חייב לשתף אתכם עם חלום צלול שהיה לי (הסבר בפנים) - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חייב לשתף אתכם עם חלום צלול שהיה לי (הסבר בפנים)


QuAKeR_996

Recommended Posts

קודם כל, למען אלו שלא יודעים מה זה חלום צלול, חלום צלול זהו חלום שבו אתם מודעים לכך שאתם חולמים. ברגע שאתם מודעים באופן וודאי לכך שאתם חולמים אזי הכל נראה צלול ואמיתי לגמרי ממש כמו במציאות. יש הרבה שיטות להבין שאתם חולמים והן נקראות "בדיקות מציאות". באופן עקרוני הן אומרות שצריך לחפש דברים לא הגיוניים שכידוע, נפוצים מאוד בזמן חלום. כמו כן, אתם יכולים "לשלוט" בו באופן מוגבל (תלוי כמה טכניקות אתם יודעים ומשננים ביום יום ע"מ להשתמש בהם בזמן החלום). באופן עקרוני הדבר הכי חשוב בחלום צלול זה לשמור על קרירות (COOL), ופשוט לזרום עם הכיוון שהחלום לוקח אתכם.

ידוע גם, שהחלומות בדר"כ קשורים קשר מסויים עם החוויות שעברתם באותו יום וגם חוויות ורגשות כללים שאתם עוברים בחיים.

קישור לעוד מידע על הנושא:

http://www.planetnana.co.il/Lucidity/Sub1.htm

אז ככה. יום שני יצאתי לפאב שאני יוצא אליו כבר הרבה פעמים ונהנה שם כל פעם מחדש (אחד מהדברים שבעצם גרמו לכך שאני יחלום את החלום, לפי ההסבר שלי על חלום צלול). יום שלישי היה לי מבחן חשוב אז הקפדנו אני והחברים לצאת בשעה 1 הביתה. היתה ממש יציאה מוצלחת ונורא נהנתי.

בשעה 2 הגעתי הביתה וב 2 וחצי בערך נרדמתי.

בשעה 6 וחצי אחיין שלי העיר אותי עם הצעקות שלו על הבוקר... :kopfpatsch: , ובערך עד שעה 7 נשארתי חצי רדום. (גם דבר שכנראה גרם לחלום שלי).

בשעה 8 כנראה כבר הייתי עמוק בחלום.

אני זוכר את ההתחלה של החלום כאשר הייתי בתוך חדר שבהתחלה זיהיתי אותו כסוג של פאב\דאנס בר. לאט לאט הבנתי שזה אותו פאב שיצאתי אליו באותו לילה, והחדר ממש התבהר לפרטיו וגם יכולתי לראות אנשים מדברים.

ואז חשבתי לעצמי, רגע... :) הייתי כבר בפאב היום, ומה אני עושה פה עכשיו ??

ואז זה היכה בי! אני חולם!! באותו רגע ממש הרגשתי זעזוע פיזי, מין צמרמורת בגוף ופתאום הפאב התבהר וראיתי הכל! כמו במציאות! כמובן שחלק מהדברים היו משונים ומטושטשים (זה תלוי כמה אתה זוכר את החוויה הספציפית), אבל זה ממש הרגיש מציאותי! התחלתי ללכת בתוך הפאב מתחכך באנשים וממש הרגשתי אותם פיזית. ואז כמובן התרגשתי ככ (חלום צלול אמיתי ראשון שלי) ופתאום הכל התחיל להיות חשוך ומטושטש עד שהתעוררתי...

כל הדבר היה בערך חצי דקה עד דקה אבל זאת הייתה אחת החוויות שאני בחיים לא אשכח, ובחיים אני לא אפסיק לנסות ולהגיע לאותה סיטואציה מדהימה.

אני ממליץ לכולם לנסות (באתר שהבאתי יש הסברים מפורטים איך להגיע לחלום צלול)

זהו. בהצלחה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 105
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

קרה לי פעם או פעמיים.

למשל היה לי איזה חלום מפחיד איכשהו בסופו של דבר הגעתי לגג של בניין גבוה מאוד והחלום היה כ"כ מעפן שהחלטתי להתעורר והחלטתי דרך החלום לקפוץ מהגג כי ידעתי שאני חלום ואמרתי אם אני אקפוץ אני אתעורר ישר וזה מה שבאמת קרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה דיי מסוכן שתדע גם לי יצא פעם פעמים לעשות את זה

וידוע שלאחר מכן לפעמים יש שתוק שינה אתה לא מצליח לזוז לכמה שניות מפחיד מאוד

זה מסוכן אם אתה לא יודע מה אתה עושה. שיתוק ? מוזר, לא שמעתי על דבר כזה אף פעם.

היו מקרים שאנשים ניסו ישר לעוף כשהם חשבו שהם חולמים והם כמובן קפצו מהחלון במציאות...

