רכב ראשון, פרויקט מודינג - סונומה 2X4 - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רכב ראשון, פרויקט מודינג - סונומה 2X4


e-Pit@m

Recommended Posts

אורח RnGKay

ובכלל שיוציאו רישיון .......... אחרי זה נראה ....

כן, האבסורד בכל העניין שאין להם אפילו עדיין רשיון...

100 אלף שקל לזרוק על התלהבות נראה כרעיון טוב! ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 95
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

רק זה מראה מה אתה יודע בגרוש ... חוץ מלקשקש בקומקום וללכת לעידו לשאול מה הוא עשה בזיבר שלו. (בניית שדרוג על ידי עידו)

תיבה אוטומטית מותאמת לדיונות ? מה אתה אומר ... ינקותא כדאי עוד ללמוד ...

תיבה אוט' זה הדבר הכי רע לדיונות - היא מתאמצת מתחממת ואז שורפת את השמן .... פילטר פתוח גורם נזק

אדיר למנוע במיוחד בניסעת דיונות בה אתה מעיף אבק וחוללכל עבר ....

עוד משו - בכל יש דיפרנציאל אז אם אתה מתכוון לנעילות דיפנרציאל ....

אתה יודע בכלל איך מתנהג עם נעילת דפירנציאל אוטומטית? נהגת בכזה , ועוד עם תיבה אוטומטית ??

אבל הכי חשוב זה הרמקולים בדלתות של הרכב.... הכי גדול הכי טוב ... שיהיה הרבה וואטים - יאללה נדפוק רייסים....

נו באמת - תעשה לי טובה....

לך תלמד קצת ... בחייאת

אני באמת מצטער על הקישקושים שלי,

א. לעידו, בלכ הרכיבם המשופרים שלו יש תיבות אוטומטיות.. אתה מוזמן לבדוק ופילטרים פתוחים.

ב. תיבה אוטומטית מתאימה לנהג מתחיל לנהיגת דיונות בגלל האיבוד ממומנט.. כמובן שזה רק לאחר קיצור המלכים.

ג. פילטר פתוח לא יגרום לנזק.. הוא אומנם דורש ניקוי.. אבל הוא אינו יושב בחוץ ושואב אליו חול, הוא יושב בתוך קבינת המנוע היחסית מוגנת.. ומסנן מגרגירי חול ושאר מזיקין.

ד. כמובן שהתכוונתי לדפרנציאל ננעל, וכן אוטומטי מתנהג זהה לחלוטין לידני עם נעילה, וכן נהגתי.. גם על ידני, באפלו L200 4X4, וגם מגה-מגנום אוטומטתי עם נעילה.

ה. הרמקולים זאת הייתה תוספת שטותית, אם אתה חייב להיכנס בקטנות.

ו. אני כל החיים שלי לומד, אבל מהערות שלך לא למדתי כלום.

אוט?

נו יאללה אתה מאלה שקונים שטח אוט ועושים פזה...

4.3 בנזין? קיבינימאט זרוק תכסף שלך ישר לביוב

השלדה של הסונומה היא שלדה לא מתקשרת בטירוף, לאנטיס זה רכב עם פס רחב לעומתה

רכב שלא עובר טסט... ואם תעשו תאונה והאוטו יבדק בפרוטרוט ויגלו שהוא לא כשיר לטסט... יזיינו אתך מכל הכיוונים

חבל שאתה לא רוצה רכבי כביש יש לי המלוצות מעולות

ד"א פילטר פתוח לשטח? תכין 3-4 מנועים במוסך סתם שיהיה ספייר ככה לנסיעות כאלה הייתי לוקח טורבו-דיזל עם כוח בנמוכות ומומנט עוקר הרים

רד מהפוזה של רכב גולשים אמריקאי ותחשוב בהיגיון שניה

א. לא, אני מאלה שמחפשים רכב שטח.. שיאפשר לי למצות את האהבה שלי לתחום.

ב. לאור התקציב.. ולאור השימוש, זה לא רכב כביש.. והשלדה מתקשרת די והותר.

