מכירות מאכזבות מאוד ל-CRYSIS ול-UT3 בגרסת ה-PC - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מכירות מאכזבות מאוד ל-CRYSIS ול-UT3 בגרסת ה-PC


תמיד מחייך

Recommended Posts

בשבועיים הראשונים להשקתו (מה-13 בנובמבר ועד סוף החודש) מכר CRYSIS רק 86,633 יחידות, מספר עלוב לכל הדעות עבור משחק שהושקעו בו מיליונים רבים של דולרים. המכירות של גרסת ה-PC של UT3 היו עלובות עוד יותר כאשר בפחות משבועיים מאז השקתו, ב-19 בנובמבר ועד סוף נובמבר, הוא מכר 33,995 יחידות בלבד...

אם מסתכלים על המכירות של HALO 3 או כל משחק קונסולות מושקע אחר ניתן לראות הבדל עצום במכירות, משחקי הקונסולות המצליחים מוכרים מיליוני עותקים תוך מספר שבועות כאשר משחקי ה-PC מדשדשים מאחורה. האם משהו רע עובר על שוק משחקי המחשב?

http://www.joystiq.com/2007/12/14/crysis-sales-in-crisis-ut3-gets-fragged-too

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 108
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

^^^^^

בידיוק, אני חושב שזה פשוט עניין של כמה שהמשחק טוב, עובדה, 4 עשה סערה בשוק משחקי ה-. זה פשוט תלוי בכמה המשחק טוב, ועם כל הכבוד וזו דעתי.. עם כל הכסף שהושקע וכו', CRYSIS ו-UT3 פשוט לא חדשו שום דבר, קרייסיס אולי כן, אבל המשחקיות פשוט גרועה ולא כייפית:[

לא לשכוח שגם COD4 נמכר ב-, דרך קלה לקנות משחקים, הכל עניין של תמחור ונוחות, אחרי הכל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בשבועיים הראשונים להשקתו (מה-13 בנובמבר ועד סוף החודש) מכר CRYSIS רק 86,633 יחידות, מספר עלוב לכל הדעות עבור משחק שהושקעו בו מיליונים רבים של דולרים. המכירות של גרסת ה-PC של UT3 היו עלובות עוד יותר כאשר בפחות משבועיים מאז השקתו, ב-19 בנובמבר ועד סוף נובמבר, הוא מכר 33,995 יחידות בלבד...

אם מסתכלים על המכירות של HALO 3 או כל משחק קונסולות מושקע אחר ניתן לראות הבדל עצום במכירות, משחקי הקונסולות המצליחים מוכרים מיליוני עותקים תוך מספר שבועות כאשר משחקי ה-PC מדשדשים מאחורה. האם משהו רע עובר על שוק משחקי המחשב?

http://www.joystiq.com/2007/12/14/crysis-sales-in-crisis-ut3-gets-fragged-too

אני די בטוח שהקופסה הכתומה מחרה הרבה יותר

ואני חושב שזה בגלל שיותר מידי משחקים חוזרים על עצמם בPC ולאנשים נימאס מיזה

לי יש תמחשב במפרט בצד ובנתיים מהשלוש דמוים שיצא לי לנסות אף אחד לא עניין יותר מידי

המשחק היחיד שאני באמת רוצה לשחק בו במחשב זה פרק 2 של HL2

בעניין הילו 3 זה משחק שהושקע בו ובסדרה כמות ענקית של כסף על פרסום

והוא גם משחק הדגל של ה360

לPC יש גם משחקים שמכרו המון כמו הסימס לדוגמה וHL2 וכו

וFeedMeH גם לקונסולות יש פרוצים חוץ מהPS3

אם כבר אולי הרבה גימרי עברו להיות גימרי 360

וקהל הקזואל נוהר לWII כמו עדר בפלו

אז קהל הקונים הפוטנצילים בPC יצתמצם מאוד

מה לעשות אתה לא יכול למכור לאנשים את אותה חוויה כל הזמן רק אם שיפור גרפיקה ולהמשיך למכור הרבה לנצח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פשוט מאוד, יצא למשחקים האלו שמות של משחקי מפלצת שצריכים כדי להנות מהם. כשאנשים משקיעים כסף במשחק, זה כדי לשחק בו ולהנות בין היתר מהביצועים, אם המחשב שלהם (ושל הרוב לא) לא יריץ את זה באופן מיטבי פשוט לא יקנו אותו. (ראו ערך ויסטה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא רק, יש לו סינגל פלייר מהנה מאוד עם עלילה והתקדמות ממשית כל הזמן, אז איך אתה רוצה להגיד שזה משחק ? לשני האחרים גם יש כמדומני.

הסינגל של COD4 זה בערך 4-5 שעות

אז משחק סינגל אמיתי הוא לא

לא רק, עיקרו הוא ברשת, אם ברצונך למצות את המשחק כמו שצריך, את האקשן האינטנסיבי והסוחף,

עליך לשחק ברשת, ופה ידידי, TL לא יעזור לך, ולכן המכירות לא צנחו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

HALO3 זה סטיה אי אפשר להחשיב את זה בתור נורמה. עם כל הhype והציפיה אליו בצדק או שלא כי אין לי כוח להכנס לוויכוח הזה עם קוקוריקיים למינהם.

יצא שהמשחק הזה הוא המוצר הבידורי הנמכר ביותר, הוא עשה 170 מיליון דולר ב24 שעות הראשונות, וכשליש מילארד דולר בשבוע הראשון שלו, שזה יותר מכל blockbuster הוליוודי בהיסטוריה. עם מעל ל1.5 מיליון הזמנות מראש, ומכירה של כ6.5 מיליון עותקים פיסית בחנויות בשבוע הראשון שלו למה בדיוק צפית?