בגלל זה צריך לוודא באמת שאתה חולם (נשמע מטורף אבל כזה יקרה לך אתה תבין עד כמה אתה שולט בחלום)

אני לא זוכר חלומות.

כי אתה מתעורר ומיד מנסה להבין איפה אתה. תנסה להתעורר ולהשאיר את העיניים עצומות.

תבדוק שלא שמו לך איזה משהו בבירה ::)

:) יש מצב :)

קרה לי פעם או פעמיים.

למשל היה לי איזה חלום מפחיד איכשהו בסופו של דבר הגעתי לגג של בניין גבוה מאוד והחלום היה כ"כ מעפן שהחלטתי להתעורר והחלטתי דרך החלום לקפוץ מהגג כי ידעתי שאני חלום ואמרתי אם אני אקפוץ אני אתעורר ישר וזה מה שבאמת קרה.

איך הבנת שאתה בחלום כשהיית בתוכו?

זה אחד הדברים שהכי קשה לעשות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך הבנתי שהייתי בתוך החלום?

האמת שממש אני לא זוכר, זה היה לפני משהו כמו שנתיים שלוש אולי אפילו יותר, אני רק זוכר שהייתי בטוח לחלוטין שאני בתוך חלום, ידעתי שזה לא מציאות, והחלטתי לסיים אותו ע"י כך שאקפוץ ובאמת "קפצתי" מהגג החלום המשיך עוד 2-3 שניות וישר התעוררתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מטורף לחלוטין כל העניין הזה...

אני מת לחוות אותו שוב!

אני משתדל לעשות בדיקת מציאות כל שעה\שעתיים כדי שבחלום אני יזכור לעשות את זה :)

אם זה יקרה שוב אני יעדכן את הת'רד הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדווידז, יש הבדל בין הזיות לחלומות,

ולQUAKER אני לא מבין איך הדבר ייתכן, כשאתה בחלום הכל קורה מטבעו זה כמו לראות סרט מוקרן, למרות שזה אתה כל מה שתנסה לעשות לא ישנה את התוצאה, לא שהיא תשנה לך כי אתה אפילו לא חושב... ככה זה לפחות אצלי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי קרה פעמיים בחיים שידעתי שאני בחלום (באותו זמן חשבתי שאני מיוחד שאני יכול לעשות את זה), פעם כשהייתי קטן ולפני איזה שנתיים שלוש.

יש שוני בין 2 המקרים, בפעם ההיא שהייתי קטן, חשבתי על משהו (מילה או משפט - לא זוכר בדיוק)במשך היום ונזכרתי בזה בחלום ואני זוכר גם שניסיתי להגיד לאנשים בחלום שזה חלום אבל הם לא הבינו על מה אני מדבר..

בפעם השניה (כתה ח' או ט') בחלום שלי הייתי בבית הספר והסתובבתי שם. וזהו.

כיף לשלוט בחלומות הלוואי שיקרה לי שוב.

אה ויש את הקטע הזה בלילה כשהולכים לישון או בבוקר כשקמים (בדרך כלל בחופשים שלא צריך לקום מיד) שמתעוררים וממשיכים לעצום עיניים במיטה, חוזרים (או מתחילים) חלום ומרגישים שוב את המיטה אחרי חצי דקה-דקה חוזרים לחלום ושוב חוזרים למיטה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חלומות צלולים הם לא מסוכנים, אבל הם יכולים מאוד להפחיד (בעיקר אנשים שאינם מנוסים או לא יודעים מה הם עושים). אנשים שקופצים מחלונות מתוך שינה הם בכלל סהרוריים ואין לזה קשר לחלומות צלולים, בחלום צלול אתה נשאר במיטה.

שיתוק שינה יכול לקרות אחרי חלום צלול, ויש אנשים שסובלים משיתוק שינה בלי שום קשר בכלל לחלומות צלולים. זה סוג של הפרעת שינה, וזה לא מזעזע כמו שזה נשמע למרות שכשזה קורה בפעם הראשונה זה מלחיץ מאוד.

לי היה חלום צלול ממש לא מזמן. לפני שהלכתי לישון ניסיתי לפתור איזו בעיה שהייתה לי במחשב ולא הצלחתי. החלטתי ללכת לישון ולשבת על זה למחרת.

בלילה חלמתי שאני מנסה לפתור את הבעיה ולא מצליחה, אז ירדתי למטה לחנות המחשבים השכונתית ועשיתי סיעור מוחות עם הטכנאי שם, מצאתי את הפתרון ואמרתי לעצמי לזכור את הפתרון כשאתעורר. למחרת בבוקר קמתי ופתרתי את הבעיה כמו שחלמתי. זה היה הדבר הכי הזוי שקרה לי בחיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...