ג. הקונספט הנ"ל של שיפור סונומה נבחן.. הומלץ והוכתר בהצלחה כרכב שבילים מעולה, כל הזילזול.. :-X

ד. סיכון, צודק... יש חיסרון בקונספט הזה, כבר הכרנו בכך, עלויות דלק וטסט. אבל באיזה אין?!

ה. זה כלל לא חבל מבחינתי שאני לא רוצה רכב כביש.

ו. מנוע טורבו דיזל נדרש לטיפול בשטח טכני. לא דיונות!

מספיק עם השטויות הללו, !!!

דיונות דורשות הספק, הספק ועוד הספק.

אתה באמת חושה שהוא יכול להשפיל האמר ? בו נשים אותו קצת בבוץ ונראה איך הוא משפיל את ההאמר עם הצמגי 37 אינץ שלו ...... בלי שום נעילת דיפרנציאל ... יאללה נו באמת, תלמד קצת ותחזור אלינו ...

ברוב השטחים הוא אכן ישפיל האמר. סליחה, כבר השפיל..

הוא השפיל כבר גדולים מהאמר, בטיפוס סלעים ברוביקון טרייל.

בליגת היוקהאומה פה בארץ הקבוצה של טומקאר צברה יותר נקודות מכל מתחרה בליגת האקסטרים! כולל הזיבר של עידו... ומפלצות אחרות כמו הצפרדע.

כן, האבסורד בכל העניין שאין להם אפילו עדיין רשיון...

100 אלף שקל לזרוק על התלהבות נראה כרעיון טוב! ::)

ריישיון יהיה מאוד בקרוב, וזה לא מה שחסר בכדי להתחיל וליישם את הפרויקט!

יש אנשים שעושים פה טיולי שטח שנים לפני שהחוק איפשר זאת, אז מה?! זה עושה אותם לפחות מבינים? מנוסים?

אני קורא אתגר ואומר שלא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורי תגיד למה לא איזה ריינג רובר כאלה עם מנוע 4.0 ליטר בנזין ,שכן שלי אפילו מוכר כזה והם עולים 50~ שח בערך (שנת 92)

אוטו חזק מאד ואפילו הכונס אויר נמצא על הגג .

זה נראה לי אוטו שאפשר לקחת לשטח בלי להוציא 100 אלף שח .

וזה עוד חוקי (יעבור טסט).

צריכת דלק אני מאמין פחות או יותר זהה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורי תגיד למה לא איזה ריינג רובר כאלה עם מנוע 4.0 ליטר בנזין ,שכן שלי אפילו מוכר כזה והם עולים 50~ שח בערך (שנת 92)

אוטו חזק מאד ואפילו הכונס אויר נמצא על הגג .

זה נראה לי אוטו שאפשר לקחת לשטח בלי להוציא 100 אלף שח .

וזה עוד רכב חוקי (יעבור טסט).

צריכת דלק אני מאמין פחות או יותר זהה.

לנהיגה ספורטיבית, וכמו שציינתי אנחנו נרצה להשתתף בעונת המירוצים הבאה.. יהיה בעייתי להתחרות עם ריינג'רובר.

א. הכי חדש שמצאתי בלוח הוא שנת 95, גירסת 4.6 והמחיר 141,000.. אני לא רואה איך שנתון יותר נמוך בשלוש שנים מביא את המחיר ל-50K.

ב. כיצד הכונס אוויר מתקשר?!

ג. הרכב לא מתאים לנהיגה ספורטיבית, נקודה.

יותר מידי חלקים.. עם סבירות רבה לתקלות, עלות חלפים גבוהה, מרכז כובד גבוה.. ולא בנוי להתעללויות ממושכות.

ד. לכל המפקפקים למיניהם:

1. מתכונו האישי של עידו .. הוגה הקונספט בארץ לבניית סונומה לנהיגה ספורטיבית http://www.ido4x4.co.il/teruf/sonoma.htm

התוצאה:

רכב אידיאלי לנסיעה בשבילי עפר בתקציב נמוך יחסית, כאשר מחיר קניית הרכב הוא 15,000 ל-20,000ש"ח.

