זקוק להמלצה לראוטר לאחר ניתוקים חוזרים ש&#1500 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זקוק להמלצה לראוטר לאחר ניתוקים חוזרים ש&#1500


snaidis

Recommended Posts

לאור ניתוקים חוזרים ובאים בחיבור האינטרנט התקשרנו לבזק בינלאומי לשאול מה הבעיה.

בבזק בינלאומי אומרים שעבודה עם חייגן בתוך הראוטר וחיבור כבלים דרך HOT גורם לניתוקים ואי ייציבות בקו ויש רק ראוטרים בודדים שיכולים להחזיק ביציבות את הקו.

השאלה שלי היא איזה ראוטר מתאים במצב של חיבור עם כבלים(HOT) וחבילה של בינלאומי שנקראת GAMER(הכוללת תעדוף לשרתים בחו"ל), ככה שהקו יהיה יציב ולא יהיו ניתוקים חוזרים.

מודה לעונים :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה משתמש ב-PPTP, כמעט כל נתב אמור לעשות את העבודה. L2TP באמת טיפה יותר בעייתי, אבל גם לא חסרים נתבים שעובדים יופי. כל הנתבים של EDIMAX למשל ידועים בתאימות מצוינת לכל תשתיות האינטרנט המהיר של .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תתקרב לEDIMAX אם אתה רוצה שיתוף קבצים! הראוטר ייחנק תחת העומס! יש לי אחד כזה ולא יכול לעבוד בכלל עם P2P.

Linksys WRT54GL זה הראוטר החדש שלי והוא חזק כמו סוס. יותר משבועיים ו-0 ניתוקים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי, בלבלתם אותי במידה מסויימת :P

מצד אחד הרבה באמת המליצו לי על אדימקס גם בבזק בינלאומי והסבירו שהוא אמור לעבוד טוב.

מצד שני אתם אומרים לי עכשיו שהוא לא יחזיק שיתוף קבצים, ועדיף לעבוד עם לינקסיס.

אז יש משהו שיחזיק שיתוף קבצים וגם ייפתור לי את בעיית הניתוקים? האם באמת הראוטר של לינקסיס שהבחור שמעליי הציע מספיק טוב לעשות את שני הדברים הללו?

מודה לעונים :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תתקרב לEDIMAX אם אתה רוצה שיתוף קבצים! הראוטר ייחנק תחת העומס! יש לי אחד כזה ולא יכול לעבוד בכלל עם P2P.

Linksys WRT54GL זה הראוטר החדש שלי והוא חזק כמו סוס. יותר משבועיים ו-0 ניתוקים.

מחזק!

אבל בL2TP אני חושב שתצתרך להחליף לו קשוחה אני לא יודע כ"כ כי אני משתמש בPPPoE

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה לכל המגיבים :)

אבל למישהו יש אולי תשובה חד משמעית והמלצה לראוטר שיפסיק את הניתוקים עקב בעיית החייגן ויחזיק גם שיתוף קבצים כמו שצריך?

אני יכול להשיג את הראוטר Linksys WRT54G (בלי ה L), האם הוא ייפתור את הבעיה ויעבוד כמו שצריך בזמן שיתוף?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור משתמש Edimax אני יכול להגיד את הדבר הבא:

מבחינת תאימות, נוחות ואמינות - הוא מעולה ועובד מצוין מהקופסא, בכל תצורת חיבור בלי הצורך לשחק עם קושחות או הגדרות מורכבות. הממשק שלו ידידותי מאוד.

אבל, מה שאמר Sharks נכון במידה מסוימת: לאורך השנים היו לי כמה נתבים של Edimax ואני יודע מנסיון שאפשר לגרום לתוכנת שיתוף קבצים כמו uTorrent לחנוק את הנתב, כאשר מנסים לשתף או להוריד ממספר גדול מידי של משתמשים בבת אחת. לדעתי כמה קבצים של 1000+ מקורות יספיקו כדי לחנוק טיפוסי של Edimax.

עם זאת, אני יכול להעיד שאפשר בהחלט לעבוד עם Edimax בשיתוף קבצים בלי שהוא יקרוס אף לרגע. מה שחשוב להבין זה מה בדיוק גורם לנתב להיחנק - והתשובה היא: מספר גדול מידי של חיבורים פתוחים במקביל, הנובע ממספר גדול מידי של משתמשים המחוברים אליך במקביל (לא משנה עם בהורדה או בהעלאה).