מקריסיס לא ציפיתי הרבה בכלל, המשחק הזה פשוט גרוע מעולם לא ציפיתי ליותר גראפיקה יפה אבל משחקיות run of the mill נטו; לא מחדש שום דבר טוב, ואפילו יותר גרוע לא משחזר שום דבר בצורה טובה במיוחד.

הבעיה למשחקים שהם mp oriented היא שהLIVE פשוט נוגס בPC בצורה היסטרית. לHALO3 היו מיליון שחקנים בLIVE תוך 24 שעות, רוב המפות של COD4 עוצבו במיוחד לLIVE כלומר ל16 שחקנים - תנסו לשחק עם 32 שחקנים בdownpour(ולא זה לא אומר שאין מפות שאפשר להנות מהן עם 32 שחקנים, אבל זה מאוד מאוד מאוד גבולי, 24 שחקנים בחצי מהמפות זה יותר מידי ולצערי אין מספיק שרתים כדי שיגבילו את כולם ל16) ותגידו איך היה זה פשוט בלתי אפשרי, אי אפשר לזוז בלי שגיחה או מסוק ירסק אותך וזה הורס את כל המשחק. וכן יבוא כאן אנשים כמו סיימון רואים 6 6 ויגידו שאני אקסבוקסיונר שנהנה להיות zero pinger כשאני עושה host ולא יודע לכוון עם עכבר, אבל צטערת כאשר אני לא יכול לזוז מהspawn point שלי בגלל שכל 20 שנ' יש עלי גיחה, או מסוק מקרקף אותי זה לא קשור לשום דבר.

הLIVE נותן רשת חברתית מלאה מה שקהל הMP ובדגש גדול על hard MP מחפש. לא צריך לחכות בתור בשביל לשחק בשרת המעודף שלכם כי אין אחד, ולא צריך לעבור על רשימה של עשרות שרתים בשביל לחפש את האנשים שאתם אוהבים לשחק עם.

וכמובן זה מעבר לייתרונות ברורים כמו שאין צ'יטרים, אין אדמינים שלא סיימו עדיין כיתה ג' שיקראו לך בוט ויתנו לך באן בגלל שהבאת להם בראש עם scout.

לוקח ל360 כ20 שנ' להכניס אותך למשחק בLIVE, שזה בד"כ פחות זמן מלעשות refresh לרשימת השרתים במשחק MP ממוצע. ואם רוצים לעשות host אז כל מה שצריך זה להכנס לרשימת החברים שלכם ולהזמין אותם, ואת החברים שלהם(דרך שיתוף הfriends list). מעבר לזאת מקבלים קוד רשת מצויין תמיד, לLIVE בתור רשת מאוד מאוד פשיסטית יש דרישות מאוד מאוד ספיצפיות לקוד הרשת בשביל לתת QoS גבוה, למי שיש 360 יכול להעיד עד כמה המשחק חלק גם בתנאים לא אופטימאליים יחסית אפילו לתנאי אינקובטור במחלקת פגים בבלינסון בגרסאת הPC שלו.

מה עוד UT3 יצא בזמן לא טוב במיוחד, רוב הFPSים לMP בלבד שיוצאים היום משתדלים לתת מוטיב יותר טקטי למשחק, מנסים לשלב אפשריות שמכניסות מחשבה מעבר לADD והזלת ריר, ושמים דגש על עבודת צוות. meat grinders בסגנון Quake3 כבר לא נפוצים כלכך, למרות שלUT03 כמו ל2004 יש משימות ששמות דגש על objectives ועבודת צוות זה עדיין לא זה - המשחק זה היה ותמיד יהיה הdeathmatch האולטימטיבי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מניח שקוראים לזה "torrentleech", לדבר הרע הזה.

אני הייתי קורא לדבר הרע הזה "חוסר אופטימזציה" =\, במיוחד בגלל שבTL יש משחקים XBOX360 וגם מדריך פריצת FIRMWARE [סליחה אם הגזמתי]

וחוץ מזה, עם משחקיות וקלאסיקה כמו HALO3 אי אפשר להתחרות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא רק, עיקרו הוא ברשת, אם ברצונך למצות את המשחק כמו שצריך, את האקשן האינטנסיבי והסוחף,

עליך לשחק ברשת, ופה ידידי, TL לא יעזור לך, ולכן המכירות לא צנחו.

זה לא רק עניין המולטי

לעזזל מאריו וסוניק באולימפידה מכר הרבה יותר מקריסיס ואנריל 3 ביחד

וזה משחק מחורבן וגם לו יש פרוצים

העניין לדעתי זה שהרבה מפתחים מפתחים אותו זאנר ומשחררים אותו באותו זמן

מה שגורם לחלק מהמשחקים ליפול קשות בלי קשר לPC או פלטפורמה אחרת

בעניין ה360 זה מכשיר שידוע תקופה ארוכה כפלטפורמה מצוינת לFPS

ושרוב הקונים שלו קונים אותה בגלל FPS ומרוצים זה ברור שהילו 3\COD4 וכו ימכרו בו הרבה

לאומת זאת קהל הPC הרבה יותר מגוון ויש לך קזואל\RTS\FPS\מרוצים\ספורט \סימולטורים\ועוד

את הFPS פיצצו יותר מידי בPC בתקופה קצרה מאוד יחסית אז למה שאנשים שאוהבים גיוון יקנו את אותו הזאנר אחד אחרי השני ?

אם EA היתה חכמה יותר היא לא היתה מוציא את קריסיס בשוק צפוף כל כך

ואותו הדבר אנריל 3

יש זאנרים אחרים שלא מקבלים הרבה יחוס בPC ואפשר לפתח זאנרים חדשים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...