רכב ראשון, פרויקט מודינג - סונומה 2X4 - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רכב ראשון, פרויקט מודינג - סונומה 2X4


e-Pit@m

Recommended Posts

זה מנוע בנזין?

התחזוקה שלו תהיה עצומה, מבחינת הדלק אני מתכוון, עם נפח מנוע של 4.3 ל' הוא ישתה בנזין כאילו אין מחר(ועוד אתה מתכנן לקצר את יחסי ההעברה של התיבה אז בכלל...)

ואם אתה מתכוון להשתמש ברכב לצליחת שטח, עלויות התיקון של הבלאי כתוצאה מהנסיעה יהיו יחסית גדולות.

אתה בטוח שאתה מוכן נפשית ובעיקר כספית לכל הצרות האלה? זה נראה לי יותר מדי לשני נערים....

זה מפחיד אותנו, ידוע..

אבל הפאן.. היכולת... כסף לא יוכל להסביר את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 95
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

תשמע ב200000 ש"ח אתה קונה פג'ארו משומש.... האוטו הזה פשוט לא שווה את זה...

התקציב שלך בשביל ילד הוא בשמיים! ואם אתה רוצה לנצל את הכסף הזה לך קנה BMW 318 שנת 95 לכל אחד ממכם.... התקציב יספיק...

נראה לי ביזבוז מפה ועד הודעה חדשה מה שאתה עושה פה...

ב60 אלף היום אתה קונה אוטו חיה! אתה הולך לקנות גרוטאה ולשפר אותה עד 200000 איפה הביזבוז נגמר?!?

למרות כל השיפורים שלכם מכנית האוטו זבל סליחה על המילה התחזוקה של אוטו אמריקאי ישן ידועה לכל....

הוא אוכל שמן ודלק בלי מלח....

יודע מה אתה רוצה טנדר??? לך קנה מיצובישי או איסוזו שתי טנדרים חיות שתוכל למצוא במחירים טובים...

למה נדבקת לGMC הכל כך לא מומלץ....

ותבין דבר אחר הרכב כבד.... המנוע בעל ליטרים רבים אבל לא מוציא כוח ביחס שווה לאכילת דלק ומשקל...

אתה ילד קטן עדיין תחסוך את הכסף הזה..... תקנה מכונית משומשת מצויינית במחיר רבע....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנחנו פתוחים להצעות, זה מה שאמרתי.., כרגע התגובות לא היו ברמה שציפיתי אלייה עוד.

ויותר מאוחר לאחר שנבדוק מעט מחירים אני אפרסם אופצייה שנייה להגשמת היעד.

OK אז לפני שאתייחס שוב (ראה הודעה קודמת שלי) האם הרכב אמור לשמש גם כרכב יום יומי (כלומר A Daily Comute) ?

ואם כן תנסה להגדיר, משהו כמו:

נסיעות לעבודה מרעננה לנתניה

או זה הרכב השני של המשפחה והוא אך ורק להתחרעויות הנ"ל

או יתחשמק לי גם להגיע למפגש ואולי להרביץ קצת רייסים ...

You get the drift...

קדימה לעבודה

HF

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע ב200000 ש"ח אתה קונה פג'ארו משומש.... האוטו הזה פשוט לא שווה את זה...

התקציב שלך בשביל ילד הוא בשמיים! ואם אתה רוצה לנצל את הכסף הזה לך קנה BMW 318 שנת 95 לכל אחד ממכם.... התקציב יספיק...

נראה לי ביזבוז מפה ועד הודעה חדשה מה שאתה עושה פה...

ב60 אלף היום אתה קונה אוטו חיה! אתה הולך לקנות גרוטאה ולשפר אותה עד 200000 איפה הביזבוז נגמר?!?

למרות כל השיפורים שלכם מכנית האוטו זבל סליחה על המילה התחזוקה של אוטו אמריקאי ישן ידועה לכל....

הוא אוכל שמן ודלק בלי מלח....

יודע מה אתה רוצה טנדר??? לך קנה מיצובישי או איסוזו שתי טנדרים חיות שתוכל למצוא במחירים טובים...

למה נדבקת לGMC הכל כך לא מומלץ....

ותבין דבר אחר הרכב כבד.... המנוע בעל ליטרים רבים אבל לא מוציא כוח ביחס שווה לאכילת דלק ומשקל...

אתה ילד קטן עדיין תחסוך את הכסף הזה..... תקנה מכונית משומשת מצויינית במחיר רבע....

1. התקציב הוא 100,000ש"ח. 50אלף לכל אחד מאיתנו..

2. התקציב אינו בשמיים, אם כי הוא גבוה.

3. ב.מ.וו תתסכל אותי.. אני לא רוצה להיות כבול לכביש.

4. שופ פאג'רו חדש או משומש לא יספק לך את רמת הריגושים ברכב כזה.

5. הרכב בנוי למטרת התעללויות ברמה גבוהה מאוד, ללא נזק מכני.. הוא גבוה, ממוגן ובעל עמידות מאוד מאוד גבוהה.

6. אני לא יודע כיצד אתה קובע את מה שקבעת, הסונומה בתור טנדר בסיסי אןכ כן נחשבים לרופסים של טנדרי ארה"ב.. אבל היא בסיס מעולה לנהיגת שבילים, זה כבר הוכח.. אתה לא יכול לזרוק שטויות באוויר ולזלזל בכל מה שאתה קורה..

7. אחד החסרונות הוא כמובן שתיית דלק ברמה מטורפת.. אבל לצד הרכב הזה, אצלי בביד יש זוג מגהמגנומים דיזל אשר יוכלו לשמש לרוב הנסיעות המנהלתיות, וגם לחבר יש זוג רכבים משפחתיים בבית.

8. מיצובישי כבר יש, 2, אחד משופר.. ובעתיד גם השני. איסוזו גורטאה..,

נידבקת ל-GMC כי הוא זול, בעל מנוע מעולה, סלדת סולם מעולה, מיתלי עלים מעולים, הוא פשוט ואמין מכנית.

וכבר הוכיח את עצמו בישפורים מסוג זה..

9. לקפיצות לגובה.. רעידות בלי סוף ונסיעות שטח מפרקות חוליות, שום כמו המגנום או האיסוזו יתאימו, אתה זקוק לפשטות ולחוסן.

10. המנוע רב עוצמה על המרכב הנ"ל, המשקל אינו בעיה גם ככה.. ולאחר הישפורים.. כמו קיצוץ זנב וגוף פיברגלס .. יכניסו את הרכב לדיאטה רצינית..

11. תודה על הזלזול, אך עד כה לא הייתה לך הערה תועלתנית אחת.

יום טוב,

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

OK אז לפני שאתייחס שוב (ראה הודעה קודמת שלי) האם הרכב אמור לשמש גם כרכב יום יומי (כלומר A Daily Comute) ?

ואם כן תנסה להגדיר, משהו כמו:

נסיעות לעבודה מרעננה לנתניה

או זה הרכב השני של המשפחה והוא אך ורק להתחרעויות הנ"ל

או יתחשמק לי גם להגיע למפגש ואולי להרביץ קצת רייסים ...

You get the drift...

קדימה לעבודה

HF

הרכב משמש לנסיעות ללימודים, ראשהעין-פ"ת וחזרה.. כאשר רוב הנסיעה היא גם כן שבילים מהירים.

זהו רכב אישי, לא משפחתי.. לכן היותו חד קבינה גם לא מהווה בעיה.

רייסים יהיו ביום יום על בסיס קבוע, אך זה לא רכב כביש כפי שראית.

בנוגע לנסיעת כביש, אנחנו רגועים על הכביש.. אני מתעב את כל המסכנים והרוצחים שמסתובבים להם אי שם בכבישי .

חבר'ה, אף אחד לא נותן לכם את הרישיון לסכן את החיים שלי ושל המשפחה שלי.. לכו למגרש חנייה, או לדיונה הקרובה ותתפרעו כמה שאתם רוצים!

נ.ב, אני חייב לעלות לאכול, אני אחזור ואספר לך על האופצייה השנייה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תומקאר, 1.2.

אל תצחקו.. חכו ושמעו.

מבחינת התניידות על הכביש, כמו כל אחר.

הוא מצוייד במנוע ג'אסטי 1200סמ"ק.. תיבת העברה ידנית, 5 הילוכים.

אכות החיים.. אינה מהטובות בנמצא.

צריכת דלק מעולה, טסט ללא בעיות, וגם הביטוח יוצא זול בהרבה.

עלויות האחזקה מצחיקות, והחלפים.., ובכן מהפעל נמצא בגבעת השלושה ליד הבית שלי.

עבירות בשטח.. יבייש כל האמר שיעיז לצייץ, ומיגבלות קיימות רק בשכל של הנהג.

מבחינת השקעת זמן בשיפורים וכו',... ובכן אין צורך.. והעניין הוא בעצם רק איכות החיים על הכביש..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תומקאר, 1.2.

אל תצחקו.. חכו ושמעו.

מבחינת התניידות על הכביש, כמו כל אחר.

הוא מצוייד במנוע ג'אסטי 1200סמ"ק.. תיבת העברה ידנית, 5 הילוכים.

אכות החיים.. אינה מהטובות בנמצא.

צריכת דלק מעולה, טסט ללא בעיות, וגם הביטוח יוצא זול בהרבה.

עלויות האחזקה מצחיקות, והחלפים.., ובכן מהפעל נמצא בגבעת השלושה ליד הבית שלי.

עבירות בשטח.. יבייש כל האמר שיעיז לצייץ, ומיגבלות קיימות רק בשכל של הנהג.

מבחינת השקעת זמן בשיפורים וכו',... ובכן אין צורך.. והעניין הוא בעצם רק איכות החיים על הכביש..

אחי, בשניה הזו - הסונומה הפכה להיות האופציה השנייה (והפחות כדאית בעליל)...

לך על זה (התומקאר)!!! תחשוב גם שאתה מת להתפרע כמו משוגע בשטח...לא חראם אם הסונומה השמנה (היא שמנה, בוא נקרא לשמנה בשמה...) תתהפך ??

תחשוב על הכיף המטורף של שני תומקארים שלך ושל החבר שלך משתוללים, קופצים בדיונות, זורקים תחת כמו J. Lo בקליפ הבא שלה,

ובלי לפחד מתאונות פח, עיקומי פגושים, התהפכויות (?Roll Cage) ,קפיצה לתחנת דלק כל שעה מהשטח וכו' וכו'...!!!!

אז או קיי, אתה מקריב קצת איכות חיים בתומקאר, שטויות , אז מה ? אתם צעירים, זה הגיל שעוד הגב שלך לא שבור, כשאין ילדים לקחת לחוגים, כשאין חתונה שצריך לנסוע אליה עם האוטו והאישה, אלא רק לכייף !

חוצמיזה אתה תעיז יותר עם התומקאר

אתה תגיע רחוק יותר איתה

אתה תשפר את איכויות הנהיגה \ שליטה שלך ברכב

לך על זה !

זו דעתי (מקווה ששפכתי אור)

HF

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחי, בשניה הזו - הסונומה הפכה להיות האופציה השנייה (והפחות כדאית בעליל)...

לך על זה (התומקאר)!!! תחשוב גם שאתה מת להתפרע כמו משוגע בשטח...לא חראם אם הסונומה השמנה (היא שמנה, בוא נקרא לשמנה בשמה...) תתהפך ??

תחשוב על הכיף המטורף של שני תומקארים שלך ושל החבר שלך משתוללים, קופצים בדיונות, זורקים תחת כמו J. Lo בקליפ הבא שלה,

ובלי לפחד מתאונות פח, עיקומי פגושים, התהפכויות (?Roll Cage) ,קפיצה לתחנת דלק כל שעה מהשטח וכו' וכו'...!!!!

אז או קיי, אתה מקריב קצת איכות חיים בתומקאר, שטויות , אז מה ? אתם צעירים, זה הגיל שעוד הגב שלך לא שבור, כשאין ילדים לקחת לחוגים, כשאין חתונה שצריך לנסוע אליה עם האוטו והאישה, אלא רק לכייף !

חוצמיזה אתה תעיז יותר עם התומקאר

אתה תגיע רחוק יותר איתה

אתה תשפר את איכויות הנהיגה \ שליטה שלך ברכב

לך על זה !

זו דעתי (מקווה ששפכתי אור)

HF

יש לו כלוב התהפכות, וכן אתה דוחף אותי לכיוון היותר רציונלי.

עוד יתרון בתומקאר 1.2, מלבד הכפלת הכוח, והילוכים ידניים המאפשרים העברת כוח יעילה יותר לגלגלים האחוריים .. המנוע מהווה רק את האמצעי, כמו הרחבת הרכב ב12 ס"מ.. מה שמקנה לו יציבות משופרת, בנוסף למרווח גחון מוגדל, 39ס"מ (32ס"מ בדגם החלש). ד"א להאמר יש מרווח גחון של 41ס"מ.. ! רק שלתומקאר, מרכב כובד נמוך יותר, יחס משקל/כ"ס טוב יותר.. זוויות מרכב עדיפות.. , את מהלך המתלה גם כן שיפרו מ-27ס"מ מכובדים, ל-34ס"מ מטורפים!

יש לאנשים כאן עוד דעות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק זה מראה מה אתה יודע בגרוש ... חוץ מלקשקש בקומקום וללכת לעידו לשאול מה הוא עשה בזיבר שלו. (בניית שדרוג על ידי עידו)

תיבה אוטומטית מותאמת לדיונות ? מה אתה אומר ... ינקותא כדאי עוד ללמוד ...

תיבה אוט' זה הדבר הכי רע לדיונות - היא מתאמצת מתחממת ואז שורפת את השמן .... פילטר פתוח גורם נזק

אדיר למנוע במיוחד בניסעת דיונות בה אתה מעיף אבק וחוללכל עבר ....

עוד משו - בכל יש דיפרנציאל אז אם אתה מתכוון לנעילות דיפנרציאל ....

אתה יודע בכלל איך מתנהג עם נעילת דפירנציאל אוטומטית? נהגת בכזה , ועוד עם תיבה אוטומטית ??

אבל הכי חשוב זה הרמקולים בדלתות של הרכב.... הכי גדול הכי טוב ... שיהיה הרבה וואטים - יאללה נדפוק רייסים....

נו באמת - תעשה לי טובה....

לך תלמד קצת ... בחייאת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התקציב הוא 100,00ש"ח.

הרכב אינו גורטאה, הוא בסיס מעולה לשיפוץ, הוא פשוט מכנית, זול, בנוי על שלדת סולם מסיבית, מיתלים מעולים, מנוע חזק מאוד.

שום בתקציב של עד 200,000ש"ח לא יספק את הצריכם שלנו כמו הרכב הנ"ל.

אם אני אתחיל לנהוג על כזה או אחר, אני מעדיף להתחיל על שיתאים לצרכים שלי.

אף אחד לא אמר מעולם שצריך ניסיון של שנה על הכביש בכיד לרדת לשטח, אני נוהג בשטח .. הרבה זמן בעוד שעל הכביש נהגתי פעמיים באופן לא חוקי.חצי שנה עג שנה, זה יעד הזמן שאנחנו מעמידים לו, בנוסף קיים מוסך, זמן ואבא של חברף בעל המוסך.. בעל ידע ונכונות לעזור לנו.

וכן, חשבנו רבות בנוגע לרכישה המשותפת וזה הצעד היחידי הנכון שיאפשר לנו להגשים חלום.למה אוט'? פשוט מאוד.. סונומה קיימת בגרסה ידנית אך-ורק בגרסת מנוע 2.2, גרסה רופסת למדי..

התיבה האוטומטית נוחה יותר לשטח, לאחר החלפת הסרן גם יותקנו מהלכים קצרים יותר.. אשר יעבירו את הכוח ביעילות, והתיבה האוטומטית אמינה יותר, ומתאימה יותר לנסיעות דיונות.

חשבנו על עלויות התחזוקה, וזה חסרון מרכזי בפרויקט כמו גם צריכת דלק ועלויות ביטוח, שלא לדבר על טסט שהרכב לא יעבור בואפן חוקי כמובן מה שיצרוך מאיתנו 500ש"ח בשנה.. כתוספת לטסטר המנאייק.

פילטר פתוח לשטח, אכן כן..

להחליף אותו לא נצטרך, אולי לנקות.. וגם זה פעם בחודש.. לא רואה את זה כבעייה.

ד"א, הניסיון שלך בדיונות ושבילים רעוע, :-X .תודה רבה,

התוכנית שדרוגים נבנתה על ידי ובעזרתו של עידו כהן, מעידו 4X4, וע"י מספר מכרים המתעסקים בתחום .

אם יש לך הערות ענייניות אני אשמח לשמוע לשם כך פתחתי את הדיון.

אוט?

נו יאללה אתה מאלה שקונים שטח אוט ועושים פזה...

4.3 בנזין? קיבינימאט זרוק תכסף שלך ישר לביוב

השלדה של הסונומה היא שלדה לא מתקשרת בטירוף, לאנטיס זה עם פס רחב לעומתה

רכב שלא עובר טסט... ואם תעשו תאונה והאוטו יבדק בפרוטרוט ויגלו שהוא לא כשיר לטסט... יזיינו אתך מכל הכיוונים

חבל שאתה לא רוצה רכבי כביש יש לי המלוצות מעולות

ד"א פילטר פתוח לשטח? תכין 3-4 מנועים במוסך סתם שיהיה ספייר ככה לנסיעות כאלה הייתי לוקח טורבו-דיזל עם כוח בנמוכות ומומנט עוקר הרים

רד מהפוזה של רכב גולשים אמריקאי ותחשוב בהיגיון שניה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דיזל טוב, לזחילה - לשם כך טוב הכוח בנמוכים והמומנט בשביל דיונות אתה צריך בנזין טהור ... ככה שהדיזל לא עוזר לך שם כי הוא חלשלוש.

לא משנה שעדיין אני חושב כמו בתגובה הקודמת שלי שמדובר בתינוקות שעוד לא יודעים מה זה הגה......

וכמו שכתבתי קודם לכן - נכון, תשימו פילטר פתוח .... כן, בחולות ... עוד משו ?

תעשו טובה נו באמת ....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שיהיה להם רבע מושג על כל המושגים שהם הזכירו ואיך דיפרנציאל עובד.... אחרי זה נתחיל לדבר בכלל.....

ובכלל שיוציאו רישיון .......... אחרי זה נראה ....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תומקאר, 1.2.

אל תצחקו.. חכו ושמעו.

מבחינת התניידות על הכביש, כמו כל אחר.

הוא מצוייד במנוע ג'אסטי 1200סמ"ק.. תיבת העברה ידנית, 5 הילוכים.

אכות החיים.. אינה מהטובות בנמצא.

צריכת דלק מעולה, טסט ללא בעיות, וגם הביטוח יוצא זול בהרבה.

עלויות האחזקה מצחיקות, והחלפים.., ובכן מהפעל נמצא בגבעת השלושה ליד הבית שלי.

עבירות בשטח.. יבייש כל האמר שיעיז לצייץ, ומיגבלות קיימות רק בשכל של הנהג.

מבחינת השקעת זמן בשיפורים וכו',... ובכן אין צורך.. והעניין הוא בעצם רק איכות החיים על הכביש..

אתה באמת חושה שהוא יכול להשפיל האמר ? בו נשים אותו קצת בבוץ ונראה איך הוא משפיל את ההאמר עם הצמגי 37 אינץ שלו ...... בלי שום נעילת דיפרנציאל ... יאללה נו באמת, תלמד קצת ותחזור אלינו ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...