רוצה לקנות גיטרה - עמוד 5 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רוצה לקנות גיטרה


DrecK

Recommended Posts

  • תגובות 84
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אוקי,טעות שלי.

לפי מה אתה קובע שאיכות ההרכבה שלה בינונית?

לפי זה שהחזקתי אותה בידיים והרגשתי גשר רופף. ובכלל אני לא אוהב פלויידים. אני לא שולל את העובדה שמדובר בדגם אחד, אז אני חוזר בי מהנקודה הזאת.

בגקסון שלי יש FR ואני שוחט אותו לגמרי מבחינת שימוש,הוא נשאר מכוון כמו שצריך בלי בעיה כבר המון זמן..FR זה גשר מצוין והמון מוזיקאים עובדים איתו.. הייתה לי ג'קסון עם FR פרו, והגשר הזה עשה לי רק צרות, יצא מכיוון, התפרק, קצץ מיתרים ומה לא. אני מסתדר יותר טוב בלעדיו, ומה לעשות צריך לחזק את האצבעות ולעשות כמה בנדים גבוהים ולהקפיד קצת יותר על הוויברטו. לא נורא.

העץ עצמו זניח יחסית לפיקאפים,בטח שלא עם ציוד והגברה פשוטים,יש הבדל ב"חמימות" הצליל אם יש לך 24 או 22 סריגים..

אין לי דרך להסביר לך דרך האינטרנט כמה זה כן משנה. שתי גיטרות עם אותם פיקאפים נשמעות ברמה אחרת לגמרי. אין דרך יותר טובה לתאר את זה. מסתבר שהמבנה והעץ כן משפיעים.

זום? אוג.. הלוחות הזולים שלהם על הפנים. לא מכיר את הGFX8 הזה, ולכן אני לא שופט אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מבין מה אתה מדבר..תשמע בטח שיש הבדל,זה כמו הפיקאפים בטלקסטר,הצליל מאוד קראנצי ובכלל מדהים,ולפי מה שהבנתי זה משהו שקשור לחתיכת נחושת או מה שיש שמה..פשוט מבנה שונה אתה צודק אבל בכל זאת הפיקאפים והמגבר נותנים הכי הרבה הבדל.

בקשר לFR,יש לי בDK2S שלי אותו (אנערף איזה סוג של הFR) ובחיים לא נקרע לי שמה מיתר או שיצא מכיוון..כנראה איכות בנייה באמת,הגשר נותן עמידות מטורפת ועם דייב מטרוף המיתרים מתקפלים באוויר אבל אחר כך חוזרים חזרה בלי שום בעייה..אפשר להוציא מהFR והSUSTINIAC DRIVER תוצאות מאוד מעניינות..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמנדי הגיטרה שלך עם דאנקנים נשמעת כמו חלום, אני רק מחכה למגבר החדש ואני מופיע.

אגב, מאז שקניתי ממך אותה לא נקרע מיתר אחד, אני לא מבין איך הצלחת כל פעם ><

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יונתן, ה-kh202 באמת גיטרה בינונית..אין לי על מה להגן פה

dr. noob, הגיטרות של ESP, וה-KH-2 ספציפית הן גיטרות מעולות מכל בחינה. אמנם אפשר להבין את ההגדרה "מצועצעות", אבל בגלל שלא כולנו בוגרים כמוך, אנחנו מרשים לעצמנו להנות מהגיטרות שלנו (ונדמה לי שגם קלפטון, זאק ווילד, אדי וואן הלן וכמעט כל גיטריסט אחר יסכימו איתי בעניין הזה, מספיק רק לראות על איזה גיטרות הם מנגנים)

בנוגע ל-Floyd Rose, בגיטרות הזולות (עד 4000 שקל בד"כ) הפלוידים הם דיי מעפנים (להוציא חלק מהפלויידים של איבנז שהם ברמה גבוהה מאוד גם בגיטרות יחסית לא יקרות) שנוטים לצאת מכיוון דיי מהר ולא מתנהגים כמו פלויד מקורי. בגיטרות איכותיות, דוגמת ה-KH2 יש פלויד רוז מקורי שהוא הרבה הרבה הרבה יותר נוח ושומר על כיוון משאר הגשרים שמורכבים על גיטרות אחרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קלפטון מנגן על סטראט ובעבר ניגן על לס פול 59.

