מיון מערך של אובייקטים ג'אווה - עמוד 2 - תכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מיון מערך של אובייקטים ג'אווה


Yehudaa

Recommended Posts

על מערך בועות קראתי :

הרעיון הוא כזה אני מתחיל מהמקום הראשון במערך , ומשווה אותו עם המקום השני , מי שגדול יותר מעלה אותו מקום , ואת השני מוריד

וכן עושה עם מקומות 2 ו 3 וכן הלאה עד סוף המערך

מה שיצא שהגדול ביותר בסוף המערך .

את אותו אלגוריתם עושה שוב עד (סוף המערך פחות מקום אחד )

וחוזר חלילה עד שהגעתי למקום הראשון במערך

הבנתי נכון ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ממליץ לך לקרוא את המאמר בויקיפדיה.

למיונים פשוטים (בועות, בחירה) יש סיבוכיות של (O(n^2.

למיונים יעילים יש סיבוכיות של (O(n*logn.

קיימים מיונים עם סיבוכיות יותר נמוכה, אבל הם דורשים מידע מקדים על הקלט שלך.

למיטב ידיעתי, הדרך היעילה והמומלצת ביותר למיון היא quick sort, אבל היא קצת יותר מסובכת, וזמן הריצה שלה הוא אקראי (כלומר בממוצע הוא יהיה (O(n*logn).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבחינת יעילות כמו ששניצל אמר יש אלגוריתמים יעילים יותר ומיון בועות בעל סיבוכיות של n^2 ונחשב לבין הפחות יעילים מבין האלגוריתמים למיון.

אבל בתכלס כשמס' האיברים קטן יחסית ההפרשים בין האלגוריתמים בפועל זניחים יחסית והיתרון שלו הוא שהוא קל למימוש ולהבנה.

אתה יכול לקרוא כאן על האלגוריתמים השונים, מימושים שלהם והשוואה ביניהם:

http://linux.wku.edu/~lamonml/algor/sort/sort.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...