2. מגזין אוטו בשטח ערך נסיעת מבחן על הסונומה של עידו,

http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesView.asp?ArticleID=326&SubjectID=141

הנהיגה בסונומה המשופרת לא מזכירה במאום את המקור. הרפיסות הנוראית נעלמה, והטנדר מרגיש הדוק ומחובר לקרקע. ההיגוי המזעזע בסונומה רגילה נותן משמעות חדשה למושג "ערפול"; בסונומת-עידו קיים עדיין אזור מת סביב הישר-לפנים, אך לאחר מכן ההיזון החוזר דרך המיתלים המוקשחים והצמיגים גדולי-הקוטר טוב בהרבה. בשטח מתגלה סונומה חדשה, כזו שאפשר ללחוץ אותה בשבילים משובשים ללא חשש, ושלא מפחדת מדיונה מזדמנת. העסק פשוט עובד. בנסיעה לאתר-הצילום שלנו ישבנו ליד עידו וקיבלנו הצגת-תכלית של נהיגה בוטחת וסופר-מהירה, כאשר הסונומה מפגינה אחיזת-שביל יוצאת דופן. בעיקר התרשמנו מהאחיזה מאחור בניגוד לציפיות, ולהרבה טנדרים אחרים, לסונומה הזו אין זנב פוחז הממהר לכשכש לכל עבר. למרות בסיס הגלגלים המקוצר, ההחלקות אינן מגיעות בהפתעה וכשהן מתחילות, קל מאד לשלוט בהן. נתקלת בחריץ תוך כדי החלקה בעת פניה? אל חשש, המיתלים יטפלו בזה ללא בעיות. פשוט תענוג.

חבר'ה,

אני מרגיש שאני צריך להוכיח כאן משהו.. את ידיעותי.. או ניסיוני.

לא לשם כך פתחתי את הדיון, אם אין לכן דעה, הערה או הארה כלשהי שיכולה לעזור אני אודה לכם אם :-X .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני באמת מצטער על הקישקושים שלי,

א. לעידו, בלכ הרכיבם המשופרים שלו יש תיבות אוטומטיות.. אתה מוזמן לבדוק ופילטרים פתוחים.

ב. תיבה אוטומטית מתאימה לנהג מתחיל לנהיגת דיונות בגלל האיבוד ממומנט.. כמובן שזה רק לאחר קיצור המלכים.

ג. פילטר פתוח לא יגרום לנזק.. הוא אומנם דורש ניקוי.. אבל הוא אינו יושב בחוץ ושואב אליו חול, הוא יושב בתוך קבינת המנוע היחסית מוגנת.. ומסנן מגרגירי חול ושאר מזיקין.

ד. כמובן שהתכוונתי לדפרנציאל ננעל, וכן אוטומטי מתנהג זהה לחלוטין לידני עם נעילה, וכן נהגתי.. גם על ידני, באפלו L200 4X4, וגם מגה-מגנום אוטומטתי עם נעילה.

ה. הרמקולים זאת הייתה תוספת שטותית, אם אתה חייב להיכנס בקטנות.

ו. אני כל החיים שלי לומד, אבל מהערות שלך לא למדתי כלום.

א. עידו בונה רכבים שהם בעיקר לרוק קרוללינג שם אתה צריך תיבה אוטומטית כי נראה אותך משחרר מצמד בזוויות כאלה. ואם כבר מדברים על הצפרדע שאני מכיר את ברוך כנראה קצת יותר ממך ->במיוחד כמו בצפרדע ששם זה הרכב לזחילה אז איך אתה משווה בכלל אני לא יודע - זה רק מראה יותר כמה אין לך מושג מה אתה מקשקש. אין בכלל מה להשוות תצפרדע של ברוך לקשקוש שאתה מדבר.

