Call of Duty 4: Modern Warfare - הדיון הראשי - עמוד 248 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Call of Duty 4: Modern Warfare - הדיון הראשי


simonsix

Recommended Posts

לי שום דבר לא מפריע בעקרון, כי הרי תמיד מה שעושים לי אחרים אני גם יכול לעשות להם, אז אני לא רואה בשום יכולת או כלי משהו שהוא "לא הוגן".

מה שכן, MARTYR במפות הצפופות והקטנות זה משהו מאוד מעצבן כי אנשים מתים לידך על ימין ועל שמאל אז זה מרגיש כמו לשחק תופסת בשדה מוקשים :silly:

אבל אתה בעצמך אמרת שמה שעושים לך גם אתה יכול לעשות...

אתה רואה? אפילו שזה נכון זה עדיין מעצבן

זה מזכיר לי במורטל קומבט 1 היה איזה באג או גליצ' (מה זה משנה)

היית דוחק מישהו לפינת המסך ונותן בעיטות נמוכות מסובבות כאלה

ולפני שהוא היה קם הייתה נותן עוד אחת ועוד אחת ועוד אחת

ככה הייתה הורג אותו מבלי הוא יוכל להגיב בכלל

אפילו שגם אתה יכול ליריב אותו דבר זה עדיין מעצבן

אז גם פה יש דברים שגורמים לאותה תחושה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אבל אתה בעצמך אמרת שמה שעושים לך גם אתה יכול לעשות...

אתה רואה? אפילו שזה נכון זה עדיין מעצבן

זה מזכיר לי במורטל קומבט 1 היה איזה באג או גליצ' (מה זה משנה)

היית דוחק מישהו לפינת המסך ונותן בעיטות נמוכות מסובבות כאלה

ולפני שהוא היה קם הייתה נותן עוד אחת ועוד אחת ועוד אחת

ככה הייתה הורג אותו מבלי הוא יוכל להגיב בכלל

אפילו שגם אתה יכול ליריב אותו דבר זה עדיין מעצבן

אז גם פה יש דברים שגורמים לאותה תחושה

יש הבדל בין דברים מעצבנים ובין דברים לא הוגנים - אני צחקתי על אותם ילדים במולטיפלייר שתמיד יצעקו עליך שמה שאתה עושה זה לא פייר: אם אתה סנייפר צועקים עליך שאתה קמפר, אם אתה זורק רימון צועקים עליך שאתה ספאמר וכו'.

גם מרטיר לא ממש מעצבן אותי, אפילו במפות הצפופות, רק שלפעמים זה סתם מעיק - אבל לא שאני חושב שזה לא הוגן או משהו כזה, ותכל'ס אני תמיד משתדל לשחק בשרתים שאין בהם שום הגבלות (כולל מרטיר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ובכן רואים שבאתה אל הז'אנר ואתה חדש בו.

חכה כמה חודשים של משחק וגם אתה תיהיה מוכן לתלות כל מי שמשתמש במרטי/מטול/אלימינטור.

אני ממש לא חדש בז'אנר ואני דווקא שחקן לא רע בכלל, פשוט אני לא לוקח את זה אישי כשמישהו הורג אותי במשחק מחשב ולא מתעצבן מכל דבר.

דרך אגב, ב COD4 אני כמעט אף פעם לא משתמש ב מרטיר או לסט סטנד (כי אני תמיד מעדיף שהPERK השלישי יהיה STEADY AIM), וגם במטול לא כי אני מעדיף להשתמש במקום זה בכוונת נורמלית (red dot) - ובכל זאת אני מגיע לרוב לניקוד גבוה מאוד בסוף התחרות, ככה שאני לא מרגיש שהדברים האלה הם יתרון לא הוגן.

כמו שאמרתי קודם, אנשים שמתלוננים במולטיפלייר הם בדר"כ בכיינים שכל דבר אצלם הוא לא הוגן (השתמשת ברובה צלפים - אתה קמפר, השתמשת במטול רימונים - אתה טיוב נוב וכו')

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר לבכיינות אני מסכים איתך, אבל תסכים איתי שבן אדם שלא בוכה על כל שטות שנהרג ע"י מטוליסט שבה לראונד בשביל שתי הריגות מתבאס קשות... אם הוא היה בתנאים שווים עם האחד שיש לו מטול אז זה עוד היה איכשהו ניסבל... אבל כשאתה עם אוטומטי מחורר מישהו שיורה לך פגז לרגליים אתה נימצא בחסרון ענק... אותו דבר עם המרטיר והלסט סטנד... נישראים לך 2-3 כדורים כשאתה בטוח שהרגתה את מי שביזבזתה עליו מחסנית אבל הוא פתאום מוציא אקדח במצב שכיבה והורג אותך אחרי שהרגתה אותו... הרעיון נחמד אבל בפרקטיקה הוא גרוע...

