פורסם 2008 בפברואר 917 שנים ניראה שהם קצת זנחו את הקטע של לתפוס מחסה, דווקא זה היה הדבר שהכי משך אותי בראשון..עדיין ניראה מעולה ואני מחכה לו שיגיע.
פורסם 2008 בפברואר 917 שנים אני מסכים בהחלט. דווקא זה שזה FPS "איטי" יותר מאחרים (אם כי כמו שאמרו פה, לא כמו הראשונים בסדרה - לטוב ולרע) זה מה שהופך אותו לדעתי למתאים מאוד לקונסולה, בעוד שאת הshooters המהירים יותר אני מעדיף כעיקרון לשחק על הpc.בכל מקרה, אני מחכה לדמו לפני שאני אחליט...
פורסם 2008 בפברואר 917 שנים מחבר ניראה שהם קצת זנחו את הקטע של לתפוס מחסה, דווקא זה היה הדבר שהכי משך אותי בראשון..עדיין ניראה מעולה ואני מחכה לו שיגיע.צפה בטריילרים ,בעיקר ביומנו של מפתח ותראה שלא זנחו את תפיסת המחסה.ובכלל ,למה שיבטלו את אחת האופציות החזקות במשחק?
פורסם 2008 בפברואר 917 שנים תפיסת המחסה מהווה את אחד מעמודי התווך של המשחק כך שאין כל סיבה לבטל אותה.בקשר לשינוי הקונספט של סדרת R6, אני מסכים עם SimonSix שחבל מאוד שזנחו את כל שלב התכנון ודרכי הפעולה האיטיות והמאוד רגישות לתכנון שצריך ליהות פשוט פרפקט כדי לא לאבד חבר צוות ולבצע את המשימה בצורה הטובה ביותר, את כל זה זנחו למשחק אקשן טהור (אך מיהנה וממכר שעשוי כמו שצריך בהחלט) ששם דגש על לחיצה על ההדק תוך התקדמות מהירה וכל הטקטיקה שהוא מציע מסתכם בבחירה בין 3 אפשרויות בפריצה לחדרים במצבים מתוסרטים מראש.על אף כל זאת אני חושב שצורת המשחק הקיימת פונה פשוט לקהל הרבה יותר גדול, כאשר המשחק דרש תכנון מוקדם ובדיקה לפרטי פרטים של כל דבר זה לא התאים להמון שחקנים, זה דרש מחשבה וזמן ופשוט זה הגביל מאוד קהל גדול של גיימרים, מה גם שעקומת הלמידה היתה מאוד גבוהה כי המשחקים היו מאוד קשים, לאו דווקא דבר רע אבל זו עובדה.הקונספט הקיים פשוט קולע לכל אחד, אין כאן מה ללמוד, ישר נכנסים לאקשן ומתמכרים, מה גם שקיים משחק רשת מעולה.שאני מסתכל על מכירות אז אני די בטוח שצורת המשחק הקיימת תמכור פי כמה וכמה מאשר אם יחזרו למה שהמשחק היה. זה אולי מעציב כמה אנשים אבל זה המצב.
פורסם 2008 בפברואר 917 שנים יאללה שיצא כבר אומנם שיחקתי רק ב R^6V אבל הוא היה מעולה מקווה ש R6V2 יעבוד לי טוב (7600GT - נהייה מיושן)
פורסם 2008 בפברואר 917 שנים את האפשרות לתפוס מחסה הם לא ביטלו ב R6V2סה"כ הם לא שינו הרבה במשחקיות, רק דבר אחד שמעכשיו יש התחשבות בחומר שממנו המחסה עשוי, כלומר אם אתה מתחבא מאחורי עמוד בטון זה בסדר, אבל אם נניח תתחבא מאחורי גדר עץ דקה אל תצפה שהיא תחזיק מעמד הרבה זמן.עוד דבר נחמד זה שעכשיו אתה יוצר את הדמות שלך, אתה יכול לבחור בין גבר לאשה, לשנות את המראה שלו וכו'. ועם הדמות הזאת אתה משחק גם בקפמיין לשחקן יחיד וגם במולטיפלייר. ובנוסף כשאתה מרוויח כל מיני "צ'ופרים" במוד אחד זה עובר לשני, כלומר אם הרווחת משהו בסינגל למשל (נגיד רובה צלפים משופר) אז אתה יכול להשתמש בו גם במולטי. שזה רעיון די חביב.עוד דבר נוסף הוא שתהיה עוד דמות במשחק שאותה יהיה אפשר לשחק ב CO OP מתי שבא לך במצב של הסינגל, כלומר אם רוצים לשחק שלב מסוים עם חבר הוא יכול להצטרף, ואחר כך הוא יכול לעזוב. בסגנון K&L (להבדיל...)