ב. תיבה אוטומטית לא מתאימה לדיונות - נקודה !! תיבת דיונות דורשת הרבה כוח ומאמץ מן המנוע ומן מכלולי העברה --> כלומר טרנספר וגיר גיר אוטמטי במאמץ מתחמם ---> דבר אשר מוביל לשינוי תכונות השמן ויהיה כיף לראות אותך תקוע בחולות בלי יכולת לזוז כי ההילוכים לא יעבדו. אל תשכח להרים לי טלפון לבוא לחלץ אותך ...

ג. אתה חושב שבקבינת המנוע לא נכנס אבק ולכלוך... וואלה א-ש-ל-י-ו-ת ! שוב מראה כמה אתה יודע ...

ד. מה אתה אומר - זה מתנהג אוטו דבר ?? באמת ?? אז יש לך הרבה מה ללמדו כי אין לך מושג איזה סכנה זה עם נעילת דפירנציאל אוטמטי במיוחד ועוד לנהג חדש (ועוד אחד כמוך שאין לו מושג בגרוש). במיוחד עם גיר אוטמטי שבו כשאתה בפניה והרכב מתחיל לבעוט ולתקתק כמו מטורף אין לך קלצ מהר ללחוץ עליו כדי להפסיק את הנזק למכלול ואת הדבר שיכול לפעמים לגרום לאיבוד שליטה. אבל נכון אתה תינוק שיודע הכל. כמו תמיד מאז ומעולם. מי אנחנו שנלמד את הוד תניקותו !!

ה. הרמקולים זה בדיוק כדי להוכי את הרמה שלך ----> תינוק שלא יודע כלום שזה מה שחשוב לו.

א. לא, אני מאלה שמחפשים שטח.. שיאפשר לי למצות את האהבה שלי לתחום.

ב. לאור התקציב.. ולאור השימוש, זה לא כביש.. והשלדה מתקשרת די והותר.

ג. הקונספט הנ"ל של שיפור סונומה נבחן.. הומלץ והוכתר בהצלחה כרכב שבילים מעולה, כל הזילזול.. :-X

ד. סיכון, צודק... יש חיסרון בקונספט הזה, כבר הכרנו בכך, עלויות דלק וטסט. אבל באיזה אין?!

ה. זה כלל לא חבל מבחינתי שאני לא רוצה רכב כביש.

ו. מנוע טורבו דיזל נדרש לטיפול בשטח טכני. לא דיונות!

מספיק עם השטויות הללו, !!!

דיונות דורשות הספק, הספק ועוד הספק.ברוב השטחים הוא אכן ישפיל האמר. סליחה, כבר השפיל..

הוא השפיל כבר גדולים מהאמר, בטיפוס סלעים ברוביקון טרייל.

בליגת היוקהאומה פה בארץ הקבוצה של טומקאר צברה יותר נקודות מכל מתחרה בליגת האקסטרים! כולל הזיבר של עידו... ומפלצות אחרות כמו הצפרדע.ריישיון יהיה מאוד בקרוב, וזה לא מה שחסר בכדי להתחיל וליישם את הפרויקט!

יש אנשים שעושים פה טיולי שטח שנים לפני שהחוק איפשר זאת, אז מה?! זה עושה אותם לפחות מבינים? מנוסים?

אני קורא אתגר ואומר שלא.

לגבי מנוע הדיזל זה הדבר היחיד שאני מסכים איתך. שוב אתה מזכיר תצפרדע.... נו באמת חלאס כבר כמה תינוק שרק פקה פקה פקה אתה יכול להיות??

וכן, אני בטוח שהוא משפיל .... אתה אין לך מושג בכלל על מה אתה מדבר אני אראה לך שטח טכני שאתה לא יודע בכלל מה פרוש המיל הטכני לפני שאתה מדבר על השפלות. ומענין מבוץ התחמקת נכון ? שוב אתה לא מבין דבר וחצי דבר.... לך תלמד במקום להיות תינוק שרק מדבר.

