבלים, גם ב-ADSL. באזורים מסוימים התשתית של HOT על הפנים ושל טובה, ובאזורים אחרים יכול להיות ההיפך. בדרך-כלל בעיות כאלה ניתנות לפיתרון בסופו של דבר (מגבר פה, תיקון קו שם).

שיטת החיבור העקומה של חייגני PPTP/L2TP והבעיות שנוצרות בגללה בהגדרת נתבים מסוימים היא באשמת הספקים בדיוק כמו שהיא באשמת HOT, אולי אפילו יותר. כמדומני, HOT מעולם לא סירבו לחבר לקוח בחיבור ללא חייגן, אלה הספקים שהיו מערימים בעיות ומכשולים בדרך. ונדמה לי שזו HOT שאמרה לפני זמן מה שבקרוב כל הספקים יחוייבו לעבור לחיבור נורמלי ללא חייגן.

זה שהנציג של 014 שיקר לך (כל התקלות באות מ-HOT, עלק), זה לא מפתיע. מה שנציגי התמיכה יודעים יעשות הכי טוב (בכל החברות) זה להתחמק מאחריות ולהטיל את האשמה על מישהו אחר. אם התקשרת לספק הם יאשימו את התשתית, אם התקשרת לתשתית הם יאשימו את הספק, ותמיד יאהבו להאשים את הלקוח, את הפיירוול שלו, את הנתב שלו, את הוירוסים שיש לו במחשב, את הכלב והסבתא של השכן, לפני שיודו שהבעיה אצלם. אני בטוח שזה חלק מההכשרה שאנשי התמיכה הטכנית עוברים, ובמקרים רבים זה הדבר היחיד שהם יודעים לעשות. התמזל מזלך ונפלת על אחד שגם רצה לעזור לך וגם ידע איך. מקווה שאמרת לו "תודה" לפחות.

דברים כמו איטיות בגלישה לחו"ל הם תמיד באשמת הספק, רוחב הפס שלו ושרתי הניתוב שלו, ולעולם לא באשמת חברת התשתית, שכל מה שהיא עושה זה מחברת אותך מהבית עד המרכזיה. לכן גם אם "ב-ADSL זה לא היה קורה", זה אולי משום ששרתי הניתוב של 014 ב-ADSL הם יותר טובים/פחות עמוסים, או שיש להם אי אלה הקצאות רוחב פס שונות (למרות שאני בספק). לא קשור ל-HOT ולא קשור לבזק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יגיד לך מה הבעיה והיא שנציגי תמיכה מודרכים לבדוק הבעיה נוצרת דרכם ושהם רואים שלא הם בודקים מאיפה באה הבעיה, אם יש להם את הכלים לראות את הבעיה גם מצד התשתית, אז היה יותר קל הבעיה שאין גם בקרה מהצד השני כמעט, אז לכן יש הפניות מכאן או לכאן, וכעובד תמיכה אני יודע את זה אני לא מהאשים את הוט, אני מחובר להוט ואין לי בעיה אחת, אבל כנציג אני שם לב לרמת המיקצועיות בהוט והיא מתחת לכל ביקורת, שעושים אליהם ועידה, או ההפך הם באמת ההגדרה שנתת לנציגים טכניים, הם בודקים ששלהם תקין ולא מעניין אותם כלום, בה אלי לקוח אומר שמקבל 769 עשיתי איתו הכל בדיקות הכל, מסתבר שיש באמת בעיה במודם המודם לא נותן כתובת או המחשב לא מושך כתובת מהמודם, עכשיו שתבין הוט נותנים במודם שלהם שיהיה רשימה של עד 5 מכשירים במודם, אחרי זה מכשיר אחר בנוסף יתחבר הוא לא ימשוך IP יותר, ואז נציג כבלים צריך לעשות מחיקת טבלת במודם ואז יוכל למשוך כתובת IP ואז הוא יוכל להתחבר, עכשיו מה הבעיה כדי שהוא ימחוק, להוט יש מערכת שמראה את המצב של המודם מבחינת נציג של הוט ולרוב הוא רואה עוצמת אותות שהמודם מושך וכמות ניתוקים (אם יש) וכמובן עם הוא מקבל IP מה-CMTS שלהם, עכשיו מה קורה בפועל? הם רואים את הטבלה של ה- אבל זה לא מעניין אותם, מה שבאמת מעניין בכדי לנפנף בחזרה את הלקוח או למחשב שלו או לספקית חזרה, היא שיש IP תקין במודם והעוצמות שאפילו שהם ברמה גבולית או אפילו עברו בטיפה את הגבול ישר שולחים אותו לספקית או לבעיה במחשב שלו, הבעיה שהם לא עושים כלום על מנת להראות שיש איזה בעיה העיקר לפתור בשיחות מהירות וזה חבל זה לא פותר כלום מלבד עצבים כלפי הלקוח, אין לי שום דבר נגד כלקוח פרטי שלהם, אבל למזלי הכרתי גם את הצד התמיכה שלהם בתור תומך טכני וחבל שכך, יש להם זהב ביד והם משליחים אותו לזבל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחחחחחח :lol:

כולכם פה אומרים שטויות

לפעמים אתם אולי ניתקלים באיזה צומך מעפן שלא מבין כלום וקורא מה שכתוב לו

אבל יש הרבה תומכים מלא בספקיות במיוחד בבזק בין לאומי שיש להם המון ידע ופשוט לפעמים אנשים שאין להם יותר מידי מושג במחשב

או שזה שהם גולשים ב3 אתרים ביחד ויודעים לשלוח מייל אז הם חושבים שהם יודעים הכל ויודעים מתי בעיה בספק מתי בתשתית ומתי אצלם במחשב(שזה ברור שהמחשב שלהם תקין לחלוטין) הרי הם הסיקו את זה מכך שהם יועים ללחוץ על "התחבר" ולשלוח מיילים!!!

בקיצור תפסיקו להאשים אתכולם ולחשוב שאתם מבינים הכל יש אנשים פה שבאמת יועים מה הם אומרים והשאר סתם מזיינים תמח עם שטויות כי בא להם להעלות את כמות ההודעות שלהם

חיו ותנו לחיות :hat:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...