לווילד יש לס פול משלו.

אני מאוד נהנה מהסטראט שלי, לא יודע מה איתך. ואני לא צריך דאווינים. אני רק צריך צוואר נוח, אקשן טוב ומיתרים 09.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע מה איתך, אבל מבחינתי צוואר נוח וסטראט לא הולך ביחד :)

אכן לוויילד יש לס פאול משלו ויש לה הרבה דאווין (צביעת הסוואה וכו') אבל זה לא הנקודה. הנקודה היא שגיטרה מעוצבת (Inlayz, צביעות מעניינות וכו') לא באה על חשבון איכות הגיטרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מבין מה אתה מדבר..תשמע בטח שיש הבדל,זה כמו הפיקאפים בטלקסטר,הצליל מאוד קראנצי ובכלל מדהים,ולפי מה שהבנתי זה משהו שקשור לחתיכת נחושת או מה שיש שמה..פשוט מבנה שונה אתה צודק אבל בכל זאת הפיקאפים והמגבר נותנים הכי הרבה הבדל.

בקשר לFR,יש לי בDK2S שלי אותו (אנערף איזה סוג של הFR) ובחיים לא נקרע לי שמה מיתר או שיצא מכיוון..כנראה איכות בנייה באמת,הגשר נותן עמידות מטורפת ועם דייב מטרוף המיתרים מתקפלים באוויר אבל אחר כך חוזרים חזרה בלי שום בעייה..אפשר להוציא מהFR והSUSTINIAC DRIVER תוצאות מאוד מעניינות..

בטח שיש הבדל בפיקאפים. הם עושים את רוב ההבדל אבל זה לא הכול. באמת שאני ממליץ לך להשוות בין כל הגיטרות מסדרת 200 של ltd ולשמוע את ההבדלים בעצמך, ולרובם יש אותם פיקאפים. ויש הבדלים.

כמה זמן יש לך את הDK2? בכל מקרה, אצלי הוא עשה בעיות. לאדע.

שמנדי הגיטרה שלך עם דאנקנים נשמעת כמו חלום, אני רק מחכה למגבר החדש ואני מופיע.

אגב, מאז שקניתי ממך אותה לא נקרע מיתר אחד, אני לא מבין איך הצלחת כל פעם ><

הגיטרה הקודמת שלי. ואני לא מבין מה הקשר. דבר שני, אפרי עשה לך סטאפ, הוא בטח החזיר את הגשר למקום (הוא השתחרר קצת כלפי מעלה מהstuds שלו).

יונתן, ה-kh202 באמת גיטרה בינונית..אין לי על מה להגן פה

dr. noob, הגיטרות של ESP, וה-KH-2 ספציפית הן גיטרות מעולות מכל בחינה. אמנם אפשר להבין את ההגדרה "מצועצעות", אבל בגלל שלא כולנו בוגרים כמוך, אנחנו מרשים לעצמנו להנות מהגיטרות שלנו (ונדמה לי שגם קלפטון, זאק ווילד, אדי וואן הלן וכמעט כל גיטריסט אחר יסכימו איתי בעניין הזה, מספיק רק לראות על איזה גיטרות הם מנגנים)

בנוגע ל-Floyd Rose, בגיטרות הזולות (עד 4000 שקל בד"כ) הפלוידים הם דיי מעפנים (להוציא חלק מהפלויידים של איבנז שהם ברמה גבוהה מאוד גם בגיטרות יחסית לא יקרות) שנוטים לצאת מכיוון דיי מהר ולא מתנהגים כמו פלויד מקורי. בגיטרות איכותיות, דוגמת ה-KH2 יש פלויד רוז מקורי שהוא הרבה הרבה הרבה יותר נוח ושומר על כיוון משאר הגשרים שמורכבים על גיטרות אחרות.