יה אללה ..... והאמת כן - זה עושה אותם מבינים ומנוסים.... זה בדיוק מה שעושה אותך מנוסה ---> ניסיון ...כאילו דההה ?!!?!

אני שם את הרכב שלי על זה שאתה לא מבין ולא יודע אפילו מה זה חצי מהמושגים שרשמת ואיך הם פועלים ומה עושים ... אבל מה זה חשוב?!!?!!! יש לנו הרי 50 ווט בדלתות !!! חבר'ה!!! בלאגןןןן!! נדפוק רייסים !!!! יייייייייייייאאאאאאאאאהההההההההה.

יאללה, תנו לו תמוצץ ותחזירו ללול בבקשה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. עידו בונה רכבים שהם בעיקר לרוק קרוללינג שם אתה צריך תיבה אוטומטית כי נראה אותך משחרר מצמד בזוויות כאלה. ואם כבר מדברים על הצפרדע שאני מכיר את ברוך כנראה קצת יותר ממך ->במיוחד כמו בצפרדע ששם זה הרכב לזחילה אז איך אתה משווה בכלל אני לא יודע - זה רק מראה יותר כמה אין לך מושג מה אתה מקשקש. אין בכלל מה להשוות תצפרדע של ברוך לקשקוש שאתה מדבר.

ב. תיבה אוטומטית לא מתאימה לדיונות - נקודה !! תיבת דיונות דורשת הרבה כוח ומאמץ מן המנוע ומן מכלולי העברה --> כלומר טרנספר וגיר גיר אוטמטי במאמץ מתחמם ---> דבר אשר מוביל לשינוי תכונות השמן ויהיה כיף לראות אותך תקוע בחולות בלי יכולת לזוז כי ההילוכים לא יעבדו. אל תשכח להרים לי טלפון לבוא לחלץ אותך ...

ג. אתה חושב שבקבינת המנוע לא נכנס אבק ולכלוך... וואלה א-ש-ל-י-ו-ת ! שוב מראה כמה אתה יודע ...

ד. מה אתה אומר - זה מתנהג אוטו דבר ?? באמת ?? אז יש לך הרבה מה ללמדו כי אין לך מושג איזה סכנה זה עם נעילת דפירנציאל אוטמטי במיוחד ועוד לנהג חדש (ועוד אחד כמוך שאין לו מושג בגרוש). במיוחד עם גיר אוטמטי שבו כשאתה בפניה והרכב מתחיל לבעוט ולתקתק כמו מטורף אין לך קלצ מהר ללחוץ עליו כדי להפסיק את הנזק למכלול ואת הדבר שיכול לפעמים לגרום לאיבוד שליטה. אבל נכון אתה תינוק שיודע הכל. כמו תמיד מאז ומעולם. מי אנחנו שנלמד את הוד תניקותו !!

ה. הרמקולים זה בדיוק כדי להוכי את הרמה שלך ----> תינוק שלא יודע כלום שזה מה שחשוב לו.לגבי מנוע הדיזל זה הדבר היחיד שאני מסכים איתך. שוב אתה מזכיר תצפרדע.... נו באמת חלאס כבר כמה תינוק שרק פקה פקה פקה אתה יכול להיות??

וכן, אני בטוח שהוא משפיל .... אתה אין לך מושג בכלל על מה אתה מדבר אני אראה לך שטח טכני שאתה לא יודע בכלל מה פרוש המיל הטכני לפני שאתה מדבר על השפלות. ומענין מבוץ התחמקת נכון ? שוב אתה לא מבין דבר וחצי דבר.... לך תלמד במקום להיות תינוק שרק מדבר.

יה אללה ..... והאמת כן - זה עושה אותם מבינים ומנוסים.... זה בדיוק מה שעושה אותך מנוסה ---> ניסיון ...כאילו דההה ?!!?!

אני שם את הרכב שלי על זה שאתה לא מבין ולא יודע אפילו מה זה חצי מהמושגים שרשמת ואיך הם פועלים ומה עושים ... אבל מה זה חשוב?!!?!!! יש לנו הרי 50 ווט בדלתות !!! חבר'ה!!! בלאגןןןן!! נדפוק רייסים !!!! יייייייייייייאאאאאאאאאהההההההההה.

