לכל המתלבטים, דעה נוספת (סיקור קטן) על מארז NZXT HUSH - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לכל המתלבטים, דעה נוספת (סיקור קטן) על מארז NZXT HUSH


LazyCat

Recommended Posts

קיבלתי אותו לפני שבוע, וזו ההתרשמות שלי לגביו (התרשמות מקוצרת מפאת הזמן שאין לי...).

כשהגיע המארז הוצאתי אותו מהקופסא ומהמבט הראשון הוא נראה לי מצויין - עסקה טובה.

מראה חיצוני

מצויין, לא יותר מידי מצועצע (פס מואר כחול עדין מקדימה ומאוורר לד כחול אחד, גם מקדימה), כמו שאני אישית אוהב. בסיס המארז עשוי מתכת, ומעטפת המארז עשויה מאלומיניום מבריק הצבועה בשחור. החיסרון הבולט לעין הוא שהמארז מתנהג כמגנט טביעות אצבעות, כל נגיעה קטנה מיד משאירה "כתם" (כמו במחשבים הניידים עם הגימור המבריק), אבק נמשך אליו תוך מספר שניות אחרי נקיונו.

הפאנל הקדמי עשוי מפלסטיק שחור מבריק, הדלת הקדמית שמסתירה את מפרץ הכוננים עשויה גם מפלסטיק שחור חלקו מט (מקדימה), וכשפותחים את הדלת מבפנים יש את הלוגו של על פלטה מבריקה. הדלת נסגרת באמצעות מגנט, ובינה לבין הפאנל הקדמי יש רווח שמאפשר זרימת אויר למאוורר הקידמי שמוסתר למחצה (אצלי ניתן לראות שבאמת הדלת לא מפריעה לזרימת אויר למאוורר לפי האבק שמצטבר על המאוורר ::)).

כפתורי ה- Power וה- Reset נמצאים משמאל למאוורר הקידמי כסופים - נאים למדי, מתחתם אפשר לראות את נורות הלד של ה- Power שמשום מה לא דולקת עכשיו (אני ארד לשורש הסיבה אח"כ), ונורת ה- HD, שבמקרה שלי

(Vista) לא מפסיקה לפעול (בעקבות שירות ה- Indexing שעוד לא הספקתי לבטל). בצד ימין של הפאנל הקדמי למטה ממוקמות 2 כניסות ל- , אחת ל- FW, לאוזניות ומיקרופון. לא נוח כלכך בשבילי בגלל שהמארז נמצא מימיני ואני לא רואה אותם, אני צריך לנקוט במשנה זהירות לא לשרוט את הפאנל כשאני מנסה להכניס חומרת וכו'.

מה המצב שם בפנים?

מתחת למכסה המנוע ניתן למצוא מקום ל- 11 כוננים, 4 מקומות לכונני 5.25 אינצ' חיצוניים, 2 מקומות לכונני 3.5 אינצ' חיצוניים ו- 5 מקומות לכונני 3.5 אינצ' פנימיים. כולם ניתנים להרכבה ללא ברגים, כשאני סידרתי את הכוננים שלי במארז גיליתי שהתפסים של הכוננים במסילות שלהם לוקים בחסר, הכוננים עדיין לא "שתולים" במקומם לגמרי ללא תזוזה (זהו עלול להיות מתכון לויברציות מעצבנות), בדקתי את הנושא ומסתבר שהייתי אמור לקבל גומיות לתפסים עם המארז שמשום מה לא קיבלתי, הנושא עוד יעמוד לבירור עם החנות בה קניתי (יבוא עדכון).

המארז מכוסה מבפנים בבד אקוסטי שמוריד את עוצמת הרעש מתוך המארז, לדעתי האישית הוא עושה עבודה סבירה ולא מדהימה (אולי הציפיות שלי היו כאן גבוהות מידי), עם 2 המאווררים שבאים עם המארז ועובדים במהירות נמוכה המארז חרישי עד כדי כך שלא יודעים באופן מוחלט אם הם פועלים, אך אצלי נוספו מאוורר 120MM של ספק הכוח והשוס - קירור למעבד V1 והמארז כבר לא חרישי, אומנם כאשר מהירות ה- V1 לא עולה על 1500RPM~ המארז בהחלט נשאר שקט, וניתן להשאירו עובד בלילה בחדר השינה, אך כאשר עולים במהירות של ה- V1 ל- 1700RPM~ וצפונה, הרעש הופך לבלתי ניסבל (כאן צריכים אלו שמתכננים OC רציני, לחשוב פעמיים).

ובכן המארז כידוע בקטגוריית ה- Mid-Tower, ואני לא ממש ריחמתי עליו מבחינת ציוד שרציתי לדחוס לתוכו, אז מה היה לנו -

לוח אם - GA-X38-DS4.

