CentOs יתאים לי? אם לא, מה כן? - לינוקס, Mac ומערכות הפעלה אחרות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

CentOs יתאים לי? אם לא, מה כן?


EviLeader

Recommended Posts

שלום לכולם,

בעוד כחודשיים אני מקבל מחשב חדש עם Intel Quad Core Q6600, 1GB זיכרון.. 8800GT.. ללא דאגה, כול המפרט נבדק ונמצא נכון.. מפרט מרהיב. עד אז, הייתי מעוניין להתקין על המחשב הקיים (Amd 64 3000+,660GT,1GB DDR1) .

דרכו, אני מעוניין ללמוד אבטחת שרתים ושימוש מלא בלינוקס. בעוד מעט שנים (בגיל 18) אני מתכוון לפתוח חברת איחסון (מה נעשה עם כול החברות איחסון שיש לנו?! שאלה טובה.) בתקציב ראשוני של 8 אלף ש"ח ובאותה העת אני יצטרך להשתמש בלינוקס ולדעת לאבטח את השרת היעודי (לפחות בהתחלה).

לכן, אני מעוניין להתקין שמצד אחד יוכל לשמש אותי לצרכים רגילים כגון גלישה באינטרנט, משרד, השמעת וכד'.. אך לעומת זאת יוכל לשמש אותי לשם לימוד החומר המצוין לעיל.

תודה מראש,

תומר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה הפצה סבירה, היתרון המרכזי שלה שזה העתק של redhat enterprise , שבה משתמשים אנשים בד"כ בגלל התמיכה הנרחבת שיש לה בשוק, גם של RH אבל גם של חברות חומרה/תוכנה. אם אתה הולך סתם לפתוח איזה שרת ואין לך דרישת תאימות ספציפית אתה גם יכול ללכת על הפצות אחרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני פשוט רוצה להגיע למצב שאני יכול להגדיר את עצמי כאחד שיודע להתעסק עם .

כשאני ירצה בעוד כמה שנים להקים חברת איחסון, אני יוכל להגיד שהיה לי ידע ואני יידע איך להתחיל ומה לעשות.

פשוט, מכמה מבטים ראיתי שרבות חברות האיחסון היום שמתשמשות בCENTOS ורק כך הגעתי להפצה הזו.

אין לי שום בעיה להתקין גם את הred hat בהפצה פיראטית.. אבל אני מעדיף כבר לעשות משהו אפקטיבי כי כשאני יקים את החברה, אני ישים חינמי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין טעם להתקין RHEL כי כל השוני ביניהם זה התמיכה הרשמית שלא תקבל גם ככה מ RH. בשביל להתחיל להתעסק וללמוד זה לא משנה עם איזה הצפה תלך, אבל אם אתה רוצה להישאר בגזרת ה RPM (שזה מה ש CENTOS משתמשת) אז אתה יכול לנסות גם בהתחלה את fedora שזו הפצה יותר ביתית מבית RH.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...