יאללה, תנו לו תמוצץ ותחזירו ללול בבקשה.

א. אתה טועה, בדיונות אתה זקוק לתנועה רציפה.... לשם כך טובה התיבה האוטומטית שתשמור אותך כל הזמן על תנופה רציפה.

אני לא ערכתי שום השוואה בין הצפרדע.. ל"קשקוש" שלי.

ב. אתה יכול לצעוק עד מחר... העובדה הנתונה היא שאין ברירה אחרת, והתיבה האוטמטית במקרה זה תעשה עבודה טובה יותר.

ג. לא אמרתי שלא נכנס.. אמרתי שיחסית! נקי, שנית.. השימוש בפילטר פתוח הינה המלצה ישירה של עידו.. אתה מוזמן להתווכח איתו.

כי את דעתי לא תקבל..

ד. הנזק למכלול יפסק כאשר תיישר את הרכב, שנית, הנעילה לא תופעל על משטחים עם אחיזה גבוהה.. ככה שנזק למכלול לא יגרם, ולא לנעילה חזקה של דטרויט לוקר. אתה אולי מדבר איתי על נעילות הידראוליות ברכבים סידרטיים.. אבל נעילות אלו נועדו לשפר את יכולת המעברים הטכנים, ואת יכולת צליחתצ מעברי סוץ או דיונות.. היכן שאין אחיזה בשפע.. אף אחד לא נכנס לפנייה עם דפרנציאל נעול!

ה. יפה יפה... , אתה מוכיח את עליונותך כל פעם מחדש.

התוכנית הועתקה מהכתבן, עניין הרמקולים נרשם באופן שולי בסוף הרשימה.. אני וחברי יצגנו את הרמקולים כרמקולים פשוטים לדלתות.. מהסיבה שזה חלק מהתכנון וההוצאה הכספית, להנאתך ולהשפלתי השארתי את זה שם.

נראה כי אתה אוגר נגדי המון המון .. אנרגיות שליליות, אז אני אזהיר אותך כאן באופן רישמי (אם כי לא רציתי להגיע לזה) אבל גם בתור חבר צוות באתר אני לא אסבול התנהגות שכזאת.. ואם לא תערוך דיון תרבותי אני אאלץ להרחיקך מהפורום.

בנוגע לצליחת מעברי בוץ, אני מסכים כי במעברים עמוקים ההאמר יראה עליונות, אך.. היכן שההאמר אמור לזרוח, דיונות.. , מעברים טכניים.. התומקאר יתקדם בצורה מהירה יותר, בטוחה יותר.. וללא שברים ונזקים למכלולים הטכניים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. אתה טועה, בדיונות אתה זקוק לתנועה רציפה.... לשם כך טובה התיבה האוטומטית שתשמור אותך כל הזמן על תנופה רציפה.

אני לא ערכתי שום השוואה בין הצפרדע.. ל"קשקוש" שלי.

ב. אתה יכול לצעוק עד מחר... העובדה הנתונה היא שאין ברירה אחרת, והתיבה האוטמטית במקרה זה תעשה עבודה טובה יותר.

ג. לא אמרתי שלא נכנס.. אמרתי שיחסית! נקי, שנית.. השימוש בפילטר פתוח הינה המלצה ישירה של עידו.. אתה מוזמן להתווכח איתו.

כי את דעתי לא תקבל..

ד. הנזק למכלול יפסק כאשר תיישר את הרכב, שנית, הנעילה לא תופעל על משטחים עם אחיזה גבוהה.. ככה שנזק למכלול לא יגרם, ולא לנעילה חזקה של דטרויט לוקר. אתה אולי מדבר איתי על נעילות הידראוליות ברכבים סידרטיים.. אבל נעילות אלו נועדו לשפר את יכולת המעברים הטכנים, ואת יכולת צליחתצ מעברי סוץ או דיונות.. היכן שאין אחיזה בשפע.. אף אחד לא נכנס לפנייה עם דפרנציאל נעול!