ספק - 520W 40A @ 12V CMPSU-520HXEU EPS 12V Modular.

מעבד - Intel 2 Quad Q6600 G0.

קירור למעבד - V1.

זכרונות - G.Skill 4GB -800 DualKit (2x2GB) CL5-5-5-15 4GBPQ

דיסק קשיח - 320Gb 16MB AAKS.

דיסק קשיח - 250GB 8MB JB IDE.

כרטיס מסך - Innovision 8800GT G92 512MB I-Chill Overclocked.

כונן אופטי - -RW 2014L1T X20 LightScribe.

כונן דיסקטים 1.44.

לצערי אין תמונות כי אין לי זמן, אך תאמינו לי שצפוף שם, ובכל זאת הכל נראה מסודר ומאורגן להפליא ;), ויש מקום לעוד, מי שמכיר את הכרטיס של Inno בוודאי יודע שהוא די גדול עם קירור ה- I-Chill שלו, ובכן יש מקום לעוד אחד במערך , אך ספק אם יהיה מקום ל- HD שלישי במקרה כזה... עוד חסרון קטן מתבטא בקירור למעבד ה- V1, אומנם זה נכנס יפה למארז, אך לא ניתן לסדר אותו בצורה אופטימלית להוצאת הקירור למאוורר האחורי, כלומר הוא לוקח אויר מהחלל התחתון של מארז (היכן שהמאוורר הקידמי מכניס אויר קר), וזורק אויר חם לכיוון הספק כוח. גם ככה המעלות שבמארז ושל המעבד די נמוכות, אבל לא מומלץ למי שמתכנן OC רציני למעבד (כרגע אני ב- OC רק למעבד של 3.15@2.4 והמעלות בכללי ב- idle לא עולות על 40 בשום רכיב במארז, במאמץ מלא טרם בדקתי, המעבד לבדו במאמץ מגיע לסביבות ה- 58 מעלות).

טוב, נגמר לי הזמן שהוקדש לכתיבת שורות אלו, מסקנות שלי לגבי המארז הן כדלקמן -

הטוב

- מחיר.

- מראה.

- איכות חומרים.

- אפשרי.

הרע

- צפוף.

- קירור+רעש, לא מיועד ל- OC רציני.

- בשביל צריך לוותר על מקום ל- HDs.

- מגנט לתביעות אצבעות ואבק.

המכוער

- תפסי הכוננים לא תופסים כמו שצריך, אמור להיות פתרון לזה בצורת גומיות, אך משום מה לא קיבלתי אותן, הנושא יעמוד לבירור.

שורה תחתונה, המארז HUSH מהווה עסקה טובה בהתחשב שמחירו עומד על רק 450ש"ח~, עלות תמורה מצויינים, אך יש לקחת בחשבון את הצרכים שלפיהם קונים אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל כל הכבוד עבור הסקירה הנחמדה הזו פה, תמשיך להתייחס למארז בהמשך מהניסיון שתצבור עימו, מאוד מעניין יהיה לשמוע.

שבוע טוב,

אופיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון

חיפשתי טוב טוב את הגומיות המדוברות, שלא אבוא סתם בטענות לחנות שממנה קניתי. מסתבר שהן היו בקופסה של ספק הכוח... :kopfpatsch:

התקנתי את הגומיות, המצב בהחלט השתפר, אך שוב לא באופן מוחלט, עדיין יש חופש מסוים שלא קיים עם ברגים, ולכן המסקנות שלי עומדות בעינן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היה עדיף אילו היית כותב את העידכונים בהודעה חדשה, מכיוון שלי לפחות אין כח לקרוא שוב את כל ההודעה.

ודבר נוסף, במחשבה שנייה היית מעדיף לקנותא ת הCM690 או את הפוסידון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היה עדיף אילו היית כותב את העידכונים בהודעה חדשה, מכיוון שלי לפחות אין כח לקרוא שוב את כל ההודעה.

ודבר נוסף, במחשבה שנייה היית מעדיף לקנותא ת הCM690 או את הפוסידון?

אין לי ניסיון עם המארזים הללו לכן לא אוכל להעדיף אחד מהם על פני ה- , אך אני חושב שהייתי מעדיף מארז Full Tower כ- P182 (למרות שמבחינת מחיר אין תחרות) רק כדי לסדר מערך אופטימלי למערכת שלי (ועדיין להנות ממארז שקט), או לחילופין להחליף את הקירור למעבד (V1) למשהו פחות מאסיבי.

האם יש דרך לפרק את הרשת לניקוי?

לא, זו לא מתפרקת (לצערי), היא חלק אינטגרלי מהפאנל הקדמי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...