פורסם 2008 בינואר 2117 שנים 1. עבודה ברזולוציה לא טבעית עלולה לקצר את חיי המסך (LCD)? או סתם להציג תמונה פחות איכותית?2. קראתי באחד הסטיקים כאן שרמקולים ליד מסך עלולים לגרום לעיוותים בגלל שדה מגנטי או משהו כזה... זה נכון רק ל-CRT או גם ל-LCD?3. רוב המשחקים החדשים יחסית COD4, GEARS OF WAR, CRYSIS וכו' תומכים ברזולוצית 1920x1200? באופן כללי, יש מגמה אצל המפתחות להתאים את המשחקים למסכים רחבים? :s05: :s05: :s05: :s05: :s05:
פורסם 2008 בינואר 2117 שנים 1. לא. וכן אבל תלוי כמה רחוקה היא מהטבעית.2. רק CRT ורק במקרים מסויימים.3. כן וכן.
פורסם 2008 בינואר 2117 שנים למה עבודה ברזולוציה לא טבעית מקצרת את חיי המסך ?הרי כל פיקסל בודד מציג צבע ,לו לא משנה מה התמונה הכוללת.
פורסם 2008 בינואר 2117 שנים 1. עבודה ברזולוציה לא טבעית עלולה לקצר את חיי המסך (LCD)? או סתם להציג תמונה פחות איכותית?1. לא. וכן אבל תלוי כמה רחוקה היא מהטבעית.
פורסם 2008 בינואר 2617 שנים מחבר עוד שאלה כללית אחת...הבנתי ש-HDMI זה בסה"כ וידאו באיכות של DVI פלוס סאונד דיגיטלי על אותו כבל. אבל אם אני מחבר למשל כרטיס מסך למסך בכבל HDMI מאיפה אני שומע את הסאונד? אני חייב שיהיו למסך רמקולים מובנים?
פורסם 2008 בינואר 2617 שנים מחבר טוב, באמת שאלה אחרונה:יש דרך לחבר קונסולת XBOX (לא 360 - הראשונה) למסך 2407WFP HC בלי שתרד איכות התמונה בחצי כמו שנכתב בביקורת על המסך כאן באתר?צריך מתאם כלשהו?
פורסם 2008 בינואר 2817 שנים 1. לא. וכן אבל תלוי כמה רחוקה היא מהטבעית.כאן המקום להוסיף, שככל שהיא יותר קרובה לטבעית, היא תיראה פחות טוב.
פורסם 2008 בינואר 2817 שנים ההגיון פשוט.למה אינטרפולציה במסכי LCD נראית רע? כי מנסים למתוח X פיקסלים לוגיים ל-Y פיקסלים פיזיים (X<Y). עכשיו, אם במקרה Y הוא כפולה שלמה של X - אין שום בעיה ומדובר ב-SCALING פשוט. מה שיוצר בעיה זה "שברי פיקסלים". ככל שהרזולוציה קרובה יותר לטבעית, ה"שברים" הם יותר קטנים ולכן יותר קשה לעשות אינטרפולציה שתיראה חלקה.תחשוב מה יותר קשה - לחלק 10 עוגות בין 15 אנשים, או 14 עוגות בין 15 אנשים?או פשוט תבדוק רזולוציות לא טבעיות שונות על מסך נתון ותראה בעצמך.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.