מאק - כדאי? - לינוקס, Mac ומערכות הפעלה אחרות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מאק - כדאי?


Recommended Posts

שלום!... אני בהתלבטות ואני צריך את עזרתכם.

יש לי מחשב קשיש בבית, לאחרונה עולה לי הצורך לרכוש .

ואני מגלה יותר ויותר עניין במקבוק של , ובתזמון מושלם כי דודה שלי מגיעה מארה"ב עוד חודשיים, אז יש לי גם טרמפ למחיר סימפטי :)

אני עוסק הרבה בגרפיקה, דו מימד, ותלת מימד, וכן אני יודע שאפל זה "לא רק לגרפיקאים", אבל בכל זאת. מצד נוסף, אני אשתמש גם במחשב לשימושים אלמנטריים אחרים, אניטרנט, שונות וכדומה,

עכשיו אם נתעלם לרגע מההתמודדות במעבר ל- (כמה כבר קשה זה יכול להיות אחרי עשרות תוכנות גרפיקה/עריכה וכו?), השאלה שלי עד כמה אפשר למתוח את גבולות האפל. זה קצת מפחיד, כי יש הרגשה כזו שלמק יש את הדברים שלו, וכל דבר צריך לתמוך בו. אם למקד את השאלה, אם יעלה לי הצורך באמצע היום לעשות "פעולות פשוטות של PC", האם אני אצטער על הקנייה?

תודה מראש, מצטער שחפרתי :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במשך כל החצי שנה האחרונה לא היה לי בכלל רק שני מקים ולא התגעגעתי לרגע, כרגע הצטרף אליהם גם EEE שאמנם קיבלתי עם Windows אבל אני מתכוון להתקין עליו 8.04 כשזה יצא בחודש הבא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להצטער על הקנייה אתה בטוח לא מאק יכול לעשות כל מה שpc עושה אולי שונה כלומר הדברים נראים ונקראים אחרת אבל בעיקרון זה אותו דבר

ממש לא מדויק

צריך להתרגל לדי הרבה דברים חדשים

אני ממש הצטערתי חודש ראשון על קניית המק אבל עם הזמן התמקמתי ועכשיו אני לא צריך את הוינדוס (רק משחקים וגם זה לא אחרי יצאת SC2)

אם התרגלתה לתוכנת גרפיקה מסוימת שאין במק זה יכול להיות די מעצבן

ואם תצתרך לעשות משהו בוינדוס אז תמיד יש פרללס שממש נוח במיוחד לדברים כאלה

בקיצור אני ממליץ :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...