פורסם 2008 בפברואר 917 שנים מחבר שאני מסתכל על מכירות אז אני די בטוח שצורת המשחק הקיימת תמכור פי כמה וכמה מאשר אם יחזרו למה שהמשחק היה. זה אולי מעציב כמה אנשים אבל זה המצב.סגנון המשחק המשודרג הוכיח את עצמו ומכר הכי הרבה עותקים בסידרת RS ברור לי שלאף אחד ממנהלי הפיתוח או המפיצה אין ענין אחר חוץ מלמכור וכמה שיותר.למי שזוכר היה פרק אחד של RS שנקרא Lockdown והוא החל בעצם בשינוי הקונספט של סגון המשחק בסידרה,למרות שהוא נחל כישלון (והיה משחק גרוע בלי שום קשר) המפתחים התעקשו ללכת לכיוון של אקשן בעיקר והצליחו עם ווגאס.הדבר הכי טוב שיכול להיות זה שלצד המשחק RSV2 יפתחו מודים מעניינים שיזכירו לנו קצת מהפרקים הראשונים .בכל מקרה אהבתי מאוד את RSV הקודם ואני מהמר שאוהב גם את הפרק הבא.טריילר חדש - היחיד שהזכיר לי את הפרקים הראשונים (חיסול מחבלים בתוך וילה )http://www.gametrailers.com/player/30463.htmlועוד אחד http://www.gametrailers.com/player/30488.htmlשלא מספרה הרבה אבל מדבר על כך שהתווספו 11 נשקים חדשים לאור בקשת הקהלבנוסף, ב Team-Leader החדש במולטי רק המנהיג של שתי הקבוצות יכול לראות במפה את מנהיג הקבוצה השניה .Ubisoft Announces Details of Tom Clancy's Rainbow Six® Vegas 2 Limited Editionhttp://www.gamershell.com/companies/ubisoft/398355.html
פורסם 2008 בפברואר 1617 שנים מחבר טריילר חדש -(סוג של) סינגל פליי Exclusive Reveal Single-Player Gameplay HD http://www.gametrailers.com/player/30710.html?type=
פורסם 2008 בפברואר 1617 שנים מגניב, אז יהיה את האלמנט הזה מ-COD IV שמאפשר לירות דרך קירות דקים - זה מאוד שימושי.וגם אני שיחקתי ב-R6: ROGUE SPEAR ובהמשך שלו (לא זוכר כרגע את השם), ואהבתי במיוחד משימות צליפה, למשל זאת שבה צריך לחלץ בני ערובה מאוטובוס שבו הטרוריסט היחיד הוא הנהג. שעות לקח לי רק להביא את הצלף למגדל הכנסיה שממנה הוא יכול לירות... או משימת הצליפה עם בני הערובה בתחנת הרכבת, שבה צריך למקם שני צלפים ככה שיצלפו, ומייד אחר כך הקבוצה תסתער לתוך הקרון ותחסל את הטרוריסטים... התזמון במשימה הזאת היה חשוב בצורה מטורפת. בדיוק מתי מורים לצלפים לירות ובדיוק מתי מסתערים.אני מקווה שיש גם במשחק הזה את ה-GLOCK 18, נשק קטלני...
פורסם 2008 בפברואר 1617 שנים ank system? תהיה, אפשר יהיה לצבור XP לפי פעולות מסויימות (אם אני זוכר אז לפי חלוקה של: צליפה, תקיפה רגילה ושימוש באמצעים טקטיים), ואז לקבל כל מיני בונוסים בהתאם. למשל אם צלפת הרבה "הד שוטס" אז תקבל רובה צלפים מיוחד וכו'. מה שיהיה מעניין הוא שאת הRANK אתה תצבור במקביל גם בקמפיין לשחקן יחיד וגם במולטיפלייר כפי שכבר כתבתי למעלה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.