עבור לתוכן

כמה שאלות כלליות...

Featured Replies

פורסם

1. עבודה ברזולוציה לא טבעית עלולה לקצר את חיי המסך (LCD)? או סתם להציג תמונה פחות איכותית?

2. קראתי באחד הסטיקים כאן שרמקולים ליד מסך עלולים לגרום לעיוותים בגלל שדה מגנטי או משהו כזה... זה נכון רק ל-CRT או גם ל-LCD?

3. רוב המשחקים החדשים יחסית COD4, GEARS OF WAR, CRYSIS וכו' תומכים ברזולוצית 1920x1200? באופן כללי, יש מגמה אצל המפתחות להתאים את המשחקים למסכים רחבים?

:s05: :s05: :s05: :s05: :s05:

פורסם

1. לא. וכן אבל תלוי כמה רחוקה היא מהטבעית.

2. רק CRT ורק במקרים מסויימים.

3. כן וכן.

פורסם

למה עבודה ברזולוציה לא טבעית מקצרת את חיי המסך ?

הרי כל פיקסל בודד מציג צבע ,לו לא משנה מה התמונה הכוללת.

פורסם

1. עבודה ברזולוציה לא טבעית עלולה לקצר את חיי המסך (LCD)? או סתם להציג תמונה פחות איכותית?

1. לא. וכן אבל תלוי כמה רחוקה היא מהטבעית.

פורסם

תודה

פורסם
  • מחבר

עוד שאלה כללית אחת...

הבנתי ש-HDMI זה בסה"כ וידאו באיכות של DVI פלוס סאונד דיגיטלי על אותו כבל. אבל אם אני מחבר למשל כרטיס מסך למסך בכבל HDMI מאיפה אני שומע את הסאונד? אני חייב שיהיו למסך רמקולים מובנים?

פורסם
  • מחבר

טוב, באמת שאלה אחרונה:

יש דרך לחבר קונסולת XBOX (לא 360 - הראשונה) למסך 2407WFP HC בלי שתרד איכות התמונה בחצי כמו שנכתב בביקורת על המסך כאן באתר?

צריך מתאם כלשהו?

פורסם

1. לא. וכן אבל תלוי כמה רחוקה היא מהטבעית.

כאן המקום להוסיף, שככל שהיא יותר קרובה לטבעית, היא תיראה פחות טוב.

פורסם

ההגיון פשוט.

למה אינטרפולציה במסכי LCD נראית רע? כי מנסים למתוח X פיקסלים לוגיים ל-Y פיקסלים פיזיים (X<Y). עכשיו, אם במקרה Y הוא כפולה שלמה של X - אין שום בעיה ומדובר ב-SCALING פשוט. מה שיוצר בעיה זה "שברי פיקסלים". ככל שהרזולוציה קרובה יותר לטבעית, ה"שברים" הם יותר קטנים ולכן יותר קשה לעשות אינטרפולציה שתיראה חלקה.

תחשוב מה יותר קשה - לחלק 10 עוגות בין 15 אנשים, או 14 עוגות בין 15 אנשים?

או פשוט תבדוק רזולוציות לא טבעיות שונות על מסך נתון ותראה בעצמך.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים