האם יכול להיות????.. - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם יכול להיות????..


asaf23

Recommended Posts

קניתי מחשב חדש ללא ספק וחיברתי ספק 450 W של איזיקול, המערכת שלי דיי כבדה (אתם יכולים להציץ במפרט ) , כרגע אני כבר שבוע מנסה להתקין ווינדוס Xפי כמו שצריך ותמיד יש בעיות , פעם בהתקנת דרייברים של הלוח אם .. פעם בזה שקבצים לא נפתחים לי ב ווינראר ונרשם לי CRC ERROR ועוד ועוד .. כשאני מפעיל מחדש את המחשב במקום Q6600 (2.4) הוא רושם לי Q6600 1.6 וחשבתי שזה בגלל הספק שלא מספק מספיק חשמל ... האם אני טועה ???

נ.ב קניתי כבר ספק ENERMAX 1000 W אבל לפני שאני מחבר אותו אני רוצה לדעת אם לצפות לתוצאות חיוביות.....

תודה לכל מי שיוכל לעזור!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זאת תכונה חדשה של המעבדים של כשהמעבד לא נמצא תחת מאמץ הוא מוריד ת'מכפלה שלו כדי להפחית צריכת חשמל והנמכת טמפרטורות אז ככה שהכל בסדר, אם אתה רוצה אתה יכול לבטל את התכונה הזאת בביוס אם אני לא טועה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא, הוא מוריד ת'מהירות משום שפשוט אין צורך להשתמש במלואה, תריץ משו כבד כמו משחק או איזה תוכנה שדורשת שימוש גבוה במעבד ותראה שהמכפלה קופצת ל2.4.

לגבי הספק אני לא יכול להגיד לך אם הוא נותן מספיק או לא למה אני לא מבין ממש בספקים, לפי דעתי הוא אמור להריץ ת'מערכת שלך אבל לגבי זה אני ממש לא בטוח ככה שמישהו שמבין פה בספקים יתן את דעתו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נ.ב קניתי כבר ספק ENERMAX 1000 W

WHAT the FUCK?

:screwy: :screwy: :screwy: :screwy: :screwy: :screwy:

אם אתה עדיין מתחת ל 14 ימי עסקים ולא פתחת- תחזיר את הדבר הזה לחנות. בחחצי מהכסף קנה ספק חדש (שגם ככה יהיה הרבה יותר ממספיק), ואת החצי השני תן לי, על שחסכתי לך את השטות הזו.

בקש לשאלה הראשונה- עם ספק כזה ומערכת כזו אני לא מתפלא שיש בעיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השגתי אותו במחיר יוצא דופן... 600 ש"ח חדש... אז לא יכולתי לסרב לספק ששוה 1400-1500

טוב אני היום אשב לחבר את הספק מקווה שיהיו תוצאות חיוביות , הבעיות לא מפסיקות אני עם מערכת כזאת חריפה וכבר שבוע שאני לא מצליח להפעיל אותה כמו שצריך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...