ה. יפה יפה... , אתה מוכיח את עליונותך כל פעם מחדש.

התוכנית הועתקה מהכתבן, עניין הרמקולים נרשם באופן שולי בסוף הרשימה.. אני וחברי יצגנו את הרמקולים כרמקולים פשוטים לדלתות.. מהסיבה שזה חלק מהתכנון וההוצאה הכספית, להנאתך ולהשפלתי השארתי את זה שם.

נראה כי אתה אוגר נגדי המון המון .. אנרגיות שליליות, אז אני אזהיר אותך כאן באופן רישמי (אם כי לא רציתי להגיע לזה) אבל גם בתור חבר צוות באתר אני לא אסבול התנהגות שכזאת.. ואם לא תערוך דיון תרבותי אני אאלץ להרחיקך מהפורום.

בנוגע לצליחת מעברי בוץ, אני מסכים כי במעברים עמוקים ההאמר יראה עליונות, אך.. היכן שההאמר אמור לזרוח, דיונות.. , מעברים טכניים.. התומקאר יתקדם בצורה מהירה יותר, בטוחה יותר.. וללא שברים ונזקים למכלולים הטכניים.

א. תנועה רציפה אתה יכול גם עם גיר רגיל חמוד שלי .... תשים בהילוך ותסע, ואתה יכול לתמרן יפה מאוד בין ההילוכים עם הפעלה של תיבת העברה.

ב. תיבה אוטמטית פשוט תלך קיבנמט אלא אם כן היא לא תיבה מיוחדת שגם אותה תצטרך להחליף אם זה מה שתרצה זה תיבות מאודיקרות והבי דיוטי לא כמו התיבה המקורית שקיימת באוטו... היא לא מיועדת למטרות כאלה - צעק עד מחורתיים מצידי.

ג. אין כזה דבר נזק נפסק - נזק קורה ! ברגע שאתה פונה והרכב מתחיל לבעוט וזה קורה אז נגרם נזק לקורנה למייסבים לפיניון לצלבים ושלא נדבר על הציריות. נעילה אוטמטית מגדילה את כל שיחקת מכלולי ההנעה ! נקודה ! אבל שוב אין לך מושג בזה בגרוש אז אתה חכם להתווכח. נעילות נשלטות אינן הידראליות כלל !! או שהן חשמליות או פנאומטיות ! נעילות הידראוליות נדירות מאוד !! בנעילה אוטמטית אתה כל הזמן נעול אתה לא יודע אפילו איך זה עובד.... אין לך מושג איך העקרון של נעילה רגילה ושל נעילה אוטמטית עובדות וזה מוכיח כמה שטויות אתה כותב.

כן - הקרמה שלי מאוד שלילית לגבייך ותפסיק לאיים. אתה לא אלוהים ומספיק עם סתימת הפיות! מה אתה חושב שאני ? ערן ? רוקפורד ? מספיק עם שלטון העריצות הזה !! כל פעם שמישהו יראה לך שאתה טועה אתה תאיים עליו ? כל הכבוד לך....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה כי אתה אוגר נגדי המון המון .. אנרגיות שליליות, אז אני אזהיר אותך כאן באופן רישמי (אם כי לא רציתי להגיע לזה) אבל גם בתור חבר צוות באתר אני לא אסבול התנהגות שכזאת.. ואם לא תערוך דיון תרבותי אני אאלץ להרחיקך מהפורום.

ו

על זה יש לי מילה אחת להגיד - ביריונות!

(וגם שימוש לרעה בכוח)

אני לא רואה כאן שום דיון לא תרבותי, זה שהוא קצת ירד עליך ופיקפק בידע שלך לא מצדיק שום השעיה שהרי משתמשים רבים פה מנבלים את פיהם בצורה בוטה ביותר.