מטול היה יכול ליהיות כלי שימושי נגד צלפים (אני אישית הייתי חוטף מלא פעמים פגז של מטול לחלון בAMBUSH או STRIKE או בכל מפה שיש חדר מתאים לצלף)

אבל לא לטווח קרוב. תסכים איתי שצריך להאריך את הטווח בו הפגז של המטול מתפוצץ...

אותו דבר עם המרטיר. בסינגל פלייר כשיש לNPC מרטיר אתה רואה איך הוא מוציא את הניצרה של הרימון ובנשימה האחרונה משחרר אותו מהיד. פה מי שנהרג ע"י שוכב על הריצפה כבר עם הרימון מוכן. אם היו מביאים זמן של 2-3 שניות בהן צריך לשלוף את הניצרה מהרימון (ובזמן הזה אפשר גם לעצור את המהלך כמו בLAST STAND) המשחק היה מהנה הרבה יותר...

אותו דבר בELIMINATOR, אם היו 3-4 שניות בהן מי שנהרג שולף את האקדח (ולא מתחיל לירות ישר ברגע שבו הוא נימצא על הריצפה...) המשחק היה הרבה יותר מהנה...

גם המקלעים במשחק לא ממש בשיא הבאלאנס... יש לך חזק, עם 200 כדורים במחסנית אבל לנשק הזה יש משקל כבד (שבקושי מורגש) והדף חזק (שמתכסה ע"י כמות הכדורים הענקית) כשהייתי משחק עם המקלעים והייתי שם עליהם את הידית הזאת להורדת ההדף הייתי עושה סקורס כמו שהיום אני עושה עם רובה הצלפים. זה היה פשוט קל מידי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר לבכיינות אני מסכים איתך, אבל תסכים איתי שבן אדם שלא בוכה על כל שטות שנהרג ע"י מטוליסט שבה לראונד בשביל שתי הריגות מתבאס קשות... אם הוא היה בתנאים שווים עם האחד שיש לו מטול אז זה עוד היה איכשהו ניסבל... אבל כשאתה עם אוטומטי מחורר מישהו שיורה לך פגז לרגליים אתה נימצא בחסרון ענק... אותו דבר עם המרטיר והלסט סטנד... נישראים לך 2-3 כדורים כשאתה בטוח שהרגתה את מי שביזבזתה עליו מחסנית אבל הוא פתאום מוציא אקדח במצב שכיבה והורג אותך אחרי שהרגתה אותו... הרעיון נחמד אבל בפרקטיקה הוא גרוע...

מטול היה יכול ליהיות כלי שימושי נגד צלפים (אני אישית הייתי חוטף מלא פעמים פגז של מטול לחלון בAMBUSH או STRIKE או בכל מפה שיש חדר מתאים לצלף)

אבל לא לטווח קרוב. תסכים איתי שצריך להאריך את הטווח בו הפגז של המטול מתפוצץ...

אותו דבר עם המרטיר. בסינגל פלייר כשיש לNPC מרטיר אתה רואה איך הוא מוציא את הניצרה של הרימון ובנשימה האחרונה משחרר אותו מהיד. פה מי שנהרג ע"י שוכב על הריצפה כבר עם הרימון מוכן. אם היו מביאים זמן של 2-3 שניות בהן צריך לשלוף את הניצרה מהרימון (ובזמן הזה אפשר גם לעצור את המהלך כמו בLAST STAND) המשחק היה מהנה הרבה יותר...

אותו דבר בELIMINATOR, אם היו 3-4 שניות בהן מי שנהרג שולף את האקדח (ולא מתחיל לירות ישר ברגע שבו הוא נימצא על הריצפה...) המשחק היה הרבה יותר מהנה...

גם המקלעים במשחק לא ממש בשיא הבאלאנס... יש לך חזק, עם 200 כדורים במחסנית אבל לנשק הזה יש משקל כבד (שבקושי מורגש) והדף חזק (שמתכסה ע"י כמות הכדורים הענקית) כשהייתי משחק עם המקלעים והייתי שם עליהם את הידית הזאת להורדת ההדף הייתי עושה סקורס כמו שהיום אני עושה עם רובה הצלפים. זה היה פשוט קל מידי...