כיצד מתגברים על הבעיה? אני למשל נוטה להוריד קבצים מטראקרים טובים שבהם אין המון מקורות, אבל אלה שקיימים נותנים מהירות טובה, ולכן אני מוריד בקצב טוב ללא הצורך במקורות רבים, והנתב לא קורס, לעולם.

בבית של הוריי, לעומת זאת, אחותי נוטה להוריד בלי חשבון, וכל מה שבא ביד, ומבחינתה אפילו 30 קבצים ביחד, לכן הנתב היה מתרסק לה כל הזמן. מה שעשיתי כדי לפתור זאת, הוא לשים הגבלות דרקוניות ל-uTorrent (משהו כמו 64 חיבורים סימולטניים בסה"כ), ומאז שעשיתי זאת, הנתב לא קרס אפילו פעם אחת. ה-uptime הנוכחי שלו הוא יותר מחודש וה"קריסה" האחרונה שלו הייתה בזמן הפסקת חשמל. במצב כזה, ה-uTorrent אולי לא יכול לנצל את כל כוחו, אבל בפירוש יכול לנצל מספיק כדי למלא את רוחב הפס הצנוע של 1.5Mbit שקיים שם.

יש לציין שמעולם לא ראיתי של Edimax קורס תחת eMule, וזאת בלי לשים ל-eMule הגבלות כלשהן. כנראה פשוט התוכנה יודעת לנהל טוב יותר את כמות החיבורים שלה.

מכל זה אני מסיק שה-Edimax בפירוש שאפשר להשתמש בו, גם לשיתוף קבצים, אבל תלוי בעומס שהמשתמש נוטה להפעיל עליו. הבעיה היא שההגדרה לעומס "סביר" משתנה ממשתמש למשתמש.

כנראה שהנתב WRT54GL, כאשר שמים עליו את אחת מהקושחות צד שלישי מסוגל לעמוד בעומסים יותר כבדים (על כך מעיד הניסיון של Sharks). הייתי רוצה ביום מן הימים לעשות איזשהו ניסוי השוואתי ולראות באמת עד לאן אפשר לדחוף כל נתב. אבל מכיוון שלא בא לי לקנות נתב רק בשביל ניסוי, עוד לא עשיתי זאת. :(

לגבי ה-WRT54G - אני הייתי נזהר. להבדיל מה-GL, אין אפשרות לשים עליו שום קושחה צד שלישי (רוב המשתמשים יעידו על כך שדווקא קושחות אלה נותנות לו את העמידות בשיתוף קבצים), ובמבחני ביצועים כאלה או אחרים (למרות שאני לא ממש סומך עליהם) הוא יצא די גרוע מבחינת חיבורים במקביל. אם זה ה-Edimax מול ה-G הרגיל, הייתי הולך על ה-Edimax.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכי פשוט והכי טוב - ה-6204Wg. מבחינת ביצועים רוב הנתבים הביתיים של Edimax שקולים. יש נתבים יקרים יותר שמכילים פיצ'רים כמו MIMO (שיפור עוצמה), שרת/לקוח מובנה, או שרת מדפסות/קבצים משולב. ספק אם אתה צריך משהו מאלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי תודה רבה! :P

זה הדגם, נכון?

http://www.edimax.com/en/produce_detail.php?pd_id=11&pl1_id=1&pl2_id=2

אגב, יש לי עוד שאלה קטנה:

קיימות שתי תוכניות, אחת היא ה TAG4 של נטוויז'ן וחבילת גיימרס של בינלאומי, שתיהן נותנות תיעדוף לשרתים בחו"ל ועוד כמה דברים.

השאלה שלי היא באיזו מהחבילות הביצועים הם יותר טובים והאם בכלל יש הבדל ביניהן?

אני שואל את זה כי חבילת ה TAG4 עולה 20$ פלוס למחיר הרגיל של ה3 מגה שזה 17$ ככה שהתשלום הוא 37$, ולעומת זאת חבילת גיימרס בבזק בינלאומי עולה רק 79 שקלים.

מצטער שהצפתי אתכם בשאלות :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...