הכל נכון, חוץ מהקטע עם האיבנזים- הייתי חייב להכניס תיקון, איבנז משתמשים המון בS BRIDGE שהוא אמנם dual locking אבל לא FR בשום אופן, והוא הגשר היותר איכותי שלהם (הרמן לי למשל עושה את כל הפעלולים המוזרים שלו על הגשר הזה.). יש להם גם גיטרות עם פלויד. כשיהיה לי זמן אני אביא השוואה מלאה.

לא יודע מה איתך, אבל מבחינתי צוואר נוח וסטראט לא הולך ביחד :)

אכן לוויילד יש לס פאול משלו ויש לה הרבה דאווין (צביעת הסוואה וכו') אבל זה לא הנקודה. הנקודה היא שגיטרה מעוצבת (Inlayz, צביעות מעניינות וכו') לא באה על חשבון איכות הגיטרה.

לגבי הצוואר אני עם שרייב בקטע הזה, למרות שאפילו הסטראטיות הזולות מרגישות מאוד טוב. אמנם קשה להיות מהיר עליהן (ופה יוני יקפוץ) אבל הצוואר פשוט טבעי וחלק. אבל הוא מעייף אחרי כמה זמן.

והגיטרה של האמט מזעזעת אם מדברים על עיצוב. גולגלות? כאילו, WTF? כמה ילדותי הוא יכול להיות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה צודק לגבי דגמים זולים של זווום

אבל ה 8 הוא מעולה

120 אפקטים כולל 60 להגדרה עצמית יודע להקליט מוזיקה

בזמן שאפקט אחר רץ

בקיצור מומלץ

tap the unlimited potential of the system [parameters for distortion voicing] as if you were developing the product itself. The user is now in control of the evolution of distortion."

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא חובב של פדאלי מולטי,לפחות לדיסטורשן ואוברדרייב אני תמיד אעדיף אנלוגים..

למרות שלחבר שלי יש מולטי של LINE6 משהו מדהים עם תוכנה למחשב,האפקטים נשמעים מצוין..פדאל משובח,אבל אני חייב לציין שהוא עלה לא מעט..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא חובב של פדאלי מולטי,לפחות לדיסטורשן ואוברדרייב אני תמיד אעדיף אנלוגים..

למרות שלחבר שלי יש מולטי של LINE6 משהו מדהים עם תוכנה למחשב,האפקטים נשמעים מצוין..פדאל משובח,אבל אני חייב לציין שהוא עלה לא מעט..

אני חייב לומר שה GFX-8 הפתיע אותי לטובה

גם הבוסט שהוא נותן לי למרשל וגם פדאל איכותי

הפתיעו לטובה!למרות שאני לא חסיד של מולטי למיניהים

מה שכן הדיסטורשן לוקה מעט בחסר ולא מעיף כמו שצריך

אבל מעבר לזה מולטי ממש טוב

שלא מצריך מהמשתמש הסטנדרטי תפעול מטורף

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא חובב של פדאלי מולטי,לפחות לדיסטורשן ואוברדרייב אני תמיד אעדיף אנלוגים..

למרות שלחבר שלי יש מולטי של LINE6 משהו מדהים עם תוכנה למחשב,האפקטים נשמעים מצוין..פדאל משובח,אבל אני חייב לציין שהוא עלה לא מעט..

אנחנו שותפים להעדפה האנלוגית, דברים דיגטליים תמיד נשמעים מסורסים. אבל את הלא יכול להתעלם מזה שהם זולים, מגוונים, , ומאוד גמישים ומשתלמים.

ליין 6 האלה... תגידו, מישהו ניסה את הגיטרה הזאת שלהם שנשמעת כמו 8 גיטרות שונות?

וואריאקס? זה באמת אחד המעניינים, ולא יצא לי לנסות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...