ואורי, תחסוך ממני את התגובות והדעות שלי ושלך עלי ועליך וקח את עצמך בפרופורציה, הצעת רעיון לרכב, חלק אמרו לך שהוא מטופש ואתה ישר דחית אותם, אחרכך שעושים לך את אותו הדבר אתה מאיים בהשעייה...

משהו רקוב בגן, לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"אני לא רואה כאן שום דיון לא תרבותי, זה שהוא קצת ירד עליך"

אני רואה פה בעיה תחבירית קשה מאד !!!!

איך זה יכול להיות דיון תרבותי עם הוא "ירד" עליו ! זה כבר אומר שזה לא דיון תרבותי

חמור מאד שמשתמשים פה נותנים יד לכזאת התנהגות .

אנחנו (חברי צוות המודרים ומנהלים כאחד) לא ניתן יד לכזה דבר !

האזהרה במקום .

וחזרה לנושא -אורי הריינג' רובר של שכן שלי הוא שנת 92 (אלו שאפשר לעבור איתם במים)

זה מאסיבי ומתחנן שיורידו ממנו משקל .

אני ממליץ לך לשקול שוב ,אני אישית יודע שסביב ה 50000 שח ואתה לוקח אותו.

וזה ש"רעב " לשטח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"אני לא רואה כאן שום דיון לא תרבותי, זה שהוא קצת ירד עליך"

אני רואה פה בעיה תחבירית קשה מאד !!!!

איך זה יכול להיות דיון תרבותי עם הוא "ירד" עליו ! זה כבר אומר שזה לא דיון תרבותי

חמור מאד שמשתמשים פה נותנים יד לכזאת התנהגות .

אנחנו (חברי צוות המודרים ומנהלים כאחד) לא ניתן יד לכזה דבר !

האזהרה במקום .

וחזרה לנושא -אורי הריינג' רובר של שכן שלי הוא שנת 92 (אלו שאפשר לעבור איתם במים)

זה מאסיבי ומתחנן שיורידו ממנו משקל .

אני ממליץ לך לשקול שוב ,אני אישית יודע שסביב ה 50000 שח ואתה לוקח אותו.

וזה ש"רעב " לשטח.

אוי תעשה לי טובה, ראינו דיונים הרבה יותר גרועים מאשר לכנות את חברך היקר "תינוק" נו באמת.... הוד ביריונותו.

אנחנו פתוחים להצעות, זה מה שאמרתי.., כרגע התגובות לא היו ברמה שציפיתי אלייה עוד.

11. ותודה על הזלזול, אך עד כה לא הייתה לך הערה תועלתנית אחת.

והזלזול שהוא מפגין על כל דעה שונה משלו מאז ומעולם, זה כן תרבותי?

ריינגרובר כמה שאני אוהד של משפחת לנדרבור(אני בעל דיפנדר) משנת 92 יחייב השקעה רבה יותר מה גם "אלו שאפשר לעבור איתם במים" - אומר שהוא דיזל (?) ודיזל הוא מאוד חלש ... לא נחזור על זה....

הריינג הוא יופי של ויש כאלה שמושפרים עד רמה שלא תוכר אבל משנתון כזה הוא מאוד בעייתי בגלל המתלים (כריות אוויר) והדיפרנציאל המרכזי הוויסקוזי (בניגוד למכני בדיפנדר לדוגמה).... מה גם שיודע שבשנים האלה היום להם די הרבה בעיות חשמל - ככה שאני לא הייתי הולך על רכב כזה.... אולי הייתי שוקל את זה אם המנוע היה בנזין אבל בטח בטח לא דיזל ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. הרכב לא בחניה אבל הרגע שהוא יהיה אני יעלה תמונות.

2. אני כותב לך מה שהשכן שלי אז סיפר לי כשקנה את הרכב ,

יש לו כונס אויר למנוע שנראה כמו ארובה של טרקטור (גבוה באזור הגג עם רשת עליו)

הרכב אטום ויש עליו סימון בתא המטען סימון של גובה מים מקסימלי שאטום !

זה שיש ממש מעט ממנו .

ברגע שיתאפשר יועלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...