פשוט לא נכון!

M4 = M249

AK = RPD

M14 = M60

הנשקים עושים את אותו הנזק...

כמובן שיש את היתרון התחמושת כבר לרובאי סער יש את היתרון הניידות והכיוון!

בקשר לרעיון של הפרקים לדעתי זה יהיה נחמד אבל צריך למצוא איזון בין הרעיון שלך לפרקטיות שבמשחק

כי ככה הפרקים ממש לא אפקטיבים....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בטווח קרוב הרימון של המטול לא מתפוצץ אלא פשוט מכה בך...

http://farm4.static.flickr.com/3047/2784112423_928187d5f0.jpg

תראה שוב, אישית אני לא משתמש בPERKS האלה כי יש אלטרנטיבות יותר טובות לשחקן מקצועי, כוונת RED DOT תהפוך אותך ליותר קטלני בטווח ארוך, וSTEADY AIM ליותר קטלני בטווח קצר. אז נכון שמי שלקח מרטיר או מטול רימונים יזכה לכמה הריגות "חינם" בסיבוב, אבל מי שיבחר בדברים האחרים יהיה יותר קטלני עם הנשק שלו, לכן לי זה לא מפריע.

לגבי זה שיקח יותר זמן שמרטיר ולסט סטנד יעבדו - למרטיר לוקח כמה שניות בכל זאת, כלומר הוא לא מיד מתפוצץ אלא יש לך שתיים שלוש שניות לברוח. וחוץ מזה שחקן מיומן צריך באמת להזהר לא לרוץ על גופות של מתים. מה שכן כמו שאמרתי במפות צפופות מאוד כמו SHIPMENT זה נהיה קצת מעיק, אבל לא משהו שמפריע לי ממש.

לסט סטנד עדיין דורש מיומנות לבצע הריגה, אני חושב שמתתי מזה פעמים בודדות מאוד, זה דווקא לא משהו שהפריע לי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר לבכיינות אני מסכים איתך, אבל תסכים איתי שבן אדם שלא בוכה על כל שטות שנהרג ע"י מטוליסט שבה לראונד בשביל שתי הריגות מתבאס קשות... אם הוא היה בתנאים שווים עם האחד שיש לו מטול אז זה עוד היה איכשהו ניסבל... אבל כשאתה עם אוטומטי מחורר מישהו שיורה לך פגז לרגליים אתה נימצא בחסרון ענק... אותו דבר עם המרטיר והלסט סטנד... נישראים לך 2-3 כדורים כשאתה בטוח שהרגתה את מי שביזבזתה עליו מחסנית אבל הוא פתאום מוציא אקדח במצב שכיבה והורג אותך אחרי שהרגתה אותו... הרעיון נחמד אבל בפרקטיקה הוא גרוע...

מטול היה יכול ליהיות כלי שימושי נגד צלפים (אני אישית הייתי חוטף מלא פעמים פגז של מטול לחלון בAMBUSH או STRIKE או בכל מפה שיש חדר מתאים לצלף)

אבל לא לטווח קרוב. תסכים איתי שצריך להאריך את הטווח בו הפגז של המטול מתפוצץ...

אותו דבר עם המרטיר. בסינגל פלייר כשיש לNPC מרטיר אתה רואה איך הוא מוציא את הניצרה של הרימון ובנשימה האחרונה משחרר אותו מהיד. פה מי שנהרג ע"י שוכב על הריצפה כבר עם הרימון מוכן. אם היו מביאים זמן של 2-3 שניות בהן צריך לשלוף את הניצרה מהרימון (ובזמן הזה אפשר גם לעצור את המהלך כמו בLAST STAND) המשחק היה מהנה הרבה יותר...

אותו דבר בELIMINATOR, אם היו 3-4 שניות בהן מי שנהרג שולף את האקדח (ולא מתחיל לירות ישר ברגע שבו הוא נימצא על הריצפה...) המשחק היה הרבה יותר מהנה...

גם המקלעים במשחק לא ממש בשיא הבאלאנס... יש לך חזק, עם 200 כדורים במחסנית אבל לנשק הזה יש משקל כבד (שבקושי מורגש) והדף חזק (שמתכסה ע"י כמות הכדורים הענקית) כשהייתי משחק עם המקלעים והייתי שם עליהם את הידית הזאת להורדת ההדף הייתי עושה סקורס כמו שהיום אני עושה עם רובה הצלפים. זה היה פשוט קל מידי...

נסחפת.

הנשקים במשחק הזה מאוד מאוזנים, כבר כמעט ולא אכפת עם איזה אני, אם נגמרת לי התחמושת ואני מוצא צלף, אז אני מוצא עמדה ויורה משם,

אני מוצא P90, אני רץ קדימה, אני ממש לא מבין אותך, המקלעים ממש לא כאלא טובים, ואם אתה כל כך אוהב אותם, מה עוצר אותך מלהישתמש בהם כל הזמן ?

LAST STAND גם כן לא מפריע לי כי אתה צריך כמות מסויימת של ריכוז וכיוון כדי להרוג, לעומת זאת MARTY משגע אותי, זה ממש כאילו לתת למי שלא הורג הרגשה טובה שהנה, המשחק הרג בשבילך קצת כדי שתרגיש יותר טוב.

לגבי המטול, ב 4 אכן המטול ממש מעצבן אך ב 5 (WAW) פתרו את הבעיה שלו ע"י זה שהנשקים שאפשר לשים עליהם מטול הם נשקים לטוח רחוק בלבד, ואז אין מקרים כמו שתיארת והוא משמש רק לטווח רחוק.

אם אני כבר מדבר על WAW, שתדעו ששם הנשקים ממש לא מאוזנים, אין שום סיבה לקחת MP40 במקום טומיגאן, והצלפים שם עוד יותר לא מאוזנים, הצלף האחרון שם שמקבלים באיזה דרגה 50 ומשהו הורג בירייה והוא חצי אוטמטי, אני לא רואה אף סיבה להעדיף צלף אחר על פניו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

COD4 מאוזן אם לוקחים לקטגורייה שלו (לא תמיד) לדוגמא תת מקלע קל , ניקח את הMP5, לא יכול להוריד לך ת'צלף שמפריע לך לעבור הלאה... אבל יש לך פאקינג מהירות ורימון עשן...

אותו דבר עם הM204, בטווח רחוק הוא יהרוג את הבחור עם הMP5, אבל כשהבחור עם הMP5 יתפוס את הצלף בחדר לM204 יש סיכוי ענק ליפול על הריצפה.

זה במקרה והבחור עם הMP5 יודע לשחק, רוב החברה בארץ לא יודעים איך להתעלות על צלף. למה אני לא משחק עם MG? כי עם MG אני עושה K-D של 50-10 ועם רובה צלפים אני עושה סקור של 110-10 בלי טיפת מאמץ... פשוט כי החברה הישראלים (רובם, לא כולם) לא יודעים מה היתרונות שלהם יחסית אלי.

אבל היי, החברה בIW קצת הגזימו עם הארקיידיות. אני מוצא קיר שמסתיר את כל הגובה שלי ובקפיצה ניפתח לי שדה ראייה ואני יכול בכיף ליהיות בעמדה שכמעט בלתי אפשרי להרוג אותי חזיתית... לוקח אוויר, קופץ ויורה ובום- אחד מת, בום שני מת וכך הלאה...

מה שלא מאוזן (מעט) הוא הרובים האוטומטיים, ובמיוחד הAK... עם הAK אפשר להוריד כל צלף בכל מרק ב2 לחיצות עכבר. אותו דבר עם הM16... אבל רובה צלפים בטווח קרוב יפסיד לAK..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נוב עם AK לא ממש מסוכן... בן אדם שרגיל לAK , בן אדם שיודע להשתמש בנשק הזה במשחק , בנאדם שיודע איך להפעיל את הנשק ביעילות למרחקים ולטווח קרוב הוא האחד שמוציא את הבאלאנס מהמשחק. כמו צלף שלמד להשתמש ברובה הצלפים כשוטגן (שיעור פרטי עולה 100 ש"ח לשעה.)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נוב עם AK לא ממש מסוכן... בן אדם שרגיל לAK , בן אדם שיודע להשתמש בנשק הזה במשחק , בנאדם שיודע איך להפעיל את הנשק ביעילות למרחקים ולטווח קרוב הוא האחד שמוציא את הבאלאנס מהמשחק. כמו צלף שלמד להשתמש ברובה הצלפים כשוטגן (שיעור פרטי עולה 100 ש"ח לשעה.)

הסבר לאנשים שלא ממש מבינים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...